Propadlo. Sem omenil nekomu da ima ugodne povezave z vlakom. Načeloma navdušen. Potem pa povem vlak vsako uro in en prestop. In se mi začne smejat da sem ga dobro za nos potegnil. Pa še zdaj mi ne verjame da sem mislil resno.suha napisal/-a: Vsi vpijejo kako je treba graditi železnice, da se razbremeni ceste. Sedaj bomo to kmalu videli na "pilotnem projektu".
Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Pozdravljeni pozitivno misleči
Vso zadevo bi ne gledal tako črno. Drugega nam ne preostane kot, da pospešujemo železniški potniški promet. Razlogi so različni (jih nebi našteval). Sem pogledal v kolikšnem času bi lahko prišel iz Šiške (Litostroj) v BTC. Postaje sicer ni, za primerjavo sem vzel postajo Ljubljana - Polje. V eno smer je minimalen čas 14 minut, v drugo pa 11 minut. Teoretično bi lahko prišel s primestnim vlakom v 11 minutah v BTC. To je pa že spodbuden čas.
Zgoraj je bila optimistična varianta. Nihče ne načrtuje spodobne železniške postaje na nivoju BTC-ja. Nekoč naj bi zgradili novo povezovalno cesto in morda na nivoju podvoza železniško postajališče. Nekaj takega kot je podvoz na Kajuhovi cesti. Sem pesimist. Bom preje na C2C, kot da bom kaj takega ugledal. BTC je namenjen avtomobilom.
Še eno vprašanje. Njega dni se je zjutraj tu (neuradno) ustavljal vlak (smer Zidani most - Maribor). Ali se to še dogaja ?
LP Igor
Vso zadevo bi ne gledal tako črno. Drugega nam ne preostane kot, da pospešujemo železniški potniški promet. Razlogi so različni (jih nebi našteval). Sem pogledal v kolikšnem času bi lahko prišel iz Šiške (Litostroj) v BTC. Postaje sicer ni, za primerjavo sem vzel postajo Ljubljana - Polje. V eno smer je minimalen čas 14 minut, v drugo pa 11 minut. Teoretično bi lahko prišel s primestnim vlakom v 11 minutah v BTC. To je pa že spodbuden čas.
Zgoraj je bila optimistična varianta. Nihče ne načrtuje spodobne železniške postaje na nivoju BTC-ja. Nekoč naj bi zgradili novo povezovalno cesto in morda na nivoju podvoza železniško postajališče. Nekaj takega kot je podvoz na Kajuhovi cesti. Sem pesimist. Bom preje na C2C, kot da bom kaj takega ugledal. BTC je namenjen avtomobilom.
Še eno vprašanje. Njega dni se je zjutraj tu (neuradno) ustavljal vlak (smer Zidani most - Maribor). Ali se to še dogaja ?
LP Igor
Re: Čudež na kočevski progi!
V začetku decembra so se začela dela na ŽP Ribnica, ki je prišla na vrsto za ŽP Ortnek. Namesto hlodovine na rampi, ki jo je na našem koncu videti večinoma na kamionih in le tu pa tam na rampi, je bil tam skladiščen izkopani material.
Potem, ko je vmes že padel sneg,kateri se je tudi že stopil, so se gradbena dela ob koncu minulega tedna končala. Mehanizacija je tako že bila naložena na tovornjake, betonaže so v glavnem končane, pesek nasut in poravnan. Na vrsto pride montaža stebrov in pripadajoče opreme.
Re: Čudež na kočevski progi!
Žalostno a resnično...9479911 napisal/-a:Propadlo. Sem omenil nekomu da ima ugodne povezave z vlakom. Načeloma navdušen. Potem pa povem vlak vsako uro in en prestop. In se mi začne smejat da sem ga dobro za nos potegnil. Pa še zdaj mi ne verjame da sem mislil resno.suha napisal/-a: Vsi vpijejo kako je treba graditi železnice, da se razbremeni ceste. Sedaj bomo to kmalu videli na "pilotnem projektu".
Se pa zelo hitro obetajo spremembe. Trde in "Ohne Vaseline" bi se lahko reklo. Potem do smeha marsikomu nebo več.
Slovenski narod je butast (se opravičujem a druge besede glede na podatke žal ne najdem). 16 % družinskega proračuna, se v povprečju namenja za prevoz. Največ v EU. To pomeni do 500 € na mesec. Kakopak za vzdrževanje avtomobila. Uro in pol na dan preživi povprečen delavec v avtu, čeprav ne prevozi več kot 20 kilometrov v eno smer do službe.
Če ti katastrofalni podatki Slovencu ne pomenijo nič, enemu bo. In to Bruslju. 99 % izpustov v Sloveniji pride od prometa. In to bo Bruselj zmotilo. Mnogi potem radi rečejo, da je to posledica tranzitnega prometa. A od kje potem več kot dvakratna podvojitev prometa, če primerjavo promet ob 9 uri zjutraj in 6 - 8 uro zjutraj (glejte moje podatke na prejšnji strani). Pa ne mi sedaj rečt, da Gastarbeiterji, ki se vozijo na balkan vsi štartajo ob 2 zjutraj iz Münchna da nam ob šestih zabašejo ceste.
Jah Evropa je napovedala "Green deal", vsi smo se zavezali Pariškemu podnebnemu sporazumu.... Oba sta kar dobro zacementirana. Kmalu se bo začelo v Bruslju pregledovat podatke in Slovenija bo na papirjih kmalu gola. Naši politiki bodo kot ponavadi hitro uklonili hrbtenice. Če ne seveda sledi postopek pred EU komisijo in kazen. Po hitrem postopku se bo ukinilo nadomestilo za prevoz na delo v "gotovini" in se ga začelo "izplačevati" (npr. delavcem ob Kočevski progi), v kupljeni mesečni ali letni karti za vlak ali avtobus (seveda tam kjer je to smiselno). Ukinilo se bo tudi vinjete in začelo obračunavati avtocesto po prevoženem kilometru.
V parlament zna s strani provincialcev priletet kakšna granitna kocka, a hujšega ne bo. Lahko bi sicer ta svoj srž usmerili v to, da bi poskušali politikom dopovedati, da se izboljša javni prevoz, a mislim da tudi te bojazni ni. So glede na zgoraj zapisane podatke, koliko časa in denarja se nameni za prevoz prebutasti. Na srečo je tu "bog" Bruselj. Moja napoved je, da bo Kočevska proga lepo zaživela.
Re: Čudež na kočevski progi!
Upajmo, da bo Kočevska proga zaživela, toda še bolj se bojim, da se bo uresničila ona druga prognoza, da bodo provincialci, ki so hočeš nočeš v veliki večini razbili parlament, če jih bo kdo hotel zmototi v bnjihovi sveti pravici do sofinancirane uporabe avtomobila za pot v službo in na sploh....
Re: Čudež na kočevski progi!
Zmeraj se mi v Sloveniji čudili zakaj ni v Nemčiji potnih stroškov in zakaj se ljudje npr vozijo po 3 ure eno stran ( zdaj vseeno javni prevoz ali pa avto) v boxmarku je bil pravi revolt,ko so uvedli avtobusne prevoze v službo. Delavci so groziti z vsem mogočimLjubitelj napisal/-a:Upajmo, da bo Kočevska proga zaživela, toda še bolj se bojim, da se bo uresničila ona druga prognoza, da bodo provincialci, ki so hočeš nočeš v veliki večini razbili parlament, če jih bo kdo hotel zmototi v bnjihovi sveti pravici do sofinancirane uporabe avtomobila za pot v službo in na sploh....
Re: Čudež na kočevski progi!
Ali si kdaj pomislil, da marsikdo živi "bogu iza leđa" (pustimo sedaj razloge, najpogosteje pa to ni čisto stvar izbire), in da v radiju ene ure potovanja ni nobene službe, še posebej ne kakšne primerne za nekoliko bolj kvalificirane. Poleg tega se pa sprašujem, zakaj ob vsem jamranju nad potnimi stroški delavcev kapitalisti ne odpirajo podjetij bližje delavcem? Zakaj vsi rinejo v centre? In zakaj večina zaposlovalcev zelo nerada pusti ljudem delati od doma četudi bi narava dela to omogočala.andre85 napisal/-a:... in zakaj se ljudje npr vozijo po 3 ure eno stran ...
Očitno večji stroški (tudi plače so po večjih mestih malenkostno višje) ne odtehtajo precej boljših možnosti za poslovanje.
Mislim, da pametovanje o številu ljudi, ki dnevno potujejo, ni na mestu. Je pa treba priti do prijaznejšega (tako potnikom kot okolju) načina potovanja.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Si kdaj pomislil,da sem bil eden takšnih,ki sem se vozil toliko? Prej v Sloveniji potem pa tudi v Nemčiji. Glej neškega delodajalca ne briga kje živiš in kako boš prišel v službo. Na tebi je,da si točno ob uri na delovnem mestu kako in z čim oziroma kdo bo to plačal ga ne zanima. In,da nebo.mislil,da do nemške plače neki wauo ti časi so mimomkx napisal/-a:Ali si kdaj pomislil, da marsikdo živi "bogu iza leđa" (pustimo sedaj razloge, najpogosteje pa to ni čisto stvar izbire), in da v radiju ene ure potovanja ni nobene službe, še posebej ne kakšne primerne za nekoliko bolj kvalificirane. Poleg tega se pa sprašujem, zakaj ob vsem jamranju nad potnimi stroški delavcev kapitalisti ne odpirajo podjetij bližje delavcem? Zakaj vsi rinejo v centre? In zakaj večina zaposlovalcev zelo nerada pusti ljudem delati od doma četudi bi narava dela to omogočala.andre85 napisal/-a:... in zakaj se ljudje npr vozijo po 3 ure eno stran ...
Očitno večji stroški (tudi plače so po večjih mestih malenkostno višje) ne odtehtajo precej boljših možnosti za poslovanje.
Mislim, da pametovanje o številu ljudi, ki dnevno potujejo, ni na mestu. Je pa treba priti do prijaznejšega (tako potnikom kot okolju) načina potovanja.
Re: Čudež na kočevski progi!
Da ne bo dileme: osebno sem čisto indiferenten glede tega, ali naj delodajalci plačujejo stroške prevoza ali ne. Me pa zelo moti, ko prebivalci mest začno pametovati čez tiste, ki se vozimo od daleč ... in pri tem nimajo pojma kakšno je življenje na periferiji.
Še enkrat: dejstvo je, da so službe v centrih (več jih je in boljše so plačane), zato pač periferialci dnevno potujemo v mesta. Edino pravo vprašanje je, kako ta potovanja olajšati ... če že kapitalisti nočejo postavit fabrik pri prebivalcih.
Še enkrat: dejstvo je, da so službe v centrih (več jih je in boljše so plačane), zato pač periferialci dnevno potujemo v mesta. Edino pravo vprašanje je, kako ta potovanja olajšati ... če že kapitalisti nočejo postavit fabrik pri prebivalcih.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Preprosto dejstvo je, da osebja za spodobno fabriko z nekaj 100 zaposlenimi ne moreš najti v tipičnem majhnem slovenskem naselju reda 1000 duš. Ni mogoče zaposliti 1/2 prebivalcev v fabriki, ker imaš otroke, penzjonistte, "trajno" brezposelne, polega tega pa na vsakega zaposlenega v frabriki prideta še 2 do 3 ki jih servisirajo od bifeja pored vrati do zdravstva, šolstva...Še enkrat: dejstvo je, da so službe v centrih (več jih je in boljše so plačane), zato pač periferialci dnevno potujemo v mesta. Edino pravo vprašanje je, kako ta potovanja olajšati ... če že kapitalisti nočejo postavit fabrik pri prebivalcih.
Bom pa še dodal glede plačevanja prevozov. Pbvezno plačevanje delodajalca je največji nesmisel. Delodajalec naj kar sam presodi, ali zaposlenega tako potrebuje, da mu bo plačal prevoz, ali pač ne bo plačal in se bo ruralec vozil na delo na lastne stroške, še vedno bo prišel ceneje skozi, kot zaposleni v mestu, je pač velika razlika v stanovanjskih in ostalih stroških med mestom in deželo. In v primeru, da se koristi javni prevoz, mora biti oproščen DDV, če pač ne, in pika. Ni kaj o tem debatirat!
Re: Čudež na kočevski progi!
V Nemčiji res da jih ne dobiš direktno skozi plačo povrnjene potne stroške, ampak se ti zniža davčna stopnja. Vse skupaj je omejeno navzgor, vendar se lahko z dokazilom še poveča, npr. javni prevoz. Kilometrina pa ni omejena. Če se ti da 200 km v vsako smer, ni problema. Najvišji pavšal je 4500 € ne glede na vrsto prevoza.andre85 napisal/-a: Zmeraj se mi v Sloveniji čudili zakaj ni v Nemčiji potnih stroškov...
Re: Čudež na kočevski progi!
Točno tako. In zato se Slovenije ne da primerjati s kakšnim Porurjem, kjer si sledijo mesta velikosti od četrt do nekaj milijonov prebivalcev na 50 do 100 km, vmes pa ni kakšne hude naseljenosti. Mestni promet (metro, tramvaj, ...) v večjih mestih razmeroma bolje funkcionira, tudi med-mestni promet je rentabilen, služb vseh sort pa je tudi kar dovolj v radiju manj kot 100km. Na koncu vse to pomeni bistveno manj kilometrov z osebnim avtom na prebivalca kot pa v Sloveniji.Ljubitelj napisal/-a: Preprosto dejstvo je, da osebja za spodobno fabriko z nekaj 100 zaposlenimi ne moreš najti v tipičnem majhnem slovenskem naselju reda 1000 duš.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Ampak redko kdo dobi tako visok pavšal. Oziroma te Finanzamt drugje nategneRe 4/4 napisal/-a:V Nemčiji res da jih ne dobiš direktno skozi plačo povrnjene potne stroške, ampak se ti zniža davčna stopnja. Vse skupaj je omejeno navzgor, vendar se lahko z dokazilom še poveča, npr. javni prevoz. Kilometrina pa ni omejena. Če se ti da 200 km v vsako smer, ni problema. Najvišji pavšal je 4500 € ne glede na vrsto prevoza.andre85 napisal/-a: Zmeraj se mi v Sloveniji čudili zakaj ni v Nemčiji potnih stroškov...
Re: Čudež na kočevski progi!
Če z javnim prevozov za 8 urni delovnik potrebuješ od odhoda do vrnitve 14 ur brez ostalih opravkov z osebnim vozilom pa 11 ur in vmes opraviš še nakup in greš po otroke v šolo/vrtec je jasno zakaj se ne odločajo "butasti" Slovenci za javni prevoz. Pa niti ni nujno vedno glavni krivec za to počasnost javnega prevoza ampak veliko doda k temu tudi čas nastopa službe in čas prihodov/odhodv javnega prevoza. Samo to " provincialec" "mestnemu gospodu" ki ima mestni avtobus na 15 minut in se mu zdi cela večnost med avtobusoma težko dopove dokler si "mestni gospod" tega ne izkusi.suha napisal/-a:Žalostno a resnično...9479911 napisal/-a:Propadlo. Sem omenil nekomu da ima ugodne povezave z vlakom. Načeloma navdušen. Potem pa povem vlak vsako uro in en prestop. In se mi začne smejat da sem ga dobro za nos potegnil. Pa še zdaj mi ne verjame da sem mislil resno.suha napisal/-a: Vsi vpijejo kako je treba graditi železnice, da se razbremeni ceste. Sedaj bomo to kmalu videli na "pilotnem projektu".
Se pa zelo hitro obetajo spremembe. Trde in "Ohne Vaseline" bi se lahko reklo. Potem do smeha marsikomu nebo več.
Slovenski narod je butast (se opravičujem a druge besede glede na podatke žal ne najdem). 16 % družinskega proračuna, se v povprečju namenja za prevoz. Največ v EU. To pomeni do 500 € na mesec. Kakopak za vzdrževanje avtomobila. Uro in pol na dan preživi povprečen delavec v avtu, čeprav ne prevozi več kot 20 kilometrov v eno smer do službe.
Vir?suha napisal/-a: 99 % izpustov v Sloveniji pride od prometa.
Re: Čudež na kočevski progi!
Čuj, če bi jaz moral na dan zabit 3 ure v avtu, bi si kupil ali najel stanovanje blizu delovnega mesta in roko na srce s biciklom sem potreboval za 6,35 km v službo zadnjih 27 let nil več in nič manj kot bruto 25 minut v eno smer, vključno odklepanje in zaklepanje bicikla. Hitreje kot z avtom in seveda kot z javnim mestnim prevozom, ki ni dosti hitrejši kot peš hoja, zlasti če računaš čakanje.....Če z javnim prevozov za 8 urni delovnik potrebuješ od odhoda do vrnitve 14 ur brez ostalih opravkov z osebnim vozilom pa 11 ur....
Tisti, ki dnevno zabije 3 ure v avtu ni najbolj modre sorte, so še boljši načini preživljanja prostega časa kot žulit sedež za volanom. Glede na razmere v jutranji konici na AC okrog Ljubljane pa bom ti tudi priznal, raje se vozim z vlakom bruto nekaj dlje kot sedim za volanom in in obdelam z vožnjo še lep dnevnega šihta. Na vlaku lahko vsaj kaj koristnega preberem. Tako pač je, če hočeš poceni stanovati v vasici sredi neokrnjenene podeželske narave, kjer v glavnem samo spiš in uživaš hrup kmetijskih strojev. Je v mestu blažen mir in narave kolker hočeš, vsaj v Ljubljani, seveda če veš kje kupiti kvartir, pa ni nujno v dragi soseki.