Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Ni treba nič s flomastrom. Osnovno znanje urejevalnikov besedil je dovolj. Preglas (Umlaut) se na Slovenski računalniški tipkovnici naredi tako, da se hkrati pritisne tipke Ctrl Alt in tipko za vprašaj (sta zraven vprašaja na tipki tudi označeni dve pikici za preglas) in nato ločeno pritisnemo črko nad katero želimo preglas (Ä, Ö, Ü).
Imamo pa v Slovenski, oz. po 3 desetletjih na žalost še vedno jugo tipkovnici dve črki kateri se ne uporabljata v naši abecedi in pravopisu, niti nista pomembni za internetni svet kot so to npr. črke Y, W in Q. Sam bi ju z največjim veseljem zamenjal za črke s preglasom. Imam bistveno več od teh treh črk kot pa od tistih dveh ki samo nepotrebno zasedajo plac. Tistih dveh tipk ne uporabljam nikoli.
Imamo pa v Slovenski, oz. po 3 desetletjih na žalost še vedno jugo tipkovnici dve črki kateri se ne uporabljata v naši abecedi in pravopisu, niti nista pomembni za internetni svet kot so to npr. črke Y, W in Q. Sam bi ju z največjim veseljem zamenjal za črke s preglasom. Imam bistveno več od teh treh črk kot pa od tistih dveh ki samo nepotrebno zasedajo plac. Tistih dveh tipk ne uporabljam nikoli.
Re: Čudež na kočevski progi!
Si pa naiven. Stavim, da se bodo na slo tipkovnicah prej pojavili še herioglifi iz arabskega sveta ter podsaharske Afrike kot kašna zmodernizirana oblika evro tipkovnice. Tudi sam imam podbne izkušnje, ko se recimo menim z nemškimi kolegi pa iščem tisti ostri s (ß), ki je menda že izločen iz njihove abecede, a se še nahaja še v marsikaterem krajevnem imenu ali ulici. Sicer pa obstajata dve možnosti. Ena je alt gr in potem pritisk na ustrezno črko (¨), ruga pa podoben (˝), če poleg alt gr pritisneš na tipko poleg vprašaja. Torej ničlo, nad katero se nahaja =, spodaj desno pa ˝.suha napisal/-a:Ni treba nič s flomastrom. Osnovno znanje urejevalnikov besedil je dovolj. Preglas (Umlaut) se na Slovenski računalniški tipkovnici naredi tako, da se hkrati pritisne tipke Ctrl Alt in tipko za vprašaj (sta zraven vprašaja na tipki tudi označeni dve pikici za preglas) in nato ločeno pritisnemo črko nad katero želimo preglas (Ä, Ö, Ü).
Imamo pa v Slovenski, oz. po 3 desetletjih na žalost še vedno jugo tipkovnici dve črki kateri se ne uporabljata v naši abecedi in pravopisu, niti nista pomembni za internetni svet kot so to npr. črke Y, W in Q. Sam bi ju z največjim veseljem zamenjal za črke s preglasom. Imam bistveno več od teh treh črk kot pa od tistih dveh ki samo nepotrebno zasedajo plac. Tistih dveh tipk ne uporabljam nikoli.
Simpl je tanartabul.
Re: Čudež na kočevski progi!
Očevidno poznaš samo velike črke......Ni treba nič s flomastrom. Osnovno znanje urejevalnikov besedil je dovolj. Preglas (Umlaut) se na Slovenski računalniški tipkovnici naredi tako, da se hkrati pritisne tipke Ctrl Alt in tipko za vprašaj (sta zraven vprašaja na tipki tudi označeni dve pikici za preglas) in nato ločeno pritisnemo črko nad katero želimo preglas (Ä, Ö, Ü).
Re: Čudež na kočevski progi!
Čuj, kako pa potem napišeš priimke premnogih Slovencev, recimo dobršnega dela železničarjev? Recimo kako znameniti predsednik slovenske domoljubne stranke dr. Bernard Brščič piše svojemu očetu Anđelu Brščiću!Tistih dveh tipk ne uporabljam nikoli.
Re: Čudež na kočevski progi!
Problema s pisanjem poprave, kot v šoli, ni več. Narava je poskrbela po naravni poti in izvedla korekturo ter rešitev problema. Zvita plastika, manj vijakov na spodnjem delu, ki so dobili noge ter močno neurje so povzročili, da je tabla v več kosih končala na tleh. Zdaj je na vrsti poprava, ki bi "lahko" upoštevala pripombe, morda pa ne. Vse po principu "Vaja dela mojstra, a mojster ne vadi!".
Na prostoru pred nekdanjim Inlesovim TOZD-om Hrast v Prigorici, kjer so se nekdaj izdelovala okna in balkonska vrata, v njegovi neposredni bližini pa je zdaj INOTHERM, se nahaj še 12 betonskih celic za potrebe Slovenskih železnic.
Re: Čudež na kočevski progi!
Starega odcepa takoj za avtobusno postajo Ortnek preko železniškega prehoda ni več. Makadamsko cestišče je zasuto z zemljo, ni niti manjše pešpoti, ki bi peljala po dosedanji trasi ni več.
Odstranjeni so tudi stari prometni znaki in s časom nihče ne bo vedel za staro cesto.
Na razširjenem parkirišču ob cesti v Slemena je kot zaščita na robu narejen peščen nasip, ob robu nove ceste pa zemeljski nasipi.
Uporaba ceste minuli teden uradno še ni bila možna, manjka še nekaj podrobnosti kot črte in še kakšen prometni znak, na starem delu ceste, takoj za gostiščem, pa bodo morali odstraniti ali pa posodobiti prometni znak za stari železniški prehod.
Tovorna vozila oziroma cisterne bodo pri izvozu iz skladišča naftnih derivatov navkljub novi cesti zavijati v desno smer.
Škarpa pri transformatorju je bila naknadno podaljšana za okoli 6 metrov za dolžino poševnine.
Tovorna vozila oziroma cisterne bodo pri izvozu iz skladišča naftnih derivatov navkljub novi cesti morala zavijati v desno smer.
Tudi iz druge smeri je narejen zemeljski nasip, stara cesta pa zakrita in tako starega prehoda ni več zaslediti.
Re: Čudež na kočevski progi!
Kako pa kaj tovorni promet do Kočevja?
Še vedno isto, kot je bilo po prenovi/ponovnem odprtju proge do Kočevja?
Lp
Še vedno isto, kot je bilo po prenovi/ponovnem odprtju proge do Kočevja?
Lp
Re: Čudež na kočevski progi!
Zdaj, ko smo videli obširne reportaže o lokalnih povezovalnih cestah bi pa že bil čas, da kdo kaj omeni, kako gre pri signalizaciji, pa ne nas mantrat s pravilno pisavo nemških imen.
Re: Čudež na kočevski progi!
Ni kakšne gužve...trikrat na teden po par vagonov iz Kočevja, na vmesnih postajah pa bolj izjemoma.gorican napisal/-a:Kako pa kaj tovorni promet do Kočevja?
Še vedno isto, kot je bilo po prenovi/ponovnem odprtju proge do Kočevja?
Lp
Na postaji Grosuplje sta gradbeno - malarsko pripravljena SV in akumulatorski prostor, v Dobrepolju je vse še v fazi fangl - kela , drugje na progi pa se razen na papirju ne dogaja ničLjubitelj napisal/-a:Zdaj, ko smo videli obširne reportaže o lokalnih povezovalnih cestah bi pa že bil čas, da kdo kaj omeni, kako gre pri signalizaciji, pa ne nas mantrat s pravilno pisavo nemških imen.
Re: Čudež na kočevski progi!
Izgradnja novega železniškega prehoda za Mlako je potegnila za seboj tudi obnovo obstoječe cestne povezave od priključka na cesto Kočevje-Škofljica z urejanjem cestišča in pločnika s cestno razsvetljavo. Tak je pogled iz naselja Mlaka.
Manjkajo samo še zapornice, do takrat pa bo treba biti pri prehodu pazljiv.
Hangar je lastnik pred časom preselil z lokacije farme Mlaka in si uredil vzletno-pristajalno stezo za UL letala. Kot kaže, pa je letenje trenutno na stranskem tiru.
Odcep s ceste Kočevje - Škofljica bo kmalu odprt in s tem tudi novo cestišče.
Re: Čudež na kočevski progi!
Portal Ribnica24 je danes poročal na svoji strani:
Ribnica – Poročanje dežurnih policistov Policijske postaje Ribnica za petek, soboto in nedeljo (16., 17., in 18. avgust 2019):
PETEK, 16. avgust 2019
Sprejeli smo prijavo o tatvini progovnega kabla. Po vseh zbranih obvestilih sledi kazenska ovadba.
Ribnica – Poročanje dežurnih policistov Policijske postaje Ribnica za petek, soboto in nedeljo (16., 17., in 18. avgust 2019):
PETEK, 16. avgust 2019
Sprejeli smo prijavo o tatvini progovnega kabla. Po vseh zbranih obvestilih sledi kazenska ovadba.
Re: Čudež na kočevski progi!
Naj gredo v Hrovačo ali pa na konec Goriče vasi vprašat.inovak napisal/-a:Portal Ribnica24 je danes poročal na svoji strani:
Ribnica – Poročanje dežurnih policistov Policijske postaje Ribnica za petek, soboto in nedeljo (16., 17., in 18. avgust 2019):
PETEK, 16. avgust 2019
Sprejeli smo prijavo o tatvini progovnega kabla. Po vseh zbranih obvestilih sledi kazenska ovadba.
Re: Čudež na kočevski progi!
Že kar nekaj dni je minilo, kar je na ribniško postajo bila pripeljana še ena enota. Očitno je že "preverjena" kar se vidi po njeni zunanjosti.
Proizvajalec, pa tudi naročnik, bi lahko predvidel, da bo zunaj vgrajena klimatska naprava ali pa potrebna kakšna druga kabelska povezava ter to predvidel v izdelavi že s prehodi, narejenim pri sami izdelavi. Zdaj pa samo vrtanje s štemarico in pa kakšna tuba silikona.
Očitno se bo stanje saniralo pred samo uporabo, ko bo stekel potniški promet. Kar pa se tiče samega podhoda ter dvigala in njegove uporabe samo majhna primerjava z obdobjem, ko je še bil potniški promet na kočevski progi. Po odhodu potniškega vlaka so se vhodna vrata na peron zaklenila, prav tako so bila zaprta leva in desna vrata v ograji. Postaje načelnik Farazin je poskrbel, da je na postaji bil red in mir. Prepričan sem, da bo tudi v tem primeru poskrbeti za ustrezno varovanje oziroma kontroliran dostop in uporabo.
Table še ni, očitno je problem velik. Glede komentarja o slovnici na tabli je pa tako, najprej se začne z vejicami, potem s posameznimi črkami ( primer je sfera in afera), besedami in na koncu pridemo do problemov raznih Excel tabel. Zanimivo pa je, da je vse povezano z zneski oziroma denarjem. Plača pa...???
Zakaj stoji ta tabla?
Proizvajalec, pa tudi naročnik, bi lahko predvidel, da bo zunaj vgrajena klimatska naprava ali pa potrebna kakšna druga kabelska povezava ter to predvidel v izdelavi že s prehodi, narejenim pri sami izdelavi. Zdaj pa samo vrtanje s štemarico in pa kakšna tuba silikona.
Očitno se bo stanje saniralo pred samo uporabo, ko bo stekel potniški promet. Kar pa se tiče samega podhoda ter dvigala in njegove uporabe samo majhna primerjava z obdobjem, ko je še bil potniški promet na kočevski progi. Po odhodu potniškega vlaka so se vhodna vrata na peron zaklenila, prav tako so bila zaprta leva in desna vrata v ograji. Postaje načelnik Farazin je poskrbel, da je na postaji bil red in mir. Prepričan sem, da bo tudi v tem primeru poskrbeti za ustrezno varovanje oziroma kontroliran dostop in uporabo.
Table še ni, očitno je problem velik. Glede komentarja o slovnici na tabli je pa tako, najprej se začne z vejicami, potem s posameznimi črkami ( primer je sfera in afera), besedami in na koncu pridemo do problemov raznih Excel tabel. Zanimivo pa je, da je vse povezano z zneski oziroma denarjem. Plača pa...???
Zakaj stoji ta tabla?
Re: Čudež na kočevski progi!
Na vrsti je ureditev priključka na cesto Škofljica-Ribnica, ki bo z novo izgrajeno cestno povezavo zamenjal obstoječi železniški prehod pred prehodom pri gostišču Vinija v Ortneku.
Stara cesta je že prekrita z nasutjem in višjim nivojem kasnejšega cestišča.
Tu , na levi strani ceste pred tunelom, priteče skozi tunel po pokritem kanalu voda z druge strani tunela.
Na tej strani je že vse pripravljeno za asfalt.
Dobro vidne betonske plošče, ki prekrivajo kanal, ki teče skozi tunel in po njem teče potok.
Cesta je že urejena in čaka , da se zaključi do tunela.
Re: Čudež na kočevski progi!
Pri vsej zgodbi o čudežu na kočevski progi me zanima samo eno,
ali se obnavlja gozdne in lokalne ceste
ali se obnavlja železnico
ali se obnavlja gozdne in lokalne ceste
ali se obnavlja železnico