Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Po neuradnih vesteh naj bi konec sptembra vozili gorivo, v decembru pa naj bi bil vzpostavljen potniški promet do Ribnice. Sliši se kot znanstvena fantastika tipa "Drugi tir" in podobno.....
Re: Čudež na kočevski progi!
Se bo v bližnji prihodnosti posodabljalo Grosuplje
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Čudež na kočevski progi!
V bližnji in daljni.
Najprej se bosta poslovila likovna UsC in PsC za uvoz iz smeri Dobrepolja.
Sicer pa so izdelani načrti, da bo postaja opremljena tako, kot se spodobi za cepno postajo. Tudi zapornice na famoznem NPR-ju na strani B so predvidene. Tirna situacija bi pa ostala ista ( tu mislim na nepravilni glavni prevozni tir).
Ja, tudi kretniki bi se v tem primeru poslovili.....
Gledano iz moje ljubiteljske perspektive : mnogo ljubša mi je postaja, ki je na tak način zasedena z osebjem. Je nekako bolj živa in kaže povsem drug obraz, kot npr. postaje na primorski progi od Brezovice do Postojne, na katerih vlada grozljiva praznina in molk.....
Najprej se bosta poslovila likovna UsC in PsC za uvoz iz smeri Dobrepolja.
Sicer pa so izdelani načrti, da bo postaja opremljena tako, kot se spodobi za cepno postajo. Tudi zapornice na famoznem NPR-ju na strani B so predvidene. Tirna situacija bi pa ostala ista ( tu mislim na nepravilni glavni prevozni tir).
Ja, tudi kretniki bi se v tem primeru poslovili.....
Gledano iz moje ljubiteljske perspektive : mnogo ljubša mi je postaja, ki je na tak način zasedena z osebjem. Je nekako bolj živa in kaže povsem drug obraz, kot npr. postaje na primorski progi od Brezovice do Postojne, na katerih vlada grozljiva praznina in molk.....
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Današnje dopoldansko dogajanje v Predolah.
Za lažjo predstavo posnetek, ki prikazuje sedaj že nekdanjo traso proge (Vir: Geopedia)
Pogled na nekdanji nasip, s katerega so že pobrali tir. Desno se vidi že prve obrise novega cestnega podvoza (za traktorjem s cisterno). Fotografija je nastala s točke B na zgornji sliki.
Nezavarovan nivojski prehod, ki bo ukinjen (ponovno točka B zgoraj).
Makadamska cesta, ki služi kot obvoz voznikom, ki prispejo iz Male Račne v Predole ali obratno.
Že prej omenjeni novi podvoz.
Dela na koncu vasi (pogled proti Grosuplju). Stari nasip se poslavlja (oranžen bager v ospredju ga odstranjuje), pripravlja se trasa za novega.
Še en pogled proti Predolam. Tam kjer se vidi svetlo moder tovornjak, je bil nekoč podvoz (točka A).
Za konec pa še slika novega podpornega zidu, tik pred postajo Ortnek (stanje mesec in pol nazaj si lahko pogledate tukaj).
Zid je končan, odstranjuje se odvečen pesek iz zemljo.
Za lažjo predstavo posnetek, ki prikazuje sedaj že nekdanjo traso proge (Vir: Geopedia)
Pogled na nekdanji nasip, s katerega so že pobrali tir. Desno se vidi že prve obrise novega cestnega podvoza (za traktorjem s cisterno). Fotografija je nastala s točke B na zgornji sliki.
Nezavarovan nivojski prehod, ki bo ukinjen (ponovno točka B zgoraj).
Makadamska cesta, ki služi kot obvoz voznikom, ki prispejo iz Male Račne v Predole ali obratno.
Že prej omenjeni novi podvoz.
Dela na koncu vasi (pogled proti Grosuplju). Stari nasip se poslavlja (oranžen bager v ospredju ga odstranjuje), pripravlja se trasa za novega.
Še en pogled proti Predolam. Tam kjer se vidi svetlo moder tovornjak, je bil nekoč podvoz (točka A).
Za konec pa še slika novega podpornega zidu, tik pred postajo Ortnek (stanje mesec in pol nazaj si lahko pogledate tukaj).
Zid je končan, odstranjuje se odvečen pesek iz zemljo.
Aljaž
Re: Čudež na kočevski progi!
In v čem je fora prestavljanja trase in novega podhoda,v dotrajanosti/premalih mer starega ali kaj ? ali pa mogoče višek denarja ?
Re: Čudež na kočevski progi!
Nov podhod bo šele to, kar beseda dejansko pomeni. Stari je bil tako nizek in ozek, da bi npr. v primeru požara bilo nemogoče, da bi se skozi njega zapeljalo normalno gasilsko vozilo. Dostop do vasi iz smeri Spodnje Slivnice pa je zaradi slabe gozdne ceste težji in zamudnejši.
Tudij radij loka ni bil najbolj ugoden in tako se problem nasipa pri Predolah rešuje na več načinov hkrati.
"Višek" denarja pa je medtem že gotovo postal "nižek"....
Tudij radij loka ni bil najbolj ugoden in tako se problem nasipa pri Predolah rešuje na več načinov hkrati.
"Višek" denarja pa je medtem že gotovo postal "nižek"....
Re: Čudež na kočevski progi!
a tako torej,hvala za obrazložitev.Pametno da bdo zaj naredili tako kot se spodobi in orenk.
Re: Čudež na kočevski progi!
Vendarle bo ob zidu narejena tudi ena švohotna škarpa, od daleč je videti, kot da kamne brez betoniranja zlagajo skupaj.leteči vlak napisal/-a:http://www.shrani.si/f/1i/YQ/2JHjEy76/img1752.jpg
Zid je končan, odstranjuje se odvečen pesek iz zemljo.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Do kod so sedaj prišli? Obnovljeno do Ortneka ali se dela tudi kaj naprej?
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: Čudež na kočevski progi!
Danes sem se peljal po dolgem času spet mimo in zgleda prav lepo. Tiri so skoraj že vsi na svojih mestih treba jih je še zasuti z gramozom in pa pred postajo Ortnek dokončno postaviti na pravo mesto tire. Delali so pred in po postaji Ortnek. Kakor pa sem slišal, se naprej zdaj še ne bo delalo. Edino, kar bo potrebno, bo treba travo in ostalo rastje odstranit.
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
Re: Čudež na kočevski progi! - OMEJITVE HITROSTI
http://www.slo-zeleznice.si/uploads/SZ/ ... trosti.pdf
Na tem naslovu na strani 82/84 je relacija Grosuplje-Kočevje. Te omejitve držijo? (Gros. 35, Gros.-Dobrepolje 60, Dobrepolje 50, Dobrepolje-Žlebič 40, Žlebič-Ribnica 50, Ribnica 20, Ribnica-Stara cerkev 50, Stara cerkev-Kočevje 40, Kočevje 20 km/h)
Če že držijo, zakaj po tistih ovinkih 60, po ravnini pa samo 50km/h?
Ali pa je to samo do takrat, ko bodo posodobili še ostali del proge? Pametno bi bilo, če bi bilo od Žlebiča pa do Kočevje omejitev 120km/h (zmogljivost Kanarčka 713-715), ker bi to pritegnilo več potnikov. Pametno bi bilo tudi urediti še nekaj postajališč in pa vsaj malo bolj pohiteti z gradnjo, ker jaz sem že neučakan za vožnjo v Kočevje (če bo seveda res stekel potniški promet ).
Kolikšna pa bo potem zmogljivost proge? Slučajno 22,5 t/os?
Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore!
Na tem naslovu na strani 82/84 je relacija Grosuplje-Kočevje. Te omejitve držijo? (Gros. 35, Gros.-Dobrepolje 60, Dobrepolje 50, Dobrepolje-Žlebič 40, Žlebič-Ribnica 50, Ribnica 20, Ribnica-Stara cerkev 50, Stara cerkev-Kočevje 40, Kočevje 20 km/h)
Če že držijo, zakaj po tistih ovinkih 60, po ravnini pa samo 50km/h?
Ali pa je to samo do takrat, ko bodo posodobili še ostali del proge? Pametno bi bilo, če bi bilo od Žlebiča pa do Kočevje omejitev 120km/h (zmogljivost Kanarčka 713-715), ker bi to pritegnilo več potnikov. Pametno bi bilo tudi urediti še nekaj postajališč in pa vsaj malo bolj pohiteti z gradnjo, ker jaz sem že neučakan za vožnjo v Kočevje (če bo seveda res stekel potniški promet ).
Kolikšna pa bo potem zmogljivost proge? Slučajno 22,5 t/os?
Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore!
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Čudež na kočevski progi!
Remont je samo do Ortneka in je po projektu tistih 60km/h.Če že držijo, zakaj po tistih ovinkih 60, po ravnini pa samo 50km/h?
Hitrost bo 100Km/h.Pametno bi bilo, če bi bilo od Žlebiča pa do Kočevje omejitev 120km/h
Odseki proge za posamezne faze izvajanja del in s temker jaz sem že neučakan za vožnjo v Kočevje
tudi projektne dokumentacije so:
1.faza – odsek Grosuplje – Ortnek
2.faza – odsek Ortnek – Kočevje
3.faza – celotna proga (Grosuplje – Kočevje)(SV,TK in vzpostavitev potniškega prometa).
Še boš čakal.
Osna obremenitev bo 22,5 t/os.Kolikšna pa bo potem zmogljivost proge? Slučajno 22,5 t/os?
Re: Čudež na kočevski progi!
Odseki proge za posamezne faze izvajanja del in s tem
tudi projektne dokumentacije so:
1.faza – odsek Grosuplje – Ortnek
2.faza – odsek Ortnek – Kočevje
3.faza – celotna proga (Grosuplje – Kočevje)(SV,TK in vzpostavitev potniškega prometa).
Še boš čakal.
Osna obremenitev[/u] bo 22,5 t/os.
No, za te faze že vem, ampak ali je res, da bo šele do leta 2014? 1. faza pa je zdaj skoraj že čisto končana, ali ne?
Osna obremenitev bo pa zelo , ampak škoda, da bo po ravnini "samo" 100 km/h. No ja, saj tistih 20 km/h res ni veliko (ampak se najbrž Kanarček ob končni hitrosti kar muči).
Je pa škoda, ker bo do Ortneka samo 60 km/h, malo bi se pa še lahko potrudili. Recimo med Mursko Soboto in pa Hodošem se mi zdi da je omejitev nekje med 80, 100 km/h , pa je kar ovinkasta proga.
ČE bi bilo tako tudi na Kočevki, bi pa šibalo!
Smiselno bi bilo tudi malo povišati hitrost med Lj. in Grosupljem (65-85km/h ni ravno veliko.
Lep pozdrav in hvala za odgovor.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Čudež na kočevski progi!
Za "kamikaze" z avtomobili, ki kršijo predpise in vozijo čez progo "kar na pamet" je še to preveč....zelencek napisal/-a:
Smiselno bi bilo tudi malo povišati hitrost med Lj. in Grosupljem (65-85km/h ni ravno veliko.
Lep pozdrav in hvala za odgovor.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Čudež na kočevski progi!
Krivine so neprimerljive. Poleg tega pa je proga, od Puconcev naprej, novogradnja. Na kočevski progi gre za remont (znotraj zemljišča JŽI).Recimo med Mursko Soboto in pa Hodošem se mi zdi da je omejitev nekje med 80, 100 km/h , pa je kar ovinkasta proga.
ČE bi bilo tako tudi na Kočevki, bi pa šibalo!