Ljubitelj napisal/-a:Kako si ti predstavljaš, da bi naj občine predpisovale prometne pogoje na železniški progi?. O zahtevah za nivojske prehode govirjo členi okrog 50, 51
Saj ravno to mislim. Tudi na občini vejo za te predpise. In si mislijo če ste zmetali tri prehode ven, dajte na četrtega rampe in zadaj naredite cesto. Težava nastane, ker so "za progo" večinoma zasebne parcele. Tu se pa začnejo razne odskodnine za ničvredno grmovje itd. Saj vemo, da je zasebna lastnina postala svetinja. To ve SVP, ki je kriv za vsak posušen fižol ob progi, pa če je kemični vozil ali pa ne, SVTK ima probleme z najboljšim orehom, ki raste v telefonske kable in tudi če se signala ne vidi, je naša hruška najboljša in je ne boste obžagali. Če se prav spomnim, je bila pred Litijo vpeljana PV ravno zaradi grma, ki je zmanjšal vidljivost na NPr. Na Kočevski pa niso samo grmi in hruške, ampak je konfiguracija terena ob progi takšna, da se marsikje ne vidi več kot za eno Španko. Če se pa po cesti vleče še poln tovornjak hlodov, bomo imeli spet Trebnje, Lavrico itd. Pred vsakim prehodom pa menda res ne bomo ustavljali, jih je preveč.