Vse je v denarju in birokraciji ... Znanja je dovolj !mkx napisal/-a: Pri nas pa že 8 let popravljajo teh zanikrnih 50 kilometrov proge, pa še niso fertik.
Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
+
Re: Čudež na kočevski progi!
Lahko poveš oziroma razložiš malo več, zakaj v okrnjeni varianti?ŽAT32 napisal/-a:Glih nemogoče res ni, ampak v zelo okrnjeni varianti pa res.gorican napisal/-a:A je res, da brez rekonstrukcije ŽP Grosuplje, ni mogoče uvesti potniškega prometa po kočevski progi
Nedvomnoinovak napisal/-a: Postavljam pa si vprašanje, ki bi si ga morali tudi drugi na tem forumu, v kakšnem času in kakšnimi stroški bi bila v omenjenem primeru obnovljena celotna kočevska proga z vsemi spremljajočimi zadevami, če bi projekt vodil Janez Zemljarič. Prepričan sem in stavim, da bi potniški vlaki veselo redno vozili do Kočevja in ne kot danes, da pridejo le ob posebnih prilikah (ribniški sejem), tovorni vlaki pa prevažajo samo hlodovino in se vsako leto samo postavljajo novi roki dokončanja obnove
Če smo že čisto mimo teme še tole za primerjavo. Danes so zaprli priključek na AC v Šmarju. Za eno leto
Cesta bratstva in enotnosti Ljubljana - Zagreb pa je bila z vsemi priključki in vsem ostalim zgrajena v 7 (sedmih) mesecih. V nekih diktatorskih ali kakršnih že časih. Udarniško.
Pa sem spet naredil sranje..............
Kaj "fali" ŽP Grosuplje sedaj, da bi bila potrebna rekonstrucije?
Lp
Re: Čudež na kočevski progi!
Lahko. Spetgorican napisal/-a:Lahko poveš oziroma razložiš malo več, zakaj v okrnjeni varianti?
Grosuplje ima le dva perona po cca 70 metrov, tako da pri vožnji dvojnih garnitur pol ene gleda čez.
Slabo v primeru, da iz Lb vozita vlaka za Nm in Ko združena.
Iz smeri Nm SV naprava omogoča uvoz na tira 2 in 3, kjer sta perona, iz Ko pa na tira 3 in 4. Na tiru 4 pa perona ni.
Se pravi, da mora v primeru križanj vlak iz Lb obvezno priti pred vlakom iz Ko, sicer se vozna pot križa z dostopom potnikov na vlak iz Ko za Lb.
Prav tako ne moreš izvesti potovanja s prestopanjem iz kočevskega na vlake v ostalih smereh.
Še tolažba.
Za naslednjo pomlad je predvidena rekonstrukcija grosupeljske postaje.
k
Re: Čudež na kočevski progi!
A tvoje razmuišljanje pa nima politične konotacije?inovak napisal/-a:Mislil sem, da je to forum o železnici in ne politični forum. Za degradacijo "Kočevske" (najbrž je mišljeno gospodarsko področje, kočevsko se namreč začne na Jasnici) so po mojem mnenju krivi novodobni "podjetniki". Gozdovi so še vedno tu, kmetijske površine tudi, danes propadla podjetja pa so vprašanje zase. Kako se je z njimi delalo v zadnjem obdobju, pa ne bi razpravljal na tem mestu. Postavljam pa si vprašanje, ki bi si ga morali tudi drugi na tem forumu, v kakšnem času in kakšnimi stroški bi bila v omenjenem primeru obnovljena celotna kočevska proga z vsemi spremljajočimi zadevami, če bi projekt vodil Janez Zemljarič. Prepričan sem in stavim, da bi potniški vlaki veselo redno vozili do Kočevja in ne kot danes, da pridejo le ob posebnih prilikah (ribniški sejem), tovorni vlaki pa prevažajo samo hlodovino in se vsako leto samo postavljajo novi roki dokončanja obnove. Kar pa se tiče turizma na splošno, je to samo parola, ki pa pride prav tistim, ki bi bili radi eko in zeleni ter podobno, pri tem pa ne naredijo nič. Samo v informacijo, dom na Travni gori je namreč že dlje časa zaprt. Potem, ko ga je občina Sodražica pred leti brezplačno prenesla na Gasilsko zvezo, je danes cilj lastnika, da ga proda. Potreben pa bo temeljite obnove, saj se leta ni v njega nič vlagalo in lepo propada. Se pa strinjam, da bo potniška povezava nudila možnosti določenim vrstam turizma kot je kolesarstvo, ki bi ga bilo potrebno razvijati oziroma se pripraviti za čas, ko bodo pričeli voziti potniški vlaki.
Simpl je tanartabul.
Re: Čudež na kočevski progi!
No, pa se je začelo. Prostori nadzorništva v Ribnici bodo dobili nove uporabnike. Lep sončen dan je bil kot naročen za razlaganje pripeljane pisarniške opreme potrebne v obnovljenih prostorih. Na stavbi se poleg novih vhodnih vrat že nahaja tabla z zahtevanimi osnovnimi podatki.
Kar živahen promet za začetek
Slike so bile posnete s telefonom.
Kar živahen promet za začetek
Slike so bile posnete s telefonom.
Re: Čudež na kočevski progi!
Hvala za pojasnilo @ŽAT32
Samo še, od kje ti info., da je za prihodnjo pomlad predvidena rekonstrukcija ŽP Grosuplje?
Sej ne, da ti ne verjamem, samo nikjer nisem zasledil/prebral tega
@inovak, vidim, da nas boš tudi sedaj seznanjal (beri:objavljal fotografije) s napredkom gradbenih del, kot si nas pred leti, ko so obnavljali do ŽP Ribnica
Samo še, od kje ti info., da je za prihodnjo pomlad predvidena rekonstrukcija ŽP Grosuplje?
Sej ne, da ti ne verjamem, samo nikjer nisem zasledil/prebral tega
@inovak, vidim, da nas boš tudi sedaj seznanjal (beri:objavljal fotografije) s napredkom gradbenih del, kot si nas pred leti, ko so obnavljali do ŽP Ribnica
Re: Čudež na kočevski progi!
Pa geometri so tudi začeli dirkati po progi
Če pa so me nategnili, sem tudi jaz tebe....
Hja, recimo da od ljudi, ki bodo imeli z rekonstrukcijo veliko opravka .gorican napisal/-a:Samo še, od kje ti info., da je za prihodnjo pomlad predvidena rekonstrukcija ŽP Grosuplje?
Če pa so me nategnili, sem tudi jaz tebe....
Re: Čudež na kočevski progi!
Grosuplje žal ni predmet obnove Kočevke, pa bi postaja še kako morala biti v sklopu tega projekta....
Tako da, drugo leto v Grosupljem ne bo nič....
Tako da, drugo leto v Grosupljem ne bo nič....
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljen je razpis za SVTK naprave na kočevski progi.
Tudi tokrat niso pozabili na telefone, prenosnike in avto. Izvleček:
Pa še tak naročnik , ki nima niti za službene telefone, PCje in enega avta za nadzornike?ZAGOTOVITEV POGOJEV ZA DELO
Izvajalec je dolžan zagotoviti tudi vse pogoje, potrebne za nemoteno izvedbo razpisanih del. Poleg ureditve gradbišča, izpolnitve vseh predpisanih obveznosti (zavarovanja, redna plačila podizvajalcem, predaja zahtevane garancije ter druge obveznosti skladno s predpisi ali po tem razpisu) mora Izvajalec zagotoviti tudi pogoje v zvezi z namestitvijo in delom odgovornega nadzornika ter vodenja projekta in sodelovanja upravljavca. V ta namen mora Izvajalec v času trajanja projekta oz. do predaje objekta v redno obratovanje zagotoviti tudi:
sejno sobo za vsaj dvajset (20) oseb in najmanj eno (1) pisarno. Izvajalec je dolžan najkasneje v tridesetih (30) dneh po podpisu Pogodbe predati za potrebe Naročnika pisarniško opremo za vsaj tri (3) delovna mesta in računalniško opremo (kopirni stroj, tiskalnik in trije (3) mobilni telefoni, trije (3) prenosni računalniki z dostopom do interneta-brezžični ali fiksni dostop, en (1) fotoaparat).
en (1) nerabljen osebni avtomobil srednjega razreda, nabavna tržna vrednost novega avtomobila cca 20.000 EUR, po dogovoru z naročnikom. Izvajalec je dolžan skrbeti za tehnično brezhibnost in registracijo vozil v času izvajanja omenjenega projekta vključno s kritjem vseh stroškov uporabe avtomobila za cca 40.000 km/leto.
Vsa našteta oprema ostane na razpolago Naročniku še šest (6) mesecev po kolavdaciji, po tem se oprema zapisniško vrne Izvajalcu.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Čudež na kočevski progi!
Začetek konca ali nov začetek.
Pa se je začelo. Odstranjevanje tirnic na ŽP Kočevje, 28. november 2016
Pa se je začelo. Odstranjevanje tirnic na ŽP Kočevje, 28. november 2016
Re: Čudež na kočevski progi!
Gradbišče se opremlja z vsem potrebnim, formalnosti se počasi izpolnjujejo.
Na stavbi je hišna številka, ki je bila podeljena še v času, ko ni bilo te nove cestne povezave ( Ob železnici) od Kolodvorske ulice do glavne ceste.
Na stavbi je hišna številka, ki je bila podeljena še v času, ko ni bilo te nove cestne povezave ( Ob železnici) od Kolodvorske ulice do glavne ceste.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Čudež na kočevski progi!
Sedaj gre pa zares.
Dela pri odstranjevanju tirnic na ŽP Kočevje so se začela.
Kočevje, 3. december 2016 (foto Planet 1830):
Dela pri odstranjevanju tirnic na ŽP Kočevje so se začela.
Kočevje, 3. december 2016 (foto Planet 1830):
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Čudež na kočevski progi!
Dela pri rušenju proge napredujejo.
Kočevje, 14. december 2016 (foto Planet 1830):
Kočevje, 14. december 2016 (foto Planet 1830):
Re: Čudež na kočevski progi!
[quote="Planet 1830"]Dela pri rušenju proge napredujejo.
Dva tedna, pa jim še postaje ni ratalo razdreti....
Daleč je še nova proga.........
Morda čakajo, da zapade sneg. Pa bodo lahko nehali
Dva tedna, pa jim še postaje ni ratalo razdreti....
Daleč je še nova proga.........
Morda čakajo, da zapade sneg. Pa bodo lahko nehali
Re: Čudež na kočevski progi!
Kdaj se pa predvidoma planira prevoz nafte v Ortnek?