Gorizia Centrale - Nova Gorica

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Ja lepo prosim, če nekdo ima informacije o tem vlaku, naj jih posreduje.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Jernej
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 20
Pridružen: 16.09.2008, 8:35

Odgovor Napisal/-a Jernej »

Ste videli, da bodo lahko spet vozili vlaki med Gorico in Novo Gorico???

http://www.siol.net/Gospodarstvo/2008/1 ... lakov.aspx

Bi bila zelo zanimiva stvar. Resnično pa ne vem če bi res služila...
Zelo pa so zanimive tudi druge predvidene povezave z Italijo. Končno, bom lahko šel za vlakom v Ljubljano in ga vzel na Opčinah!!!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Nikar ne bodi prevč optimističen. Gre le za ponovno pobudo - prošnjo SŽ-ja, potem ko nam je Trenitalia skenslala domala vse vlake za Italijo. Močno dvomim, da se bodo makaron-spagettarji kaj omehčali.
Razen seveda, da bi jim SŽ mastno plačevale prevoz in traso. :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

@Jernej, če bi malce bolje pregledal ta forum, bi lahko videl da je to že enkrat bilo objavljeno v tej temi
Tine
Uporabniški avatar
Jernej
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 20
Pridružen: 16.09.2008, 8:35

Odgovor Napisal/-a Jernej »

Je torej krivda Trenitalie če med Slovenijo in Italijo vozi tako malo vlakov??? Ker se mi zdi res nesmiselno da vlake, ki končajo vožnjo v Sežani, ne podaljšajo do Trsta ali vsaj do Opčin. Jast živim namreč u Italiji, in bi bilo zelo ugodno če bi vlake podaljšali do Opčin/Trsta.
Zakaj pa Trenitalia noče da bi Slovenski vlaki vozili v Italijo??? Kašne iterese ima s takim obnašanjem??? Res ne razumem...

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Uporabniški avatar
Jernej
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 20
Pridružen: 16.09.2008, 8:35

Odgovor Napisal/-a Jernej »

Tin€ napisal/-a:@Jernej, če bi malce bolje pregledal ta forum, bi lahko videl da je to že enkrat bilo objavljeno v tej temi
Oprosti, je da sem nov član tega foruma, in sem bil prepričan da bi morala biti ta novica objavljena v sekciji "Slovenske železnice" ali "Tuje železnice". In že ki je nisem videl, sem bil prepričan, da je ni!!!

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Jernej napisal/-a:Je torej krivda Trenitalie če med Slovenijo in Italijo vozi tako malo vlakov??? Ker se mi zdi res nesmiselno da vlake, ki končajo vožnjo v Sežani, ne podaljšajo do Trsta ali vsaj do Opčin. ....
Dejstvo je, da je Trenitalia ukinila vlaka Goldoni in Casanova. In dejstvo je, da hoče z novim voznorednim obdobjem 2008/2009 ukiniti še zadnjo povezavo s severo-vzhodom. Gre za vlak EN 240/241 Venezzia express. Zakaj se Italia zapira pred svetom, veste na vašem koncu zagotovo bolje, kot mi na tej strani. Če se na ta način Italia hoče otresi priseljevanja tuje delovne sile iz vzhoda, je to vsaj po mojem mnenju brezupno početje.

Imam pa tudi svoje mnenje, ki zelo posplošeno izgleda tako: FS Trenitalia je definitivno na psu, do amena. In vrhovno vodstvo (uprava) ali kako se jim že reče, pritiskajo na svoja železniška prevozna podjetja (pri nas poslovne enote), da racionalizirajo delo in se otresejo svojih izgub.
Znano je, da je na italianskih železnicah mnogo preveč zaposlenih in da je nujno zmanjšati njih število. Ker je to hudo, hudo vroča zadeva, saj bi se takoj dvignili vsi možni sindikati, z rajo vred, bi to pomenilo prometni kolaps za celotno Italio in najbrž še kaj hujšega. Zato v to pač nima nihče "jajc" dregniti.
In seveda zato iščejo vse druge možne načine, kateri pa so brez učinka. In eden od načinov je, čim več prometa ustvariti doma. Ampak enkrat bodo FS pač morale ugizniti v grenko, temu se ne bodo mogli izogniti.

Morda je to - to. :roll:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Jernej
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 20
Pridružen: 16.09.2008, 8:35

Odgovor Napisal/-a Jernej »

Dolfe napisal/-a:Dejstvo je, da je Trenitalia ukinila vlaka Goldoni in Casanova. In dejstvo je, da hoče z novim voznorednim obdobjem 2008/2009 ukiniti še zadnjo povezavo s severo-vzhodom. Gre za vlak EN 240/241 Venezzia express.
Upam da tega se ne bo nikoli zgodilo. Če ne grem u Rim in udarim odgovornega za Trenitalia!!! Je zares svinjsko da med Italijo in Vzhodno Evropo je samo 1 vlak, in še tistega hočejo ukiniti!!!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Odgovor Napisal/-a Čišo »

1. Preden kaj preveč govorimo na pamet, bi se bilo treba pozanimati, kdo daje na razpolago trase na italijanskih progah - ali je to izključno stvar RFI (Rete Ferroviaria Italiana) ali ima pri tem tudi katera od družb oz. divizij Trenitalie. V primeru povezave Nova Gorica - Gorica bi po logiki morale voziti SŽ, torej je vprašanje samo dodelitev vlakovne poti.

2. Potniški promet med obema Goricama je še kako upravičen. Število potnikov na Bohinjski progi se povečuje in med njimi imajo velik delež prav italijanski oz., da smo dosledni, zamejski izletniki, ki se odpravljajo iz Nove Gorice proti Gorenjski. Še veliko učinkoviteje bi bilo, če bi na naš vlak lahko sedli že v Gorici, ki ima pogoste povezave s Trstom, Vidmom in Benetkami. Ideja pa tako ali tako še zdaleč ni nova, o njej smo (tudi na uradni ravni) govorili že kar nekaj časa nazaj, sploh malo bolj intenzivno pa ob pripravah na stoletnico Bohinjske železnice. A zgodilo se ni nič. Nihče, ne v LJ ne na drugi strani meje, ni niti zaznal impulza..... Ko pa bomo le naredili kak mini korakec, pa bodo zasluge, zasluge, zasluge ... Kot da smo prvi, ne na Marsu, najmanj na Jupitru ...
Tako počasi se prebujamo ...
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Glede logike, da bi morale SŽ voziti med Gorico in N. Gorico ima Čišo prav.
Vendar je treba upoštevati sporazume med žel. upravami.
Dogovorjeno je bilo, da makaronarji vozijo na omenjeni trasi med Gorico in N. Gorico, SŽ pa med Sežano in Opčinami. Za odsek Repentabor - Opčine mi ni znano, kdo izvaja vleko, sicer pa zdaj tam ni prometa.

Imam pa občutek, da nas makaronarji zaj...
Spomnim se promocijske vožnje s Pendolinom v Benetke v času pustnega karnevala (leta se ne spomnim).
Začelo se je v Opčinah, kjer so garnituri ločili, čeprav (verjetno) ni bilo nobenih tehničnih razlogov za takšno dejanje. Posledica je bila zamuda odklopljenega Pendolina in ob tem prisotno nerganje nekaterih potnikov, kar je bilo zelo slaba reklama za že tako nizek ugled potniškega prometa.


Lep večer Signal
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Takole na uč se mi zdi hecna povezava med staro in novo Gorico, saj se mi zdi razdalja (pre)majhna za redno povezavo, vsaj zdi se mi, da si s kolesom/mopedom praktično takoj iz ene v drugi Gorici... Ampak ker nisem domačin s tega konca, pravzaprav o tem ne morem soditi...

Sedaj pa še splošno okoli vlakov Slo-Italija. Objavljeno recimo na SiOLovi strani:
sreda 08.10.2008, 14:45
Iz Ljubljane z vlakom tudi do Benetk?

Ljubljana - Na pobudo Slovenskih železnic so se sestali predstavniki potniškega prometa slovenskih in italijanskih železnic ter govorili o možnih rešitvah, kako povečati število vlakov med državama.
Do sestanka med predstavniki slovenskih in italijanskih železnic je prišlo potem, ko je 1. aprila letos italijanski prevoznik Trenitalia enostransko ukinil vlak EuroCity Casanova, tako da med državama trenutno vozi samo nočni vlak EN Venezia, in sicer od Budimpešte do Benetk in nazaj, so v sporočilu za javnost zapisali na Slovenskih železnicah.

Predlogi SŽ

Slovenske železnice so na sestanku predstavile tri predloge. Spet naj bi vozil vlak med Ljubljano in Benetkami, in sicer ob takih urah, da bi lahko z njim (s prestopanjem) potovali tudi potniki s Hrvaške, iz Srbije ter Bosne in Hercegovine.

Vlak med Gorico in Novo Gorico

Uvedli naj bi vlak med Gorico in Novo Gorico. Z vstopom Slovenije v schengensko območje namreč ni več ovir za medsebojno železniško povezavo dveh sosednjih mest. S tem bi pospešili rast turističnih tokov na Goriškem in ob bohinjski progi.

Podaljšana trasa do Trsta

Tretji predlog pa je bil, da naj bi traso enega ali dveh parov lokalnih vlakov, ki vozita med Ljubljano in Sežano, podaljšali do Opčin oz. Trsta. Mednarodni vlaki v zadnjih letih namreč vozijo mimo Trsta, tako da s tem mestom iz Slovenije ni več železniške povezave, prav tako mesto ni povezano z drugimi državami - Hrvaško, Madžarsko, Srbijo.

Z vlakom do Benetk?

Trenitalia se bo v roku enega meseca opredelila do do tega, kolikšna je možnost, da bi vlaki vozili do Trsta in Gorice. Glede povezave do Benetk pa so Slovenske železnice prevzele nalogo, da bodo ugotovile, koliko potnikov naj bi potovalo na tej relaciji in kolikšna naj bi bila sprejemljiva tržna cena vozovnice. Trenitalia bo proučila tehnične in finančne možnosti za ponovno vpeljavo vlaka.

STA
Bomo videli so rekli slepi...
Goran
Uporabniški avatar
Jernej
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 20
Pridružen: 16.09.2008, 8:35

Odgovor Napisal/-a Jernej »

Sedaj ki malo razmišljam, lahko da podaljšanje vlakov Jesenice-Nova Gorica do Italijanske Gorice ne bi bla tako slaba ideja. Še posebno u poletnem obdobju.

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re:

Odgovor Napisal/-a Signal »

Čišo napisal/-a:Stvar niti ni tako zelo enostavna ... :)
...
Po drugi vojni so bili vsi ti dodatni tiri odstranjeni, promet med Vrtojbo in Gorico pa je bil prekinjen vse do leta 1960, ko je bil prehod spet odprt za tovorni promet, po meddržavnem sporazumu pa je imel en par vlakov na dan pripet tudi potniški vagon. Ta povezava je obstajala do leta 1998, torej lahko govorimo o potniškem prometu, čeprav zgolj simbolične narave.
...
Službena obvestila ŽTP LJ iz leta 1960 omenjajo za začetek ponovne vzpostavitve prometa 3 pare rednih potniških in 2 para izrednih tovornih vlakov.

Lp Signal
klemenčič
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 263
Pridružen: 25.03.2009, 18:12

Re: Gorizia Centrale - Nova Gorica

Odgovor Napisal/-a klemenčič »

Kako je s to progo in če se še vedno odvija potniški promet med tema dvema postajama. Kakšno je stanje na soškem koridorju ?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Gorizia Centrale - Nova Gorica

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

klemenčič napisal/-a:Kako je s to progo in če se še vedno odvija potniški promet med tema dvema postajama. Kakšno je stanje na soškem koridorju ?
Najbolj pametno potezo boš naredil, če se boš šel peljat z vlakom, pa boš vse iz prve roke zvedel.... :?
Odgovori