Čudež na kočevski progi!
Remont
Mislim,da bo remont od km 1,5 do 5,6...vsaj tako je bilo videti.
Se pravi nekako od predsignala do vasi Predole.
Odstranjeni so tudi žicevodi za PsC in UsC, samo začasno (???).
Slaba stran vsega je ta, da je do septembra promet na kočevski progi izumrl....
Se pravi nekako od predsignala do vasi Predole.
Odstranjeni so tudi žicevodi za PsC in UsC, samo začasno (???).
Slaba stran vsega je ta, da je do septembra promet na kočevski progi izumrl....
Promet
Upajmo, da bodo nekoč Kanarčki vozili v Kočevje, toda do tega je še zelo zelo daleč.Na nekaterih odsekih so še vedno vgrajene prave zgodovinske tirnice iz najzgodnejše dobe železnic. Pritrjene so na prav tak način.
Za tovorni promet je bil problem 14 tonski osni pritisk. Dvoje špank (016 in 018) je bilo "usposobljenih" za Kočevje. Večje obremenitve so predstavljale tveganje.
Kako bo proga zaživela , je še uganka......
Za tovorni promet je bil problem 14 tonski osni pritisk. Dvoje špank (016 in 018) je bilo "usposobljenih" za Kočevje. Večje obremenitve so predstavljale tveganje.
Kako bo proga zaživela , je še uganka......
Počakaj do letošnjega Ribniškega sejma. Lansko leto so vozili s Kanarčkom do Ribnice. Upajmo da letos tudi.kamerad napisal/-a:Upam,da bom dočakal dan in se popeljal z kanarčkom proti Kočevju!!!!
LP
Je pa bilo prav zanimivo poslušati muzejski vlak na tej progi, kolesa so na spojih tirnic tako lepo "tolkla", pravo muzejsko vzdušje.
Tine
Dolfe napisal/-a:Hmm, "čudež na kočevski progi ......"
Pa ste prepričani, da gre za pravi remont? Da ni dobila noge in odšla nekam ......
Čudež bo, če jo bodo postavili nazaj. Vsaj v doglednem času.
lp
Dolfe
Dolfe se strinjam s teboj, nazadnje se bodo odločili in jo enostavno ukinili in demontirali v imenu nerentabilnosti, tako kot se je to dogajalo v preteklosti.
MMG, Dirigent daj slike eno pod drugo in ne eno zraven druge, ker nimam plazme .
Ali pa smo meni tako odpira
.
Lep pozdrav - DARE
15 mio EUR za dvig dovoljene hitrosti na 60 km/h ?
GROSUPLJE-KOČEVJE – 1. FAZA DVIG OSNE OBREMENITVE
Cilji: v 1. fazi je cilj vzpostavitev tovornega prometa do Ortneka , v 2.fazi do Kočevja in v 3. fazi povečanje propustnosti proge, daljinsko vodenje iz Ljubljane, ureditev nivojskih križanj in ureditev dostopov na perone.
Predmet investicije 1. faze: obnova tira Grosuplje–Ortnek za vzpostavitev tovornega prometa do Ortneka, dolžine 27 km, zavarovanje postaje Ortnek, zagotovitev dopustne obremenitve najmanj 225 kN/os, dvig dovoljene hitrosti na 60 km/h, ureditev nivojskih križanj cest z železniško progo in sanacija mostu pri Grosupljem.
Vrednost investicije 1.faza: 15,144 mio EUR
Predvidena vlaganja v letu 2007: 4,711 mio EUR
Predviden začetek del: 2007, zaključek 2008
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
V Ortneku so velikanska skladišča naftnih derivatov za potrebe državnih rezerv.
Sedaj se naftni derivati vozijo po cesti čez Bloke!
Naftni derivati morajo na železnico. Dosedanja dopustna osna
obremenitev je bila pač premajhna za polno cisterno in 661 ali 664.
Zato verjamem, da gre za remont in ne za prikrito demontažo proge.
Za prevoz naftnih derivatov je tudi 60 km/h dovolj.
V nekdanjih projektnih nalogah se je govorilo o 80 km/h.
V tej rubriki je, v prispevku z naslovom Ortnek, odlomek iz videofilma
Železniška postaja Ortnek - 110 let. Vidi se 661, 643 in 24 cistern.
Sedaj se naftni derivati vozijo po cesti čez Bloke!
Naftni derivati morajo na železnico. Dosedanja dopustna osna
obremenitev je bila pač premajhna za polno cisterno in 661 ali 664.
Zato verjamem, da gre za remont in ne za prikrito demontažo proge.
Za prevoz naftnih derivatov je tudi 60 km/h dovolj.
V nekdanjih projektnih nalogah se je govorilo o 80 km/h.
V tej rubriki je, v prispevku z naslovom Ortnek, odlomek iz videofilma
Železniška postaja Ortnek - 110 let. Vidi se 661, 643 in 24 cistern.
Se opravičujem
Bolj na hitro sem prilimal slike, pa so se mi kar v vrsto postavile....
vsem navzočim se opravičujem.....
vsem navzočim se opravičujem.....