Stran 113 od 146

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 12.05.2017, 16:48
Napisal/-a mkx
SZ ljubitelj napisal/-a:Slika

Grospulje #-o

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 13.05.2017, 5:34
Napisal/-a Puhalnik
Kdaj bo stekel promet po kočevski progi, je samo še vprašanje časa. Časa pa imamo, hvala bogu, dovolj. Prihodnost je namreč neizbežna. :mrgreen:

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 13.05.2017, 18:22
Napisal/-a bisabre
:thumbupr :mrgreen:

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 28.05.2017, 14:08
Napisal/-a gorican
Počasi bi prav prišel en lep foto update del na kočevki :)o~~

:mrgreen:

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 28.05.2017, 21:33
Napisal/-a inovak
Pred nekaj dnevi so na začasno skladišče , locirano med obratom betonskih izdelkov Zobec in trgovskim centrom Megadom, začelo dovažati nove pragove. Omenjeni prostor je bil pred časom že uporabljen za skladiščenje izkopanega materiala z ribniške postaje in se je ta kasneje uporabil za zasipanje. Lastnik omenjene parcele je drugače ribniški obrtnik kovinske stroke, ki je nameraval na tem mestu postaviti svoj obrat.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika

Na že vgrajenih pragovih.


Slika

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 28.05.2017, 21:45
Napisal/-a suha
Glede na to kako se vse cedi od olja in še kaj drugega iz teh švelerjev, mi ni jasno kako je to sploh še dovoljeno v tem času vgrajevat. Tudi iz drugih pogledov, ne samo iz okoljskih bi bilo verjetno bolje vgrajevati betonske pragove...

Morda kdo ve s čim se te pragove impregnira. Jaz samo vem, da mora biti nekaj hudo strupenega, da ljudem ki so si jih vgrajevali za škarpo, zraven še par let ni raslo nič, smrdelo pa je tudi, da je bilo kaj.

Enostavno ne vidim drugega, kot da se lokalci spuntajo glede tega. Ker samo oni bodo potem pili podtalno vodo, kamor dež spira ta strup iz teh pragov. Edino na tak način se bo na Eisenponu kaj doseglo. Če ne bodo svoje gonili do sodnega dne. Pa kot pravim verjetno pri teh pragovih ni samo okoljski problem, ampak je verjetno še višji strošek vzdrževanja, ker leseni pragovi prej ali slej zgnijejo četudi če so impregnirani.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 28.05.2017, 21:58
Napisal/-a Čufarca
Pragovi so impregnirani z kreozotnim oljem.
Preberi si tale članek, ki na hitro povzame zakaj so dobri leseni pragovi:
https://gradbenistvo.finance.si/247839

Od kje pa tebi da se od pragov cedi olje? Res je da so mastni na otip, ampak olje se z njih ne cedi.
Tisto kar vidiš na slikah kot kapljice je samo voda od dežja.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 28.05.2017, 22:21
Napisal/-a suha
Na predzadnji sliki z žebljem številka 12 izgleda kot da se cedi ven ena črna stvar.

Ko se menja ustroj proge (tolčenec) se le tega smatra ponavadi kot nevaren odpadek in se ga zato najraje, če je to le mogoče in če ni preveč onesnažen, vgradi nazaj kjer je bil, oziroma se ga vgradi pod ceste kot nasutje. Preveč onesnaženega je treba odložiti na za to primerno mesto in po zato primernem postopku in se ga naj nebi uporabljalo za ostalo gradnjo (čeprav se to prevečkrat dogaja, še posebno so vpleteni lokalni gradbinci, ki ta nevaren odpadek potem odvažajo in ga še celo mastno preprodajajo). Verjetno je onesnaženje tolčenca med drugim povezano tudi z izpiranjem snovi iz švelerjev

Poleg tega je kreozoitno olje močno rakotvorno. Ne vem, ne vem, če je to vredu.... ne pozabit da smo leta 2017 in ne 1975. S tem bodo prej ali slej problemi.

In še opozorilo:

Pozor
Leseni železniški pragovi niso kurivo

Odsluženi železniški pragovi načeloma niso nevaren odpadek, zato jih lahko uporabljamo kot gradbeni element, a z omejeno uporabo, saj niso primerni za otroška igrišča, v vrtcih, šolah, parkih, za zajezitve vod in ograjevanje vrtov. Pragove lahko uporabimo za gradnjo škarp, opornih zidov in podobnih objektov. Prav tako pa železniških pragov ni dovoljeno uporabljati za kurivo, razen v primernih sežigalnicah.

Podatek je iz članka iz leta 2009....

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 05.06.2017, 9:47
Napisal/-a Ri Majstor
Čufarca napisal/-a:Pragovi so impregnirani z kreozotnim oljem.
Preberi si tale članek, ki na hitro povzame zakaj so dobri leseni pragovi:
https://gradbenistvo.finance.si/247839

Od kje pa tebi da se od pragov cedi olje? Res je da so mastni na otip, ampak olje se z njih ne cedi.
Tisto kar vidiš na slikah kot kapljice je samo voda od dežja.

Ooo, da! Itekako zna hlapiti ulje, pogotovo na +30 Celziusa.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 07.06.2017, 20:07
Napisal/-a SZ ljubitelj
Pozdravljeni!

Rdeči lopar je še na istem mestu in ga zaradi bolj slabega vremena nisem šel slikat.

Slike povedo več kot besede. Malo naprej na prehodu zgleda tako:

Slika

Slika

Pokrovi so zavarjeni. Prej nisem bil pozoren na to.

Slika

Poglejmo dogajanje v Kočevju: Od ljubljanske smeri proti koncu postaje:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 07.06.2017, 20:14
Napisal/-a SZ ljubitelj
Nadaljevanje v Kočevju proti Npr.

Slika

Slika

Pogled s konca postaje proti Lj.

Slika

Utrujen material:

Slika

Pa še slika iz Stare Cerkve, kjer urejajo parkirišče za osebna vozila ob postajališču:

Slika

S Kočevke za Vas

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 08.06.2017, 20:16
Napisal/-a SZ ljubitelj
Pa še nekaj slik razbitin tirne tehtnice:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Ne bo več tehtala.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 09.06.2017, 23:18
Napisal/-a inovak
Na stari železniški postaji v Stari cerkvi se za zdaj ureja parkirišče, ki bo podobno kot v Žlebiču, redno zasedeno. Na drugi strani proge pa je pas med cesto in staro progo lepo urejen. Eden izmed bližnjih sosedov se je potrudil in skrbi za travnato površino in cvetje.Ta, ki ureja vse to, je prepričan, da urejene površine , četudi nimajo "gospodarja", kažejo odnos do okolice. Zdaj je na tem pasu postavljen tudi mlaj.

Slika


Slika


Pri urejanju proge je tudi čas za ureditev ostalih zadev, kot je vodovod in ustrezen ventil.


Slika


Postajno poslopje in pa skladišče že nekaj časa nista občutila skrbne roke. Zdaj je prilika, da se najde dobrega skrbnika, ki bo obnovil kamnito zgradbo, ki ji ni podobne na tem delu proge.


Slika


Še najbolj primeren bi bil najbližji muzej, ki bi poskrbel za nepremično dediščino.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 10.06.2017, 13:21
Napisal/-a inovak
Na zgornjem delu železniške postaje Kočevje se je tudi neka premaknilo. Tako so porušili manjši objekt pri prehodu. Staro kurilnico so zaprli, zabili z deskami okenske odprtine, posamezne dele s postaje pa uskladiščili in pripravili za transport v železniški muzej v Ljubljani. Ostalo je še nekaj elementov, ki predstavljajo malo novo kuliso ob trasi novih tirov.

Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 10.06.2017, 15:05
Napisal/-a mario
suha napisal/-a:Na predzadnji sliki z žebljem številka 12 izgleda kot da se cedi ven ena črna stvar.

Ko se menja ustroj proge (tolčenec) se le tega smatra ponavadi kot nevaren odpadek in se ga zato najraje, če je to le mogoče in če ni preveč onesnažen, vgradi nazaj kjer je bil, oziroma se ga vgradi pod ceste kot nasutje. Preveč onesnaženega je treba odložiti na za to primerno mesto in po zato primernem postopku in se ga naj nebi uporabljalo za ostalo gradnjo (čeprav se to prevečkrat dogaja, še posebno so vpleteni lokalni gradbinci, ki ta nevaren odpadek potem odvažajo in ga še celo mastno preprodajajo). Verjetno je onesnaženje tolčenca med drugim povezano tudi z izpiranjem snovi iz švelerjev

Še en nepoznavalec .... Rekla - kazala, takih je pri nas več kot preveč, civilna iniciativa in ostali, ki v državnih službah dobivajo redne plače, delati pa ni potrebno preveč, potem pa solijo pamet okoli, poznana zgodba ... Ko se menja ZGORNJI ustroj proge, tolčenec NI nevaren odpadek, kar se z vzorčenjem in analizo tudi vedno dokaže ( razen, če ni onesnažen mogoče zaradi okolice... ), po pridobitvi dovoljenja od ARSO, se ga lahko odloži na stalni deponiji po postopku R10 ali pa se ga predela in ponovno vgradi v objekt po postopku R5. Za vse potrebuješ dovoljenje države... Če lokalni gradbinci ta odpadek prodajajo, ga lahko naznanite na inšpektorat za okolje in prostor in kazen mu ne uide. Tudi odsluženi pragovi se ne smejo prodajati - ali se jih nameni za ponovno vgradnjo ali pa jih je potrebno oddati družbi, ki ima dovoljenje za predelavo takih odpadkov. Za vse pa se seveda vodijo evidenčni listi...

Poleg tega je kreozoitno olje močno rakotvorno. Ne vem, ne vem, če je to vredu.... ne pozabit da smo leta 2017 in ne 1975. S tem bodo prej ali slej problemi.

S tem se edino strinjam kar si napisal - Ne vem, ne vem .... Popolnoma pravilno ! Drugače pa je KREOZOTNO olje.

In še opozorilo:

Pozor
Leseni železniški pragovi niso kurivo

Odsluženi železniški pragovi načeloma niso nevaren odpadek, zato jih lahko uporabljamo kot gradbeni element, a z omejeno uporabo, saj niso primerni za otroška igrišča, v vrtcih, šolah, parkih, za zajezitve vod in ograjevanje vrtov. Pragove lahko uporabimo za gradnjo škarp, opornih zidov in podobnih objektov. Prav tako pa železniških pragov ni dovoljeno uporabljati za kurivo, razen v primernih sežigalnicah.

Podatek je iz članka iz leta 2009....


TA članek je zgodovina in je skregan z veljavno zakonodajo, če pa je leseni prag impregniran s kreozotnim oljem rakotvoren, mi pa tako ne preostane več veliko življenja ....

Betonskih pragov ne moreš vgrajevati povsod, obstojajo pač tehnični pogoji ter zakonodaja, kje se lahko vgrajujejo leseni in kje betonski pragovi.