Anzee napisal/-a:preglednik napisal/-a:Po moje se čaka samo še na prihod Stadlerjev in potem urni ali vsaj dvourni takt.
Nekje na forumu je nekdo napisal (ne spomnim se tocno kdo), da ne bo prometa pred obnovo postaje v Grosuplju. Ne vem pa zakaj tako.
O Grosupljem sem res že pisal.........pa dajmo še enkrat
Sama tirna situacija sploh ni tako zelo neugodna, kljub nepravilnem glavnem prevoznem tiru in s tem stalno vožnjo v odklon vsaj na eni strani postaje.
Tam sta le dva perona, na tirih 2 in 3, obstoječa SVN pa omogoča uvoze iz Kočevja le na tira 3 in 4. To pomeni, da bi v vsakem primeru križanj vlakov moral biti v GP prej vlak iz Ljubljane kot iz Kočevja. Zaradi varnosti potnikov, saj ne moreš voziti enega vlaka pred odprtimi vrati drugega. Prestopanja pa tudi niso mogoča brez takojšne umaknitve enega vlaka. Recimo vlak iz Ko pripelje, strese potnike, se umakne, da se skrižata vlaka iz Lb in Nm, potem se postavi nazaj na peron, pobere potnike in gre za Kočevje.
Obnova postaje Grosuplje je predvidena nekako takole (vrejetno se bo še marsikaj premenilo, če se ni že
)
Najprej je potebno zgraditi cestni nadvoz iz Ponove vasi, ker obstoječi nad kretnikom 1 pade skupaj s kretniško postojanko. Stal bo cca 100 metrov vzhodneje, kajti cesta bo zavila pri Motvozu že malce desno in prečkala obe progi. Proga iz Nm se kmalu za NPr pri Mizarstvu zamakne malce v desno, tako da se na postaji zveže s tirom 2. Tako bo Grosuplje dobilo "pravi" glavni prevozni tir. Potem se odstrani še skladišče na postaji, tehtnico, nakladalno rampo, ter tira 1 in 2. Promet se bo začasno odvijal preko nove kretnice po tirih 3 in 4, kjer bo nov začasni peron. Ko bo zgrajen prvi del podhoda (nekje tam, kjer je sedaj muzejska lokomotiva, ki se jo tudi prestavi) in nova tira 1 in 2 z otočnim peronom, se odstrani še ostale tire. Dokonča se podhod ter zgradi peron med novima tiroma 3 in 4. Z novega tira 5 se cepita še dva štuca do nove nakladalne rampe, ki bo nasproti nadzorništva proge. Povezava tirov in šajbe pa ni predvidena.
Na strani B se ovinek pomakne malce v levo, kar lahko omogoča hitrosti v premo 80 km/h, kolikor bodo omogočale tudi kretnice. S tem bi se omogočilo od Mlačevega do Šmarja vsaj malce dvigniti hitrost.
Na koncu obnove naj bi bilo v Grosupljem 5 tirov z možnostjo uvozov in izvozov na vse tire iz vseh treh strani, dvema peronoma (tiri 1,2 in 3,4) enim podhodom na postaji, ki bo"odprt" na obeh straneh,ter enim podhodon na mestu nedavno ukinjenega NPr 132.7.
Obstaja pa še en načrt, kar malce utopičen.
Avtoprevozi Kastelec naj bi želeli imeti industrijski tir do svojega parkirišča. Obstajajo kar tri vriante
Po dveh bi bila kretnica na odprti progi.
Tretja pa je bolj zanimiva. Ob obtoječi progi se zgradi še en tir, dober km dolg, ki se na koncu njihovih parkirišč priključi progi, stari proga pa se uporabi kot industrijski tir.
Potem pa se človek vpraša, zakaj je treba na A strani postaje Grosuplje prestavljati tir