Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Železniška postaja že dobiva končno podobo. Peronski del je že skoraj končan, zaključujejo se še dostopne poti, ki bodo dobile še asfaltni del. Dostop je tako iz Kolodvorske ulice, urejen bo še parkovni del.
Re: Čudež na kočevski progi!
Jejhata, zakaj ne morejo narediti perona do konca štuca, tako kot je to narejeno na vseh čelnih postajah po Evropi? Ko bo tukaj začel voziti RJ in bo vsak meter perona štel, bo lokokotiva zapeljala do odbojnika, mojster bo moral pa z višine skakati na gramozno gredo.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Morda ni najboljša primerjava za pripombo o dolžini in izvedbi perona, pa vendar. Lanski prevoz z vlakom navijačev rokometnega društva RIKO v nedeljo 5. marca v Ljubljano, je pokazal, da je bil peron ravno malo prekratek za celo kompozicijo. Gre za posebne primere, pa vendar. Za boljšo predstavo samo nekaj posnetkov. V tem primeru bi prišel v poštev "ribniški" način širjenja cerkve, kot je zapisano v zgodbah o Ribničanih.
Re: Čudež na kočevski progi!
Vam privoščim, da bi vedno imeli tri garniture skupaj, ampak se bojim, da se bo to zelo redko kdaj ponovilo. Za dve garnituri je pa peron dovolj dolg. Itak pa na SŽ-ju vlada pomanjkanje garnitur, tako da tudi če bi bila potreba po treh bi jih dobili v najboljšem primeru dve.inovak napisal/-a:Morda ni najboljša primerjava za pripombo o dolžini in izvedbi perona, pa vendar. Lanski prevoz z vlakom navijačev rokometnega društva RIKO v nedeljo 5. marca v Ljubljano, je pokazal, da je bil peron ravno malo prekratek za celo kompozicijo. Gre za posebne primere, pa vendar. Za boljšo predstavo samo nekaj posnetkov. V tem primeru bi prišel v poštev "ribniški" način širjenja cerkve, kot je zapisano v zgodbah o Ribničanih.
"Ribniški " način širitve pa predlagajte Duhovniku ali pa Viliju, bi skoraj zastonj prišli do drugega tira Vrednost take investicije bi odtehtala daljšo traso, pa tudi tistih nekaj deset minut vožnje več bi lažje prenesli, saj bi še vedno občudovali prečudoviti kraški rob, ne pa vožnjo v luknjah. Pa ne me preveč resno jemati pri zadnjem zapisanem.
Tine
Re: Čudež na kočevski progi!
Hm, a je peron res dovolj dolg za dva 3+1-členska Stadlerja, kakršni prihajajo v prihodnjem letu in bodo zagotovo vozili tudi po Kočevki?Tin€ napisal/-a:Vam privoščim, da bi vedno imeli tri garniture skupaj, ampak se bojim, da se bo to zelo redko kdaj ponovilo. Za dve garnituri je pa peron dovolj dolg. Itak pa na SŽ-ju vlada pomanjkanje garnitur, tako da tudi če bi bila potreba po treh bi jih dobili v najboljšem primeru dve.inovak napisal/-a:Morda ni najboljša primerjava za pripombo o dolžini in izvedbi perona, pa vendar. Lanski prevoz z vlakom navijačev rokometnega društva RIKO v nedeljo 5. marca v Ljubljano, je pokazal, da je bil peron ravno malo prekratek za celo kompozicijo. Gre za posebne primere, pa vendar. Za boljšo predstavo samo nekaj posnetkov. V tem primeru bi prišel v poštev "ribniški" način širjenja cerkve, kot je zapisano v zgodbah o Ribničanih.
"Ribniški " način širitve pa predlagajte Duhovniku ali pa Viliju, bi skoraj zastonj prišli do drugega tira Vrednost take investicije bi odtehtala daljšo traso, pa tudi tistih nekaj deset minut vožnje več bi lažje prenesli, saj bi še vedno občudovali prečudoviti kraški rob, ne pa vožnjo v luknjah. Pa ne me preveč resno jemati pri zadnjem zapisanem.
Re: Čudež na kočevski progi!
Poačakaj da zmontirajo tirni zaključek, boš presenečen kje bo. Tak ko je zdaj na šodru nima neke funkcije.mkx napisal/-a:Jejhata, zakaj ne morejo narediti perona do konca štuca, tako kot je to narejeno na vseh čelnih postajah po Evropi? Ko bo tukaj začel voziti RJ in bo vsak meter perona štel, bo lokokotiva zapeljala do odbojnika, mojster bo moral pa z višine skakati na gramozno gredo.
Re: Čudež na kočevski progi!
Kot je s slik razvidno je od perona,kot ožji del speljana dostopna rampa na peron in je v predpisanem naklonu.Dostopna rampa
se izteče v pločnike.Na rampo ni predviden sestop iz vlaka.Zanimiv je zaključek pločnika z nasprotne strani rampe,visoko
obbetonirani betonski robniki?Zraven so še nekakšni temeljčki.Moramo še potrpeti,da se zadeve uredijo.
Lep pozdrav,Pele!
se izteče v pločnike.Na rampo ni predviden sestop iz vlaka.Zanimiv je zaključek pločnika z nasprotne strani rampe,visoko
obbetonirani betonski robniki?Zraven so še nekakšni temeljčki.Moramo še potrpeti,da se zadeve uredijo.
Lep pozdrav,Pele!
Re: Čudež na kočevski progi!
S prenovo postaje pa se obnavlja tudi cestna ureditev na področju železniške postaje Kočevje. Tako je na novo urejena povezovalna cesta s Kolodvorske mimo same postaje in povezana s cesto za Eurospinom. Nova cesta je tako bolj odmaknjena od novo nastajajoče nakladalne rampe. Taka je bila situacija ob začetku tega tedna.
V začetku tedna je bil pogled na stari novi industrijski tir proti Liku takšen.
V začetku tedna je bil pogled na stari novi industrijski tir proti Liku takšen.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Kako se bodo na Kočevki postavljale kretnice, ročno ali elektromehansko iz nekega centra vodenja prometa?
preglednik
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Čudež na kočevski progi!
Glede na to, da naj bi bila proga daljinsko krmiljena, bodo kretnice na glavnih postajnih tirih najbrž krmiljene z električnimi oz. hidravličnimi pogoni.
Re: Čudež na kočevski progi!
Najemnik skladišča na železniški postaji Stara cerkev je spraznil prostor. Tako je zdaj zgradba pripravljena za obnovo, kar bi bilo najbolj smiselno. Ni več vrat, konstrukcija je trdna, ostrešni del tudi. Manjka nekaj plošč na strehi, drugače pa bi ob urejeni okolici objekt prevladoval s svojo zunanjostjo. Ne spomnim se, da bi do Grosuplja bil ob progi še kje tak objekt.
Re: Čudež na kočevski progi!
Izgradnja nove rampe na ribniški postaji gre h koncu. Betonski del je narejen in ta dela gredo počasi h koncu. Na delu, kjer bo nasutje, je premazan in pripravljen za vgradnjo zaščite.
Ob obnovi postaje so novi tir, glede na starega, skrajšali, zdaj pa novega že popravljajo in tako bo s tem daljši.
Ko se srečata staro in novo. Od tu dalje je bila stara rampa namenjena posestvu Snežnik.
In tak pogled je na novo rampo.
Ob obnovi postaje so novi tir, glede na starega, skrajšali, zdaj pa novega že popravljajo in tako bo s tem daljši.
Ko se srečata staro in novo. Od tu dalje je bila stara rampa namenjena posestvu Snežnik.
In tak pogled je na novo rampo.
Re: Čudež na kočevski progi!
Dela na progi lepo napredujejo in prav nestrpno pričakujem dan,ko se bo proga in objekti predali v uporabo.Upam,da se poročanja tudi v naprej tako izčrpno nadaljujejo.Hvala za njih!
Pele!
Pele!
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: Čudež na kočevski progi!
Nekaj dni nazaj je bil tako lep jesenski dan, da sem se zapeljal do Kočevja in posnel tole:
Pogled na postajo iz Ljubljanske smeri:
Tu se začne industrijski tir
Če bi tir podaljšali, bi prišli do okretnice in šupe, ki pa je zelo boga. Če bo streha zdržala to zimo
Drugi ind. tir
Peron in zaključki proge
Bodoče parkirišče
Nakladalna rampa na mestu bivšega skladišča, ki ga ni več.
Pogled na postajo iz Ljubljanske smeri:
Tu se začne industrijski tir
Če bi tir podaljšali, bi prišli do okretnice in šupe, ki pa je zelo boga. Če bo streha zdržala to zimo
Drugi ind. tir
Peron in zaključki proge
Bodoče parkirišče
Nakladalna rampa na mestu bivšega skladišča, ki ga ni več.
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej