Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
In vendar se bo počasi premaknilo, v petek 12.4.2019 je napovedan prvi tovorni vlak v Kočevje, https://www.sta.si/2624700/po-prenovlje ... vorni-vlak
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Ima kdo informacije, kakšen bo program otvoritve odseka Ribnica-Kočevje v petek?
Dva milijona evrov za kilometer proge, prispevek v časopisu Kočevska, stran 5: https://www.kocevje.si/sites/www.kocevj ... 42_web.pdf
Dva milijona evrov za kilometer proge, prispevek v časopisu Kočevska, stran 5: https://www.kocevje.si/sites/www.kocevj ... 42_web.pdf
Aljaž
Re: Čudež na kočevski progi!
Grosuplje: Tudi Grosuplje bo dobilo novo železniško postajo. V sklopu nadgradnje postaje je predvidena gradnja novih tirov, podhodov, otočnih peronov in ureditev postajnega poslopja s parkiriščem ter ostalimi pripadajočimi površinami na območju železniške postaje
https://www.facebook.com/ministrstvozai ... 9381207618
https://www.facebook.com/ministrstvozai ... 9381207618
Re: Čudež na kočevski progi!
Po pisanju tukaj: http://www.blog.uporabnastran.si/2019/0 ... tc9lVMfT6Y bo kot kaze vlak v Kocevje prispel okoli 16h. Meni zal to ne bo casovno zneslo it pofotkatleteči vlak napisal/-a:Ima kdo informacije, kakšen bo program otvoritve odseka Ribnica-Kočevje v petek?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Čudež na kočevski progi!
Če drži, kar je napisano v linku bo to res pravi čudež XXI. stoletja. Vlak bo pridrvel z 10-30 km/h, (pred njim bo tekel tekač z zastavico, da se ne bodo splašilo konjev in svečanih gostov otvoritve). Ni kaj, čudež!Po pisanju tukaj: http://www.blog.uporabnastran.si/2019/0 ... tc9lVMfT6Y bo kot kaze vlak v Kocevje prispel okoli 16h. Meni zal to ne bo casovno zneslo it pofotkat
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Aha, ok. Me prav zanima, kakšna bo ta slavnostna kompozicija . Potemtakem lahko pričakujemo odhod tovornega vlaka z Grosupljega nekje 14.00-14.30?Anzee napisal/-a: Po pisanju tukaj: http://www.blog.uporabnastran.si/2019/0 ... tc9lVMfT6Y bo kot kaze vlak v Kocevje prispel okoli 16h. Meni zal to ne bo casovno zneslo it pofotkat
Aljaž
Re: Čudež na kočevski progi!
Ene dva vagona iz Ribnice bodo pa že privlekil
Kar pa se tiče hitrosti...Med Gp in Ribnico se vozi 60 oz 70 km/h, PV 40 je le pri Velikih Laščah cca 1 km in med Ortnekom in Ribnico zaradi prehodov zavarovanih z AK. Od Ribnice do Kočevja pa je zaenkrat hitrost 30 km/h, kot po vsakem remontu.
Tako da kakšen "the red flag act" ni potreben.
Kar pa se tiče hitrosti...Med Gp in Ribnico se vozi 60 oz 70 km/h, PV 40 je le pri Velikih Laščah cca 1 km in med Ortnekom in Ribnico zaradi prehodov zavarovanih z AK. Od Ribnice do Kočevja pa je zaenkrat hitrost 30 km/h, kot po vsakem remontu.
Tako da kakšen "the red flag act" ni potreben.
Re: Čudež na kočevski progi!
In če dela dobra firma z dobro tehnologijo je hitrost omejena 70 km/h, vsaj pri nadgradnjah v centralni Evropi.Od Ribnice do Kočevja pa je zaenkrat hitrost 30 km/h, kot po vsakem remontu.
Re: Čudež na kočevski progi!
Iz članka na rtv: https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/prvi ... tju/485242
"Prevoz po železnici je tudi ekološko sprejemljivejši, še zlasti zato, ker na Kočevskem razvijajo zeleni turizem. Prvi potniški vlak bo tja predvidoma pripeljal sredi prihodnjega leta, ko bodo končani tudi vsi varnostni sistemi, dodaja župan Prebilič: "Pred tem se zato nismo odločili iz preprostega razloga. Potovalna doba vlaka brez varnostno-signalnih naprav bi bila skoraj dve uri. To bi bila potem smešna gesta tako države kot slovenskih železnic, da bi se iz Kočevja v Ljubljano vozili praktično dlje kot s kolesom."
Ko bo vse nared, naj bi namreč potniški vlak od Kočevja do Ljubljane vozil 72 minut. Sicer pa je država za prenovo in posodobitev dela proge od Ribnice do Kočevja namenila približno 50, za celotni projekt od Grosupljega do Kočevja pa skupaj z davkom nekaj manj kot sto milijonov evrov."
Moje mnenje: Vozni čas bi moral biti največ 60 minut! Pa me zanima kje bi lahko še stisnili tistih 12 minut....
Namreč v teh 72 minut je treba potem vračunat še prestop na mestni avtobus in vožnja, pa smo spet tam da se iz Dolenjske hitreje pripelješ z lastnim avtomobilom tudi ob gužvi. Pa kljub vloženim milijonom spet nismo naredili nič, zazen morda za dijake in študente....
"Prevoz po železnici je tudi ekološko sprejemljivejši, še zlasti zato, ker na Kočevskem razvijajo zeleni turizem. Prvi potniški vlak bo tja predvidoma pripeljal sredi prihodnjega leta, ko bodo končani tudi vsi varnostni sistemi, dodaja župan Prebilič: "Pred tem se zato nismo odločili iz preprostega razloga. Potovalna doba vlaka brez varnostno-signalnih naprav bi bila skoraj dve uri. To bi bila potem smešna gesta tako države kot slovenskih železnic, da bi se iz Kočevja v Ljubljano vozili praktično dlje kot s kolesom."
Ko bo vse nared, naj bi namreč potniški vlak od Kočevja do Ljubljane vozil 72 minut. Sicer pa je država za prenovo in posodobitev dela proge od Ribnice do Kočevja namenila približno 50, za celotni projekt od Grosupljega do Kočevja pa skupaj z davkom nekaj manj kot sto milijonov evrov."
Moje mnenje: Vozni čas bi moral biti največ 60 minut! Pa me zanima kje bi lahko še stisnili tistih 12 minut....
Namreč v teh 72 minut je treba potem vračunat še prestop na mestni avtobus in vožnja, pa smo spet tam da se iz Dolenjske hitreje pripelješ z lastnim avtomobilom tudi ob gužvi. Pa kljub vloženim milijonom spet nismo naredili nič, zazen morda za dijake in študente....
Re: Čudež na kočevski progi!
Ja seveda, to bo to.Ljubitelj napisal/-a:
In če dela dobra firma z dobro tehnologijo je hitrost omejena 70 km/h, vsaj pri nadgradnjah v centralni Evropi.
Re: Čudež na kočevski progi!
72 minut za pot iz Kočevja do Ljubljane je kar sprejemljivo, tudi za evropske pojme. Če kdo misli, da imajo lokalni vlaki kaj višje komercialne hitrosti v Avstriji, Nemčiji s bridko moti, oziroma se še ni nikoli vozil. Lokalni vlaki pač ustavljajo, na enotirni progi se pa tudi srečujejo, kar zahteva določen pribitek. Sicer pa si že kdaj pogledal, kakšna je povprečna hitrost na tvojem avtomobilskem računalniku. naj ti zaupam, na mojem je 63 km (zadnjih 3400 km), od tega preko 2200 km po AC....Namreč v teh 72 minut je treba potem vračunat še prestop na mestni avtobus in vožnja, pa smo spet tam da se iz Dolenjske hitreje pripelješ z lastnim avtomobilom tudi ob gužvi. Pa kljub vloženim milijonom spet nismo naredili nič, zazen morda za dijake in študente....
Re: Čudež na kočevski progi!
Ali kdo ve,zakaj je na novih štucih na postaji Kočevje v spodnjem delu kavelj na vzmet?
Re: Čudež na kočevski progi!
Če ga je trbe nazaj potegnit, se na pravem mestu sam odhaklja.Dirigent napisal/-a:Ali kdo ve,zakaj je na novih štucih na postaji Kočevje v spodnjem delu kavelj na vzmet?
Re: Čudež na kočevski progi!
Me prav zanima kako si oni to predstavljajo...? En tir pri betonski ''rampi'', pa še ta bo večinoma vsa zasedena z hlodovino. Večino izdelkov in surovin bo itak prišla z kontejnerji. Preklad kontejnerjev naj bi se izvršil kako? Preklad iz kamjonov na vagone, drage industrjiske robote (verjetno še občutljive na vreme) brez neke ustrezne vremenske zaščite? Nadstrešnica?Mudilo se pa mi je na otvoritev tovarne Yaskawa. Kot ze znano si obetajo prevoz izdelanih robotov tudi po obnovljeni zelezniski progi, kar so poudarili tudi danes na otvoritvi.
Že preklad hlodovine iz tovornjakov na vagone, bo terjal svoj logistični zalogaj glede samega prometa okoli postaje. No ja, sej je vzpodbudno da gre tovor na vlake, samo sliši se zelo lepo, teorija je pa precej drugačna. Samo povem svoje osebno mnenje, ker če mislijo na SŽ v 21.stoletju konkurirati cestni logistiki se bo treba kar konkretno potruditi.
Re: Čudež na kočevski progi!
Verjetno so novinarsko-politične zgodbice, ko sta se tovarna in tir ravno istočasno odprla. Logatec, Škofja Loka, Kranj, ... imajo precej večje industrijske cone, pa ni nič drugače na njihovih postajah, občasno nakladajo hlodovinoKontejner napisal/-a:Me prav zanima kako si oni to predstavljajo...? En tir pri betonski ''rampi'', pa še ta bo večinoma vsa zasedena z hlodovino. Večino izdelkov in surovin bo itak prišla z kontejnerji. Preklad kontejnerjev naj bi se izvršil kako? Preklad iz kamjonov na vagone, drage industrjiske robote (verjetno še občutljive na vreme) brez neke ustrezne vremenske zaščite? Nadstrešnica?Mudilo se pa mi je na otvoritev tovarne Yaskawa. Kot ze znano si obetajo prevoz izdelanih robotov tudi po obnovljeni zelezniski progi, kar so poudarili tudi danes na otvoritvi.
Že preklad hlodovine iz tovornjakov na vagone, bo terjal svoj logistični zalogaj glede samega prometa okoli postaje. No ja, sej je vzpodbudno da gre tovor na vlake, samo sliši se zelo lepo, teorija je pa precej drugačna. Samo povem svoje osebno mnenje, ker če mislijo na SŽ v 21.stoletju konkurirati cestni logistiki se bo treba kar konkretno potruditi.
Have a nice day!