To je realnost marsikaterega slovenskega delavca. Družina, sorodniki, prijatelji pa pogosto nekoga veže na nek kraj in se zato ni pripravljen seliti. Ali bi se pa ob selitvi moral kak drug družinski član voziti v nasprotni smeri spet 3 ure. Ker ciljaš na Ljubljano čeprav je nisem imel v mislih ti pa povem da pravi "čuj" se pa tako niti pod razno ne preseli v Ljubljano. Pa kam bi vse delavce ki se dnevno vozijo v Ljubljano v Ljubljani sploh dal!? In se odloči in sprejme da se bo vozil dalj v službo. Na koncu je pa prepogosto izbira osebni prevoz zaradi časovne nekonkurenčnosti javnega prevoza. Še bolj kot sam čas prevoza se čas izgublja ker so začetek in konec službe vezani na točno določeno uro. Z javni prevozom na vsako uro se recimo lahko zgodi da zaradi 5 minut hodiš v službo eno uro predčasno in po službi spet zaradi 5 minut čakaš eno uro za prevoz nazaj. Z avtom je pa fleksibilnost pred službo pol ure rezerve po službi pa takoj na pot in če je sreča si takrat ko bi z javnim prevozom komaj štaratal že skoraj doma. Saj zato si se pa vozil s kolesom zaradi fleksibilnosti in hitrosti ker ti je bil mestni avtobus na 15 minut prepočasen (hitrost pešačenja) in odhodi preredki (čakanje). In nenazadnje če ciljaš na Maribor - koliko je pa kapaciteta najhitrejšega jutranjega javnega prevoz Maribor+Prekmurje+Celje v Ljubljano? En Pendolino in dva avtobusa? Kam boš pa dal vse tiste iz avtoceste?Ljubitelj napisal/-a:Čuj, če bi jaz moral na dan zabit 3 ure v avtu, bi si kupil ali najel stanovanje blizu delovnega mesta in roko na srce s biciklom sem potreboval za 6,35 km v službo zadnjih 27 let nil več in nič manj kot bruto 25 minut v eno smer, vključno odklepanje in zaklepanje bicikla. Hitreje kot z avtom in seveda kot z javnim mestnim prevozom, ki ni dosti hitrejši kot peš hoja, zlasti če računaš čakanje.....Če z javnim prevozov za 8 urni delovnik potrebuješ od odhoda do vrnitve 14 ur brez ostalih opravkov z osebnim vozilom pa 11 ur....
Tisti, ki dnevno zabije 3 ure v avtu ni najbolj modre sorte, so še boljši načini preživljanja prostega časa kot žulit sedež za volanom. Glede na razmere v jutranji konici na AC okrog Ljubljane pa bom ti tudi priznal, raje se vozim z vlakom bruto nekaj dlje kot sedim za volanom in in obdelam z vožnjo še lep dnevnega šihta. Na vlaku lahko vsaj kaj koristnega preberem. Tako pač je, če hočeš poceni stanovati v vasici sredi neokrnjenene podeželske narave, kjer v glavnem samo spiš in uživaš hrup kmetijskih strojev. Je v mestu blažen mir in narave kolker hočeš, vsaj v Ljubljani, seveda če veš kje kupiti kvartir, pa ni nujno v dragi soseki.
Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Vprašanje je zdaj: al zaslužiti minimalca nekje zunaj na provinciali in biti v službi v 10 minutah ali pa zaslužiti jurja in pol ter preživeti 2+ uri na prevozu na delo in z dela. Spomladi sem se peljal po avtocesti med Munchnom in Stutgartom. Ob 4 zjutraj je bila avtocesta s 3 voznimi pasovi popolnoma napolnjena z osebnimi vozili. Tako da ja, očitno je še dovolj potrpljenja pri folku. Jaz ga nimam več, trenutno imam do službe 3 minute peš in ne bi sprejel nobene kjer bi minilo več kot 25 min odkar zaprem vrata doma in ko se štempljam v firmi.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ga ne bo, ker je vse skupaj prenapihnil do amena.9479911 napisal/-a:Vir?suha napisal/-a: 99 % izpustov v Sloveniji pride od prometa.
Re: Čudež na kočevski progi!
Vir imaš tlele. Prvi zadetek na googlu: http://kazalci.arso.gov.si/sl/content/i ... -prometa-4Re 4/4 napisal/-a:Ga ne bo, ker je vse skupaj prenapihnil do amena.9479911 napisal/-a:Vir?suha napisal/-a: 99 % izpustov v Sloveniji pride od prometa.
Zgolj dobronamerno. Joga za pomiritev ti nebi škodila.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ti si pa navajal statistiko za celotno EU. Pa saj ni pomembno. podatki in bistvo so približno isti. Ampak če se gremo že iskat šivanke v senu.
Re: Čudež na kočevski progi!
Pa si ti članek prebral (in ga razumel) ali pa si samo vzel ono cifro 99% iz konteksta? V članku lepo piše:suha napisal/-a:Vir imaš tlele. Prvi zadetek na googlu: http://kazalci.arso.gov.si/sl/content/i ... -prometa-4suha napisal/-a: 99 % izpustov v Sloveniji pride od prometa.
Kar pomeni: v Sloveniji promet kot celota prispeva 32,5% izpustov toplogrednih plinov ... od teh 32,5% pa 99% pade na cestni promet.Glavni vir TGP je večinoma cestni promet, ki prispeva kar 99 % vseh izpustov TGP. Delež, ki ga imajo izpusti iz prometa v skupnih izpustih TGP (32,5 % leta 2014) in ne dovolj učinkovit ukrepi za njihovo zmanjšanje otežujejo prizadevanje Slovenije za dosego sprejetih obveznosti.
Cestni promet torej v Sloveniji povzroči 32,2% toplogrednih izpustov.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Novi ali stari?Požari v naravi oziroma na prostem
13.01.2020 14:09
KOČEVJE
Ob 14.09 so na železniški postaji v Kočevju goreli železniški pragovi. Gasilci iz PGD Kočevje so požar pogasili.
Tine
Re: Čudež na kočevski progi!
Stari, stari....Tin€ napisal/-a:Novi ali stari?Požari v naravi oziroma na prostem
13.01.2020 14:09
KOČEVJE
Ob 14.09 so na železniški postaji v Kočevju goreli železniški pragovi. Gasilci iz PGD Kočevje so požar pogasili.
Pa tako se je nekdo trudil, da bi jih pospravil........na skoraj desetih mestih je zakuril.............
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Re: Čudež na kočevski progi!
Da se vrnemo k temi.
Pogled na postajo Ortnek iz Kočevja proti Ljubljani, ko so postavljali signanlno varnostne naprave in pripravljali vse potrebno za zaščito križanj s cestami.
Pogled na postajo Ortnek iz Kočevja proti Ljubljani, ko so postavljali signanlno varnostne naprave in pripravljali vse potrebno za zaščito križanj s cestami.
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
Re: Čudež na kočevski progi!
SZ ljubitelj napisal/-a:Da se vrnemo k temi.
Pogled na postajo Ortnek iz Kočevja proti Ljubljani, ko so postavljali signanlno varnostne naprave in pripravljali vse potrebno za zaščito križanj s cestami.
Raztirnik na glavnem tiru
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Čudež na kočevski progi!
Raztirniki na glavnih tirih so vgrajeni začasno (tudi v Ribnici in Kočevju). Ob vključitvi SVN v obratovanje bodo ostali samo tisti na stranskih tirih. Raztirniki se vendar ne uporabljajo na glavnih tirih, ampak bi bila v tem primeru vgrajena ščitna kretnica. Ampak očitno niso predvideni sočasni uvozi vlakov na postajo, saj ni niti ščitnih kretnic niti 50 m prepeljevalnih poti med signali in kretnicami.
Re: Čudež na kočevski progi!
Hvala za info.SouthernPacific napisal/-a:Raztirniki na glavnih tirih so vgrajeni začasno (tudi v Ribnici in Kočevju). Ob vključitvi SVN v obratovanje bodo ostali samo tisti na stranskih tirih. Raztirniki se vendar ne uporabljajo na glavnih tirih, ampak bi bila v tem primeru vgrajena ščitna kretnica. . . . .
MMG, v Hrastniku je na glavnem tiru št. 3 vgrajen raztirnik.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Čudež na kočevski progi!
Pa tudi tirna tehnica je na njem. Ne vem če se ta tir v Hrastniku smatra ravno za glavni.Signal napisal/-a: MMG, v Hrastniku je na glavnem tiru št. 3 vgrajen raztirnik.
Re: Čudež na kočevski progi!
V Ortneku in Ribnici bo možno sočasno uvažati iz smeri Gp na tira 3 ter iz smeri Kočevje na tira 1.SouthernPacific napisal/-a:Ampak očitno niso predvideni sočasni uvozi vlakov na postajo
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Čudež na kočevski progi!
Ups Pa res, med signalom na tiru 3 in kretnico je zadostna prepeljevalna pot (je težko oceniti iz prejšnje slike ).ŽAT32 napisal/-a:V Ortneku in Ribnici bo možno sočasno uvažati iz smeri Gp na tira 3 ter iz smeri Kočevje na tira 1.
Res je, tir 3 v Hratniku ima raztirnik na strani proti Zidanem Mostu. Na prvi pogled res izgleda, kot da je 3. tir glavni, saj ima v smeri Zidanega Mosta postavljen izvozni signal. Sem pa preveril v Postajnem poslovnem redu postaje Hrastnik (http://www.sindikat-strojevodij.si/site ... .03.14.pdf) kjer piše, da je tir 3 stranski tir.Signal napisal/-a: MMG, v Hrastniku je na glavnem tiru št. 3 vgrajen raztirnik.
Mogoče kdo zna pojasniti bolj natančno, ampak po mojem klasični raztirnik ni učinkovit pri hitrostih, ki so višje od hitrosti pri premikalni vožnji. Pri višji hitrosti je najbrž varneje usmeriti vlak v kup peska kot pa ga iztiriti sredi postaje.