Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Žal pa Grosuplje - Ljubljana ostane C3EG 3100 napisal/-a:D4
Re: Čudež na kočevski progi!
Ko se zaključi z obnovo postaje Grosuplje, se bo verjetno šlo v obnovo odseka Grosuplje-Ljubljana (postaje, daljinsko vodenje, povečanje zmogljivosti, ureditev NPR.....) če bo to pred letom 2030 je pa drugo vprašanje.....ŽAT32 napisal/-a:Žal pa Grosuplje - Ljubljana ostane C3EG 3100 napisal/-a:D4
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Med C3 in D4 je kar nekaj nekaj kategorij. Kaj bolj vpliva na to, gostota pragov ali tip tirnice?
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
Samo ena v osni obremenitvi (C=20, D=22,5t/os) in ena v dolžinski (X3=7.2 t/m, X4=8t/m)Med C3 in D4 je kar nekaj nekaj kategorij. Kaj bolj vpliva na to, gostota pragov ali tip tirnice?
Načelno je za osno obremenitev D pomembna vrsta tračnice (tipično 54, 60) in gostota pragov, predvidoma 1660/km, a ni čisto nujno. Pogled na progo Lj-Zalog pokaže silno redke pragove..... in tračnice S49 tudi po remontu. Pa kljub temu je to najprometnejši odsek v Sloveniji in hitrosti so v zlatih časih pendolinov bile tudi 145 km/h.
Za dolžinsko obremenitev so pa merodajni mostovi (prevsem jekleni in nekateri betonski v obliki plošče, ločni so neproblematični dokler so v dobrem stanju) in podporni zidovi.
Re: Čudež na kočevski progi!
Pri dolžinski so tri obremenitve po UIC. 2=6,4 t/mLjubitelj napisal/-a:
Samo ena v osni obremenitvi (C=20, D=22,5t/os) in ena v dolžinski (X3=7.2 t/m, X4=8t/m)
.
C2 do C4. C2 imamo v Iliriski Bistrici
D2 do D4. D2 pa je nekaj odsekov v Avstriji. Še do nedavnega so imeli D2 čez Arlberg, Ture pa ne vem ali so že dvignili na D4 ali so še vedno D3.
Pa še zanimivost. Obvozna proga pri Podrožnici je leta 2013 bila kategorizirana na B2!
Re: Čudež na kočevski progi!
Nekako najproblematičnejši je jekleni most čez Ljubljanico. Nekateri kosi so tako načeti, da so že nastale luknje.
Če se prav spomnim, je bil to edini objekt med Gp in Lb, kjer je bila hitrost zmanjšana, ko so vozili 22t/os za Revoz.
Če se prav spomnim, je bil to edini objekt med Gp in Lb, kjer je bila hitrost zmanjšana, ko so vozili 22t/os za Revoz.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ta most so že tolikokrat ojačali, da ni vrag, da bi še enkrat privarili kakšen dodaten kos jekla... Most pa izgleda kar dobro vzdrževan, sem se 30 let dnevno (in še vedno) vozil mimo njega.....Nekako najproblematičnejši je jekleni most čez Ljubljanico. Nekateri kosi so tako načeti, da so že nastale luknje.
Če se prav spomnim, je bil to edini objekt med Gp in Lb, kjer je bila hitrost zmanjšana, ko so vozili 22t/os za Revoz.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ja, kozmetika dela čudeže
Da vidiš, kako je so nekateri deli prerjaveli, moraš splezati podenj
Da vidiš, kako je so nekateri deli prerjaveli, moraš splezati podenj
Re: Čudež na kočevski progi!
Pol bi blo fino it mal poslikat da se vidi situacijo. Mogoce se odpravim en dan..ŽAT32 napisal/-a: Da vidiš, kako je so nekateri deli prerjaveli, moraš splezati podenj
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Čudež na kočevski progi!
Pa še meter vzami in izmeri koliko je rje. Se bojim da je vsak jekleni most nad vodo malce zarjeaven, vprašanje je samo koliko sme biti.Pol bi blo fino it mal poslikat da se vidi situacijo. Mogoce se odpravim en dan..
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Čudež na kočevski progi!
Fotografija nestrokovnjaka ne pove kaj veliko. Razen, če pokaže, da dela materiala enostavno ni več
Vsaka čast pregledovalcem korodiranih kovinskih mostov, ki vedo, do kod lahko gredo brez sanacije in ki poznajo te predpise oz navodila:
http://onlinepubs.trb.org/onlinepubs/nc ... pt_333.pdf
Seveda se je potrebno zavedati, da je država uboga...
Hudo pa je, če lastnik ne poskrbi za preglede oz. je lastništvo nedefinirano.
Še huje je pri betonskih mostovih, kjer korodiranega železja praviloma ne vidiš.
Moraš pač imeti metode, kako to ugotoviti: https://www.rilem.net/images/publis/1452.pdf
pozdrav
Darko
Vsaka čast pregledovalcem korodiranih kovinskih mostov, ki vedo, do kod lahko gredo brez sanacije in ki poznajo te predpise oz navodila:
http://onlinepubs.trb.org/onlinepubs/nc ... pt_333.pdf
Seveda se je potrebno zavedati, da je država uboga...
Hudo pa je, če lastnik ne poskrbi za preglede oz. je lastništvo nedefinirano.
Še huje je pri betonskih mostovih, kjer korodiranega železja praviloma ne vidiš.
Moraš pač imeti metode, kako to ugotoviti: https://www.rilem.net/images/publis/1452.pdf
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Čudež na kočevski progi!
ŽC hvala lepa za link. Povzemam samo začetek s korozijskimi efekti:
Glede na vizualni izgled omenjenega mosta in to, da je bil niti ni ne vem kako dolgo nazaj v popravilu sem skorajda prepričan, da napak pod 1 in 2 ne bo nihče našel. Bi bil potreben kar pošten pregled, da bi se kaj našlo pod točko 3 in 4. Sicer pa čez most ni bila počasna vožnja pri (nad) obrmenitvi 22,5 t/os zaradi slabega stanja (nevzdrževanja) temveč zaradi prekoračitve računske obremenitve objekta. Bi kar rekel, brez panike in izvajat redne kontrolne preglede. Ko se bo pa delala prekategorizacija se bo pač dodatno dovarilo nekaj kosov jekla, kakor je že bilo narejeno pred leti ko se je šlo na 20t/os.2.4
CORROSION EFFECTS
There are four main categories of corrosion effects on the structural integrity of a bridge:
l. Loss of section.
This is the most important concern. The reduction in member section dimensions leads to lower bending, axial and shear capacity. ...
2. Creation of stress røisers.
The formation of holes and notches due to corrosion creates stress concentrations and can initiate cracks.
....
3. Introduction of unintentional fixity.
When corrosion freezes moving parts of the bridge, such as expansion devices or hangers,the structure behaves differently from the way it was designed.
.....
4. Introduction of unintended movement
According to one study, built-up corrosion product in constricted areas ("pack rust") can generate pressures up to 10,000 psi.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Dve vprašanji. V kilometru 1,6 (odsek Grosuplje‒Spodnja Slivnica) ni več kontrolnega signala. Zanima me, ali je bil omenjeni KS namenjen le varovanju nivojskega prehoda pri postajališču Spodnja Slivnica (km 2,4) ali tudi naslednjega prehoda pri Spodnjem Mlačevem? Zakaj ga ni več in kako je sedaj urejeno varovanje?
Aljaž
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Čudež na kočevski progi!
Kolikor vem, bodo po zaključku del vsi nivojski prehodi na tej progi tipa NPr-DK (daljinska kontrola) in NPr-PO (postajno območje). Pri teh izvedbah ni kontrolnih signalov, ampak se informacije o pravilnem delovanju oz. napakah/motnjah sporočajo na najbližjo zasedeno postajo oz. center vodenja prometa. Možno je, da so ta prehoda že preuredili v tip NPr-DK.