Čudež na kočevski progi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Čudež na kočevski progi!
Vztrajno objavljam vozne rede: avstro-ogerskega, kraljevine SHS...
Eden iz leta 1928...v opomin, da sedaj ne bodo vozili vlaki do Kočevja dalj časa kot včasih
Eden iz leta 1928...v opomin, da sedaj ne bodo vozili vlaki do Kočevja dalj časa kot včasih
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Čudež na kočevski progi!
Na koroški progi pri Sv. Danijelu (km 62,6) je voznoredna omejitev 20 km/h. Mogoče si misli to. Dvomim, da je zaradi slabega stanja prehoda, ker se to slej ko prej popravi in se ne (verjetno) ne vnaša v vozni red. To je tudi edina (kolikor sem videl) tako nizka vozno redna progovna hitrost na področju JŽI v RS. Obstaja sicer 10 km/h v Središču zaradi mejne kontrole v smeri v RS. Vsi vlaki na progi proti Radgoni pa se morajo ustaviti na km 21,662 (cestni prehod).Signal:
Mogoče so počasne vožnje uvedene zaradi slabega stanja NPr-ov in ne zaradi (ne)preglednosti.
Podoben primer sem videl na Koroški progi.
Na istrski progi pa gre za več vozno rednih progovnih hitrosti reda 10 ali 20 km/h preko bolj ali manj frekventnih cestnih prehodov. Ker je tudi stanje proge (na oko) solidno, gre verjetno za omejitev zaradi nepreglednosti, kar potrjuje tudi to, da so vse te nizke hitrosti preko prehoda skoncentrirane na odsek med Buzetom in Pazinom, kjer proga dela mnoge ovinke skozi useke.
LPL
-
- Vajenec
- Prispevkov: 24
- Pridružen: 15.01.2011, 13:47
- Kraj: Borovnica
- Kontakt:
Re: Čudež na kočevski progi!
Šel sem mimo v soboto in moram rečt da dela lepo napredujejo. Težišče del je kot kaže med Ortnekom in Žlebičem. Se mi zdi, da je to tudi najzahtevnejši del - ena sama škarpa, pa strm breg na eni in potok na drugi strani.
Če bo kaj fičnkov padlo, bo verjetno že zrihtana za naslednji ribniški semenj.
Če bo kaj fičnkov padlo, bo verjetno že zrihtana za naslednji ribniški semenj.
Re: Čudež na kočevski progi!
V soboto 8. 9. sem bil v Ribnici tudi sam in na poti malo preveril situacijo. Eno od težišč dela je ta hip res med Ortnekom in Žlebičem, drugo pa v naselju Grič.
Tik pred postajo Ortnek:
Pridno so delali med Ortnekom in Žlebičem (slikano popoldne, ko so delavci že odšli):
Pod viaduktom Žlebič:
Malo naprej pri tabli za Žlebič:
Žlebič (smer Ljubljana):
Žlebič (smer Kočevje):
Grič pri otroškem igrišču (smer Kočevje). Dela so sicer potekala za mojim hrbtom.
Še malo naprej:
Tik pred postajo Ortnek:
Pridno so delali med Ortnekom in Žlebičem (slikano popoldne, ko so delavci že odšli):
Pod viaduktom Žlebič:
Malo naprej pri tabli za Žlebič:
Žlebič (smer Ljubljana):
Žlebič (smer Kočevje):
Grič pri otroškem igrišču (smer Kočevje). Dela so sicer potekala za mojim hrbtom.
Še malo naprej:
LP, odbijac
Re: Čudež na kočevski progi!
Blizu predzadnjega prehoda čez progo pred postajo Ribnica (slikano v smeri Ljubljane):
Malo pred zadnjim prehodom pa se območje del takole konča:
Ribnica še stoji:
Malo pred zadnjim prehodom pa se območje del takole konča:
Ribnica še stoji:
LP, odbijac
Re: Čudež na kočevski progi!
...Ni edina.Na džunglo v Vintgarju si pozabilLjubitelj napisal/-a:Na koroški progi pri Sv. Danijelu (km 62,6) je voznoredna omejitev 20 km/h. Mogoče si misli to. Dvomim, da je zaradi slabega stanja prehoda, ker se to slej ko prej popravi in se ne (verjetno) ne vnaša v vozni red. To je tudi edina (kolikor sem videl) tako nizka vozno redna progovna hitrost na področju JŽI v RS. Obstaja sicer 10 km/h v Središču zaradi mejne kontrole v smeri v RS. Vsi vlaki na progi proti Radgoni pa se morajo ustaviti na km 21,662 (cestni prehod).Signal:
Mogoče so počasne vožnje uvedene zaradi slabega stanja NPr-ov in ne zaradi (ne)preglednosti.
Podoben primer sem videl na Koroški progi.
Na istrski progi pa gre za več vozno rednih progovnih hitrosti reda 10 ali 20 km/h preko bolj ali manj frekventnih cestnih prehodov. Ker je tudi stanje proge (na oko) solidno, gre verjetno za omejitev zaradi nepreglednosti, kar potrjuje tudi to, da so vse te nizke hitrosti preko prehoda skoncentrirane na odsek med Buzetom in Pazinom, kjer proga dela mnoge ovinke skozi useke.
LPL
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Voznoredna omejitev 20km/h ni pri Sv. Danijelu ampak je ze za uvoznim signalom p. Dravograd...Hitrost je pa tam taka zaradi skale, ki caka, da bo krenila po poti svoje predhodnice iz leta 1991...
Re: Čudež na kočevski progi!
Dela se nadaljujejo. Danes je šlo prvih 10 vagonov gramoza proti Ortneku. Ovinek, s katerim so imeli največ dela pa je tudi gotov, tako da je proga položena do približno 31 kilometra.
Še par slikic s tistega ovinka:
Voda tišči iz vseh špranj
Ta del je od nekdaj problematičen. Dokler niso pobočja prekrili z mrežami, so prometniki ob nastopu službe morali preveriti, da ni kaj padlo na progo.
Še par slikic s tistega ovinka:
Voda tišči iz vseh špranj
Ta del je od nekdaj problematičen. Dokler niso pobočja prekrili z mrežami, so prometniki ob nastopu službe morali preveriti, da ni kaj padlo na progo.
Re: Čudež na kočevski progi!
Koliko je pa tole realno visoko (Glede na telegrafštango sklepa, da nekje 8 do 9 m.) in kolikšna je dolžina?
Zakaj pa se ne bi na najbol kritičnem delu naredilo podpornega zidu?
Zakaj pa se ne bi na najbol kritičnem delu naredilo podpornega zidu?
Re: Čudež na kočevski progi!
Tvoja ocena višine je kar realna, dolžina pa recimo enih 200 metrov (od oka po spominu )
Oporni zid pa po moje niti ni potreben, oporne zidove se postavlja če je hribina nestabilna (in torej drsi, tako kot je to pod hišo blizu uvozne kretnice p. Ortnek na Grosupeljski strani), ali pa če se res močno kruši. Tale hrib ni tako nestabilen, saj je to kar solidna skala, krušenje pa se da kontrolirati z mrežami, kar je dosti cenejše. Če bi delali oporni zid, bi ga morali sidrati v hrib; tak zid bi bil drag, pa še delali bi ga zelooo dolgo.
Oporni zid pa po moje niti ni potreben, oporne zidove se postavlja če je hribina nestabilna (in torej drsi, tako kot je to pod hišo blizu uvozne kretnice p. Ortnek na Grosupeljski strani), ali pa če se res močno kruši. Tale hrib ni tako nestabilen, saj je to kar solidna skala, krušenje pa se da kontrolirati z mrežami, kar je dosti cenejše. Če bi delali oporni zid, bi ga morali sidrati v hrib; tak zid bi bil drag, pa še delali bi ga zelooo dolgo.
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
S tega hriba res padejo razmeroma veliki kosi, kadar padejo. Je pa nekje na sredini bila ena grapa, kjer je ob nalivih drla voda.mkx napisal/-a:Oporni zid pa po moje niti ni potreben, oporne zidove se postavlja če je hribina nestabilna (in torej drsi, tako kot je to pod hišo blizu uvozne kretnice p. Ortnek na Grosupeljski strani), ali pa če se res močno kruši. Tale hrib ni tako nestabilen, saj je to kar solidna skala, krušenje pa se da kontrolirati z mrežami, kar je dosti cenejše. Če bi delali oporni zid, bi ga morali sidrati v hrib; tak zid bi bil drag, pa še delali bi ga zelooo dolgo.
Na sliki se sicer bolj slabo vidi.
Upajmo, da bodo mrežo vseeno dali nazaj, da ne bo kakšnih neumnosti.
Re: Čudež na kočevski progi!
Torej se bomo lahko - glede na slike (hvala ) - ob novem voznem redu že peljali do Ribnice ?
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Čudež na kočevski progi!
Ne, do Griča . ŽP Ribnica še ne bo prenovljena in bo torej še naprej nevozna.zelencek napisal/-a:Torej se bomo lahko - glede na slike (hvala ) - ob novem voznem redu že peljali do Ribnice ?
LP, Metod
Re: Čudež na kočevski progi!
Nevozna? Zakaj? Zaradi starih pragov in tirnic? Al so cigani kaj ven pobrali, da se tam vlak ne bi mogel ustaviti?
Goran
Re: Čudež na kočevski progi!
Ribnica ravno nevozna ne bo, bo pa čakala boljših časov (beri denar). So pa začeli razdirati od Ribnice naprej. Menda 3 kilometre.
Zbiralci sekundarnih surovin pa so bili pridni še dlje
Kam so šli vsi ci.... pardon tirfoni
Kdo ve, kje so končali
Zbiralci sekundarnih surovin pa so bili pridni še dlje
Kam so šli vsi ci.... pardon tirfoni
Kdo ve, kje so končali