Problemi Bohinjske železnice
Kakor sem slišal, bi bila Bohinjska zgolj namenjena prevozu kakšnih praznih vagono, ravno zaradi že prej omenjene osne obremenitve.
Se pravim ne bi pa bil noben problem s praznimi Falsi, Easi, Taddsi, Laekk ipd.
Edino kaj je problem je dolžina sestavljene kompozivije, ki jo še lahko križaš na Bohinjski. Sam pa nimam tega podatka, kolikšna je dovoljena najdaljša dolžina kompozicije. Mogoče kdo ve?
Se pravim ne bi pa bil noben problem s praznimi Falsi, Easi, Taddsi, Laekk ipd.
Edino kaj je problem je dolžina sestavljene kompozivije, ki jo še lahko križaš na Bohinjski. Sam pa nimam tega podatka, kolikšna je dovoljena najdaljša dolžina kompozicije. Mogoče kdo ve?
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Pravega odgovora žal ne poznam, sem pa v svojem arhivu našel prospekte za voznoredno obdobje 1998/1999. Smučarski vlak iz Kopra je vozil ob sobotah od 2. januarja do 6. marca 1999, od 13. do 20. februarja pa vsak dan. Enak koledar voženj je veljal za smučarski vlak iz Ljubljane, le da so bile vsakodnevne vožnje v tednu od 20. do 27. febraurja, pač glede na zimske šolske počitnice posamezne regije. Pripisano je še, da bosta vlaka vozila le ob ugodnih snežnih razmerahgapi_1 napisal/-a:Kolikor mi je znano smučarski vlak vozi že kar precej let, morda veš Gomulka014 kdaj je bil omenjeni vlak uveden?
Smučarski ali Beli vlak kot se mu je takrat reklo je začel voziti tam nekje okoli leta 1980. Vozil je tudi iz Novega mesta. Jutranja garnitura je bila dodana k rednemu vlaku NM-LJ, od Ljubljane naprej pa je peljal samostojno. Popoldanski vlak pa je bil samostojen na celotni relaciji Bohinska Bistrica Novo mesto.
Tine
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Glede osne obremenite - le ta znaša 20t/os. Glede dolžine tirov pa tudi ni problem, saj imajo nekatere postaje tire dolge preko 800m. V času obvoza italjanskih vlakov (potres, remonti na oni strani) so brež težav na progi obratovale najdaljše kompozicije potniških vlakov (do 18 vagonov)Regan 664 napisal/-a:Kakor sem slišal, bi bila Bohinjska zgolj namenjena prevozu kakšnih praznih vagono, ravno zaradi že prej omenjene osne obremenitve.
Se pravim ne bi pa bil noben problem s praznimi Falsi, Easi, Taddsi, Laekk ipd.
Edino kaj je problem je dolžina sestavljene kompozivije, ki jo še lahko križaš na Bohinjski. Sam pa nimam tega podatka, kolikšna je dovoljena najdaljša dolžina kompozicije. Mogoče kdo ve?
preglednik
No 800m bi bilo lepo, a realnost je žal mal drugačna spodaj so podatki. Prva cifra je število glavnih tirov sledijo dolžine teh tirov v metrih. Žal neznam vstavit tabele.
Jesenice do 700
Bled Jezero 2 517 520
Bohinjska Bistrica 4 288 364 386 398
Podbrdo 3 222 430 611
Grahovo 3 501 666 686
Most na Soči 3 307 354 515
Kanal 2 425 448
Anhovo 4 457 499 568 577
Nova Gorica 9 od 560 do 749
Volčja Draga 3 411 452 598
Prvačina 4 511 586 601 602
Štanjel 3 510 545 561
Sežana do 716
Jesenice do 700
Bled Jezero 2 517 520
Bohinjska Bistrica 4 288 364 386 398
Podbrdo 3 222 430 611
Grahovo 3 501 666 686
Most na Soči 3 307 354 515
Kanal 2 425 448
Anhovo 4 457 499 568 577
Nova Gorica 9 od 560 do 749
Volčja Draga 3 411 452 598
Prvačina 4 511 586 601 602
Štanjel 3 510 545 561
Sežana do 716
No ravnokar sem se vrnil z izleta po bohinjski progi. Prvič sem se peljal po celotni progi od Jesenic do Nove Gorice, pa opažam da ni stanje objektov ob progi prav nič slabše od glavne gorenjske žile, kjer so postaje vedno bolj zanemarjene . (marsikatero poslopje je celo lepše na bohinjki) Sicer pa na vlaku dokaj žalostna podoba, od Podbrda do Jesenic nas je sedelo v vagonu le 2 ali 3 potniki... Mogoče je v času šol. pouka kaj bolj živahno... upam . Presenetilo me je pa to, da glede na to kolikšne zamude so po drugih progah, tukaj vlak celo čaka, da ne spelje prej s postaje. to pa pohvalno
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Res je, vlaki na bohinjki ne zamujajo, jaz se vozim dnevno z vlakom v šolo in moram reči, da so nabito polni.
Večkrat sem meril čas prihoda vlaka na Most na Soči in moram reči, da je imel 3 minute prezgodnji prihod na postajo.
Se moram prav zahvaliti avstrijskim inžinirjem, da so pred 100 leti zgradili tako dobro progo.
Večkrat sem meril čas prihoda vlaka na Most na Soči in moram reči, da je imel 3 minute prezgodnji prihod na postajo.
Se moram prav zahvaliti avstrijskim inžinirjem, da so pred 100 leti zgradili tako dobro progo.
Sem šel namenoma med počitnicami, da je mir na vlaku... . V Novo Gorico z vlakom 4205, nazaj pa z 24212. Sicer za nazaj smo imeli 10 minut zamude od Bohinjske Bistrice dalje, ker mislim da so neke vagone premikali po postaji. Sicer pa res, 2 minuti prezgodaj na postaji.
Eno vprašanje... Opazoval sem ob progi nekakšne "kable" (2-4, vzporedne), ki vodijo približno pol metra nad tlemi vzdolž ob progi po nekakšnih nosilcih, na ketere so pritrjeni s pomočjo kolesc. Je to mogoče še stari način za signale ali kaj?
Eno vprašanje... Opazoval sem ob progi nekakšne "kable" (2-4, vzporedne), ki vodijo približno pol metra nad tlemi vzdolž ob progi po nekakšnih nosilcih, na ketere so pritrjeni s pomočjo kolesc. Je to mogoče še stari način za signale ali kaj?
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Ja res je, Nejc, s temi jeklenicami (po domače zajla) se postavlja predsignale in glavne signale na obeh straneh postaj, večinoma iz kretniških postojank. Predsignal je na razdalji 700 metrov od postaje, se pravi je potrebno vleči jeklenico na tolikšni razdalji.
S temi zajlami se dvigujejo tudi rampe oz. zapornice.
S temi zajlami se dvigujejo tudi rampe oz. zapornice.
Z žicevodi se prestavljajo tudi kretnice iz oddaljenega mesta (kretniške postojanke). Seveda je ta razdalja zaradi mehanskih lastnosti žicevodov (raztezanje ob višjih temperaturah, strganje itd.) omejena.
Zadnjič spremenil 541, dne 03.11.2006, 20:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Jok. Preduvozni signal stoji 700 metrov pred "Us" uvoznim signalom.Regan 664 napisal/-a:Ja res je, Nejc, s temi jeklenicami (po domače zajla) se postavlja predsignale in glavne signale na obeh straneh postaj, večinoma iz kretniških postojank. Predsignal je na razdalji 700 metrov od postaje, se pravi je potrebno vleči jeklenico na tolikšni razdalji.
S temi zajlami se dvigujejo tudi rampe oz. zapornice.
Ni pletenica (zajla). To so žice s 4 - 5 mm premera. Ti žicevodi se napeljujejo do:
1600 m za mehanske Preduvozne signale
1000 m za mehanske Uvozne signale
300 m za kretnice
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!