Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Na kočevski progi "dogaja" naprej. Tiri so postavljeni in prišravfani že mimo Žlebiča, edino pošodrani še niso bili, ko sem šel mimo. Se pravi, da bomo kmalu v Ribnici. Na štacjon v Predstrugah so navozili kanalete in cevi za kable za SVN.
Re: Čudež na kočevski progi!
Tri so res položeni od Žlebiča do Ribnice. Manjkajo pa od Ortneka do Žlebiča. Tam imajo gradbinci kar veliko dela, ker delajo deviacije, teren pa je zelo zahteven. Proga je večinoma na škarpah ali v usekih, pa še voda ji tišči iz celaga hriba.
Re: Čudež na kočevski progi!
MMG, te "logike" ne razumem.ŽAT32 napisal/-a:V Grosupljem je bločna naprava, ki omogoča samo štiri privolitve kretniku 1 za uvoze. Tri so za uvoze iz Višnje gore (tiri 2,3,4) ena pa iz Kočevja na tir 4. Po predelavi bodo možni uvozi iz obeh smeri samo na tire 2 in 3, zaradi peronov pač. Na četrti tir se bo še naprej uvažalo samo iz ljubljanske smeri.
Drugič, zakaj ne vgradijo elektronske SVN (ali relejne)
Spet se pojavlja 'šparanje' na nepravem mestu, značilno za S(lovensko)Ž(alost).
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Čudež na kočevski progi!
Rabimo kakšnega donatorja....se javiš ?Signal napisal/-a: Spet se pojavlja 'šparanje' na nepravem mestu, značilno za S(lovensko)Ž(alost).
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Čudež na kočevski progi!
Spet krivična obsodba SŽ.Signal napisal/-a:Spet se pojavlja 'šparanje' na nepravem mestu, značilno za S(lovensko)Ž(alost).
A ne bi za spremembo krivil RCA ali pa Adrio ...
Re: Čudež na kočevski progi!
Opažam,da vas še zmeraj veliko ne loči razmerij na železnici.
1.Vsa železniška infrastruktura je državna :tiri,postaje,signalizacija itd.
2.SŽ so prevoznik tako kot je to Adrija in RCA, pa še kdo, ki se bo pojavil.Nakazuje se RTS.
3.SŽju je pa zaupano upravljanje železniškega prometa-kot DARS za avtoceste
4.Investicije kot je naprimer kočevska so stvar države-proračuna
5.AŽP pa je samostojni organ,ki sprejema pravila igre,recimo Signalni pravilnik.
Tolko samo poenostavljeno in na hitro.Da ne bomo metali vsega v en koš.Lahko pa to temo tudi razdelamo.
1.Vsa železniška infrastruktura je državna :tiri,postaje,signalizacija itd.
2.SŽ so prevoznik tako kot je to Adrija in RCA, pa še kdo, ki se bo pojavil.Nakazuje se RTS.
3.SŽju je pa zaupano upravljanje železniškega prometa-kot DARS za avtoceste
4.Investicije kot je naprimer kočevska so stvar države-proračuna
5.AŽP pa je samostojni organ,ki sprejema pravila igre,recimo Signalni pravilnik.
Tolko samo poenostavljeno in na hitro.Da ne bomo metali vsega v en koš.Lahko pa to temo tudi razdelamo.
Re: Čudež na kočevski progi!
Pozdravljen!ŽAT32 napisal/-a:Tri so res položeni od Žlebiča do Ribnice. Manjkajo pa od Ortneka do Žlebiča. Tam imajo gradbinci kar veliko dela, ker delajo deviacije, teren pa je zelo zahteven. Proga je večinoma na škarpah ali v usekih, pa še voda ji tišči iz celaga hriba.
Sklepam, da si nekje iz tistih krajev doma in bi lahko, če imaš možnost, za ostale člane na forumu dodal kakšno sliko del.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Torej (nanaša se na točko 3), je to nekakšna koncesija: upravljanje komplet žel. omrežja na območju RS je zaupano podjetju SŽ. Je možno, da bi se na primer ustanovilo neko drugo podjetje, ki bi ji bilo s strani države zaupano upravljanje prometa npr. samo na kočevski progi? Tukaj ne govorim o prevoznikih (RCA, RTS, itd..), temveč o upravljalcih žel. prometa na nekem območju!1216-001 napisal/-a:Opažam,da vas še zmeraj veliko ne loči razmerij na železnici.
1.Vsa železniška infrastruktura je državna :tiri,postaje,signalizacija itd.
2.SŽ so prevoznik tako kot je to Adrija in RCA, pa še kdo, ki se bo pojavil.Nakazuje se RTS.
3.SŽju je pa zaupano upravljanje železniškega prometa-kot DARS za avtoceste
4.Investicije kot je naprimer kočevska so stvar države-proračuna
5.AŽP pa je samostojni organ,ki sprejema pravila igre,recimo Signalni pravilnik.
Tolko samo poenostavljeno in na hitro.Da ne bomo metali vsega v en koš.Lahko pa to temo tudi razdelamo.
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
To je sicer možno, a nesmiselno, saj je dolžina posameznih železniških odsekov v Sloveniji kratka, kar pa seveda ni privlačno. Privlačno je zgolj upravljanje celotnega omrežja, pa še to ni veliko. Podoben sistem, kot ga omenjaš, imajo na Hrvaškem na avtocestah, kjer vsak odsek upravlja drug koncesionar, a so tudi dolžine tam precej daljše.preglednik napisal/-a:Torej (nanaša se na točko 3), je to nekakšna koncesija: upravljanje komplet žel. omrežja na območju RS je zaupano podjetju SŽ. Je možno, da bi se na primer ustanovilo neko drugo podjetje, ki bi ji bilo s strani države zaupano upravljanje prometa npr. samo na kočevski progi? Tukaj ne govorim o prevoznikih (RCA, RTS, itd..), temveč o upravljalcih žel. prometa na nekem območju!1216-001 napisal/-a:Opažam,da vas še zmeraj veliko ne loči razmerij na železnici.
1.Vsa železniška infrastruktura je državna :tiri,postaje,signalizacija itd.
2.SŽ so prevoznik tako kot je to Adrija in RCA, pa še kdo, ki se bo pojavil.Nakazuje se RTS.
3.SŽju je pa zaupano upravljanje železniškega prometa-kot DARS za avtoceste
4.Investicije kot je naprimer kočevska so stvar države-proračuna
5.AŽP pa je samostojni organ,ki sprejema pravila igre,recimo Signalni pravilnik.
Tolko samo poenostavljeno in na hitro.Da ne bomo metali vsega v en koš.Lahko pa to temo tudi razdelamo.
Re: Čudež na kočevski progi!
In posledično imajo (razen 2 meseca, ko je sezona) prazne avtoceste, saj si večina Hrvatov ne more privoščiti vsakodnevne vožnje po AC.LukaSLO napisal/-a:
To je sicer možno, a nesmiselno, saj je dolžina posameznih železniških odsekov v Sloveniji kratka, kar pa seveda ni privlačno. Privlačno je zgolj upravljanje celotnega omrežja, pa še to ni veliko. Podoben sistem, kot ga omenjaš, imajo na Hrvaškem na avtocestah, kjer vsak odsek upravlja drug koncesionar, a so tudi dolžine tam precej daljše.
Lep primer je AC Krapina-Zagreb, se zjutraj pred sedmo uro pelješ proti ZG po skoraj prazni AC, na vzporedni stari cesti pa je zastoj...
...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Jaz pa mislim obratno. Železniška povezava med Vidmom in Čedadom je dolga samo kakih 20 km in jo ima v upravljanju FUC. Imajo par garnitur dizelmotornih vlakov in promet med obema mestoma jim lepo teče. Sigurno jih subvencionira tudi država, vendar če bi bila proga v upravljanju FS bi bila verjetno že kdaj ukinjena.
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
Morda se motim ampak ce razumem pravilno je FUC prevoznik in ne upravljalec infrastrukture. Tako kot so to SŽ, RCA, ...
Sicer pa nebi bil nobeden problem da se najde prevoznik (kaksen nov ali obstojeci), ki bi kupili kaksno motorno garnituro in opravljali promet do Kocevja; ampak ce je pa to rentabilno je pa popolnoma druga zgodba
Sicer pa nebi bil nobeden problem da se najde prevoznik (kaksen nov ali obstojeci), ki bi kupili kaksno motorno garnituro in opravljali promet do Kocevja; ampak ce je pa to rentabilno je pa popolnoma druga zgodba
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Čudež na kočevski progi!
Vajini ugotovitvi sta pravilni Anzee in preglednik.Verjetno bi promet po progi do Čedada že zdavnaj ukinili,a se je našel FUC prevzel progo v vzdrževanje in upravljanje ter na njej opravlja promet in tako na tem delu nastopa kot upravljalec in prevoznik. Regulatorni organ kot je pri nas AŽP pa postavi pravila igre na celotnem sistemu za vse.Takih primerov je po drugih državah veliko.Recimo GKB v okolici Gradca.Tudi pri nas bi jih lahko bilo a so časi zamujeni z naprimer Planiško progo ,Kranj -Tržič itd.Res pa je,da je kočevska tudi primerna za kaj takega seveda če bi se našel prevoznik,ki bi ga to zanimalo.Sevada ČE z veliko. V tujini v veliko primerih za temi projekti stojijo pokrajinske vlade BLB , FUC,ker veliki nacionalni prevozniki nimajo interesa za stranske proge in jih ukinjajo.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Mislim, da je problem ravno v tem. Naše občine so premajhne in jih zanimajo samo lokalni problemi, država pa tudi nima posluha. Marsikatera proga bi se lahko tako ohranila ali pa na novo zaživela.
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
V tujini je marsikaj DEŽELNO, POKRAJINSKO, ŽUPANIJSKO ... Pri nas pa smo zadevo zaj.. že leta 1995. Takrat bi morali najprej ustanoviti pokrajine, potem pa ustanavljati majhne občine z minimalnim personalom. In marskaj bi drugače teklo.preglednik napisal/-a:Mislim, da je problem ravno v tem. Naše občine so premajhne in jih zanimajo samo lokalni problemi, država pa tudi nima posluha.
Je pa debata v zadnjih nekaj postih povsem na mestu. In tudi FUC je zelo dober primer. Če vam približno pojasnim stvari glede lastništva in upravljanja te proge: železnica je v lasti DEŽELE Furlanije Julijske krajine, do pred nekaj leti jo je upravljala zasebna družba Sistemi Teritorali, še pred njo Ferrovie Venete itd. Pred nekaj leti pa je dežela ustanovila svojo družbo FUC, ki se z nakupom novih lokomotiv Taurus, uvedbo vlakov Micotra itd., vedno bolj usmerja tudi izven "štucov" lokalke Videm - Čedad. Pravzaprav pomeni začetek deželne akcije za izboljšanje železniških storitev v deželi, ki so na račun "dobrega dela" državnih RFI, Trenitalie itd., trenutno vse prej kot dobre.
Podobnih primerov je samo v Italiji kar nekaj, da ne govorimo o Nemčiji, ki je leta 1997 sprejela zakon o REGIONALIZACIJI železniškega prometa. Številne lokalne proge so prišle pod upravo dežel ali občin in so povsem na novo zaživele.
Zakaj torej ta možnost ne bi obstajala tudi v Sloveniji???
Tako počasi se prebujamo ...