Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Čišo napisal/-a:...Zakaj torej ta možnost ne bi obstajala tudi v Sloveniji???
Zakaj :?: zato, ker bi se potem nekaterim "posvečenim" potem močno priprle finančne pipe.

Itak pa se v Sloveniji dobra praksa iz tujine ne sme uporabiti. Eden izmed razlogov da je to tako, je tudi moja prva navedba.
Tine
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Točno tako, Tine. Žal.
Tako počasi se prebujamo ...
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Nekaj slik narejenih mimogrede na poti na Kolpo.

Ind. tir Ortnek
Slika

Ortnek
Slika

Slika

Slika

Slika

Prestare tirnice za remont
Slika

Malo po Ortneku je proga za nekaj časa mrtva, pri Žlebiču pa so tirnice že položene (končni izdelek?, zdijo se mi zelo zvite)
Slika

Ribnica
Slika

Slika

:arrow:
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Kočevje
Slika

Slika

Slika

Slika
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a 541 »

zelencek napisal/-a: Prestare tirnice za remont
http://shrani.si/f/K/5c/2qZ52J9W/img0935.jpg
Ni mi jasno, kaj želiš s tem povedati. Po izgledu so to namreč nove tirnice.
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Cepi »

zelencek napisal/-a: Ortnek

Slika

A je to se stara pocasna voznja, ali so zrasle ze nove?
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Cepi napisal/-a:
zelencek napisal/-a: Ortnek

Slika

A je to se stara pocasna voznja, ali so zrasle ze nove?

Ta PV je od Grosupljega do Ortneka, razen na novem nasipu v predolah, kjer je 30 km/h. To je menda normalno po vsakem remontu.
Je pe meni prišel na ušesa še en možen razlog. Dokler ne bodo ukinjeni vsi za to namenjeni prehodi, narejene nadomestne ceste in z zapornicami zavarovani ostali prehodi, ne bo s tistimi 60, 80 in 100 km/h nič. Menda so to zahteve občin.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a cokla »

ŽAT32 napisal/-a: Je pe meni prišel na ušesa še en možen razlog. Dokler ne bodo ukinjeni vsi za to namenjeni prehodi, narejene nadomestne ceste in z zapornicami zavarovani ostali prehodi, ne bo s tistimi 60, 80 in 100 km/h nič. Menda so to zahteve občin.
Pa naj naredijo ceste in vse ostalo...mi pa obstoječe enostavno prekopljimo. Rešen problem... :evil:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Rešen problem do začetka slovenske folklore:
Naš prehod mora ostati
Cesta naj gre kjer hoče, samo ne po mojem
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

ŽAT32
Je pe meni prišel na ušesa še en možen razlog. Dokler ne bodo ukinjeni vsi za to namenjeni prehodi, narejene nadomestne ceste in z zapornicami zavarovani ostali prehodi, ne bo s tistimi 60, 80 in 100 km/h nič. Menda so to zahteve občin.
Kako si ti predstavljaš, da bi naj občine predpisovale prometne pogoje na železniški progi?. O zahtevah za nivojske prehode govirjo členi okrog 50, 51
Zakona o varnosti v železniškem prometu. Občina lahko samo zahteva striktno upoštevanje zakonodaje, v nasprotnem primeru si mora prizadevati za spremembo le te, kar pa je dolgotrajen postopek. Vsako občinsko vmešavanje v pristojnosti ustreznega ministerstva je potemtakem pravno vprašljivo, če ne protiustavno.

LPL
Uporabniški avatar
Marlo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 177
Pridružen: 24.01.2009, 11:44

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Marlo »

Po Pravilniku o nivojskih prehodih mora biti na nezavarovanih NPr zagotovljena preglednost, da lahko voznik z nekega mesta pred prehodom (ko še lahko varno ustavi), z vozilom pride čez prehod (zapusti nevarno območje) in še mora biti 6 sekund do prihoda vlaka. To pomeni (približno za vlak 50 km/h), da bi se moralo tik izpred prehoda videti vsaj 300 m daleč po progi.
To je teorija, praktično pa obstajajo prehodi, kjer se ne vidi niti 100 m daleč.
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 11:27

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

polzela je že en takšen kraj kjer se ne vidi 100m...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Po Pravilniku o nivojskih prehodih mora biti na nezavarovanih NPr zagotovljena preglednost, da lahko voznik z nekega mesta pred prehodom (ko še lahko varno ustavi), z vozilom pride čez prehod (zapusti nevarno območje) in še mora biti 6 sekund do prihoda vlaka. To pomeni (približno za vlak 50 km/h), da bi se moralo tik izpred prehoda videti vsaj 300 m daleč po progi.
To je teorija, praktično pa obstajajo prehodi, kjer se ne vidi niti 100 m daleč.
Ker sem se slučajno včeraj peljal po istrski progi, tam je kar nekaj nezavarovanih prehodov, kjer je omejitev hitrosti 10 (deset) km/h, pa niso niti tako strašno nepregledni.

LPL
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Ljubitelj napisal/-a:Kako si ti predstavljaš, da bi naj občine predpisovale prometne pogoje na železniški progi?. O zahtevah za nivojske prehode govirjo členi okrog 50, 51

Saj ravno to mislim. Tudi na občini vejo za te predpise. In si mislijo če ste zmetali tri prehode ven, dajte na četrtega rampe in zadaj naredite cesto. Težava nastane, ker so "za progo" večinoma zasebne parcele. Tu se pa začnejo razne odskodnine za ničvredno grmovje itd. Saj vemo, da je zasebna lastnina postala svetinja. To ve SVP, ki je kriv za vsak posušen fižol ob progi, pa če je kemični vozil ali pa ne, SVTK ima probleme z najboljšim orehom, ki raste v telefonske kable in tudi če se signala ne vidi, je naša hruška najboljša in je ne boste obžagali. Če se prav spomnim, je bila pred Litijo vpeljana PV ravno zaradi grma, ki je zmanjšal vidljivost na NPr. Na Kočevski pa niso samo grmi in hruške, ampak je konfiguracija terena ob progi takšna, da se marsikje ne vidi več kot za eno Španko. Če se pa po cesti vleče še poln tovornjak hlodov, bomo imeli spet Trebnje, Lavrico itd. Pred vsakim prehodom pa menda res ne bomo ustavljali, jih je preveč.
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Signal »

Ljubitelj napisal/-a:
...
Ker sem se slučajno včeraj peljal po istrski progi, tam je kar nekaj nezavarovanih prehodov, kjer je omejitev hitrosti 10 (deset) km/h, pa niso niti tako strašno nepregledni.

LPL
Mogoče so počasne vožnje uvedene zaradi slabega stanja NPr-ov in ne zaradi (ne)preglednosti.
Podoben primer sem videl na Koroški progi.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Odgovori