Stran 140 od 157

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 15.12.2019, 22:26
Napisal/-a inovak
Slika


V sredini oktobra se je začela gradnja osnovne plošče.


Slika


Slika


V novembru pa je že bil spremenjen pogled na železniško postajo.


Slika


Slika


Štirje zabojniki sestavljajo nov objekt.


Slika


Slika


Slika


Slika


Glede na razpoložljiv material podložnih plošč in zabetoniran temelj bo tu našel mesto še dodatni zabojnik.


Slika

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 16.12.2019, 8:20
Napisal/-a Ljubitelj
In čemu služi ta provizorij?

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 16.12.2019, 9:29
Napisal/-a SouthernPacific
Ljubitelj napisal/-a:In čemu služi ta provizorij?
Verjetno je namenjen za signalnovarnostno opremo. Dodaten zabojnik bi pa lahko bil za agregat za zasilno napajanje.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 16.12.2019, 13:30
Napisal/-a Regan 664
SouthernPacific napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:In čemu služi ta provizorij?
Verjetno je namenjen za signalnovarnostno opremo. Dodaten zabojnik bi pa lahko bil za agregat za zasilno napajanje.
Ja, za SVN, ker postajno poslopje ni več del JŽI.... #-o

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 16.12.2019, 18:09
Napisal/-a ŽAT32
Ljubitelj napisal/-a:In čemu služi ta provizorij?
Ta provizorij bo kar za stalno.

Vrata, ki gledajo na peron so od bodočega prometnega urada, leva na zadnji strani kontejnerjev so za TK, desna pa za SV prostor.
Dodatni podstavek pa je za agregat.

So pa danes, 16.12. začeli postavljati mostne konstrukcije za signale.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 16.12.2019, 18:22
Napisal/-a Ljubitelj
Ta provizorij bo kar za stalno.
Koliko je pa življenska doba plehnatega kontejnerja, kaj prida dolgo re si...

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 16.12.2019, 19:15
Napisal/-a ŽAT32
Rakovnik in Škofljica ga imata od leta 1979.............

Bomo videli..............

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 17.12.2019, 13:04
Napisal/-a SouthernPacific
ŽAT32 napisal/-a:
So pa danes, 16.12. začeli postavljati mostne konstrukcije za signale.
Nazadnje ko sem se peljal mimo Ortneka se je že videlo temelje, ampak očitno je šlo za temelje premikalnih signalov. Ali je medtirna razdalja premajhna za klasične signalne stebre ali obstaja kakšen drug razlog za mostne konstrukcije?

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 17.12.2019, 13:55
Napisal/-a Ljubitelj
Za primerjavo, kako Avstrjci modernizirajo 31 km proge v enem letu https://www.railwaygazette.com/infrastr ... 79.article. In ne boste verjeli, vlaki vozijo v enournem taktu, kar je pri nas izjema na Kamniški progi in Lj-ZM....

Pri nas pa...., se še spomni kdo koliko let že traja rekonstrukcija?

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 17.12.2019, 15:43
Napisal/-a andre85
Ljubitelj napisal/-a:Za primerjavo, kako Avstrjci modernizirajo 31 km proge v enem letu https://www.railwaygazette.com/infrastr ... 79.article. In ne boste verjeli, vlaki vozijo v enournem taktu, kar je pri nas izjema na Kamniški progi in Lj-ZM....

Pri nas pa...., se še spomni kdo koliko let že traja rekonstrukcija?
V Goriči vasi so gradbeni stroji zabrneli 2011

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 17.12.2019, 17:29
Napisal/-a Ljubitelj
V Goriči vasi so gradbeni stroji zabrneli 2011
Verjotno se prav spominjaš, jaz se pa spmnim, da sem leta 2009 prečkal prehod v Spodnji Slivnici med hojo po E6 (dokumentirano s priznanjem) in sem se z ženo hecal, a bi midva slučajno pogledala če prihaja vlak. In glej ga zlomka, pred 10 leti poleti se je prikazala lokomotiva z vagoni naloženimi za remont nižje proti Kočevju. Prehod v Spodnji Clivnici je bil pa obnovljen že leta 2009. Izredna hitrost remonta, ni kaj.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 17.12.2019, 18:13
Napisal/-a ŽAT32
SouthernPacific napisal/-a:
ŽAT32 napisal/-a:
So pa danes, 16.12. začeli postavljati mostne konstrukcije za signale.
Nazadnje ko sem se peljal mimo Ortneka se je že videlo temelje, ampak očitno je šlo za temelje premikalnih signalov. Ali je medtirna razdalja premajhna za klasične signalne stebre ali obstaja kakšen drug razlog za mostne konstrukcije?
Ni prostora za klasiko. Prav tako tudi v Ribnici.
Ljubitelj napisal/-a:Izredna hitrost remonta, ni kaj.
Ja, dolgih 10 let.
Se je kar malo za vprašati, kdaj bo spet remont, vsaj od začetka. Prvih 5 kilometrov so vgrajene stare, rabljene tirnice, na postaji Dobrepolje stare kretnice, blizu 100 pragov je že gnilih...............

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 17.12.2019, 21:21
Napisal/-a inovak
Slika


No, pa stoji od včeraj.


Slika


Slika


Tisti steber je najbrž samo začasen.


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


V notranjosti je bil na delu najbrž predstavnik Siemensa.


Slika


V deželi lesa je prav, da se pri obnovi uporabi tudi kaj lesenega.


Slika


Na skladišču pa čaka na postavitev steber.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 17.12.2019, 22:36
Napisal/-a Urban91
Niso zmogli pri remontu proge malo širše razdalje med tiri narediti. Lahko bi vgradili betonske pragove, če že kvalitetnih lesenih niso zmožni vgradit.

Re: Čudež na kočevski progi!

Objavljeno: 21.12.2019, 20:59
Napisal/-a suha
Zjutraj je najhuje na avtocestah prav na Dolenjskem kraku:

Slika

Slika

Vsi vpijejo kako je treba graditi železnice, da se razbremeni ceste. Sedaj bomo to kmalu videli na "pilotnem projektu".