Stran 125 od 157
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 03.09.2018, 13:23
Napisal/-a mkx
holding napisal/-a:...kje pa sta bili v tem času povezani Gorenjka in Kočevka....
...
S tramvajem.
Privatniki (južna železnica - SB) so delali državi (državni železnici - kkStB) velike preglavice pri dostopu do svojega kolodvora (današnja "glavna" ŽP postaja Ljubljana).
Čisto zares: eden glavnih razlogov za izgradnjo tramvaja v Ljubljani je bila povezava Dolenjskega kolodvora (Lj. Rakovnik) z glavnim kolodvorom. Terminus Gorenjske železnice (Ljubljana - Šiška) je bil očitno dovolj blizu glavne ŽP, da tramvaja do ŽP Šiška menda nikoli ni bilo ... je bilo treba kar peš.
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 05.09.2018, 15:34
Napisal/-a gorican
Kočevci z vlakom do Ljubljane čez slabo leto
Po Prebiličevih besedah bodo na kočevski progi, kot vse kaže,
vozile nove garniture vlakov. »To je tudi edino smiselno za progo,
ki bo prva res povsem zavarovana proga v Sloveniji, kar pomeni, da bodo vsi nivojski prehodi med Kočevjem in Ljubljano zavarovani s signalno-varnostnimi napravami.« Iz Kočevja do Ljubljane naj bi se z vlakom pripeljali v 72 minutah, dodaja Prebilič. »Vsi, ki se vozimo v Ljubljano, vemo, da v tem času pridemo do Škofljice, morda do Rudnika, nikakor pa ne do centra mesta.« Potekajo tudi že dogovori z ljubljansko občino o integrirani vozovnici, da bi torej vozovnica, ki jo bo potnik kupil v Kočevju, že vključevala kartico »urbana« in bi tako po prihodu v Ljubljano lahko takoj nadaljeval pot z mestnim avtobusom.
https://www.dnevnik.si/1042838621/lokal ... labo-leto-
A mi lahko nekdo pojasni, kako to, da na ŽP Kočevje ne bo podhoda do perona + morda dvigala?
Glede na to, da na Štajerskem koncu, ko trenutno poteka modernizacija, so na ŽP Celje, Laško,itd gradi podhode, ter dvigala...
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 05.09.2018, 16:01
Napisal/-a EG 3100
gorican napisal/-a:Kočevci z vlakom do Ljubljane čez slabo leto
»To je tudi edino smiselno za progo, ki bo prva res povsem zavarovana proga v Sloveniji, kar pomeni, da bodo vsi nivojski prehodi med Kočevjem in Ljubljano zavarovani s signalno-varnostnimi napravami.«
Ni prva. Prva je proga Pragersko-Hodoš.Druga je Divača- Koper. Torej je tretja.
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 05.09.2018, 16:27
Napisal/-a inovak
Kot je bilo pričakovati, upoštevajoč obiske na ŽP Ribnica in ogledovanje tirov pri prehodu pri Riku, se je ta teden začela akcija. Ruši se nakladalna rampa , oziroma njen betonski rob. Novi rob naj bi bil okoli 80 cm bolj odmaknjen od tira. Ta polovica rampa je bila v preteklosti namenjena izključno posestvu Snežnik, kar je opozarjala tudi siva lesena tabla z opozorilom na drugi strani ceste, druga polovica pa je bila namenjena ostalim uporabnikom. V 80-tih letih pa je vso dolžino koristil Inles, ki je za transport svojih oken in vrat po vsej Jugoslaviji dnevno naložil vagone, ki so zapolnili vso dolžino. Včasih pa so se nalagali tudi vagoni, ki so stali pred samim poslopjem železniške postaje. Z zadnjo obnovo postaje se je ta tir skrajšal, spremenila se je tudi stara povezava z vzporednim tirom s pomočjo kretnice, ki je bila takoj za tirno tehtnico. Po obnovi postaje pred leti pa izvedba tega tira in zaključka ni več omogočala nakladanja vozil s čela vagonov preko klančine pri samem prehodu pri Riku. V bivši državi je to bilo pomembno predvsem pri nakladanja transportov vlečnih traktorjev, topov in havbic ter ostalih vozil iz ribniške vojašnice bivše JLA, kadar so njeni pripadniki odhajali na bojevo streljanje na Slunj ali drugih uporabnikov železniškega transporta. Kmalu bomo videli bomo rezultat tega gradbenega posega.
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 05.09.2018, 17:00
Napisal/-a mkx
gorican napisal/-a:
A mi lahko nekdo pojasni, kako to, da na ŽP Kočevje ne bo podhoda do perona + morda dvigala?
Glede na to, da je ŽP Kočevje končna postaja in torej nima prevoznega tira, potniški vlaki pa bodo vozili v štuc, najbrž podhod in dvigalo (po možnosti na koncu štuca) nimata kakšnega smisla.
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 06.09.2018, 6:25
Napisal/-a Regan 664
mkx napisal/-a:gorican napisal/-a:
A mi lahko nekdo pojasni, kako to, da na ŽP Kočevje ne bo podhoda do perona + morda dvigala?
Glede na to, da je ŽP Kočevje končna postaja in torej nima prevoznega tira, potniški vlaki pa bodo vozili v štuc, najbrž podhod in dvigalo (po možnosti na koncu štuca) nimata kakšnega smisla.
Kočevje dobi čelni peron, tako kot npr. Koper - brez nepotrebnih podhodov in dvigal..... hvala bogu vsaj 1x.
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 07.09.2018, 22:05
Napisal/-a inovak
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 07.09.2018, 23:09
Napisal/-a EG 3100
100m perona za tri potnike in 70m štuca za nakladat vagone.
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 12.09.2018, 14:15
Napisal/-a inovak
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 13.09.2018, 6:39
Napisal/-a inovak
Med tem, ko je obnova nakladalne rampe na ribniški postaji kar malo večji poseg, pa bi samo postajno poslopje zahtevalo še nekaj malenkostnih dodelav. Hudič je vedno v malenkostih, ko se jim posvetiš. Sama stavba izgleda lepo, vendar natančnejši ogled odkrije neko zanimivost. Pri obnovi fasade in izdelavi toplotnoizolacijskega oboda izvajalec ni računal na to, da so se vertikale za odvod meteorne vode odmaknile od jaškov ob stavbi. Nekdo bi lahko učeno rekel, da gre za problematiko "kvadrature kroga". Kako spraviti okroglo cev v kvadratne odprtine pokrovov talnih jaškov. Nekje se je sicer pomagalo s priročnimi cunjami, vendar to ob jesenskem dežju ne bo dosti pomagalo, če se upošteva površino strehe in količino vode iz cevi. Škoda bi bilo, da bi prihajajoča zima in zmrzal poškodovala lepo obnovljeno zgradbo.
Je pa za pohvaliti, da so popravili poškodovani pokrov jaška.
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 13.09.2018, 8:15
Napisal/-a Pele
Sramota za Izvajalca in Nadzornika!
Lep dan,Pele!
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 13.09.2018, 8:54
Napisal/-a železocestnik
Pozdravljeni,
Izvajalec in Nadzornik imata ime, spletno stran itd.
Garantiram, da če kdo napiše tukaj obe imeni, da bo zadeva urejena v roku 7 dni...ali preje
Če pogledamo zapise o neurejenih zadevah v Ljubljani v Delu, vidimo, da so urejene v 1 ali 2 delovnih dneh
Seveda je problem, če so dogovorjeni
pozdrav
Darko
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 13.09.2018, 13:05
Napisal/-a mkx
železocestnik napisal/-a:
Seveda je problem, če so dogovorjeni
Če stvar pride v javnost, se prekategorizira v nepredvidena dela.
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 14.09.2018, 6:51
Napisal/-a inovak
Re: Čudež na kočevski progi!
Objavljeno: 21.09.2018, 9:30
Napisal/-a inovak