Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Moram jaz nekaj dodati okrog zadnjih postov
A ni bilo rečeno oziroma že večkrat napisano v člankih in tukaj v tej temi, da se ali se je že, obnovil industrijski tir na koncu postaje, ki pelje v industrijsko cono(bivši LIK)?
Tam je Yaskawa, in verjetno bodo v industrijski coni ob tovarni nakladali na vlak.
Torej nakladalna rampa na ŽP Kočevje bo še naprej služila nakladanju hlodovine in ne nakladanju izdelkov s tovarne Yaskawa
Nevem zakaj bi tisti kilometer ali več, vozili s kamijoni ali kombiji iz Yaskawe do železniške postaje in tam nakladali na vlak, če industrijski tir pelje do tovarne
p.s. vprašanje pa, če je sedaj že obnovljen v celoti industrijski tir do tovarne oziroma območja tovarne
A ni bilo rečeno oziroma že večkrat napisano v člankih in tukaj v tej temi, da se ali se je že, obnovil industrijski tir na koncu postaje, ki pelje v industrijsko cono(bivši LIK)?
Tam je Yaskawa, in verjetno bodo v industrijski coni ob tovarni nakladali na vlak.
Torej nakladalna rampa na ŽP Kočevje bo še naprej služila nakladanju hlodovine in ne nakladanju izdelkov s tovarne Yaskawa
Nevem zakaj bi tisti kilometer ali več, vozili s kamijoni ali kombiji iz Yaskawe do železniške postaje in tam nakladali na vlak, če industrijski tir pelje do tovarne
p.s. vprašanje pa, če je sedaj že obnovljen v celoti industrijski tir do tovarne oziroma območja tovarne
Re: Čudež na kočevski progi!
Trenutno do tovarne neposredno ni zelezniskega tira. Sem sel okoli in okoli in nikjer ne zapeljes preko tirovgorican napisal/-a: p.s. vprašanje pa, če je sedaj že obnovljen v celoti industrijski tir do tovarne oziroma območja tovarne
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Čudež na kočevski progi!
Obnovljeni industrijski tir vodi tja, kamor je vodil pred tem - v lesnopredelovalni obrat. Kaj pa ima Yaskawa z njim in preostanek obrtno-industrijske cone, nič.gorican napisal/-a:Moram jaz nekaj dodati okrog zadnjih postov
A ni bilo rečeno oziroma že večkrat napisano v člankih in tukaj v tej temi, da se ali se je že, obnovil industrijski tir na koncu postaje, ki pelje v industrijsko cono(bivši LIK)?
Tam je Yaskawa, in verjetno bodo v industrijski coni ob tovarni nakladali na vlak.
Torej nakladalna rampa na ŽP Kočevje bo še naprej služila nakladanju hlodovine in ne nakladanju izdelkov s tovarne Yaskawa
Nevem zakaj bi tisti kilometer ali več, vozili s kamijoni ali kombiji iz Yaskawe do železniške postaje in tam nakladali na vlak, če industrijski tir pelje do tovarne
p.s. vprašanje pa, če je sedaj že obnovljen v celoti industrijski tir do tovarne oziroma območja tovarne
Have a nice day!
Re: Čudež na kočevski progi!
Na fotografijah industrijskega tira v Kočevju, objavljenih 24. avgusta minulega leta, se na posnetkih narejenih ob ograjnih vratih tira skladišča lesa podjetja Grča lepo vidi, da se tir konča na območju Grče in da se v ozadju vidi poslopje podjetja Dinos. Morebitni podaljšek bi moral iti skozi objekt. To se dobro vidi tudi na strani Google maps, kjer je v verziji satelitskih posnetkov viden industrijski tir.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ministrstvo za infrastrukturo napoveduje nadgradnjo železniške postaje v Grosupljem. "Trenutno je v teku priprava razpisne dokumentacije za objavo javnega naročila za izvedbo del, objava razpisa je predvidena v prvi polovici letošnjega leta. Predviden rok izvedbe je 12 mesecev," pojasnjujejo na Direkciji RS za infrastrukturo.
https://www.zurnal24.si/slovenija/taksn ... aja-326425
https://www.zurnal24.si/slovenija/taksn ... aja-326425
Re: Čudež na kočevski progi!
Vprasanje cisto tako, a sedaj ta tovorni vlak do Kocevja vozi redno?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Čudež na kočevski progi!
Ena majhna doza realnosti
Da so za tisto predstavo skupaj spravili za en vlak vagonov, so naložene začeli pobirati že na Škofljici, dva prazna sta bila le za prikaz dostave na rampo v Kočevju, saj ju ni nihče naročil. Potem pa je vlak iz Ljubljane peljal le še dvakrat, pa še to le po par vagonov za Ribnico.
Da ne bo kdo mislil, kakšen hud promet je do Kočevja............
Da so za tisto predstavo skupaj spravili za en vlak vagonov, so naložene začeli pobirati že na Škofljici, dva prazna sta bila le za prikaz dostave na rampo v Kočevju, saj ju ni nihče naročil. Potem pa je vlak iz Ljubljane peljal le še dvakrat, pa še to le po par vagonov za Ribnico.
Da ne bo kdo mislil, kakšen hud promet je do Kočevja............
Re: Čudež na kočevski progi!
No sej zato me je zanimalo no pa da bi ob bolj pestrem dogajanju su ksno fotko nareditŽAT32 napisal/-a: Da ne bo kdo mislil, kakšen hud promet je do Kočevja............
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Čudež na kočevski progi!
Pojutrišnjem si grem to malo pogledati:)
Re: Čudež na kočevski progi!
Hehehe obljubljeno je bilo, da bo po tej obnovljeni progi peljal en tovorni vlak na dan.... Sem si mislil, če bo zelo po sreči bo res tako. Realno pa bo tam 2 morda 3 tovorni vlaki na teden. Čez čas morda en na dan, če bo država seveda avtoprevoznike prislila v to. Kolikor sem zasledil iz tega konca Slovenije proti Ljubljani zapelje 80 tovornjakov na dan (prešteto). To bi lahko prevedli v idelani scenarij, v maksimalno dva tovorna vlaka na dan, če bi šlo res vse na vlak. Pa seveda ne bo šlo.
Jap to je kruta realnost. Če se kaj hitro ne vzpostavi zelo učinkovitega regionalnega potniškega prometa, da bodo potniški vlaki polni, je bil tale špas z obnovo eno veliko metanje denarja skozi okno.
Jap to je kruta realnost. Če se kaj hitro ne vzpostavi zelo učinkovitega regionalnega potniškega prometa, da bodo potniški vlaki polni, je bil tale špas z obnovo eno veliko metanje denarja skozi okno.
Re: Čudež na kočevski progi!
Tu bi predvsem opozoril, da kljub večletnim napovedim še vedno ni uvedena integreirana vozovnica potniškega prometa za vse potnike (razen za dijake in študente). V praksi to pomeni, nakup mesečne železniške vozovnice + še nakup mesečne vozovnice za avtobus mestnega potniškega prometa v Ljubljani. Strošek posamezne vozovnice je seveda tako višji, kot če bi bila vse skupaj le ena vozovnica... Kdo bi vedel kaj se tako menca ko sistem za dijake in študente deluje že več let.
Re: Čudež na kočevski progi!
Kje pa je bilo to obljubljeno? Kot vem je bilo receno da ima pac prepustnost trenutno 1 vlak max na dan...suha napisal/-a:Hehehe obljubljeno je bilo, da bo po tej obnovljeni progi peljal en tovorni vlak na dan...
Bedarija. Ce racunas na plus od potniskega prometa bo to vedno metanje skozi okno. In verjetno tudi od tovornega. Plus obnove se kaze v sirsem smislu, nikoli kot direktno povracilo vlozka, To bi mislim da vsi na tem forumu lahko pocasi razumeli, pa tudi sicer v sloveniji...suha napisal/-a: Če se kaj hitro ne vzpostavi zelo učinkovitega regionalnega potniškega prometa, da bodo potniški vlaki polni, je bil tale špas z obnovo eno veliko metanje denarja skozi okno.
Kaj ma to vezo v temi o kocevki kjer se sploh ni potniskega prometa?suha napisal/-a:kljub večletnim napovedim še vedno ni uvedena integreirana vozovnica potniškega prometa za vse potnike
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Čudež na kočevski progi!
Po tvoje torej davkoplačevalci plačujemo takele projekte da preganjamo ljubi mir...
Umiri se kolega.
Umiri se kolega.
Re: Čudež na kočevski progi!
Kolega, jaz sem cisto mirensuha napisal/-a:Po tvoje torej davkoplačevalci plačujemo takele projekte da preganjamo ljubi mir...
Umiri se kolega.
In ne, ne gre za ljubi mir, gre za razvoj. Razvoj infrastrukture pa je ena izmed prvih gonil napredka. Ampak mislim da bo dosti offtopica.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Čudež na kočevski progi!
Potniškega prometa še nekaj časa ne bo. Razlog tiči v:
No itak pa so problematični vsi odseki iz LJ. Ali manjka APB, ali ni možen sočasni uvoz dveh vlakov, ni obojestranskega prometa, ali premalo trapeznih zvez...Ni da ni.V različnih strateških dokumentih je opredeljena vzpostavitev potniškega prometa na relaciji Kočevje−Grosuplje−Ljubljana, toda progovni odsek Ljubljana−Grosuplje zaradi omejene propustnosti zdaj ne omogoča bistvenega povečanja števila vlakov. Vsaj v prometnih konicah tako ne bi bilo mogoče uvesti neposrednih potniških vlakov na relaciji Kočevje−Ljubljana, saj infrastruktura ne omogoča prestopa potnikov na postaji Grosuplje, prav tako na tej postaji ni možno zadrževanje treh potniških vlakov.
progovni odsek Grosuplje–Ljubljana: · najbolj problematičen medpostajni odsek je Škofljica–Ljubljana Rakovnik; · starejše SV naprave onemogočajo križanje vlakov; · na vseh postajah so neurejene dohodne poti, ki potekajo na ravni tirov; · na postaji Grosuplje je omogočeno le križanje dveh vlakov, kar ne omogoča vzpostavitve neposredne proge Kočevje–Ljubljana;