Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 955
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 09.07.2008, 10:13

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6491
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 09.07.2008, 10:23

Tole pa resnično paše med novice v stilu - saj ni res pa je! Koliko pa je dolžina tega odseka in kje konkretno se vrši generalka?
Goran
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 955
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Remont

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 09.07.2008, 10:58

Mislim,da bo remont od km 1,5 do 5,6...vsaj tako je bilo videti.
Se pravi nekako od predsignala do vasi Predole.
Odstranjeni so tudi žicevodi za PsC in UsC, samo začasno (???).
Slaba stran vsega je ta, da je do septembra promet na kočevski progi izumrl....
Uporabniški avatar
kamerad
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 356
Pridružen: 27.03.2008, 19:16
Kraj: dežela cvička

OdgovorNapisal/-a kamerad » 09.07.2008, 16:15

Upam,da bom dočakal dan in se popeljal z kanarčkom proti Kočevju!!!! :) :P Očitno se dogaja, saj se o tem že dolgo govori!!




LP
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a grega » 09.07.2008, 16:47

A ta remont pomeni, da bo Kočevska proga nanovo zaživela ali je bila proga preslaba za tovorni promet???
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 955
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Promet

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 09.07.2008, 17:02

Upajmo, da bodo nekoč Kanarčki vozili v Kočevje, toda do tega je še zelo zelo daleč.Na nekaterih odsekih so še vedno vgrajene prave zgodovinske tirnice iz najzgodnejše dobe železnic. Pritrjene so na prav tak način.
Za tovorni promet je bil problem 14 tonski osni pritisk. Dvoje špank (016 in 018) je bilo "usposobljenih" za Kočevje. Večje obremenitve so predstavljale tveganje.
Kako bo proga zaživela , je še uganka......
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 09.07.2008, 17:17

Hmm, "čudež na kočevski progi ......" Slika


Pa ste prepričani, da gre za pravi remont? Da ni dobila noge in odšla nekam ...... :-k

Čudež bo, če jo bodo postavili nazaj. Vsaj v doglednem času. [-o<


lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

OdgovorNapisal/-a grikos » 09.07.2008, 17:31

Glede na to, koliko je videti svetlega profila med vsem tem silnim vejevjem, bi človek najprej pomislil, da delajo kolesarsko stezo. :twisted:
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3546
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 09.07.2008, 18:40

kamerad napisal/-a:Upam,da bom dočakal dan in se popeljal z kanarčkom proti Kočevju!!!! :)
LP


Počakaj do letošnjega Ribniškega sejma. Lansko leto so vozili s Kanarčkom do Ribnice. Upajmo da letos tudi.

Je pa bilo prav zanimivo poslušati muzejski vlak na tej progi, kolesa so na spojih tirnic tako lepo "tolkla", pravo muzejsko vzdušje.
Tine
Uporabniški avatar
Dare
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 315
Pridružen: 14.03.2007, 14:47
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Dare » 09.07.2008, 18:53

Dolfe napisal/-a:Hmm, "čudež na kočevski progi ......" Slika


Pa ste prepričani, da gre za pravi remont? Da ni dobila noge in odšla nekam ...... :-k

Čudež bo, če jo bodo postavili nazaj. Vsaj v doglednem času. [-o<


lp
Dolfe



Dolfe se strinjam s teboj, nazadnje se bodo odločili in jo enostavno ukinili in demontirali :zzz2 v imenu nerentabilnosti, tako kot se je to dogajalo v preteklosti.

MMG, Dirigent daj slike eno pod drugo in ne eno zraven druge, ker nimam plazme :? .
Ali pa smo meni tako odpira :?:

.
Lep pozdrav - DARE
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

OdgovorNapisal/-a grikos » 09.07.2008, 20:06


GROSUPLJE-KOČEVJE – 1. FAZA DVIG OSNE OBREMENITVE

Cilji: v 1. fazi je cilj vzpostavitev tovornega prometa do Ortneka , v 2.fazi do Kočevja in v 3. fazi povečanje propustnosti proge, daljinsko vodenje iz Ljubljane, ureditev nivojskih križanj in ureditev dostopov na perone.
Predmet investicije 1. faze: obnova tira Grosuplje–Ortnek za vzpostavitev tovornega prometa do Ortneka, dolžine 27 km, zavarovanje postaje Ortnek, zagotovitev dopustne obremenitve najmanj 225 kN/os, dvig dovoljene hitrosti na 60 km/h, ureditev nivojskih križanj cest z železniško progo in sanacija mostu pri Grosupljem.
Vrednost investicije 1.faza: 15,144 mio EUR
Predvidena vlaganja v letu 2007: 4,711 mio EUR
Predviden začetek del: 2007, zaključek 2008


15 mio EUR za dvig dovoljene hitrosti na 60 km/h ? :roll:
Uporabniški avatar
Planet 1830
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 970
Pridružen: 08.10.2007, 21:25

OdgovorNapisal/-a Planet 1830 » 09.07.2008, 20:54

V Ortneku so velikanska skladišča naftnih derivatov za potrebe državnih rezerv.
Sedaj se naftni derivati vozijo po cesti čez Bloke!
Naftni derivati morajo na železnico. Dosedanja dopustna osna
obremenitev je bila pač premajhna za polno cisterno in 661 ali 664.
Zato verjamem, da gre za remont in ne za prikrito demontažo proge.
Za prevoz naftnih derivatov je tudi 60 km/h dovolj.
V nekdanjih projektnih nalogah se je govorilo o 80 km/h.

V tej rubriki je, v prispevku z naslovom Ortnek, odlomek iz videofilma
Železniška postaja Ortnek - 110 let. Vidi se 661, 643 in 24 cistern. :D
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a grega » 09.07.2008, 21:53

A tole so te državne rezerve?

Slika
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Griffith » 09.07.2008, 22:21

hahaha :D takole pa še nisem videl da bi kdo slike prilimal v vrsti. :D

Ampak tole je pa res: Saj ni res pa je! Zdi se pa tudi meni, da bo treba nekaj dreves še posekati.
Slika
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 955
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Se opravičujem

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 10.07.2008, 9:49

Bolj na hitro sem prilimal slike, pa so se mi kar v vrsto postavile....
vsem navzočim se opravičujem..... :uuuaavv

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov