Stran 125 od 157

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 03.09.2018, 13:23
Napisal/-a mkx
holding napisal/-a:...kje pa sta bili v tem času povezani Gorenjka in Kočevka.... :?: ...
S tramvajem. 8)

Privatniki (južna železnica - SB) so delali državi (državni železnici - kkStB) velike preglavice pri dostopu do svojega kolodvora (današnja "glavna" ŽP postaja Ljubljana).

Čisto zares: eden glavnih razlogov za izgradnjo tramvaja v Ljubljani je bila povezava Dolenjskega kolodvora (Lj. Rakovnik) z glavnim kolodvorom. Terminus Gorenjske železnice (Ljubljana - Šiška) je bil očitno dovolj blizu glavne ŽP, da tramvaja do ŽP Šiška menda nikoli ni bilo ... je bilo treba kar peš.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 05.09.2018, 15:34
Napisal/-a gorican
Kočevci z vlakom do Ljubljane čez slabo leto

Po Prebiličevih besedah bodo na kočevski progi, kot vse kaže, vozile nove garniture vlakov. »To je tudi edino smiselno za progo, ki bo prva res povsem zavarovana proga v Sloveniji, kar pomeni, da bodo vsi nivojski prehodi med Kočevjem in Ljubljano zavarovani s signalno-varnostnimi napravami.« Iz Kočevja do Ljubljane naj bi se z vlakom pripeljali v 72 minutah, dodaja Prebilič. »Vsi, ki se vozimo v Ljubljano, vemo, da v tem času pridemo do Škofljice, morda do Rudnika, nikakor pa ne do centra mesta.« Potekajo tudi že dogovori z ljubljansko občino o integrirani vozovnici, da bi torej vozovnica, ki jo bo potnik kupil v Kočevju, že vključevala kartico »urbana« in bi tako po prihodu v Ljubljano lahko takoj nadaljeval pot z mestnim avtobusom.

https://www.dnevnik.si/1042838621/lokal ... labo-leto-

A mi lahko nekdo pojasni, kako to, da na ŽP Kočevje ne bo podhoda do perona + morda dvigala?
Glede na to, da na Štajerskem koncu, ko trenutno poteka modernizacija, so na ŽP Celje, Laško,itd gradi podhode, ter dvigala...

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 05.09.2018, 16:01
Napisal/-a EG 3100
gorican napisal/-a:Kočevci z vlakom do Ljubljane čez slabo leto
»To je tudi edino smiselno za progo, ki bo prva res povsem zavarovana proga v Sloveniji, kar pomeni, da bodo vsi nivojski prehodi med Kočevjem in Ljubljano zavarovani s signalno-varnostnimi napravami.«
Ni prva. Prva je proga Pragersko-Hodoš.Druga je Divača- Koper. Torej je tretja.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 05.09.2018, 16:27
Napisal/-a inovak
Kot je bilo pričakovati, upoštevajoč obiske na ŽP Ribnica in ogledovanje tirov pri prehodu pri Riku, se je ta teden začela akcija. Ruši se nakladalna rampa , oziroma njen betonski rob. Novi rob naj bi bil okoli 80 cm bolj odmaknjen od tira. Ta polovica rampa je bila v preteklosti namenjena izključno posestvu Snežnik, kar je opozarjala tudi siva lesena tabla z opozorilom na drugi strani ceste, druga polovica pa je bila namenjena ostalim uporabnikom. V 80-tih letih pa je vso dolžino koristil Inles, ki je za transport svojih oken in vrat po vsej Jugoslaviji dnevno naložil vagone, ki so zapolnili vso dolžino. Včasih pa so se nalagali tudi vagoni, ki so stali pred samim poslopjem železniške postaje. Z zadnjo obnovo postaje se je ta tir skrajšal, spremenila se je tudi stara povezava z vzporednim tirom s pomočjo kretnice, ki je bila takoj za tirno tehtnico. Po obnovi postaje pred leti pa izvedba tega tira in zaključka ni več omogočala nakladanja vozil s čela vagonov preko klančine pri samem prehodu pri Riku. V bivši državi je to bilo pomembno predvsem pri nakladanja transportov vlečnih traktorjev, topov in havbic ter ostalih vozil iz ribniške vojašnice bivše JLA, kadar so njeni pripadniki odhajali na bojevo streljanje na Slunj ali drugih uporabnikov železniškega transporta. Kmalu bomo videli bomo rezultat tega gradbenega posega.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 05.09.2018, 17:00
Napisal/-a mkx
gorican napisal/-a: A mi lahko nekdo pojasni, kako to, da na ŽP Kočevje ne bo podhoda do perona + morda dvigala?
Glede na to, da je ŽP Kočevje končna postaja in torej nima prevoznega tira, potniški vlaki pa bodo vozili v štuc, najbrž podhod in dvigalo (po možnosti na koncu štuca) nimata kakšnega smisla.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 06.09.2018, 6:25
Napisal/-a Regan 664
mkx napisal/-a:
gorican napisal/-a: A mi lahko nekdo pojasni, kako to, da na ŽP Kočevje ne bo podhoda do perona + morda dvigala?
Glede na to, da je ŽP Kočevje končna postaja in torej nima prevoznega tira, potniški vlaki pa bodo vozili v štuc, najbrž podhod in dvigalo (po možnosti na koncu štuca) nimata kakšnega smisla.
Kočevje dobi čelni peron, tako kot npr. Koper - brez nepotrebnih podhodov in dvigal..... hvala bogu vsaj 1x.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 07.09.2018, 22:05
Napisal/-a inovak
Na železniški postaji Ortnek se zdaj ureja peron, ki bo omogočil, da bo postaja namenjena tudi potnikom, ne samo tovoru.
Peron bo dolg malo več kot 100 m.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Tovorni del je zaseden in na njem se stalno nekaj dogaja. V tem primeru se je razkladal les s kamiona.


Slika


Na poti v Kočevje.


Slika

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 07.09.2018, 23:09
Napisal/-a EG 3100
100m perona za tri potnike in 70m štuca za nakladat vagone. #-o ](*,)

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 12.09.2018, 14:15
Napisal/-a inovak
Betonskega opornega zidu na spodnjem delu nakladalne rampe v Ribnici v ponedeljek že ni bilo več. Del temelja za pripravo armature je bil že zalit z betonom in v torek je ta bila delno že postavljena.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 13.09.2018, 6:39
Napisal/-a inovak
Med tem, ko je obnova nakladalne rampe na ribniški postaji kar malo večji poseg, pa bi samo postajno poslopje zahtevalo še nekaj malenkostnih dodelav. Hudič je vedno v malenkostih, ko se jim posvetiš. Sama stavba izgleda lepo, vendar natančnejši ogled odkrije neko zanimivost. Pri obnovi fasade in izdelavi toplotnoizolacijskega oboda izvajalec ni računal na to, da so se vertikale za odvod meteorne vode odmaknile od jaškov ob stavbi. Nekdo bi lahko učeno rekel, da gre za problematiko "kvadrature kroga". Kako spraviti okroglo cev v kvadratne odprtine pokrovov talnih jaškov. Nekje se je sicer pomagalo s priročnimi cunjami, vendar to ob jesenskem dežju ne bo dosti pomagalo, če se upošteva površino strehe in količino vode iz cevi. Škoda bi bilo, da bi prihajajoča zima in zmrzal poškodovala lepo obnovljeno zgradbo.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Je pa za pohvaliti, da so popravili poškodovani pokrov jaška.


Slika

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 13.09.2018, 8:15
Napisal/-a Pele
Sramota za Izvajalca in Nadzornika! #-o

Lep dan,Pele!

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 13.09.2018, 8:54
Napisal/-a železocestnik
Pozdravljeni,

Izvajalec in Nadzornik imata ime, spletno stran itd.

Garantiram, da če kdo napiše tukaj obe imeni, da bo zadeva urejena v roku 7 dni...ali preje :wink: :lol:

Če pogledamo zapise o neurejenih zadevah v Ljubljani v Delu, vidimo, da so urejene v 1 ali 2 delovnih dneh =D> =D>

Seveda je problem, če so dogovorjeni :wink:

pozdrav
Darko

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 13.09.2018, 13:05
Napisal/-a mkx
železocestnik napisal/-a: Seveda je problem, če so dogovorjeni :wink:
[-X
Če stvar pride v javnost, se prekategorizira v nepredvidena dela.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 14.09.2018, 6:51
Napisal/-a inovak
Skoraj neopazno pa bi šla mimo vgradnja dvigal na ŽP Ribnica. Na obeh straneh so na jaških vgrajena vrata in, kolikor je moč videti v notranjost, so vgrajena vodila. Potrebna so še dodatna gradbena dela, nekaj štemanja in priprava na montažo inštalacij ter dokončanje odprtin ( prag ). Trenutna sta obe stopnišči še zaprti z armaturno mrežo, ki preprečuje vstop v podhod.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Pri nadstrešku, ki je na drugi strani, bo potrebno zamenjati razbito šipo ter popraviti aluminijske zaključke-odkapno pločevino, pa še kaj.


Slika

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 21.09.2018, 9:30
Napisal/-a inovak
Pretekli teden se je na betonirano podlago pričelo postavljati železno armaturo za nov betonski zid. Kot je razvidno, bo ta daljši in bo segal skoraj do samega prehoda. Tu se bo postopno znižal. Tako bo segal dlje kot je bila stara rampa, ki je v začetnem delu omogočala čelno nakladanje vozil.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Ta teden pa je bila na vrsti betonaža spodnjega dela.

Slika


Slika


Slika


Slika