Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Zakaj sta pred postajo Ortnek vgrajeni signalni oznaki "približevanje postajališču"? Hvala za odgovor!
Re: Čudež na kočevski progi!
Minuli petek je bil na vrsti kot zadnji železniški prehod Žlebič. S kamionom je bilo tisti dan razpeljanih namreč že kar nekaj betonskih hišic.
Dobro uigrana ekipa s podporo dobre tehnike je hitro začela s postavljanjem hišice na pravo mesto.
Po postavitvi je bilo potrebno odviti privijačena ušesa za prenos ter zaščititi zgoraj odprtine, na kamion pa pospraviti nosilec, podporne plošče in pripraviti vozilo za vožnjo.
In nova podoba prehoda in postaje je tu.
Re: Čudež na kočevski progi!
Konec minulega tedna se je pričela izgradnja prehoda v Zgornjih Lepovčah.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Čudež na kočevski progi!
Zanimivo. Ali ni bil ta prehod sprva predviden za ukinitev?
Re: Čudež na kočevski progi!
Res je. Ta prehod je bil predviden za ukinitev in cesta iz Lepovč naj bi bila speljana ob progi proti Kočevju mimo Mabolesa. Peljala naj bi mimo Rika in se priključila na cesto v Spodnje Lepovče ter tamkajšnji prehod. Prebivalcem , vezanim na stari prehod in novega dela Zgornjih Lepovč je uspelo, v navezi z občino, ohraniti obstoječi prehod .
Z začetkom tedna je prehod dobil novo podobo. Delalo se je vse dni, da je bil prehod dokončan.
Površini za pešce na obeh straneh prehoda sta opremljeni tudi z oznakami za slabovidne.
Začasni skladiščni prostor peska in elementov za prehod je prazen in počiščen.
Istočasno z zaključkom gradbenih del je bil na delu mulčer, ki je uredil površino ob progi od prehoda do konca travnate površine.
Z začetkom tedna je prehod dobil novo podobo. Delalo se je vse dni, da je bil prehod dokončan.
Površini za pešce na obeh straneh prehoda sta opremljeni tudi z oznakami za slabovidne.
Začasni skladiščni prostor peska in elementov za prehod je prazen in počiščen.
Istočasno z zaključkom gradbenih del je bil na delu mulčer, ki je uredil površino ob progi od prehoda do konca travnate površine.
Re: Čudež na kočevski progi!
Lepo bi bilo, če bi bile informacije v časopisih, recimo https://www.delo.si/novice/slovenija/po ... 41648.html, v skladu z objavljenimi voznimi redi. Med Kočevjem in LJ se predvidevajo naslednje vožnje vlakov:
Odhod Kočevje
5:50(direktni, pot. čas 1:13)
7:15 (prestop, 1:27)
9:30 (prestop, 1:27)
11:50 (prestop, 2:07)
14:05 (prestop, 2:13)
17:44 (direkt, 1:08)
Odhod Ljubljana
5:33 (direktni, 1:22)
6:51 (prestop, 2:22)
9:20 (prestop, 2:08)
12:23 (prestop, 1:25)
14:36 (prestop, 1:27)
16:03 (direkt, 1:13)
17:22 (prestop, 1:28)
19:33 (prestop, 1:28)
Torej bo le enkaj direktnih in konkurenčnih. Tudi tisti s prestopom in potovalnim časom 1:27-1:28 bodo konkurenčni avtobusu, saj je tdi vozni red avtobusa 1:28.
Odhod Kočevje
5:50(direktni, pot. čas 1:13)
7:15 (prestop, 1:27)
9:30 (prestop, 1:27)
11:50 (prestop, 2:07)
14:05 (prestop, 2:13)
17:44 (direkt, 1:08)
Odhod Ljubljana
5:33 (direktni, 1:22)
6:51 (prestop, 2:22)
9:20 (prestop, 2:08)
12:23 (prestop, 1:25)
14:36 (prestop, 1:27)
16:03 (direkt, 1:13)
17:22 (prestop, 1:28)
19:33 (prestop, 1:28)
Torej bo le enkaj direktnih in konkurenčnih. Tudi tisti s prestopom in potovalnim časom 1:27-1:28 bodo konkurenčni avtobusu, saj je tdi vozni red avtobusa 1:28.
Re: Čudež na kočevski progi!
Vozni red, tak kot je zamiššjen, je povsem sam sebi namen in je totalno neuporaben.
Prvi vlak je čisto prepozen, pa še na Vodmatu, kje izstopi vsaj tretjina potnikov, nima postanka. Prvi vlak za prebivalce ob postajališčih pa je v Lb šele malo pred deveto. Za tisto dopoldansko jajcanje med Gp in Kočevjem pa je škoda česarkoli razen ene 911 busovke.
Če bo sploh kaj lahko vozilo že po prvem oktobru. Verjetno se je enemu na SŽ zareklo, kajti postaj in postajališč se sploh še ni začelo opremljati z opremo za potniški promet.
Prvi vlak je čisto prepozen, pa še na Vodmatu, kje izstopi vsaj tretjina potnikov, nima postanka. Prvi vlak za prebivalce ob postajališčih pa je v Lb šele malo pred deveto. Za tisto dopoldansko jajcanje med Gp in Kočevjem pa je škoda česarkoli razen ene 911 busovke.
Če bo sploh kaj lahko vozilo že po prvem oktobru. Verjetno se je enemu na SŽ zareklo, kajti postaj in postajališč se sploh še ni začelo opremljati z opremo za potniški promet.
Re: Čudež na kočevski progi!
Prvi avtobus sedaj v poletju gre iz Kočevja 4.45. V šolskem letu pa iz Ribnice 4.45. Veliko ljudi se vozi na delo tudi za vikend. V soboto in nedeljo so jutranje iz večerne linije za Ljubljano polno. SŽ so na vikend kar pozabile
Re: Čudež na kočevski progi!
Verjamem, da je ta vozni red samo prvi približek oz. poizkus. Upamo lahko, da se bo vlak v teh koncih prijel in bodo SŽ PP (ob dobavi naslednjih D-FLIRTov) vozni red zgostile in čim bolj prilagodile željam in potrebam potnikov. Vključno z vožnjami čez vikend, konec koncev bo na tej progi v uporabi daljinsko vodenje in pomislek glede stroškov (zaradi dela večjega števila postajnih prometnikov kot je to na Kamniški progi) tukaj ni nikakor osnovan.
In verjamem, da promet lahko steče tudi če vse postaje prvi dan nimajo delujočih dvigal, to lahko rešijo v tednu ali dveh (do začetka voženj je pa itak še okoli 5 tednov).
In verjamem, da promet lahko steče tudi če vse postaje prvi dan nimajo delujočih dvigal, to lahko rešijo v tednu ali dveh (do začetka voženj je pa itak še okoli 5 tednov).
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Čeprav so dela na področju Ribnice, povezana s progo, v teku in se čaka na montažo strojne in elektronske opreme, pa je najbolj zanimivo dogajanje v gostinskem lokalu na železniški postaji Ribnica. Pred leti je bil tu že priljubljen gostinski lokal Košček, ki pa že nekaj časa ne deluje. In zdaj so na delu nove "mlade delovne moči", ki bodo oživele lokal. Ta bo nosil, oziroma že, nosi tablo z napisom KAVARNA ŠTACION. Vsekakor bo pomenil pomembno osvežitev v gostinski ponudbi v tem delu Ribnice. Načrti so zanimivi in prav gotovo bo lokal pomemben v gostinski , predvsem pa v turistični ponudbi Ribnice. Tu se bodo potniki, ki bodo prišli z vlakom, najprej in kot je predvideno, zelo dobro informirali o turistični ponudbi ali možnostih, ki jih obiskovalcu ponuja Ribnica in okolica.
Takole je izgledalo pred desetimi dnevi.
Pred samo otvoritvijo je bilo potrebno opraviti še marsikaj.
Prva vidna sprememba zunaj je bila nova ploščad namenjena letnemu vrtu.
Ta teden pa je letni vrt že dobil novo podobo, s tem, da je vrt dobil novo "ograjo" z gabioni, napolnjenimi z enakim peskom, kot je na progi. Ureditev in sajenje zelenja pa je prevzela ženska roka in tako zelenja ne bo manjkalo. Na zelenici so s časom predvidena tudi otroška igrala.
Poleg urejanja in širjenja obstoječega parkirišča so na prostoru ob postajnem poslopju potekala še zadnja ureditvena dela. Tako bo za petek, 28. avgusta , vse pripravljeno za slavnostni začetek dela kavarne.
Takole je izgledalo pred desetimi dnevi.
Pred samo otvoritvijo je bilo potrebno opraviti še marsikaj.
Prva vidna sprememba zunaj je bila nova ploščad namenjena letnemu vrtu.
Ta teden pa je letni vrt že dobil novo podobo, s tem, da je vrt dobil novo "ograjo" z gabioni, napolnjenimi z enakim peskom, kot je na progi. Ureditev in sajenje zelenja pa je prevzela ženska roka in tako zelenja ne bo manjkalo. Na zelenici so s časom predvidena tudi otroška igrala.
Poleg urejanja in širjenja obstoječega parkirišča so na prostoru ob postajnem poslopju potekala še zadnja ureditvena dela. Tako bo za petek, 28. avgusta , vse pripravljeno za slavnostni začetek dela kavarne.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ravnokar gledam predviden vozni red. Vključili bi lahko še en vlak, ki bi iz Kočevja v Ljubljano peljal v večernih urah. In ob nedeljah bi morda prišel prav kakšen vlak za študente in delavce, ki sicer med tednom bivajo v Ljubljani. Glede na to, da je objavljen 1. vozni red pa se bo sigurno še kakšna stvar spremenila.
Ko bodo vlaki na tej relaciji začeli voziti, si privoščim en izlet v Kočevje in nazaj.
Ko bodo vlaki na tej relaciji začeli voziti, si privoščim en izlet v Kočevje in nazaj.
- kolomotiva
- Poznavalec
- Prispevkov: 16
- Pridružen: 14.01.2020, 21:46
- Kraj: Škofljica
Re: Čudež na kočevski progi!
Se strinjam in pridružujem željam glede kakšnega dodatnega vlaka, sploh pa za kak vlak med vikendom. Ribnica, Kočevje ter drugi kraji ob progi pa tudi celotna regija na splošno so namreč zanimivi tudi v turističnem smislu. Ob porastu priljubljenosti kolesarstva (kar priča poletna gužva s kolesi na vlakih proti Gorenjski) ter ob upoštevanju kombinacije vlak-kolo v luči trajnostne mobilnosti in trajnostnega turizma je ta možnost naravnost idealna, zagotovo bi je bili veseli tudi lokalni turistični ponudniki. Nenazadnje je za rekreativne kolesarje dolina Kolpe iz Kočevja prav zlahka dosegljiva, nadaljevanje eno- ali dvodnevnega kolesarjenja ob Kolpi do Črnomlja ali Metlike ter vrnitev z vlakom pa se ponuja kot na pladnju. Da niti ne omenjam samotnih kočevskih gozdov, prepredenih z gozdnimi cestami.
Seveda gre predvsem za čas čez poletje in zgodnjo jesen, je pa razumljivo, da je smiselno počakati, kako se bo na novo uveden vlak “prijel” med tednom. Do naslednjega poletja je še daleč
Seveda gre predvsem za čas čez poletje in zgodnjo jesen, je pa razumljivo, da je smiselno počakati, kako se bo na novo uveden vlak “prijel” med tednom. Do naslednjega poletja je še daleč
Miha
Re: Čudež na kočevski progi!
Menim, da bi za turistično rekreativno sezono lahko bil direktni vlak Kamnik - Kočevje zjutraj in pozno popoldan iz obeh strani, da se omogoči in pospeši turistični obisk seveda v sodelovanju z avtobusnimi prevozniki, da na koncu uporabniku smiselno skupaj ponudijo možnost kot v Kamniku tako tudi v Kočevju.
Re: Čudež na kočevski progi!
Se strinjam.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg