Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3187
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.08.2017, 18:10

mkx napisal/-a: ÖBB ima nekaj mednarodnih potniških vlakov po Sloveniji, kot kaže bo TrenItalia vozila med Ljubljano in Benetkami ...


:-k Kateri mednarodni potniški vlak pa vozi ÖBB? Vsi mednarodni vlaki so zanekrat plod sodelovanja in delitve stroškov (uporabnina vagonov, možnost rezervacij posamezne družbe sedežev znotraj druge države...) Za tisti Treni... Ali ni spet delitev stroškov? Torej sodelovanje SŽ-Trenitalia. Nekakšen sistem: Italjani dajo garnituro, SŽ plača na Slovenskem omrežju to in ono, ob tem pa lahko SŽ koristijo, da se vozovnice lahko prodajajo tudi za notranji promet... Nisem nikjer zasledil, da so Italjani ustanovili podružnico pri nam.

suha napisal/-a:Me pa zanima še nekaj. Kot sem razumel SŽ z novim razpisom kupuje pet novih dizelskih vlakov za ta odsek.

Po katerem ključu se je SŽ že kar odločila, da bodo oni vozili potnike, oz. kdo jih je za to določil, da so sedaj že kar šli v večmilijonski nakup? Zakaj se z javnim razpisom ne povabi kakšnega privatnega prevoznika, ki bi to nalogo najbrž opravljal boljše in da progo pod koncesijo?


Mani se zdi tole koruptivno priviligiranje izbrancev. Za tole novo progo bi bil kakšen privatnik zagotovo pokazal zanimanje.


Spet nekaj na pamet. SŽ in država sta pred kratkim podpisala novo pogodbo o subvencioniranem prevozu. To, kar ti želiš (nekakšen javni razpis) bo omogočen, ko bodo ustanovljene regije in bodo one plačevale subvencijo za posamezno progo. Ampak za tako kratek odsek, ki prenese samo 2 para vlakov pa privatnika ne boš videl, pa, če oni debeluh iz Koreje spravi Ameriko do kapitulacije. Tudi za ostale proge tega ne boš doživel. Premali bazen ljudi in premala kupna moč.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 13.08.2017, 19:09

Re 4/4 napisal/-a: :-k Kateri mednarodni potniški vlak pa vozi ÖBB? Vsi mednarodni vlaki so zanekrat plod sodelovanja in delitve stroškov (uporabnina vagonov, možnost rezervacij posamezne družbe sedežev znotraj druge države...)


Upsala, tu si ga pa grdo polomil. EC 30/31 Dunaj - Benetke - Dunaj vozijo samo ÖBB, vsi EC vlaki čez Brenner so "DB-ÖBB Eurocity" in z njimi Italijani nimajo nič. Celo več: teh vlakov se ne da uporabljati v notranjem prometu v Italiji!
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a bugear » 13.08.2017, 20:03

TGV Lyria napisal/-a:Upsala, tu si ga pa grdo polomil. EC 30/31 Dunaj - Benetke - Dunaj vozijo samo ÖBB, vsi EC vlaki čez Brenner so "DB-ÖBB Eurocity" in z njimi Italijani nimajo nič. Celo več: teh vlakov se ne da uporabljati v notranjem prometu v Italiji!


Začelo se je z
mkx napisal/-a:ÖBB ima nekaj mednarodnih potniških vlakov po Sloveniji, kot kaže bo TrenItalia vozila med Ljubljano in Benetkami ...

A nekateri od omenjenih vozi po Sloveniji?
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 413
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 14.08.2017, 12:11

Obnova železniške postaje in njene okolice v Kočevju je zajela tudi ureditev prostora med stavbo postaje in skladišča. Odstranjeni so bili začasni objekti z njim pa tudi del kamnite ograje, katera je bila izdelana s pomočjo obdelanih kamnitih plošč. Kako je ta ograja izgledala, se vidi na drugi strani stavbe, kjer je še vedno vedno moč videti izgled te ograje. Enostavna in na oko lepa ograja, ki jo je moč videti samo še na tej postaji.

Slika


Slika

Takšen je bil pogled pred začetkom urejanja.


Slika

Graditelj začasnega objekta je za del svoje stene uporabil kar obstoječo kamnito ograjo, ki bi jo pri rušenju lahko ohranili.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika

S ploščami, ki so ostale po rušenju ograje, bi se lahko popravil levi steber na drugi strani postaje, na katerem manjkajo in so odpadle ali pa bile odstranjene, kot se vidi na posnetku. Nekaj fanglov betona ali lepila, malo obdelave s kladivom in dletom in steber bo kot nov. A ja, pozabil sem še na nekaj dobre volje in želje po ureditvi problema.
Zadnjič spremenil inovak, dne 14.08.2017, 12:55, skupaj popravljeno 2 krat.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3432
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mkx » 14.08.2017, 12:13

Re 4/4 napisal/-a:Nisem nikjer zasledil, da so Italjani ustanovili podružnico pri nam.

V EU velja: skupni trg. Kar pomeni, da lahko katerikoli prevozik iz EU direktno posluje pri nas če seveda izpolnjuje ostale zakonske obveznosti. Ustanovitev lokalne podružnice pa za to pač ni potrebna.

Zato pa lahko recimo Flixbus (in v njegovem imenu cel kup prevoznikov) mirno pobirajo potnike pri nas klub temu, da gre za mednarodne linije. Pred leti to pač ni bilo možno, takrat je bila linija "non-stop" preko ozemlja "ne-domačih" držav.
LP, Metod
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 413
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 18.08.2017, 21:24

Na bodočem parkirišču ob železniški postaji v Ribnici so kar malo pospešili dela. Predvideno parkirišče je že dobilo zunanje mere, kar se vidi z izkopom in odvozom izkopanega materiala v začetku tega tedna.

Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika

Deponirano kretnico, ki je bila namenjena kot muzejski eksponat na področju postaje, so lepo razrezali po dolžini. Pa to ne za uporabo vožnje po eni sami tirnici, ampak za lažji odvoz. Bila je ena izmed prvih vgrajeni po izgradnji proge koncem XIX. stoletja. Bila je najprej skladiščena na površini znotraj podjetja RIKO. Ko pa se je zamenjalo lastništvo tega podjetja za proizvodnjo težke cestne mehanizacije, se je zaradi urejanja površin in izgradnje novih objektov stara kretnica prepeljala na travnik ob železniški postaji. Zdaj je njena usoda dokončna, šla bo v staro železo. Tako ne bo na tej postaji ostali nič, kar bi bilo vgrajeno leta 1893.


Slika


Slika

Potajališče je obiskal radovednež, ki je ugotavljal namen ali pa dolžino gumi tesnila. Nazadnje se bo potegnilo ven še ALU zasteklitveno letvico in na vrsti bo samo še steklo, če ne bo potem samo padlo na kakšnega radovedneža.


Slika
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a bisabre » 19.08.2017, 9:33

Na Dolenjskem je multikulti in. Če kaj rečeš si pa ksenofob ali pa kar hitlerjanc. Poznam tiste kraje ob progi, saj sem se po njej vozil še s parno lokomotivo, zato mi tovrstne vragolije niso tuje. Dobro, da postajališče nima bakrene kritine. :wink:
Simpl je tanartabul.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 413
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 19.08.2017, 17:07

Ko gre teden h koncu, se tudi dela na izgradnji parkinga odvijajo z večjim tempom in vse narejeno med tednom se tako bolj opazi. Nasutje peska in utrjevanje, izgradnja sistema za odvod meteorne vode ter priključitev na kanalizacijo, vse to je v teku.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika

Demontirana okna iz dela, kjer je bila včasih osrednji prostor na železniški postaji, so našla svoje zadnje mesto na postaji in čakajo, da se jih bo odpeljalo na ustrezno deponijo.


Slika

Danes je bila na vrsti zamenjava oken in balkonskih vrat v stanovanju v prvem nadstropju. Zanimivo pa je, da imajo okna vgrajeno termoizolacijsko steklo, ki je bilo narejeno dobrih dvesto metrov od mesta vgradnje, v podjetju Ertl.


Slika


Slika

Prav zanimivo bo videti, kaj se bo zgodilo z vhodnimi vrati, ali jih bodo tudi zamenjali.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a gorican » 21.08.2017, 15:47

21. 8. 2017
Podpis pogodbe z izbranim izvajalcem del za prestavitev glavne ceste za potrebe ureditve nivojskega prehoda »Stara cerkev«


Do sedaj je bilo v okviru modernizacije Kočevske proge ukinjenih 33 nivojskih prehodov ter zavarovanih 10 nivojskih prehodov. Z ureditvijo prehoda »Stara cerkev« in ukinitvijo prehoda »Stara cerkev 1« bo strojen še en korak k cilju, da bodo do konca modernizacije Kočevske proge vsi nivojski prehodi, ki niso predvideni za ukinitev, zavarovani s signalnovarnostno napravo ali zapornim brunom oziroma labirint ograjo in s tem omogočili varna nivojska prečkanja železniške proge in varen promet na sami glavni cesti.

http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredis ... 1328/5860/
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 413
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 22.08.2017, 23:31

Po neuradnih in še ne preverjenih podatkih naj bi inšpektor ustavil gradbena dela na novem parkirišču v Ribnici. Vnaprej se opravičujem, če vest ni točna. Problem naj bi bil v sistemu kanalizacije meteorne vode. Bo treba v akcijo in se pozanimati, kaj je res. Res je, da zadnje dva dneva ni bilo opaziti nobenih aktivnosti na omenjeni površini, razen zamenjave elementov stavbnega pohištva na postajnem poslopju, ki teče dalje.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 413
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 24.08.2017, 21:20

Vse kaže, da je bila omenjena informacija o inšpekciji točna. Tako naj bi bila kontrola na gradbišču, izkopati je bilo treba na treh mestih, kjer še ni bilo nasutja s peskom, nato še na nasutih mestih ter kontrola odtočnih cevi, medsebojne višinske razlike in vpliv na odtok meteorne vode. Kot izgleda to ni bilo v redu, saj je danes dopoldan bil pobran pesek in nato odpeljan. Ostali so vgrajene cevi kot zbiralni jaški ter povezava v končni odtok.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika

Po tej cevi naj bi odtekala voda proti koncu sistema in nato tam poniknila.


Slika

Iz te cevi naj bi pritekla meteorna voda in nato po cevi, ki je na nasprotni strani, odtekla dalje. Kot se lahko vidi, je višinska razlika dotoka in odtoka skoraj na isti višini. Stari ribniški vodovodar Češarek je imel vedno navado reči, da mora vodna napeljava, s tem je mislil tudi odtoke, biti 80 cm pod površino, zaradi zmrzovanja pozimi. Izgleda, da so zdaj zime mnogo bolj mile.


Slika


Slika


Slika

Zanimivo je, da je samo nekaj metrov stran pod drugim pokrovom večja kraška jama, ki bi požrla precejšnje količine vode, prava rupa.


Slika
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a SZ ljubitelj » 25.08.2017, 19:59

V Predstrugah:

Nekaj strani nazaj ŽAT zapiše:
Na nakladalnem tiru pa podaljšujejo nakladalno rampo


Nekaj slik

Slika

Slika

Slika

Slika

V Kočevju pa se dela...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

in še pogled na zaraščeno okretnico:

Slika
Lep pozdrav vsem

Tadej
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a SZ ljubitelj » 25.08.2017, 20:06

Še dve sliki iz Kočevja:

Slika

Slika

Na cestnem prehodu v Lipovcu na hitro narejeni fotki, proti Ribnici in Kočevju:

Slika

Slika

Nekaj se pa le premika.
Lep pozdrav vsem

Tadej
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mateja » 28.08.2017, 13:25

Prebrala sem kar velik del te teme, pa nisem našla (ali pa sem spregledala) odgovora na moje vprašanje - zakaj se je šlo v remont kočevske proge?

Ne me narobe razumet, podpiram vse izboljšave na železniški infrastrukturi, me pa vseeno zanima »uradni« razlog, zakaj se je šlo v obnovo te proge.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3432
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mkx » 28.08.2017, 14:42

mateja napisal/-a:Prebrala sem kar velik del te teme, pa nisem našla (ali pa sem spregledala) odgovora na moje vprašanje - zakaj se je šlo v remont kočevske proge?
Ne me narobe razumet, podpiram vse izboljšave na železniški infrastrukturi, me pa vseeno zanima »uradni« razlog, zakaj se je šlo v obnovo te proge.

Če se ne motim, je bil razlog "Ponovna uvedba potniškega prometa".
LP, Metod

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Re 4/4 in 5 gostov