Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Zadnja leta pred remontom je bila Kočevska en konglomerat tirnih sistemov in naprav. Ni česar ni bilo! In ko se je končno začel remont, bi človek pričakoval, da bo po skoraj 120 letih spet enoten sistem. Potem pa tole V Grosupljem se proga začne z že kar dobro obrabljenimi tirnicami, postaja Dobrepolje ima stare kretnice iz Štajerske, Ortnek malo novih, malo starih, Ribnica pa ene super moderne. Kdove, kaj čaka Kočevje Kakšne vesoljske kretnice, mogoče. V vsakem primeru pa bo to spet ena čudovita zmes naprav, ki bo nedvomno olajšala vzdrževanje
Re: Čudež na kočevski progi!
Čeprav je bila danes nedelja, morda pa ravno zato, je bila na ribniški postaji podbijalka. Najbrž je bila na vrsti "fina nastavitev". Torej se nekaj dogaja.
Pred začetkom dela je bil potreben dober posvet in potem se je začela akcija.
Tako pa izgleda nakladalna rampa, ki je zdaj predvsem namenjena nakladanju okroglega lesa.
Vstopni del v podhod na postajni strani je tudi dobil končno podobo. Zdaj pa bo na vrsti zasipavanje in pa izgradnja perona.
Na zgornjem delu postaje se vkopavanje cevi počasi bliža koncu.
Pogledal sem jaške, ki jih je omenil ŽAT32 in pomeril, notranji premer je 80 cm.
Pred začetkom dela je bil potreben dober posvet in potem se je začela akcija.
Tako pa izgleda nakladalna rampa, ki je zdaj predvsem namenjena nakladanju okroglega lesa.
Vstopni del v podhod na postajni strani je tudi dobil končno podobo. Zdaj pa bo na vrsti zasipavanje in pa izgradnja perona.
Na zgornjem delu postaje se vkopavanje cevi počasi bliža koncu.
Pogledal sem jaške, ki jih je omenil ŽAT32 in pomeril, notranji premer je 80 cm.
Re: Čudež na kočevski progi!
Neuradno sem izvedel, da so se včeraj v Grosuplju, na povabilo g.Petra Verliča, sestali župani občin ob kočevski progi do Grosuplja. Tema sestanka naj bi bilo praznovanje 120 letnice v septembru. Kako in kaj je predvideno, ali bo peljal vlak in ostalo, še ni jasno. Imam informacijo, da bodo na Škofljici koncem avgusta imeli obeležitev s krajšo proslavo, v Velikih Laščah pa so v septembru napovedali priložnostno razstavo.
Re: Čudež na kočevski progi!
Lahko bi naročili muzejca!
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Čudež na kočevski progi!
To bi bilo dobro ( Kar je dobru, naj slabu ), da bi bila parna lokomotiva v Ribnici na ta dan. Že pred leti je muzejska lokomotiva v Ribnici bila za otroke pravo čudo, z vsem tistim dimom in paro, kar se ne vidi vsak dan v živo. To ni film, to ni video ali računalnik, tu bi v živo videli , lahko bi se dotaknili lokomotive.
Prav pa bi bilo še iz enega razloga. V Goriči vasi pri Ribnici je bil rojen gospod Verij ( Franc Ksaverij, pojavlja se tudi ime Franjo ) Švajgar, med ostalimi je znana njegova knjiga Parna vleka na Slovenskem, da ne omenjam še ostalega. Da pa bo slučajnost še večja, je njegov rojstni dan oziroma letnica ( 23.junij 1893). Isto leto, kot je bila zgrajena kočevska proga.
Prav pa bi bilo še iz enega razloga. V Goriči vasi pri Ribnici je bil rojen gospod Verij ( Franc Ksaverij, pojavlja se tudi ime Franjo ) Švajgar, med ostalimi je znana njegova knjiga Parna vleka na Slovenskem, da ne omenjam še ostalega. Da pa bo slučajnost še večja, je njegov rojstni dan oziroma letnica ( 23.junij 1893). Isto leto, kot je bila zgrajena kočevska proga.
Re: Čudež na kočevski progi!
Tono, vem, na kaj namiguješ ... in tisto zanima tudi mene Če bodo tapravi zraven, lahko peljemo celo z "doppeltraktion"!Tono napisal/-a:Lahko bi naročili muzejca!
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Čudež na kočevski progi!
Evo, Čišo, pa veš da sva na isti frekvenci
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Čudež na kočevski progi!
Muzejca pa dopoldne, da bom imel izgovor, da bom lahko šel od pouka.
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Re: Čudež na kočevski progi!
Mi itak vozimo samo dopoldan, popoldan gremo za šank!
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Čudež na kočevski progi!
... vlak pa po svojeTono napisal/-a:Mi itak vozimo samo dopoldan, popoldan gremo za šank!
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Ne levo, ne desno, po tirih!
PS: tuhtam, kako bi Adrijano prestavil v Stainz
PS: tuhtam, kako bi Adrijano prestavil v Stainz
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Čudež na kočevski progi!
Zanima me kdaj je nazadnje bilokateri vlak,naj bo tovorni ali potniški prispel na železniško postajo Kočevje?
Kako je z nadaljevanjem projekta remonta Kočevske proge
Lahko po zaključku del na železniški postaji Ribnica,pričakujemo nadaljevanje del proti Kočevju ali bodo prej potrebni vsi razpisi (za izbiro izvajalca,ipd),ter "finančna injekcija" države?
p.s. uporabniku @inovak se zahvaljujem za reden foto update del na želeniški postaji
Pozdrav!
Kako je z nadaljevanjem projekta remonta Kočevske proge
Lahko po zaključku del na železniški postaji Ribnica,pričakujemo nadaljevanje del proti Kočevju ali bodo prej potrebni vsi razpisi (za izbiro izvajalca,ipd),ter "finančna injekcija" države?
p.s. uporabniku @inovak se zahvaljujem za reden foto update del na želeniški postaji
Pozdrav!
Re: Čudež na kočevski progi!
Zadnji "tapravi" vlak je bil v Kočevju spomladi 2008, za točni datum sicer ne vem, se pa da izvedeti.gorican napisal/-a:Zanima me kdaj je nazadnje bilokateri vlak,naj bo tovorni ali potniški prispel na železniško postajo Kočevje?
Kako bo z nadaljevanjem obnove...kdo ve Vse večkrat je slišati, da je šlo že do sedaj malce preveč denarja za to, kolikor je narejenega. Eni strici iz Evrope menda malo postrani gledajo . Saj na koncu bo proga narejena, po že utečeni navadi pa bo za delavce in "ta netaprave" izvajalce zmanjkalo denarja.
Re: Čudež na kočevski progi!
Glede na to, da je "betonski" del podhoda v grobem končan in se vgrajuje hidroizolacija, se pripravljata temelja za izgradnjo perona na postajni in nasprotni strani.
Peron se bo začel okoli 10 m od oznake 36,6 in bo skupno dolg 100 m.
Na drugi strani se tudi pripravlja temelj.
Izkop za cevi je narejen vse do prehoda Lepovče, najbrž bodo cevi speljali tudi pod prehodom. Na ljubljanski strani prehoda sta namreč na obeh straneh dva jaška.
Peron se bo začel okoli 10 m od oznake 36,6 in bo skupno dolg 100 m.
Na drugi strani se tudi pripravlja temelj.
Izkop za cevi je narejen vse do prehoda Lepovče, najbrž bodo cevi speljali tudi pod prehodom. Na ljubljanski strani prehoda sta namreč na obeh straneh dva jaška.
Zadnjič spremenil inovak, dne 28.07.2013, 14:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Čudež na kočevski progi!
Na skladišču je tudi stara ograja iz useka med Žlebičem in Ortnekom.