Čudež na kočevski progi!

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4374
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 14.07.2017, 9:25

Ljubitelj, morda misliš na tramvaj v Lyonu?


Ali je ta "tramvay podoben onemu v med Benetkami in Mestrami(?) Ima kolesa kot avtobus in eno tirnico......

Tudi nekatere garniture podzemne v Parizu imajo gumijasta kolesa, čeprav mi ni jasno kako to kombinirajo s klasičnimi!


Se mi zdi, da so ta gumijasta kolesa pogonska, vozijo po jeklenih ploščah, vodi jih pa nekakšna šina. Pa nisem uspel na metroju iti pod vlak.... in ne vem točno. Sicer so pa že z gumijastimi kolesi Francozi (Mischelin) eksperimentirali že pred vojno in je na forumu že bilo govora..

Jaz sem v odgovoru predvsem cikal na izredno priljubljenost nadomestnih prevozov na SŽ. Pa ne v svrho reševanja problemov vsled takih in drugačnih zapor. Poudarek je predvsem na tistih "do nadalnjega":

Koda: Izberi vse

Pivka - Košana    Nadomestni prevoz: Košana - Pivka (do nadaljnjega)    12.09.2015-31.07.2017    Več
Pragersko - Ormož - Čakovec    Nadomestni prevoz: Poljčane - Maribor in Pragersko - Ormož - Čakovec (od 11.decembra do nadaljnjega)    11.12.2016-31.07.2017    Več
Divača - Koper    Nadomestni prevoz: Koper - Divača (od 11. decembra do nadaljnjega)    11.12.2016-31.07.2017    Več
Ljubljana - Koper - Ljubljana    Nadomestni prevoz: Ljubljana - Koper (od 2. novembra do nadaljnjega)    16.06.2017-31.07.2017    Več
Divača - Koper    Nadomestni prevoz: Divača - Koper (9. julij do 27. avgust)    09.07.2017-27.08.2017    Več
Celje - Velenje    Nadomestni prevoz: Celje - Velenje (od 11. decembra do nadaljnjega)    14.06.2017-31.08.2017    Več
Divača-Hrpelje Kozina-Rakitovec (Pulj)    Nadomestni prevoz: Divača - Buzet (od 21. junija do nadaljnjega)    21.06.2017-31.07.2017    Več
Poljčane - Maribor - Pragersko - Ormož - Središče (Čakovec)    Nadomestni prevoz: Ormož - Središče (od 26. junija do nadalnjega)    26.06.2017-31.07.2017    Več
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1647
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 14.07.2017, 9:51

Ljubitelj napisal/-a:
Ljubitelj, morda misliš na tramvaj v Lyonu?


Ali je ta "tramvay podoben onemu v med Benetkami in Mestrami(?) Ima kolesa kot avtobus in eno tirnico......


Verjetno zgrešeno, ker Lyon nima tako imenovanega "Translohr" sistema. Ga pa imajo Mestre (kot si napisal) in še precej drugih mest v Italiji.

Ljubitelj napisal/-a:Jaz sem v odgovoru predvsem cikal na izredno priljubljenost nadomestnih prevozov na SŽ. Pa ne v svrho reševanja problemov vsled takih in drugačnih zapor. Poudarek je predvsem na tistih "do nadalnjega":


Precej teh je posledica pomanjkanja garnitur. Razen Koper (no comment) in Košana (še en no comment!).

IggyAUT napisal/-a:se že ve kateri vlaki iz voznega parka bodo namenjeni tej progi?


Kanarčki ter peterica novih garnitur. Verjetno.
casar
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 40
Pridružen: 01.06.2016, 11:01

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a casar » 14.07.2017, 9:57

Ljubitelj napisal/-a:
Tudi nekatere garniture podzemne v Parizu imajo gumijasta kolesa, čeprav mi ni jasno kako to kombinirajo s klasičnimi!


Se mi zdi, da so ta gumijasta kolesa pogonska, vozijo po jeklenih ploščah, vodi jih pa nekakšna šina. Pa nisem uspel na metroju iti pod vlak.... in ne vem točno.


V Parizu imajo vlaki podzemne železnice, ki imajo gume, vzporedno z njimi na notranji strani tudi železna kolesa. So pa železna kolesa v normalnih razmerah v zraku. V uporabo pridejo v primeru, če se kakšna guma preluknja, na kretnicah, kjer ni podpore za gumena kolesa, in na navadnih progah (to je verjetno samo izjemoma). Navadni vlaki pa pač vozijo ves čas samo po železnih tirnicah in podpore gumam ne uporabljajo. Ampak mislim, da je tudi to samo izjemoma na progah, kjer ta podpora je. Poleg običajnih gumijastih koles na zunanji strani železnih, ki vozijo po podpori na tleh, imajo tudi horizontalna (na vertikalni osi) gumijasta kolesa, ki se vozijo po podporah na levi in desni strani vlaka, da vlak usmerjajo po progi.

Aleš
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 237
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a urban120 » 14.07.2017, 10:01

casar napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Tudi nekatere garniture podzemne v Parizu imajo gumijasta kolesa, čeprav mi ni jasno kako to kombinirajo s klasičnimi!


Se mi zdi, da so ta gumijasta kolesa pogonska, vozijo po jeklenih ploščah, vodi jih pa nekakšna šina. Pa nisem uspel na metroju iti pod vlak.... in ne vem točno.


V Parizu imajo vlaki podzemne železnice, ki imajo gume, vzporedno z njimi na notranji strani tudi železna kolesa. So pa železna kolesa v normalnih razmerah v zraku. V uporabo pridejo v primeru, če se kakšna guma preluknja, na kretnicah, kjer ni podpore za gumena kolesa, in na navadnih progah (to je verjetno samo izjemoma). Navadni vlaki pa pač vozijo ves čas samo po železnih tirnicah in podpore gumam ne uporabljajo. Ampak mislim, da je tudi to samo izjemoma na progah, kjer ta podpora je. Poleg običajnih gumijastih koles na zunanji strani železnih, ki vozijo po podpori na tleh, imajo tudi horizontalna (na vertikalni osi) gumijasta kolesa, ki se vozijo po podporah na levi in desni strani vlaka, da vlak usmerjajo po progi.

Aleš


Kaj pa so prednosti gumenih koles na železnici?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3483
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a mkx » 14.07.2017, 10:08

urban120 napisal/-a:Kaj pa so prednosti gumenih koles na železnici?

Manj tresljajev (v odvisnosti od podlage seveda), boljši oprijem/trenje in s tem možni boljši pospeški/pojemki brez blokade koles, ...
LP, Metod
casar
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 40
Pridružen: 01.06.2016, 11:01

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a casar » 14.07.2017, 10:21

mkx napisal/-a:Manj tresljajev (v odvisnosti od podlage seveda), boljši oprijem/trenje in s tem možni boljši pospeški/pojemki brez blokade koles, ...


Tukaj bi dodal vsaj še precej manj hrupa. Pa da je zaradi boljšega oprijema možna vožnja po precej bolj strmih klancih, menda do 130 promilov.

Mogoče bi pa take gume lahko uporabili na Duhovnikovi 80 promilski progi namesto "vlečnic"? ;-)

Aleš
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9101
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 14.07.2017, 10:21

To je draga zadeva, da imaš pravzaprav dva sistema pogona.

V Parizu so se odločili za tak sistem samo na liniji, v kateri tramvaj vijuga med temelji starih bajt in bi jih zaradi vibracij s klasičnim sistemom razrahljal, pa še strašno bi hreščalo v podzemlju... :evil:

pozdrav
Darko
Ri Majstor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 123
Pridružen: 26.01.2016, 22:50
Kraj: Rijeka

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Ri Majstor » 15.07.2017, 19:56

Imali su Francuzi još eksperimenata 60-tih i 70-tih... Aerotrain! Zanimljivo za novu temu na forumu..
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9101
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 15.07.2017, 20:05

Tema Aérotrain - letalo vlak je že odprta.

Rabimo samo koga, ki bo kaj dodal... :wink:

pozdrav
Darko
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 955
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 18.07.2017, 18:59

Vidim, da je tema o kočevski progi pod močnim vplivom globalizacije...... :D
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 436
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a SZ ljubitelj » 21.07.2017, 11:04

Po globalizaciji spet nekaj realnih slik:

Kočevje - nasproti postaje stoji

Slika

Pogled po postaji:

Slika

Slika

V Stari Cerkvi pripravljajo peron:

Slika

Proti Lj je vse bolj zaraščeno:

Slika

Dela se...
Lep pozdrav vsem

Tadej
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1104
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 25.07.2017, 3:57

Minilo je že več kot pol leta od začetka zadnje faze obnove Kočevske proge pa je mogoče že čas, da si pogledamo rezultate.

Začnimo kar na Spodnji Slivnici.

Perona če ni, so pa že količki ki označujejo, kje bo enkrat stal

Slika

Slika

Potekajo pa tudi dela, ki so očem skrita. Iskra namreč predeluje NPr iz sistema KS v DK. Tako da tale PKS ne bo nikoli služil svojemu namenu.

Slika

Na Čušperku se še nič ne dogaja

Slika

Drugače pa je v Dobrepolju. Začelo se je delati perona s podhodom. Zato sta dva tira zaprta

Slika

Perona bosta vzporedno, podhod pa nekje tam, kjer je sedaj bager

Slika

Na nakladalnem tiru pa podaljšujejo nakladalno rampo

Slika

Slika

Slika

Dobrepolje naj bi v prihodnosti imelo dva prometnika. Enega za vodenje na progi Gp - Dobrepolje, in progovnega za delo na Dp - Kočevje.
Zadnjič spremenil ŽAT32, dne 25.07.2017, 4:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1104
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 25.07.2017, 4:06

Pred Velikimi Laščami je prva PV 40 v dolžini dober kilometer. . Zaradi zavarovanja dveh NPr z AK.

Slika

Peron se lepo zarašča, ni nobenega, ki bi malo pošprical

Slika

S civilne strani je še huje, ni kose :mrgreen:

Slika

Pred Ortnekom podoben primer. PV 40 zaradi NPr, ki se vleče do Ribnice

Slika

Postaja Ortnek. Veliko smo brali o nekem ogromnem prevozu naftnih derivatov, zdaj pa že tretje leto razen lesa ni nič

Slika

Tir v skladišče

Slika

Modificirana srbska zastava :hmm

Slika

Na mestu stare nakladalne rampe naj bi stal peron

Slika

Za nakladanje je v prihodnosti namenjen la tale štuc

Slika

MTS pobarvan z vodenkami :mrgreen:

Slika
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1104
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 25.07.2017, 4:16

Peron v Žlebiču izgleda veliko lepši kot v Laščah, saj je novejši, pa se ni imel časa zarasti

Slika

Ribnica. Trenutno najbolj dodelana postaja na Kočevski.

Slika

A kaj, ko zadeve razpadajo

Slika

Slika

Slika

Na žalost običajen odnos do javne lastnine

Slika

Tale kretniško-bikovski šmorn naj bi poenostavili in prvi tir zvezali s Grčinim tirom. Tako bi se prvi tir podaljšal, odpadli pa bi tudi dve kretnici. Bomo videli :beg .Prvi tir je namreč velikokrat prekratek.

Slika

Ob progi proti Kočevju najdemo takele sledi zbirateljev bakra

Slika

In zaščito proti njim

Slika
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1104
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Čudež na kočevski progi!

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 25.07.2017, 4:27

V km 37 pa se začne pravo gradbišče

Slika

Slika

Od "brzine jih ne bo glih iz ovinka vrglo", se pa dela

Slika

Odvečni material gre v bližnje vrtače

Slika

Nekje na poti proti Lipovcu
Pogled proti Ribnici

Slika

In proti Lipovcu

Slika

Trasa lahko vsebuje sledi proge :D

Slika

Postajališče Lipovec za kupi materiala

Slika

Počasi bodo odšle v pozabo

Slika

Na pol poti med Lipovcem in Staro Cerkvijo.
Proti Ribnici

Slika
Zadnjič spremenil ŽAT32, dne 26.07.2017, 3:55, skupaj popravljeno 1 krat.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov