Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In vendar se bo počasi premaknilo, v petek 12.4.2019 je napovedan prvi tovorni vlak v Kočevje, https://www.sta.si/2624700/po-prenovlje ... vorni-vlak
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Ima kdo informacije, kakšen bo program otvoritve odseka Ribnica-Kočevje v petek?

Dva milijona evrov za kilometer proge, prispevek v časopisu Kočevska, stran 5: https://www.kocevje.si/sites/www.kocevj ... 42_web.pdf
Aljaž
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Benny »

Grosuplje: Tudi Grosuplje bo dobilo novo železniško postajo. V sklopu nadgradnje postaje je predvidena gradnja novih tirov, podhodov, otočnih peronov in ureditev postajnega poslopja s parkiriščem ter ostalimi pripadajočimi površinami na območju železniške postaje

https://www.facebook.com/ministrstvozai ... 9381207618

Slika Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Anzee »

leteči vlak napisal/-a:Ima kdo informacije, kakšen bo program otvoritve odseka Ribnica-Kočevje v petek?
Po pisanju tukaj: http://www.blog.uporabnastran.si/2019/0 ... tc9lVMfT6Y bo kot kaze vlak v Kocevje prispel okoli 16h. Meni zal to ne bo casovno zneslo it pofotkat :(
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Po pisanju tukaj: http://www.blog.uporabnastran.si/2019/0 ... tc9lVMfT6Y bo kot kaze vlak v Kocevje prispel okoli 16h. Meni zal to ne bo casovno zneslo it pofotkat :(
Če drži, kar je napisano v linku bo to res pravi čudež XXI. stoletja. Vlak bo pridrvel z 10-30 km/h, (pred njim bo tekel tekač z zastavico, da se ne bodo splašilo konjev in svečanih gostov otvoritve). Ni kaj, čudež!
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2574
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Anzee napisal/-a: Po pisanju tukaj: http://www.blog.uporabnastran.si/2019/0 ... tc9lVMfT6Y bo kot kaze vlak v Kocevje prispel okoli 16h. Meni zal to ne bo casovno zneslo it pofotkat :(
Aha, ok. Me prav zanima, kakšna bo ta slavnostna kompozicija :D . Potemtakem lahko pričakujemo odhod tovornega vlaka z Grosupljega nekje 14.00-14.30?
Aljaž
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Ene dva vagona iz Ribnice bodo pa že privlekil :mrgreen:

Kar pa se tiče hitrosti...Med Gp in Ribnico se vozi 60 oz 70 km/h, PV 40 je le pri Velikih Laščah cca 1 km in med Ortnekom in Ribnico zaradi prehodov zavarovanih z AK. Od Ribnice do Kočevja pa je zaenkrat hitrost 30 km/h, kot po vsakem remontu.
Tako da kakšen "the red flag act" ni potreben.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Od Ribnice do Kočevja pa je zaenkrat hitrost 30 km/h, kot po vsakem remontu.
In če dela dobra firma z dobro tehnologijo je hitrost omejena 70 km/h, vsaj pri nadgradnjah v centralni Evropi.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a suha »

Iz članka na rtv: https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/prvi ... tju/485242

"Prevoz po železnici je tudi ekološko sprejemljivejši, še zlasti zato, ker na Kočevskem razvijajo zeleni turizem. Prvi potniški vlak bo tja predvidoma pripeljal sredi prihodnjega leta, ko bodo končani tudi vsi varnostni sistemi, dodaja župan Prebilič: "Pred tem se zato nismo odločili iz preprostega razloga. Potovalna doba vlaka brez varnostno-signalnih naprav bi bila skoraj dve uri. To bi bila potem smešna gesta tako države kot slovenskih železnic, da bi se iz Kočevja v Ljubljano vozili praktično dlje kot s kolesom."

Ko bo vse nared, naj bi namreč potniški vlak od Kočevja do Ljubljane vozil 72 minut. Sicer pa je država za prenovo in posodobitev dela proge od Ribnice do Kočevja namenila približno 50, za celotni projekt od Grosupljega do Kočevja pa skupaj z davkom nekaj manj kot sto milijonov evrov."

Moje mnenje: Vozni čas bi moral biti največ 60 minut! Pa me zanima kje bi lahko še stisnili tistih 12 minut....

Namreč v teh 72 minut je treba potem vračunat še prestop na mestni avtobus in vožnja, pa smo spet tam da se iz Dolenjske hitreje pripelješ z lastnim avtomobilom tudi ob gužvi. Pa kljub vloženim milijonom spet nismo naredili nič, zazen morda za dijake in študente.... #-o
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Benny »

Ljubitelj napisal/-a:
In če dela dobra firma z dobro tehnologijo je hitrost omejena 70 km/h, vsaj pri nadgradnjah v centralni Evropi.
Ja seveda, to bo to. #-o
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Namreč v teh 72 minut je treba potem vračunat še prestop na mestni avtobus in vožnja, pa smo spet tam da se iz Dolenjske hitreje pripelješ z lastnim avtomobilom tudi ob gužvi. Pa kljub vloženim milijonom spet nismo naredili nič, zazen morda za dijake in študente.... #-o
72 minut za pot iz Kočevja do Ljubljane je kar sprejemljivo, tudi za evropske pojme. Če kdo misli, da imajo lokalni vlaki kaj višje komercialne hitrosti v Avstriji, Nemčiji s bridko moti, oziroma se še ni nikoli vozil. Lokalni vlaki pač ustavljajo, na enotirni progi se pa tudi srečujejo, kar zahteva določen pribitek. Sicer pa si že kdaj pogledal, kakšna je povprečna hitrost na tvojem avtomobilskem računalniku. naj ti zaupam, na mojem je 63 km (zadnjih 3400 km), od tega preko 2200 km po AC....
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Ali kdo ve,zakaj je na novih štucih na postaji Kočevje v spodnjem delu kavelj na vzmet?
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Dirigent napisal/-a:Ali kdo ve,zakaj je na novih štucih na postaji Kočevje v spodnjem delu kavelj na vzmet?
Če ga je trbe nazaj potegnit, se na pravem mestu sam odhaklja.
Kontejner
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 26
Pridružen: 24.02.2019, 12:13

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a Kontejner »

Mudilo se pa mi je na otvoritev tovarne Yaskawa. Kot ze znano si obetajo prevoz izdelanih robotov tudi po obnovljeni zelezniski progi, kar so poudarili tudi danes na otvoritvi.
Me prav zanima kako si oni to predstavljajo...? En tir pri betonski ''rampi'', pa še ta bo večinoma vsa zasedena z hlodovino. Večino izdelkov in surovin bo itak prišla z kontejnerji. Preklad kontejnerjev naj bi se izvršil kako? Preklad iz kamjonov na vagone, drage industrjiske robote (verjetno še občutljive na vreme) brez neke ustrezne vremenske zaščite? Nadstrešnica?


Že preklad hlodovine iz tovornjakov na vagone, bo terjal svoj logistični zalogaj glede samega prometa okoli postaje. No ja, sej je vzpodbudno da gre tovor na vlake, samo sliši se zelo lepo, teorija je pa precej drugačna. Samo povem svoje osebno mnenje, ker če mislijo na SŽ v 21.stoletju konkurirati cestni logistiki se bo treba kar konkretno potruditi.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Čudež na kočevski progi!

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Kontejner napisal/-a:
Mudilo se pa mi je na otvoritev tovarne Yaskawa. Kot ze znano si obetajo prevoz izdelanih robotov tudi po obnovljeni zelezniski progi, kar so poudarili tudi danes na otvoritvi.
Me prav zanima kako si oni to predstavljajo...? En tir pri betonski ''rampi'', pa še ta bo večinoma vsa zasedena z hlodovino. Večino izdelkov in surovin bo itak prišla z kontejnerji. Preklad kontejnerjev naj bi se izvršil kako? Preklad iz kamjonov na vagone, drage industrjiske robote (verjetno še občutljive na vreme) brez neke ustrezne vremenske zaščite? Nadstrešnica?


Že preklad hlodovine iz tovornjakov na vagone, bo terjal svoj logistični zalogaj glede samega prometa okoli postaje. No ja, sej je vzpodbudno da gre tovor na vlake, samo sliši se zelo lepo, teorija je pa precej drugačna. Samo povem svoje osebno mnenje, ker če mislijo na SŽ v 21.stoletju konkurirati cestni logistiki se bo treba kar konkretno potruditi.
Verjetno so novinarsko-politične zgodbice, ko sta se tovarna in tir ravno istočasno odprla. Logatec, Škofja Loka, Kranj, ... imajo precej večje industrijske cone, pa ni nič drugače na njihovih postajah, občasno nakladajo hlodovino :)
Have a nice day!
Odgovori