Čudež na kočevski progi!
Re: Čudež na kočevski progi!
Lepe slike
Re: Čudež na kočevski progi!
@thick, hvala ti ta fotografije
Re: Čudež na kočevski progi!
Kdaj začnejo z vgradnjo SVN naprav
Re: Čudež na kočevski progi!
Še nekaj časa ne bo možno uporabljati podhoda in je mreža še najboljša rešitev, da se zaščiti podhod pred neljubimi obiskovalci.
Še hiter pogled na notranje stopnišče, ki čaka na potnike.
Dvigali na obeh straneh podhoda sta vgrajeni, bili preizkušeni in nato zaprti z leseno steno.
Zanimivo je, da je na tej strani na razpolago le 6 sedežev, 3 pod nadstreškom in 3 v čakalnici. Primerna rešitev bi bila še kakšna enostavna klop na postaji, saj na peronu ni predvidenih nekih odlagalnih mest. Prostora za takšno rešitev je dovolj.
Na zaščitnem kovinskem loku, pred steklom nad stopniščem v podhodu, je tudi napis v Braillovi pisavi. V tej zasnovi lahko pričakujemo tudi, da bo vozni red napisan v Braillovi pisarni. Nameščen bi bil lahko v predprostoru pred dvigalom.
Kjer je pred mnogimi, mnogimi leti stal čebelnjak tedanjega postajenačelnika, je zdaj parkirišče in pa s ploščami lepo izpeljan dostop.
Stojala za kolesa so le v osnovni izvedbi, brez nadstreška.
Popravljena je tudi odkapna pločevina pri nadstrešku stopnišča in pa tudi pri čakalnici.
Ob zaključnih delih so bili popravljeni vsi odtoki, ki zdaj opravljajo svojo nalogo, kot je tudi njihova naloga
Re: Čudež na kočevski progi!
@Inovak hvala za fotografije iz Ribnice. Ali bi lahko naredil tako podrobno fotoreportažo še iz Kočevske postaje?
Lep pozdrav!
Robert
Robert
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Čudež na kočevski progi!
Po prenovljeni kočevski železniški progi aprila tovorni promet, prispevek spletnega portala Siol.net: https://siol.net/novice/slovenija/po-pr ... met-492681
V tekstu je izpostavljena nova časovnica:
- 1. april 2019 - vzpostavitev tovornega prometa na odseku Ribnica-Kočevje
- sredina 2020 - vzpostavitev potniškega prometa na relaciji Grosuplje-Kočevje
V tekstu je izpostavljena nova časovnica:
- 1. april 2019 - vzpostavitev tovornega prometa na odseku Ribnica-Kočevje
- sredina 2020 - vzpostavitev potniškega prometa na relaciji Grosuplje-Kočevje
Aljaž
Re: Čudež na kočevski progi!
Pa ravno prvi april.....
Re: Čudež na kočevski progi!
kak so ravno 1. april našli in kako so za potniški promet našli sredino 2020?
spraševal sem ali se je razmišljalo v smeri, da se spajajo regionalne linije npr. Kamnik-Ljubljana-Kočevje in nazaj? živim na Dunaju in to redno implementirajo na vseh primestnih vlakih - SBahn npr. S80 Hütteldorf-Wien Hauptbahnhof-Wien Aspern Nord, razmišljajo o podaljšku S45 Hütteldorf-Handelskai-Donaumarina, kjer bi se vsaj teoretično zaključil notranji krog okoli mesta....
spraševal sem ali se je razmišljalo v smeri, da se spajajo regionalne linije npr. Kamnik-Ljubljana-Kočevje in nazaj? živim na Dunaju in to redno implementirajo na vseh primestnih vlakih - SBahn npr. S80 Hütteldorf-Wien Hauptbahnhof-Wien Aspern Nord, razmišljajo o podaljšku S45 Hütteldorf-Handelskai-Donaumarina, kjer bi se vsaj teoretično zaključil notranji krog okoli mesta....
Re: Čudež na kočevski progi!
Koliko tovora bi se naj okvirno vozilo?
Re: Čudež na kočevski progi!
Ko se računa da bo dovolj garnitur dobavljenih. Zdaj ni s čim voziti Kočevke.IggyAUT napisal/-a:... in kako so za potniški promet našli sredino 2020?
Re: Čudež na kočevski progi!
Poleg naftnih derivatov, ki se že nekaj časa vozijo do/iz Ortneka, je količina ostalega tovora (beri hlodovine) v božjih rokah. Če bo bog dal žled dosti, če ne precej manj....Koliko tovora bi se naj okvirno vozilo?
Re: Čudež na kočevski progi!
Ko se računa da bo dovolj garnitur dobavljenih. Zdaj ni s čim voziti Kočevke.
Nekje sem prebral, da bo številko vlakov se zmanjšalo in s tem optimiziralo, zdaj pa pri večjem številu nimamo za pokrivanje kočevke? večkrat sem že spraševal ali bodo spojili kapacitete vlakovnih kompozicij iz kamniške proge za kočevje? bil sem izsmejan... Avstrijcem pa to dobro uspeva.
Nekje sem prebral, da bo številko vlakov se zmanjšalo in s tem optimiziralo, zdaj pa pri večjem številu nimamo za pokrivanje kočevke? večkrat sem že spraševal ali bodo spojili kapacitete vlakovnih kompozicij iz kamniške proge za kočevje? bil sem izsmejan... Avstrijcem pa to dobro uspeva.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Čudež na kočevski progi!
Svoj čas je regionalni vlak Soča vozil Iz Nove Gorice preko Ljubljane direktno v Metliko, nazaj grede pa celo do Divače (preko Sežane). Verjetno ni bilo niti enega potnika ki bi potoval ne celi relaciji, na posameznih segmentih pa je bil vlak dobro zaseden.
preglednik
Re: Čudež na kočevski progi!
To ni razlog. Razlog je, da relacija Ljubljana-Grosuplje ne omogoča še dodatni promet ob konicah, poleg tega ne moreš uvesti promet pri razriti postaji Grosuplje. Kot kaže ne bo nadgradnja končana letos. Dokončanje razpisne dokumentacije neznano, razpis 2 meseca (+ počitnice) + popravki 1 mesec + 1 mesec izbira izvajalca + pritožbe 1-2 meseca. Če je zavrnjena še kakšne 3 tedne zamika pri pogodbi. Če je upravičena vsaj 1-2 meseca Je posplošeno pol leta pa še lahko več. Kar pomeni, da pred septembrom ne bo pogodbe. Kje je šele uvedba v delo + delo. Evo zato. Samo za nadgradnjo postaje Maribor, Tezno in Počehove, je razpis in do podpisa pogodbe trajalo 10 mesecev.TGV Lyria napisal/-a: Ko se računa da bo dovolj garnitur dobavljenih. Zdaj ni s čim voziti Kočevke.
Pa saj to ni nič novega na SŽ. To so počeli, da je garnitura krožila. Če združiš Kamnik s Kočevjem v en vlak, bi bilo čisto isto, kot danes. Ob jutranjih konicah polno od Kamnika do Ljubljane in prazno iz Ljubljane v Kočevje. Popoldan prazno iz Kočevja do Ljubljane in zabasano do Kamnika. Pač vse izven Ljubljane so spalna naselja. In tega folk noče razumeti, da imamo dve konici, enkrat v, drugič iz, čez dan se pa kroži po coni 1 v Ljubljani. Tisti ostali čez dan so pa takšni, ki pridejo parkrat na leto ali petletje v Ljubljano, ali pa tranzit. Nimamo toliko prebivalcev, kot tuja metropolitanska območja, ko so kakšni IC vlaki polni ljudi, ki gredo s točnim namenom npr iz Münchna v Berlin... in delovnika, kot primer v Švici, ko delaš od 7 do 19 ure, vmes si pa dvakrat po dve uri prost...in greš za časa malice iz podjetja. Zato so primerjave s tujino neumnost.preglednik napisal/-a:Svoj čas je regionalni vlak Soča vozil Iz Nove Gorice preko Ljubljane direktno v Metliko, nazaj grede pa celo do Divače (preko Sežane). Verjetno ni bilo niti enega potnika ki bi potoval ne celi relaciji, na posameznih segmentih pa je bil vlak dobro zaseden.
Re: Čudež na kočevski progi!
ok.... 2 vlaka za 2 konici.... kaj si sploh razbijamo glavo z integriranimi prevozi, zniževanjem CO2, letnimi vozovnicami in spreminjanjem trendov... v Slovensitanu sta pač dve konici. stvar rešena.