Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 438
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 18.09.2020, 12:15

Kočevski radio Univox je danes objavil vest, da se začetek potniškega prometa na kočevski progi s 1. oktobra zaradi tehničnih težav preloži na kasnejši datum.
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 438
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 18.09.2020, 13:08

In še objava na internetni strani e-utrip iz Kočevja. Avtor zapisa "Vroča novica: Potniškega vlaka prvega oktobra ne bo" je Milan Glavonjić, ki piše novice iz ribniškega in kočevskega konca.



https://e-utrip.si/vroca-novica-potnisk ... bra-ne-bo/
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 438
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a inovak » 18.09.2020, 14:17

Na internetni strani SŽ v rubriki Vozni redi ni več možno priti do podatkov o voznem redu za kočevsko progo. Vozni red je narejen za obdobje 0d 30. avgusta do 12. decembra. Morda to pomeni, da bo sprememba posameznih terminov, morda pa tudi kaj več.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3403
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 18.09.2020, 17:20

Če SVN še niso zaključene se nimajo potniški vlaki kaj vozit po Kočevki...in drugič, s kom bomo vozili 9 parov potniških vlakov?
Očitno so odgovorni to ugotovili tik pred zdajci,sicer po večmesečnih prigovarjanih stroke. Tehnične težave pa so predvsem v glavah nekaterih. Bo drugo leto boljše :-)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 19.09.2020, 7:55

Če je razlog za neuvedbo vlaka proti Kočevju v neurejenih prehodoih na enem območju in se razmišlja o razlastitvi nesodelujočih lastnikov se bo nedvomno uvedba potniškega prometa zamaknila za vsaj 5 let, kolikor trajajo v povprečju spori o razlastitvi. Pa ne verjamem, ker že sedaj vlaki vozijo, poleg tega pa nikjer na progi proti Kočevju hitrosti ne presegajo dovoljenih 100 km/h za "nezavarovane" prehode. V skrajnem primeru bo zaradi nepreglednosti pač potrebna počasna vožnja (oziroma je že upeljana).
Se mi zdi, da si nesrečni lastniki pač priročen izgovor za kaj drugega.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1869
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 19.09.2020, 8:11

Regan 664 napisal/-a:in drugič, s kom bomo vozili 9 parov potniških vlakov?


Dva Flirta sta dovolj za "pendlanje" med Grosupljem in Kočevjem. Tretji za direktna para vlakov. To je najmanjši problem, če je vse drugo poštimano, kar pa očitno ni.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1503
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a preglednik » 19.09.2020, 8:17

Primerjaj s progo od Jesenic do Sežane. Koliko aktivnih garnitur se nahaja v Novi Gorici?
preglednik
MatejP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 179
Pridružen: 10.06.2018, 22:37

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a MatejP » 19.09.2020, 8:44

preglednik napisal/-a:Primerjaj s progo od Jesenic do Sežane. Koliko aktivnih garnitur se nahaja v Novi Gorici?

5; 813/814-020, /-021, /-037, /-101 in /-129
Pa lep pozdrav
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1869
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 19.09.2020, 9:11

preglednik napisal/-a:Primerjaj s progo od Jesenic do Sežane. Koliko aktivnih garnitur se nahaja v Novi Gorici?


Primerjaj z voznim redom in dolžino. 2 garnituri sta dovolj. Samo za direktne do Ljubljane bi rabil tretjo.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1114
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 19.09.2020, 12:54

Ljubitelj napisal/-a:Se mi zdi, da si nesrečni lastniki pač priročen izgovor za kaj drugega.


:thumbupl
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 262
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a urban120 » 20.09.2020, 8:18

Thomas
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 28
Pridružen: 25.03.2019, 13:56

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Thomas » 24.09.2020, 6:56

Še objava na portalu Moja-Dolenjska:
https://moja-dolenjska.si/zelezniski-potniski-promet-do-kocevja-se-ne-bo-stekel-razlog-pridobivanje-dovoljenj/

Razlog je torej pridobivanje dovoljenj. Kakšna informacija oz. ocena časa, kako dolgo naj bi to trajalo?
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1114
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 24.09.2020, 19:18

Kaj ko bi nehali tako na hudičevo tiščati s tem potniškim iz Kočevja.

Fantje monterji se trudijo, kot sem že enkrat napisal, cele dneve kljub vsem takšnim in drugačnim virusom.

Že vključene SV naprave imajo poporodne težave, ki se jih ne da odpraviti v tednu ali dveh z dvema ali tremi poskusnimi vožnjami. Pa jih danes niti polovico še ni vključenih.
Za potniški promet, kar se tiče opreme za potnike, razen peronov in že razpadajočih strešic ni še ničesar. Pa tisto prestopanje tudi ni prav vabljivo. Toliko govora, ali bo vlak vozil minuto več ali manj kot avtobus, na koncu pa deset minut zabijemo s prestopanjem.


Proga je zaraščena. Saj so se trudili z žagami in mulčerjem, vendar so požagali le nizkorastoče grmovje, drevja, ki nad progo ustvari tunel pa ne. Po vsakem malce močnejšem vetru je kakšno drevo na progi.
Verjeli ali ne, ŽGP trenutno menja gnile prage, cca 150.

V Grosupljem je treba predelati SV napravo, ker trenutno ne omogoča vožnje vlakov iz Kočevja na tir 2. Če jih vozimo na tir 3, kar naprava omogoča, je treba garnituro umakniti s tira pred uvozom vlaka iz Nm. Kdor pozna razmere v Gp, mu je jasno o čem pišem. Ali ima smisel vse to delati glede na to, da naj bi se prihodnje leto začelo z prenovo postaje, je vprašanje.
Da je propustnost proge Gp - Lb premajhna pa tudi ni nič novega.

Dajmo raje počakati, da zadeva dozori.

Ene par let..............
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 422
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a suha » 24.09.2020, 19:40

To sem napovedal že junija. Bolj me skrbi napoved, da se zadeva premika za nedoločen čas.

Če povzamem kolega ŽAT32: "Ene par let...."

Bo res fajn javna blamaža, če po 12 letih in zagonenih milijonih odprejo, še vedno pa ne bo direktnih vlakov do Ljubljane. Zaradi zamudnega in utrujajočega prestopanja pa se bo na novih in dragih vlakih kot žafran, potnike preštelo na prste ene ali dveh rok. Drugje pa z Gomulkami kot v konzervah.

Žalostno, žalostno... ](*,)
sraka1
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 71
Pridružen: 16.01.2013, 23:58

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a sraka1 » 24.09.2020, 19:59

ŽAT32 napisal/-a:Kaj ko bi nehali tako na hudičevo tiščati s tem potniškim iz Kočevja.

Fantje monterji se trudijo, kot sem že enkrat napisal, cele dneve kljub vsem takšnim in drugačnim virusom.


Sicer pohvalno, a vendar - če ne morejo z obstoječo ekipo realizirati obljubljenega roka, naj pripeljejo več monterjev, to ni ravno raketna znanost. V vsakem primeru pa naj SŽ uveljavlja penale; epidemija je uradno trajala dobrih 60 dni (od 12. marca do 15. maja), za ta čas se lahko upravičeno uveljavlja višja sila oz. force majeure, vsakršen dodatni dan zamude pa bi morali nemudoma biti penali!

ŽAT32 napisal/-a:Proga je zaraščena. Saj so se trudili z žagami in mulčerjem, vendar so požagali le nizkorastoče grmovje, drevja, ki nad progo ustvari tunel pa ne. Po vsakem malce močnejšem vetru je kakšno drevo na progi.
Verjeli ali ne, ŽGP trenutno menja gnile prage, cca 150.


Kako gnile prage - niso bili v toku remonta vsi menjani? A so torej pragovi iz 2008 gnili? Kar se pa tiče zelenja, a tovorni promet, ki je na progi aktiven že leto in pol, nič ne omejuje tega zaraščanja?

ŽAT32 napisal/-a:V Grosupljem je treba predelati SV napravo, ker trenutno ne omogoča vožnje vlakov iz Kočevja na tir 2.


Kje je pa tukaj težava? In SŽ in Siemens (ki izvaja montažo SVN) imata dovolj sposobnih inženirjev, da lahko zadevo rešijo. In to hitro.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov