Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 447
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 08.06.2013, 22:54

V petek se je glavnina del preselila na tir proti Grči. Med tem se je montirala kretnica, v izkopani jarek so se vstavljale cevi, demontiral se je tir proti Grči, varili so se tiri, na nakladalni rampi so se nakladali vagoni s hlodovino.... V glavnem, precej živahno dogajanje na spodnjem delu postaje.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Deponirani material pri Megdomu pa se vidno zmanjšuje.

Slika
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 447
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 09.06.2013, 14:38

Sobota in nedelja sta na ribniškem gradbišču delovni. Cestni promet preko prehoda pri Riku , ki je edini za ta del, je v teh dnevih manjši, zato se je to izkoristilo. Tako se je povezalo kretnici s prvega in industrijskega tira za Grčo, ki je zdaj tudi nov. Na industrijskem tiru je tako proti Ljubljani tudi manjši štuc. Prav tako so že zasuti kanali s cevmi vse do prehoda. Danes se je ponovno pripravil začasni železniški prehod z nasutjem tolčenca nekaj metrov proti Kočevju. Na obstoječem prehodu so se, zaradi dela podbijalke, odstranili zaščitni pragovi na cestnem vozišču in tako je podbijalka dopoldan ravnala novi tir do Grče. Pri tem jim gre precej na roke tudi vroče sončno vreme

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Stari tir proti Kočevju se je odstranil in pripravlja se podlaga za položitev novega tira. Danes bodo položeni pragovi in nov tir, prav tako nasut tolčenec. Proga bo tako zvečer že prevozna.

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
mAli
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 04.09.2011, 13:46
Kraj: Ljutomer

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mAli » 09.06.2013, 21:40

No super! dela napredujejo! hvala za te info..:)
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 447
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 10.06.2013, 16:08

Za kroniste je pomemben današnji dan, ko so bila pri kraju dela povezana z obnovo in izgradnjo novih tirov na ribniški postaji. Potem, ko je včeraj bil dokončan novi tir za lesni obrat Grče, je danes bil zaključek del na glavnem tiru od prehoda pri Riku do Grče. Novo izgrajeni del kretnic in štuc industrijskega tira je bil deležen "olepševanja" z gasilsko cevjo. A ni hudič, še preden je bilo pranja konec, se je ulila močna ploha.

Slika

Ne vidiš vsak dan, da je med tiri tudi avtocisterna.

Slika

In tako izgleda novi štuc s kretnico, ves nov in bleščeč.

Slika

Na vrsti bo še "barvna in številčna" korektura na kretnici.

Slika

Prehod je širši in tako ne bo problemov pri srečevanju vozil na prehodu.

Slika

Na industrijskem tiru je bila danes vgrajena še potrebna oprema.

Slika

Na podhodu je vse pripravljeno za vezavo armature in izdelavo opaža vstopnega dela podhoda.
In nato samo še beton.

Slika

Slika
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1116
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 10.06.2013, 17:25

Ščitna kretnica pa je verjetno tista, ki je prej bila na progi za v štuc :?:

Mejduš, kako sem oblikoval vprašanje :hang
Uporabniški avatar
mAli
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 04.09.2011, 13:46
Kraj: Ljutomer

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mAli » 11.06.2013, 9:03

Kaj ta prehod ostane?
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 447
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 11.06.2013, 9:20

Zaradi boljše predstave, kje je bila stara kretnica št 8, si je najbolje ogledati slike stanja pred obnovo. Omenjene slike so iz marca 2012. Od stare kretnice je bil tako uporabljen steber.

Slika

Slika

Slika

In še celotni pogled proti postaji.

Slika
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3584
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mkx » 11.06.2013, 9:20

mAli napisal/-a:Kaj ta prehod ostane?

Seveda, kretnik mora do izvozne kretnice priti z biciklom ... nočemo, da se mu kaj zgodi :bicikl
LP, Metod
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 447
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 11.06.2013, 11:41

Prehod za Spodnje Lepovče pri Riku bo ostal, stari prehod za Zgornje Lepovče pa naj bi se kasneje zaprl. Vezano je na ureditev povezovalne ceste med Zgornjimi in Spodnjimi Lepovčami. V uporabi bi tako ostal prehod pri AMZS, ki je bil narejen predvsem za nove Lepovče.
fresher
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 113
Pridružen: 27.07.2008, 18:23

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a fresher » 12.06.2013, 6:56

Na strani "Videopisi" (http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=19&t=7416&p=172576#p172576) lahko najdete mojo vožnjo v Reganu od Ribnice do Grosuplja. Lahko povem, da je veliko narejenega, najbolj me veseli da se gradijo (ali so že zgrajeni potniški peroni na postajališčih v Žlebiču in Velikih Laščah. Ko bo proga opremljena z VSN, bo hitrost potniških vlakov bila od 80 do 100 km/h.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a trance0 » 12.06.2013, 13:01

Lepa hitrost za regionalno progo. Sicer na najbolj ovinkastih odsekih naj bi bila Vmax 60 km/h? Kdaj pa naj bi se vgradile SVN na tej progi? Najbrž pred pričetkom rednega potniškega prometa?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3584
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mkx » 12.06.2013, 13:31

Kot je bilo že napisano tudi na tem forumu, naj bi se po projektu najprej (po etapah) popravilo zgornji in spodnji ustroj do konca proge (Kočevje), nato pa naj bi se na celotni progi naenkrat vgradilo sodobne SV naprave.
Kot je bilo prav tako že napisano naj bi SŽ izjavile, da potniškega prometa pred vgradnjo SV naprav na tej progi ne bodo izvajali.

Stališče SŽ je pravzaprav pravilno: potniški promet itak prinaša izgubo, da pa delaš izgubo ob uporabi nevarne (oziroma bolj pravilno: nevarovane) infrastrukture moraš pa res biti ______________ (vstavi izraz omalovaževanja po svoji izbiri).

Težava je pač v državi, ki financira popravilo lastne infrastrukture: po prvotnih načrtih bi moralo sedaj biti že vse dokončano. S trenutno dinamiko pa bo to trajalo še kar nekaj let.

Seveda zgoraj omenjeno načelno stališče SŽ ne pomeni, da potniškega prometa na tej progi še nekaj let ne bo ... morda se najde kakšen drug operater, ki bi bil pripravljen po nevarni infrastrukturi delati izgubo. In bi mu AŽP to celo dovolila. Ampak verjetnost za ta scenarij se od čiste ničle razlikuje tako malo, da se ne vidi niti z elektronskim mikroskopom.
LP, Metod
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a trance0 » 12.06.2013, 14:52

:lol: MKX, super napisano. Se mi je zdelo, da na tej progi s potniškim prometom še nekaj let ne bo nič. :roll:
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1116
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 12.06.2013, 17:23

Je tako :!:
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 422
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a suha » 12.06.2013, 18:35

Mja. žalostno je tudi, da se bo vmes verjetno vrglo ogromno denarja za obvoznico okoli Škofljice. Zraven bodo uničili še ne vem koliko kmetijskih površin,živalskih habitatov.... Morda, če bi malo pohiteli s SV napravami in uvedli potniški promet, bi se miselnost prevozov v Ljubljano spremenila in cestna obvoznica nebi bila potrebna (kot sem čul, naj bi bil po študijah, železniški potniški promet na tej relaciji za par minut hitrejši od cestnega do Lj.).... Morda bi celo z malo prisiljenega vkrcavanja na vlake in izogibanjem avtomobilskih kolon na cesti, potniški železniški promet na tej progi postal rentabilen. Pač win win situacija za vse, ampak kaj ko je razmišljanje v _______.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov