Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3210
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 17.03.2019, 13:52

O dveh vlakih trdiš ti, ker si spet brez argumentov in ne poznaš niti osnovne razlike med S-Bahn in Regioverkehr.

In CO2 praviš?

https://www.vienna.at/studie-zeigt-wien ... 658588/amp
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 287
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a andre85 » 17.03.2019, 14:12

Daj Iggy pojasni mi zakaj za noga bi ti tako rad povezal Kočevje in Kamnik,daj prosim to mi povej.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1581
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 17.03.2019, 15:04

@Re 4/4, tukaj pa Iggyju dajem prav. Namreč pozabil si, da Ljubljana ni samo okrog glavne postaje. Nekdo se mora npr. peljati v službo iz Kamnika v Moste ali Rakovnik, drugi iz Kočevja v Ježico itd. Takle direktni vlak ni neumen. Ne mi prosim postavljati "trole" kot možnost prevoza od glavne postaje do drugega konca LJ, ker vemo kako kaotičen je promet v konicah.
Torej če povzamem Iggy-ja, vlak iz npr. Kočevja ali Grosuplja v Kamnik bi dal možnost potnikom iz teh krajev izstopa tudi na postajah Brinje, Ježica, Črnuče itd. Potem bi šel pač "prazen" v Kamnik in peljal od tam nove potnike v Ljubljano, ter jih nato pustil še v Mostah, Rakovniku, preden bi nadaljeval pot. Gre v bistvu za združevanje poti dveh garnitur, v čemer ne vidim prav nič napačnega. Tako ali tako mora garnitura, ki bo peljala ljudi iz Kamnika, priti najprej prazna tja. In seveda obratno.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 287
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a andre85 » 17.03.2019, 15:11

TGV Lyria napisal/-a:@Re 4/4, tukaj pa Iggyju dajem prav. Namreč pozabil si, da Ljubljana ni samo okrog glavne postaje. Nekdo se mora npr. peljati v službo iz Kamnika v Moste ali Rakovnik, drugi iz Kočevja v Ježico itd. Takle direktni vlak ni neumen. Ne mi prosim postavljati "trole" kot možnost prevoza od glavne postaje do drugega konca LJ, ker vemo kako kaotičen je promet v konicah.
Torej če povzamem Iggy-ja, vlak iz npr. Kočevja ali Grosuplja v Kamnik bi dal možnost potnikom iz teh krajev izstopa tudi na postajah Brinje, Ježica, Črnuče itd. Potem bi šel pač "prazen" v Kamnik in peljal od tam nove potnike v Ljubljano, ter jih nato pustil še v Mostah, Rakovniku, preden bi nadaljeval pot. Gre v bistvu za združevanje poti dveh garnitur, v čemer ne vidim prav nič napačnega. Tako ali tako mora garnitura, ki bo peljala ljudi iz Kamnika, priti najprej prazna tja. In seveda obratno.


Da,bi se Ribničani in Kočevarji vozili v Ljubljano z vlakom bo težka, če povzamem mojega tasta on bo si raje roko odsekal kot pa šel z vlakom in veliko Ribničanov tako misli. Zdaj kako je pa v Kočevju mišljenje to ne vem,ker že po defaultu se Ribničani pa Kočevarji ne marajo :)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3445
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mkx » 17.03.2019, 15:53

IggyAUT napisal/-a:... večkrat sem že spraševal ali bodo spojili kapacitete vlakovnih kompozicij iz kamniške proge za kočevje? bil sem izsmejan... Avstrijcem pa to dobro uspeva.


Trenutno je proga Ljubljana-Kamnik edini del JŽI RS, kjer teče vsaj približno taktni promet. Garnitura, ki v Ljubljano pride iz Kamnika, se čez približno 15 minut vrne v Kamnik. Če bi garnitura vožnjo nadaljevala v Kočevje, bi za vlak proti Kamniku potrebovali drugo garnituro. Torej s stališča potrebnega števila garnitur zgornja ideja ne prinaša prav nobene spremembe.

Prednost vožnje skozi Ljubljano sta dve:
  1. možnost vožnje še za kakšno postajališče brez prestopanja (recimo iz smeri Kamnika do Vodmata ali pa iz smeri Kočevja do Brinja). Seveda pa tukaj manjka možnost vožnje v ostale smeri (Polje, Tivoli) s kratkim časom prestopanja ...
  2. če bi bil postanek vlaka v Ljubljani krajši (do 3 minute), bi lahko imela ljubljanska postaja kakšen tir (in peron) manj ... v tujini imajo sodobne postaje večjih mest manj tirov kot ljubljanska ... saj ni daljšega postajanja vlakov.

Da,bi se Ribničani in Kočevarji vozili v Ljubljano z vlakom bo težka


Zadnja leta se stvari spreminjajo ... čas vožnje od Turjaka do južne obvoznice je precej dolg zaradi gneče ... in verjamem, da bi se kar nekaj ljudi vozilo z vlakom, če bi bil čas vožnje primeren. Kar pa bo težko zaradi ovinka preko dobrepoljske doline in Grosuplja - cesta iz Lašč gre precej direktno proti Ljubljani.
LP, Metod
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 287
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a andre85 » 17.03.2019, 16:14

Zadnja leta se stvari spreminjajo ... čas vožnje od Turjaka do južne obvoznice je precej dolg zaradi gneče ... in verjamem, da bi se kar nekaj ljudi vozilo z vlakom, če bi bil čas vožnje primeren. Kar pa bo težko zaradi ovinka preko dobrepoljske doline in Grosuplja - cesta iz Lašč gre precej direktno proti Ljubljani.
To vem,ker ko nisem v Germaniji sem v Ribnici in marsikdo pravi,da bi bilo edino pametno,če bi šla proga ves čas vzporedno z regionalno cesto.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4288
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.03.2019, 16:28

Postavlja se umestno vprašanje, ljudje so proti železnici, odsekali bi si roko preden bi se peljali z valkom. Zakaj potem sploh investicija v nekaj takega?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3210
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 17.03.2019, 16:35

TGV Lyria napisal/-a:. Ne mi prosim postavljati "trole" kot možnost prevoza od glavne postaje do drugega konca LJ, ker vemo kako kaotičen je promet v konicah.
Torej če povzamem Iggy-ja, vlak iz npr. Kočevja ali Grosuplja v Kamnik bi dal možnost potnikom iz teh krajev izstopa tudi na postajah Brinje, Ježica, Črnuče itd. Potem bi šel pač "prazen" v Kamnik in peljal od tam nove potnike v Ljubljano, ter jih nato pustil še v Mostah, Rakovniku, preden bi nadaljeval pot. Gre v bistvu za združevanje poti dveh garnitur, v čemer ne vidim prav nič napačnega. Tako ali tako mora garnitura, ki bo peljala ljudi iz Kamnika, priti najprej prazna tja. In seveda obratno.


Hehe. S tvojim primerom poslabšuješ pretočnost prometa, sploh ob konicah. Ampak naredil bi pa isti problem, kot je na troli. Če želi avtobus levo v križišču, vse drugo stoji... Najbolj obremenjene linije primestnih železnic (ok pri nas je vse na regio nivoju) se ne križajo, ampak so vzporedne (razen, če si Švicar, ki namesto kretnic naredi viadukt), zato, da lahko uvedeš od 5 do 120 minutni takt in enostavno prestopanje. Pri nas imaš še en problem, da ves tovorni promet iz vzhoda na zahod, gre preko glavne postaje. In, če že hočeš narediti mini S-Bahn, potem naredi konkretnega in ne samo z enim vlakom.
Najenostavnejše za tvoj problem je. Prihod iz Kamnika, istočasno prihod iz Kočevja ali Ivančne, ter oba obrneta smer. V 5 minutah nadaljujeta v smeri iz katere sta prišla.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1581
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 17.03.2019, 16:37

andre85 napisal/-a:
Da,bi se Ribničani in Kočevarji vozili v Ljubljano z vlakom bo težka, če povzamem mojega tasta on bo si raje roko odsekal kot pa šel z vlakom in veliko Ribničanov tako misli. Zdaj kako je pa v Kočevju mišljenje to ne vem,ker že po defaultu se Ribničani pa Kočevarji ne marajo :)


Hmm, zakaj je torej takrat peljal trojnik (!!!) Kanarčkov iz Ribnice v Ljubljano, za eno rokometno tekmo. Če se nočejo vozit z vlakom, bi ja najeli avtobuse ali pa šli z avtomobili...
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 287
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a andre85 » 17.03.2019, 16:55

TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a:
Da,bi se Ribničani in Kočevarji vozili v Ljubljano z vlakom bo težka, če povzamem mojega tasta on bo si raje roko odsekal kot pa šel z vlakom in veliko Ribničanov tako misli. Zdaj kako je pa v Kočevju mišljenje to ne vem,ker že po defaultu se Ribničani pa Kočevarji ne marajo :)


Hmm, zakaj je torej takrat peljal trojnik (!!!) Kanarčkov iz Ribnice v Ljubljano, za eno rokometno tekmo. Če se nočejo vozit z vlakom, bi ja najeli avtobuse ali pa šli z avtomobili...

A so bile takrat karte zastonj? Večina ljudi od Ribnice do Goriče vasi pravi,da je škoda denarja za to kar se dela in zakaj jim raje ne naredijo hitre ceste in so ta gradbena dela začeli jemati kot komedijo. Jaz pa kot priseljenec iz štajerske nimam prava glasenja baje. Odkrito meni bi vlak iz Ljubljane odgovarjal :) kar se pa tiče avtobusnega prometa že integral ter Arriva imaste probleme z rentabilnostjo večine linij za Ljubljano.
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 17.03.2019, 17:49

mkx napisal/-a:
IggyAUT napisal/-a:... večkrat sem že spraševal ali bodo spojili kapacitete vlakovnih kompozicij iz kamniške proge za kočevje? bil sem izsmejan... Avstrijcem pa to dobro uspeva.


Trenutno je proga Ljubljana-Kamnik edini del JŽI RS, kjer teče vsaj približno taktni promet. Garnitura, ki v Ljubljano pride iz Kamnika, se čez približno 15 minut vrne v Kamnik. Če bi garnitura vožnjo nadaljevala v Kočevje, bi za vlak proti Kamniku potrebovali drugo garnituro. Torej s stališča potrebnega števila garnitur zgornja ideja ne prinaša prav nobene spremembe.

Prednost vožnje skozi Ljubljano sta dve:
  1. možnost vožnje še za kakšno postajališče brez prestopanja (recimo iz smeri Kamnika do Vodmata ali pa iz smeri Kočevja do Brinja). Seveda pa tukaj manjka možnost vožnje v ostale smeri (Polje, Tivoli) s kratkim časom prestopanja ...
  2. če bi bil postanek vlaka v Ljubljani krajši (do 3 minute), bi lahko imela ljubljanska postaja kakšen tir (in peron) manj ... v tujini imajo sodobne postaje večjih mest manj tirov kot ljubljanska ... saj ni daljšega postajanja vlakov.


3. Ker bi vlak iz Ribnice zamujal 5 minut (ups na Slovenskih železnicah to sploh ni zamuda, zamuda je šele od 5 minut naprej), bi posledično vsaj 2 minuti (če se potniki teleportirajo iz/na vlak) zamujal vlak proti Kamniku, vglavnem domino efekt. Veliko boljša bi bila verzija, da bi vlak iz Kočevja pripeljal na postajo, kjer bi že čakal vlak proti Kamniku (z odhodom 2 minuti po prihodu prvega). Ljudje, ki bi želeli prestopiti bi to lahko storili, v primeru zamud pa ne bi uničili dneva vseem ki bi odšli iz Ljubljane proti Kamniku.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4288
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 17.03.2019, 21:07

Večina ljudi od Ribnice do Goriče vasi pravi,da je škoda denarja za to kar se dela in zakaj jim raje ne naredijo hitre ceste in so ta gradbena dela začeli jemati kot komedijo.


Že pred mnogimi leti so se politiki zavedali, da če bi ljudje odločali o napredku, le tega ne bi bilo.... V 1. polovici XIX stoletja so bili prenekateri prebivalci današnje Slovenije hudo nastrojeni proti železnici. Lep primer so Ptujčani. No vsi vemo, da je danes Ptuj mestece, Maribor pa skoraj mesto. Mogoče so naši ančrtovalci le toliko pametni, da bodo spravili Ribničane na vlak, kajti v preveliki vnemi nad avtomobili pozabljajo, da se z njimi ne bodo več dolgo vozili v Ljubljano, preprosto ni prostora...... Pa pri tem hitre ceste izven mesta kaj dosti ne pomagajo, naj si pogledajo jutranje zastoje na Štajerski avtocesti. Pa ne nastajajo zaradi premajhne kapacitete AC, mesto ne more požirati takšne količine pleha. To je vsa znanost, ki jih še ni doletela, Ribničanov namreč.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9016
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 17.03.2019, 22:43

Pozdravljeni,

za primer podajam Porurje. Velika mesta so zabita s pločevino. Vsi se vozijo v službo s primestnimi vlaki in "cestno železnico". Vse je prepredeno s hitrimi cestnimi vlaki, tramvaji, tako da se z njimi pripeljejo na delo skupaj delavci, tajnice in...šefi. Ja, tudi direktorji.
Se jim izplača, namesto da bi se cijazil dve uri, pride v pol ure. Če pomnožiš z 2, se splača še bolj :pamet
Jasno. Enostavna računica...samo privaditi se je treba.

In nobenemu si ni potrebno odrezati roke. :-k


pozdrav
Darko
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a električar » 17.03.2019, 22:55

Kaj bo Slovencu vlak? Kupi si 2 tonsko drvarnico s 150 konji, pa se pripelje kadar in kamor hoče :)
Potem pa se zgraža nad izpusti CO2 in drugim onesnaženjem #-o
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 560
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Anzee » 18.03.2019, 0:14

andre85 napisal/-a:Večina ljudi od Ribnice do Goriče vasi pravi,da je škoda denarja za to kar se dela


Vecina ljudi je tudi zabitih in lenih, tako pac je. Morda pa se nekoc spreobrnejo.

Ljubitelj napisal/-a:Že pred mnogimi leti so se politiki zavedali, da če bi ljudje odločali o napredku, le tega ne bi bilo.... .


Se strinjam popolnoma!

električar napisal/-a:Kaj bo Slovencu vlak? Kupi si 2 tonsko drvarnico s 150 konji, pa se pripelje kadar in kamor hoče :)


Hec je v tem, da se na koncu ne pripelje kadar in kamor hoce, ker so zastoji, omejitve voznje, parkiranja,.. Vendar povprecni clovek tega ali ne skapira ali pa noce skapirat (ker nakoncu vidi da vseeno ne temelji vse na njegovem osebnem vozilu, nekatere pa je po takem spoznanju malo sram). Je pa se ena stvar - povprecni clovek je prelen da bi si pogledal kdaj gre vlak ali avtobus, se malo zorganiziral in zoptimiziral svoj transportni proces, avto pa pri tem samo pomaga.

Sicer pa je moje misljenje, da bi primestni vlaki nujno morali nadaljevati voznjo od ljubljanske postaje se na nekaj naslednjih primestnih postaj, recimo Kamnik - Brezovica, Kocevje - Medvode itd. Pa ne zdaj teoretizirat s premalo prostimi vlaki, prevoznimi potmi, turnusi in ne vem kaj se vse. Po mojem ce hocemo da je vlak dobra alternativa mora biti tako, ker Ljubljana vseeno ni samo center, ostalo so samo ovire ki jih je treba nekako resiti.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov