Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Ob koncu tedna se navadno naredi obračun narejenega, tako je tudi z drugim peronom. Tlakovci lepo padajo skupaj in so se že približali nadstrešku.
Tak je pogled proti Ljubljani...
... in tak proti Kočevju. V naslednjem tednu bo peron prekrit v celoti. Prav tako je za pričakovati strehe na nadstreških.
Tak je pogled proti Ljubljani...
... in tak proti Kočevju. V naslednjem tednu bo peron prekrit v celoti. Prav tako je za pričakovati strehe na nadstreških.
Re: Čudež na kočevski progi!
Vzporedno z deli na ribniški postaji se enaka dela odvijajo tudi v Žlebiču. Tam sicer ni podhoda, je pa peron, ki stoji na nasprotni strani postaje. Posnetki zajemajo čas od sredine oktobra, ko se je pričelo v Žlebiču delati bolj pospešeno in rezultati so danes že tu.
Po izkopu in betoniranju jaškov in temeljev v oktobru je bilo na vrsti nasipanje peska in pa postavljanje robnikov.
Pesek še na začasni deponiji, kjer je kasneje predviden novi parking.
Takoj po odvozu peska se je začelo z zemeljskimi deli. Parking bo prišel prav tudi tistim, ki se vozijo z avtobusi in puščajo svoja vozila na vseh možnih mestih.
In tako je izgledala parcela po odvozu peska in pripravljena za izkop zemlje.
Po izkopu in betoniranju jaškov in temeljev v oktobru je bilo na vrsti nasipanje peska in pa postavljanje robnikov.
Pesek še na začasni deponiji, kjer je kasneje predviden novi parking.
Takoj po odvozu peska se je začelo z zemeljskimi deli. Parking bo prišel prav tudi tistim, ki se vozijo z avtobusi in puščajo svoja vozila na vseh možnih mestih.
In tako je izgledala parcela po odvozu peska in pripravljena za izkop zemlje.
Re: Čudež na kočevski progi!
Brižitka 363 napisal/-a:Kdaj predvidoma bo kočevska proga dočakala kanarčke v rednem prometu?
Pred koncem 2015 ne verjamem, da bo kaj z rednim potniškim prometom na tej progi. Za naslednje leto ni v proračunu za dokončanje obnove kočevske proge predvidenega niti centa. Poleg tega pa se bo šele po elektrifikaciji Pragersko-Hodoš sprostilo nekaj starega dizelskega voznega parka, ki ga bodo lahko uporabili za ostale neelektrificirane proge. Trenutno verjetno za Kočevko ni dovolj DMV-jev za redni potniški promet, čeprav kakšnega hudega prometa najbrž tudi po uvedbi ne bo in bosta najbrž zadoščali že dve kompoziciji za redno obratovanje.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Verjetno je že ena dovolj. Seveda bi morala voziti in ne cel dopoldan čakati v kakšnem štucu.
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
Za tako malo vlakov, kot jih planirajo na novi Kočevki, je skoraj še ena preveč.
Re: Čudež na kočevski progi!
Oh, mi živimo v neki čudni, zelo oddaljeni galaksiji. Vstopna frekvenca v nek vsaj približno spodoben javni promet (pa seveda ne po slovenskih standardih) je vsaj kakih 13 parov vlakov na dan. Vse, kar je manj, lahko pokriva samo neke hudičevo specifične potrebe. Kar se tiče garnitur: s katerimi elektro garniturami pa bodo SŽ vozile od Pragerskega proti Hodošu, če pa jih imajo še za današnje elektrificirane proge komaj dovolj? Pa tudi če bi se sprostil kak fiat, bi si zaslužil penzijo, ne pa tlake na Kočevki, tudi če je še tako sfriziran in kozmetično obdelan ... Jaz osebno vidim rešitev za naše lokalne proge v čimprejšnji regionalizaciji, pa naj se potem razvijajo tako, kot si teren želi, seveda z ustrezno, pravično državno stimulacijo, kar pomeni, da naj se tistih okroglih vsakoletnih 100 mio €, ki jih danes za opravljanje JGS dobijo SŽ, pošteno porazdeli na vse slovenske proge.
Še nekaj .... Ko sledim, kako v tujini oživljajo nekatere lokalne železnice, opažam, da je ponavadi del načrta tudi bodoče upravljanje proge, organizacija prometa in seveda zagotovitev ustreznih voznih sredstev ... Mi, butalski kovači, pa ne vemo, kaj kujemo - če bo špičasto, bodo vile, če bo ploščato, bo pač lopata ... ali pa bomo na koncu vse skupaj zalučali v grm ...
Še nekaj .... Ko sledim, kako v tujini oživljajo nekatere lokalne železnice, opažam, da je ponavadi del načrta tudi bodoče upravljanje proge, organizacija prometa in seveda zagotovitev ustreznih voznih sredstev ... Mi, butalski kovači, pa ne vemo, kaj kujemo - če bo špičasto, bodo vile, če bo ploščato, bo pač lopata ... ali pa bomo na koncu vse skupaj zalučali v grm ...
Tako počasi se prebujamo ...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Torej damo na Kočevko dve garnituri in križanje nekje v Dobrepolju. Servis in čiščenje ponoči, začasa revizije bo pač nadomestna. Taktni promet na vsako uro od 6h do 22h
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
Ja, tale Kočevska....
Dvomim, da je bil kateri projekt že tolikokrat spremenjen.
Recimo Dobrepolje. Na začetku predvidena postaja z vsemi signali in vsem ostalim. Potem se spremeni v nakladališče z enim peronom. Potem bi bila dva perona, vsak na zunanji strani vsakega tira. Pa čez čas otočni peron, vendar je treba prestaviti en tir zaradi premajhne medtirne širine. Seveda vse s podhodi in dvigali, jasno
Ortnek. Najprej bi bil samo za tovorni promet. Potem bi imeli peron na prvem tiru. Pa bi bil peron celo izven postaje, pri bližnjem bifeju. Pa bi malo imeli otočni peron, pa spet ni prostora.
Čušperk.Tam je predviden še en NPr KS. Sicer si nisem točno zapomnil zakaj (v šoli od nekdaj slabo poslušam), vendar zaradi množice vklopnih kontaktov in NPr tam v takem primeru sploh ne sme biti postajališča. Na slabih dveh km naj bi si sledili Vklopna Točka 1. NPr, VT 2. NPr, NPr1, postajališče, VT 3. NPr, NPr 2, NPr 3, itd.
V Grosupljem sta samo dva perona, možnost uvoza iz Kočevske pa je samo na en peron. Tudi če se SV naprava spet predela, en peron še vedno manjka. Prostora zanj brez ukinitve enega tira itak ni, podhod pa je samoumeven.
Torej, glede na to, da denarja še za progo do Kočevja ni, je kakšen spodoben potniški promet še zeeelllooo daleč. Mogoče bodo takrat že Kanarčki pred penzijo.
Pa ne mi rečt, da sem pesimist. Bolj optimist z iskušnjami.
Dvomim, da je bil kateri projekt že tolikokrat spremenjen.
Recimo Dobrepolje. Na začetku predvidena postaja z vsemi signali in vsem ostalim. Potem se spremeni v nakladališče z enim peronom. Potem bi bila dva perona, vsak na zunanji strani vsakega tira. Pa čez čas otočni peron, vendar je treba prestaviti en tir zaradi premajhne medtirne širine. Seveda vse s podhodi in dvigali, jasno
Ortnek. Najprej bi bil samo za tovorni promet. Potem bi imeli peron na prvem tiru. Pa bi bil peron celo izven postaje, pri bližnjem bifeju. Pa bi malo imeli otočni peron, pa spet ni prostora.
Čušperk.Tam je predviden še en NPr KS. Sicer si nisem točno zapomnil zakaj (v šoli od nekdaj slabo poslušam), vendar zaradi množice vklopnih kontaktov in NPr tam v takem primeru sploh ne sme biti postajališča. Na slabih dveh km naj bi si sledili Vklopna Točka 1. NPr, VT 2. NPr, NPr1, postajališče, VT 3. NPr, NPr 2, NPr 3, itd.
V Grosupljem sta samo dva perona, možnost uvoza iz Kočevske pa je samo na en peron. Tudi če se SV naprava spet predela, en peron še vedno manjka. Prostora zanj brez ukinitve enega tira itak ni, podhod pa je samoumeven.
Torej, glede na to, da denarja še za progo do Kočevja ni, je kakšen spodoben potniški promet še zeeelllooo daleč. Mogoče bodo takrat že Kanarčki pred penzijo.
Pa ne mi rečt, da sem pesimist. Bolj optimist z iskušnjami.
Re: Čudež na kočevski progi!
V Žlebiču pa se dela odvijajo , tako je videti, zelo pospešeno. Konec tedna je na prostoru bodočega parkinga bila že izkopana zemlja in v ponedeljek je bil napeljan nasipni material.
Na peronu pa so že začeli s polaganjem tlakovcev.
Na prostoru nadstreška se je pripravljalo temelje in pripravljalo robnike.
Na koncu oziroma na začetku pa je videti takole.
Danes pa je na bodočem parkingu bila že nivelacija in jutri se bo že lahko pričelo s polaganjem robnikov.
Sam peron se je danes že čisto "približal" prehodu, tlakovci pa bodo vsak čas položeni.
Na peronu pa so že začeli s polaganjem tlakovcev.
Na prostoru nadstreška se je pripravljalo temelje in pripravljalo robnike.
Na koncu oziroma na začetku pa je videti takole.
Danes pa je na bodočem parkingu bila že nivelacija in jutri se bo že lahko pričelo s polaganjem robnikov.
Sam peron se je danes že čisto "približal" prehodu, tlakovci pa bodo vsak čas položeni.
Re: Čudež na kočevski progi!
Dokončevanje nadstreškov na ribniški postaji gre h koncu. Najprej so se lotili tistega na prvem peronu.
Nadstrešek pri Mabolesu je tudi dobil pokrivalo iz OSB plošč. Vsekakor bo izvajalec moral pohiteti, saj je za konec tedna napovedan sneg.
Na peronu in ob njem pa se urejajo še zadnje podrobnosti. Tako je bil ponovno postavljen tudi steber z oznako.
S pripravo podlage za tlakovce pa so že do konca drugega perona.
Nadstrešek pri Mabolesu je tudi dobil pokrivalo iz OSB plošč. Vsekakor bo izvajalec moral pohiteti, saj je za konec tedna napovedan sneg.
Na peronu in ob njem pa se urejajo še zadnje podrobnosti. Tako je bil ponovno postavljen tudi steber z oznako.
S pripravo podlage za tlakovce pa so že do konca drugega perona.
Re: Čudež na kočevski progi!
Nadstrešek na drugem peronu ima dokončano leseni del strehe, na vrsto pride samo še kritina. Dokončevalo pa se je tudi polaganje tlakovcev na koncu perona v smeri proti Kočevju.
Potem, ko se bo delo na drugem peronu v Ribnici končalo, bo kmalu dokončan tudi žlebiški peron.
Narejen je bil izkop in pripravljen opaž za temelj nadstreška na peronu, manjkata samo še armatura in beton.
Parkirišče je že nasuto in povaljano, na vrsto pridejo robniki.
Potem, ko se bo delo na drugem peronu v Ribnici končalo, bo kmalu dokončan tudi žlebiški peron.
Narejen je bil izkop in pripravljen opaž za temelj nadstreška na peronu, manjkata samo še armatura in beton.
Parkirišče je že nasuto in povaljano, na vrsto pridejo robniki.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ampak ni mi jasno zakaj v Žlebiču ne bo podhoda z dvigalom. Kako bodo pa veverice letale čez progo, ko bo stekel intenziven promet .
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
V Žlebiču ne bo dvigala, ker je po zadnjih projektih predviden kar žleb za spuščanje. Na nasprotni strani se rešitev še išče.
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
V Žlebiču je na koncu perona NPr. In to zavarovan z Andrejevim križem Varovanje avtomobilov pa načeloma zadostuje tudi za veverice. In medvede.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Inovak! Res hvala za vaše fotoreportaže!
Ko bo proga dokončana do Kočevja in ko bo začel voziti potniški vlak, bo vse dobilo svoj smisel. Do takrat pa nam ostaja pričakovanje......kljub vsem zapletom je ogromno narejenega, če si v spomin prikličete stanje , v katerem je bila umirajoča proga pred obnovo!
Ko bo proga dokončana do Kočevja in ko bo začel voziti potniški vlak, bo vse dobilo svoj smisel. Do takrat pa nam ostaja pričakovanje......kljub vsem zapletom je ogromno narejenega, če si v spomin prikličete stanje , v katerem je bila umirajoča proga pred obnovo!