Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Vztrajno objavljam vozne rede: avstro-ogerskega, kraljevine SHS...

Eden iz leta 1928...v opomin, da sedaj ne bodo vozili vlaki do Kočevja dalj časa kot včasih :roll:

Slika
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Signal:
Mogoče so počasne vožnje uvedene zaradi slabega stanja NPr-ov in ne zaradi (ne)preglednosti.
Podoben primer sem videl na Koroški progi.
Na koroški progi pri Sv. Danijelu (km 62,6) je voznoredna omejitev 20 km/h. Mogoče si misli to. Dvomim, da je zaradi slabega stanja prehoda, ker se to slej ko prej popravi in se ne (verjetno) ne vnaša v vozni red. To je tudi edina (kolikor sem videl) tako nizka vozno redna progovna hitrost na področju JŽI v RS. Obstaja sicer 10 km/h v Središču zaradi mejne kontrole v smeri v RS. Vsi vlaki na progi proti Radgoni pa se morajo ustaviti na km 21,662 (cestni prehod).
Na istrski progi pa gre za več vozno rednih progovnih hitrosti reda 10 ali 20 km/h preko bolj ali manj frekventnih cestnih prehodov. Ker je tudi stanje proge (na oko) solidno, gre verjetno za omejitev zaradi nepreglednosti, kar potrjuje tudi to, da so vse te nizke hitrosti preko prehoda skoncentrirane na odsek med Buzetom in Pazinom, kjer proga dela mnoge ovinke skozi useke.


LPL
Damjan Debevec
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 15.01.2011, 13:47
Kraj: Borovnica
Kontakt:

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Damjan Debevec »

Šel sem mimo v soboto in moram rečt da dela lepo napredujejo. Težišče del je kot kaže med Ortnekom in Žlebičem. Se mi zdi, da je to tudi najzahtevnejši del - ena sama škarpa, pa strm breg na eni in potok na drugi strani.
Če bo kaj fičnkov padlo, bo verjetno že zrihtana za naslednji ribniški semenj.
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 366
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a odbijac »

V soboto 8. 9. sem bil v Ribnici tudi sam in na poti malo preveril situacijo. Eno od težišč dela je ta hip res med Ortnekom in Žlebičem, drugo pa v naselju Grič.

Tik pred postajo Ortnek:
Slika

Pridno so delali med Ortnekom in Žlebičem (slikano popoldne, ko so delavci že odšli):
Slika

Pod viaduktom Žlebič:
Slika

Malo naprej pri tabli za Žlebič:
Slika

Slika

Žlebič (smer Ljubljana):
Slika

Žlebič (smer Kočevje):
Slika

Grič pri otroškem igrišču (smer Kočevje). Dela so sicer potekala za mojim hrbtom.
Slika

Še malo naprej:
Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 366
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a odbijac »

Blizu predzadnjega prehoda čez progo pred postajo Ribnica (slikano v smeri Ljubljane):
Slika

Malo pred zadnjim prehodom pa se območje del takole konča:
Slika

Ribnica še stoji:
Slika

Slika
LP, odbijac
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ljubitelj napisal/-a:
Signal:
Mogoče so počasne vožnje uvedene zaradi slabega stanja NPr-ov in ne zaradi (ne)preglednosti.
Podoben primer sem videl na Koroški progi.
Na koroški progi pri Sv. Danijelu (km 62,6) je voznoredna omejitev 20 km/h. Mogoče si misli to. Dvomim, da je zaradi slabega stanja prehoda, ker se to slej ko prej popravi in se ne (verjetno) ne vnaša v vozni red. To je tudi edina (kolikor sem videl) tako nizka vozno redna progovna hitrost na področju JŽI v RS. Obstaja sicer 10 km/h v Središču zaradi mejne kontrole v smeri v RS. Vsi vlaki na progi proti Radgoni pa se morajo ustaviti na km 21,662 (cestni prehod).
Na istrski progi pa gre za več vozno rednih progovnih hitrosti reda 10 ali 20 km/h preko bolj ali manj frekventnih cestnih prehodov. Ker je tudi stanje proge (na oko) solidno, gre verjetno za omejitev zaradi nepreglednosti, kar potrjuje tudi to, da so vse te nizke hitrosti preko prehoda skoncentrirane na odsek med Buzetom in Pazinom, kjer proga dela mnoge ovinke skozi useke.


LPL
...Ni edina.Na džunglo v Vintgarju si pozabil
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Voznoredna omejitev 20km/h ni pri Sv. Danijelu ampak je ze za uvoznim signalom p. Dravograd...Hitrost je pa tam taka zaradi skale, ki caka, da bo krenila po poti svoje predhodnice iz leta 1991...
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Dela se nadaljujejo. Danes je šlo prvih 10 vagonov gramoza proti Ortneku. Ovinek, s katerim so imeli največ dela pa je tudi gotov, tako da je proga položena do približno 31 kilometra.
Še par slikic s tistega ovinka:
Slika
Slika
Slika
Voda tišči iz vseh špranj
Slika
Ta del je od nekdaj problematičen. Dokler niso pobočja prekrili z mrežami, so prometniki ob nastopu službe morali preveriti, da ni kaj padlo na progo.
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Koliko je pa tole realno visoko (Glede na telegrafštango sklepa, da nekje 8 do 9 m.) in kolikšna je dolžina?

Zakaj pa se ne bi na najbol kritičnem delu naredilo podpornega zidu?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a mkx »

Tvoja ocena višine je kar realna, dolžina pa recimo enih 200 metrov (od oka po spominu :wink: )

Oporni zid pa po moje niti ni potreben, oporne zidove se postavlja če je hribina nestabilna (in torej drsi, tako kot je to pod hišo blizu uvozne kretnice p. Ortnek na Grosupeljski strani), ali pa če se res močno kruši. Tale hrib ni tako nestabilen, saj je to kar solidna skala, krušenje pa se da kontrolirati z mrežami, kar je dosti cenejše. Če bi delali oporni zid, bi ga morali sidrati v hrib; tak zid bi bil drag, pa še delali bi ga zelooo dolgo.
LP, Metod
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

mkx napisal/-a:Oporni zid pa po moje niti ni potreben, oporne zidove se postavlja če je hribina nestabilna (in torej drsi, tako kot je to pod hišo blizu uvozne kretnice p. Ortnek na Grosupeljski strani), ali pa če se res močno kruši. Tale hrib ni tako nestabilen, saj je to kar solidna skala, krušenje pa se da kontrolirati z mrežami, kar je dosti cenejše. Če bi delali oporni zid, bi ga morali sidrati v hrib; tak zid bi bil drag, pa še delali bi ga zelooo dolgo.
S tega hriba res padejo razmeroma veliki kosi, kadar padejo. Je pa nekje na sredini bila ena grapa, kjer je ob nalivih drla voda.

Slika

Na sliki se sicer bolj slabo vidi.
Upajmo, da bodo mrežo vseeno dali nazaj, da ne bo kakšnih neumnosti.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Torej se bomo lahko - glede na slike (hvala =D> ) - ob novem voznem redu že peljali do Ribnice :D ?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a mkx »

zelencek napisal/-a:Torej se bomo lahko - glede na slike (hvala =D> ) - ob novem voznem redu že peljali do Ribnice :D ?
Ne, do Griča :wink: . ŽP Ribnica še ne bo prenovljena in bo torej še naprej nevozna.
LP, Metod
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Nevozna? Zakaj? Zaradi starih pragov in tirnic? Al so cigani kaj ven pobrali, da se tam vlak ne bi mogel ustaviti?
Goran
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Ribnica ravno nevozna ne bo, bo pa čakala boljših časov (beri denar). So pa začeli razdirati od Ribnice naprej. Menda 3 kilometre.


Zbiralci sekundarnih surovin pa so bili pridni še dlje

Kam so šli vsi ci.... pardon tirfoni :-({|=

Slika

Slika

Kdo ve, kje so končali

Slika
Odgovori