Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 17.12.2016, 16:03
Mene pa zanima, če bo prenovljena ŽP Kočevje imela kaj več postajnih tirov ali bo isto kot do sedaj?
Pač tirna shema
Lp
Pač tirna shema
Lp
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Treba bo poklicat ŽGP team, drugač nebo še vlak peljal čez dve leti...ŽAT32 napisal/-a:Planet 1830 napisal/-a:Dela pri rušenju proge napredujejo.
Dva tedna, pa jim še postaje ni ratalo razdreti....
Daleč je še nova proga.........
Morda čakajo, da zapade sneg. Pa bodo lahko nehali
Tir 1 le do postajne zgradbe, tir 5 pa ob B strani do šajbe. Če sploh bo. Se mi zdi, da projekte spreminjajo kar sproti, zjutraj na kofetku.gorican napisal/-a:Mene pa zanima, če bo prenovljena ŽP Kočevje imela kaj več postajnih tirov ali bo isto kot do sedaj?
Pač tirna shema
Lp
Nedotaknjena, še vedno s tistim bezgom med kolesi.Puhalnik napisal/-a:Mene pa zanima kaj je z mašino v lokšupi, ali je že obnovljena ??
So zraven, brez skrbiDalenček napisal/-a:Treba bo poklicat ŽGP team, drugač nebo še vlak peljal čez dve leti...ŽAT32 napisal/-a:Planet 1830 napisal/-a:Dela pri rušenju proge napredujejo.
Dva tedna, pa jim še postaje ni ratalo razdreti....
Daleč je še nova proga.........
Morda čakajo, da zapade sneg. Pa bodo lahko nehali
Kot progovni delavci jih tudi ne bo....Dalenček napisal/-a:Zaenkrat jih še ni...
Je že "obnovljena". Nazorno prikazuje somrak propada.Puhalnik napisal/-a:Mene pa zanima kaj je z mašino v lokšupi, ali je že obnovljena ??
Na strani javnih naročil so v eni od rubrik tudi situacijski načrti oz. tirne sheme postaj na Kočevki, kakršni so bili oz. so bili zamišljeni v letu 2015. http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.htmlNapisal/-a gorican » 17.12.2016, 17:03:33
Mene pa zanima, če bo prenovljena ŽP Kočevje imela kaj več postajnih tirov ali bo isto kot do sedaj?
Pač tirna shema
Take stvari pa bi se morale ohranit saj so zgodovinskega pomena, za mašino pa je škoda da tako propada, dosti teh lokomotiv je tudi v slabem stanju ob postajnih poslopjih po Sloveniji.Za progo pa je že čas da se obnovi.Puhalnik napisal/-a:No lepo! Povezava z okretnico in lokšupo sploh ni predvidena!? Malo spomina na prvo progo bi pa lahko ohranili v originalu (skupaj z mašino).
Glede na vrsto izdelkov in obseg porabljenega materiala skoraj zagotovo niso kandidati za železniški transport.Ker bi bilo fajn, da bi po prenovi kočevske proge, železnico uporabljali tudi za dovoz materiala v ali kar izvoz izdelkov iz tovarne Yaskawa.