Nedograjena proga Vrbovsko-Črnomelj

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1734
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nedograjena proga Vrbovsko-Črnomelj

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 14.05.2020, 20:30

Ljubitelj napisal/-a:
Čakaj čakaj, govoril sem samo o mednarodnih vlakih! Regionalni promet na relaciji Trbiž - Videm - Červinjan - Trst je precej gostejši.


Med Trbižom in Vidmom je vseeno promet dokaj redek, samo nekaj potniških lokalnih vlakov. Trenutno vozita samo dva para vlakov in nekaj avtobusov. Tudi v normalnih časih je potniških vlakov malo, nekaj več zaradi 2xMicotra (in RJ), lastne izkušnje, in je potrebno vestno planiranje. Progo Videm-Červinajn-Trst bi pa težko imenovali Pontebanna.


Pravzaprav je gostejši promet od Carnie navzdol (mislim da je celo urni takt?), kjer obrača kar nekaj CAFov iz Trsta. Ker kakor je napisal @trocken, od Carnie proti Trbižu sta le še dve postaji (Pontebba (Tablja) in Ugovizza-Valbruna (Ukve-Ovčja vas)), preostali del proge poteka pod zemljo.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4458
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nedograjena proga Vrbovsko-Črnomelj

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 14.05.2020, 20:56

Lokalnih vlakov na Pontebanni ni, saj je cela pod zemljo. Je treba gledat avtobusni vozni red v lokalnem prometu.


Če jih ni, zakaj so pa na voznem redu? Še sam se peljal iz Gemone v Trbiž. Avtobusni promet pa nima zveze z moderno progo.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4458
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nedograjena proga Vrbovsko-Črnomelj

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 14.05.2020, 21:06

[quotePravzaprav je gostejši promet od Carnie navzdol (mislim da je celo urni takt?), kjer obrača kar nekaj CAFov iz Trsta. ][/quote]

Ni pretirane sile, trenutno 8x dnevno. Verjetno je pa v normalnih razmera res več. Ampak Pontebana se pravzaprav v Karniji šele dobro začne... Res je pa š vsaj toliko avtobusov.
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 599
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Nedograjena proga Vrbovsko-Črnomelj

OdgovorNapisal/-a Anzee » 15.05.2020, 19:30

Koga briga to v temi vrbovsko - crnomelj?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Thomas
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 17
Pridružen: 25.03.2019, 13:56

Re: Nedograjena proga Vrbovsko-Črnomelj

OdgovorNapisal/-a Thomas » 16.05.2020, 21:02

Da se vrnemo nazaj k temi. Prejšnji teden sem naredil en sprehod po Črnomlju in si ogledal ostanke nezgrajenega mostu. Delim slike še z vami...

Slika 1: https://ibb.co/q1trj0K
Slikano z mostu pod industrijsko cono. Na levem bregu se lepo vidi podporni steber. Stebra na desnem bregu se zaradi drevja na sliki ne vidi.

Slika 2: https://ibb.co/k1XYKht
Na levem bregu sta 2 podporna stebra. To je zunanji (tik ob vodi) in sem ga slikal z razdalje 4 metrov. Visok pa je nekje okoli 5 metrov.

Me je pa fotografiranje kar drago stalo, saj sem si med skakanjem skozi trnje solidno zvil stopalo - druge sledi bojo zato morale počakati, preden jih raziščem. Zanimivo je, da so po tolikšnem času ostanki še tako ohranjeni. Če bi ta proga kdaj bila zgrajena, bi potekala skozi del mesta, industrijsko cono (Akrapovič, Livar, Polycom) in nekje bi morala prečkati obvoznico. Mesto se je razširilo, tako da bi izgradnja proge v današnjem času zahtevala kar nekaj sprememb. S finančnega vidika bi bil to drag pojekt.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1446
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nedograjena proga Vrbovsko-Črnomelj

OdgovorNapisal/-a preglednik » 16.05.2020, 22:01

Kakšen naj bi bil pomen te proge glede na to, da je že zgrajena proga Metlika - Karlovec izven uporabe, pa tudi med Reko in Pivko ni ne vem kakšnega prometa?
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4458
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nedograjena proga Vrbovsko-Črnomelj

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.05.2020, 7:32

Kakšen naj bi bil pomen te proge glede na to, da je že zgrajena proga Metlika - Karlovec izven uporabe, pa tudi med Reko in Pivko ni ne vem kakšnega prometa?


Gledat je potrebno predvsem v luči splošnega zastajanja Reke kot pristanišča. Luka Rijeka d.o.o. se srečuje s padcem prometa, 1.1.20-31.3.20 je padel promet 495kt na samo 355 kt, pada prevsem proimet razsutih tovorov v bakru. Kontejnerskemu terminalu Jadranska vrata se godi sicer bolje, v 1. kvartalu je promet narastel iz 60 na 68 kTEU, okoli 25% LK KP. Toda le 31% kontejnerjev se prepelje po železnici.... (Številke za Koper so v nekaterih segmentih tudi slabše v 1. kv, v nekaterih pa celo boljše, Trst ima pa povprečen padec 10%). Tako se lahko smatra, da je Reka dokaj nepomembna za tranzitni promet in kakršnokoli sanjarjenej o novih progah je pravljica za lahko noč.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1446
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nedograjena proga Vrbovsko-Črnomelj

OdgovorNapisal/-a preglednik » 17.05.2020, 10:03

Tudi če bi Reka prosperirala, je bila vedno navezana bolj na Madžarsko (preko Zagreba). Proti Avstriji pa ima smer preko Pivke in Ljubljane. Proga Črnomelj - Vrbovsko mi nekako ne gre v kontekst. Sicer pa se je veliko govorilo tudi o navezavi kočevske proge z Delnicami.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4458
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nedograjena proga Vrbovsko-Črnomelj

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.05.2020, 10:40

udi če bi Reka prosperirala, je bila vedno navezana bolj na Madžarsko


Ta usmeritev, sam je namerno nisem napisal, še bolj potrjuje blodnjavo naravo nove proge....
Thomas
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 17
Pridružen: 25.03.2019, 13:56

Re: Nedograjena proga Vrbovsko-Črnomelj

OdgovorNapisal/-a Thomas » 18.05.2020, 17:04

Kakšnega pomena ta proga ne bi imela. Če govorimo samo za slovenski odsek, bi se verjetno dogajalo podobno kot se dogaja že zdaj: na relaciji Črnomelj - Novo mesto na vlaku vidiš predvsem dijake in delavce (ki imajo šiht blizu postaj). Veliko delavcev se iz Vinice (in drugih obmejnih krajev) na šiht pelje v Črnomelj ali naprej v Novo mesto, Taki bi se morda še peljali z vlakom, kaj več pa dvomim.

Tudi nasplošno je na celotni dolenjki (Metlika - Ljubljana) zelo podobna situacija: prva runda dijakov in delavcev potuje do Novega mesta, druga runda pa iz Grosupljega v Ljubljano. Nekaj več potnikov je še v Trebnjem (morda tudi zaradi prestopanja iz smeri Sevnica). Večina študentov se z vlakom vozi samo dokler ne kupijo avta ali najdejo koga. Vglavnem večina potuje z avtom, tujih potnikov (iz smeri Karlovac) pa skoraj ni - se ne spomnem, kdaj sem nazadnje koga srečal.

Za več potniškega prometa na tej relaciji se bi potovalni čas moral bistveno skrajšat. Kolikor opažam je 3-urna pot iz Metlike v Ljubljano za marsikoga preveč in raje potuje kako drugače. Pomoje je to glavni problem slovenskih železnic in dokler se stanje ne modernizira je gradnja novih odsekov nesmiselna.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov