Točno tako, industrijski robori so po svoji konstrukciji v bisvu robustni, avtomatizirani, prednastavljeni stroji, ki s pomočjo programja izvajajo dolčene fizičen oporeacije hitreje in natančneje od človeka. Vsekakor pa je pomembna tudi njihova nosilnost, saj lahko prenesejo, dodajo, ali dvignejo nekajkrat težji tovor kot ga lahko človek. T.i. elektronika oz, računalnik, procesor se običajno transportira ločeno in se vgradi po končani montaži pri naročniku in ga seveda tudi ustrezuno stestirajo. Torej takšne robote lahko po sklopih in primerno zapakirane transportiramo s katerim koli prevoznim sredstvom, ki izpolnjuje standarde za njihov prevoz. Se pa industrijski roboti seveda razlikujejo od dosti občutljivejših in sofisticiranejših "kolegov", ki jih uporabljajo v različnih zelo ekstremnih okoljih kot je denimo vesolje, v laboratorijih in zadnje čase vse bolj v medicini. Takšne "mašince" je potrebno še posebej previdno transportirati in jih tudi dodatno zaščititi pred morebitnimi poškodbami ter zunanjimi vplivi.
Moramo pa vedeti, da ko govorimo o robotih ne gre vedno zgolj za posamezne individulane enote-mašine, ki jih lahko vidimo po različnih tovarnah, ampak lahko skupaj tvorijo celovito proizvodnjo linijo, ki zgleda kot en dolg velik stroj, znotaj katerega se odvijajo različni avtomatizirani, robotizirani procesi, izdelek pa je viden šele na koncu linije. Če malce poenostavim, tudi polnilnica piva je v bustvu en dolg robotiziran stroj, sestavljen iz večih robotov oz. robotiziranih sklopov.
Robote prevečkrat povezujemo z avtomobilsko industrijo, saj nam jih mediji v tem kontekstu tudi največkrat predstavijo kot take. V resnici pa robote uporabljajo še za marsikje drugje, tudi v živilsko predelovalni industriji, predelavi odpadkov, v jeklarski, kemijski in farmacevtski industriji ter transportu jih je vse polno. Ne nazadnje danes že razvijamo ter uspešno testiramo robotizirane avtomobile, tovornjake pa tudi železniške garniture.
Mislim, da se bo trend močno pospešil in bomo lahko nekoč sedli na povsem avtomatizirano-računalniško voden oz. daljinsko nadzorovan vlak, saj na tem področju že potekajo intenzivni razvojni procesi ter testiranja. Menda tako redno obratuje (lebdeči) Maglev na Kitajskem, pa podoben japonski Limino, obema pa se je lansko leto pridružila menda še Južna Koreja s svojim izdelkom. Kaj več o tem pa naj pove kdo iz "foha", da ne izpadem prepameten.
Simpl je tanartabul.