Katero postajališče pa imaš v mislih? Morda Ljubljana Polje? Ali pa Ljubljana Brinje? Ti dve postajališči vem, da sta precej obupni, podobno kot v Mariboru Tabor in Sokolska ...Dolfe napisal/-a:Da se malo pohvalim.
Na našem postajališču že dobre dve leti ni nobenega novega grafita.
Jim je zmanjkalo prostora. press
lp
Železniška postaja Maribor
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Kaj vi razumete pod "pojmom" obupno postajališče? Moje mnenje: slab dostop na peron, brez javne razsvetljave, brez ene samcate klopi, brez smetnjakov, brez voznega reda (itak ga vandali kmalu po objavi potrgajo dol) ipd.
Kajti, če vse to IMA postajališče, ne vem zakaj bi ga smatrali neurejenim postajališčam? Na naši progi mislim da ni nobeno postajališče problematično, je pa postaja Šoštanj obupna, kar se tiče signalovarstvenih naprav, saj ima postaja le uvozni signal, ki je tudi hkrati izvozni, pomeni, da na koncu postaje ni glavnega izvoznega signala. Čudim se, da SŽ sploh dovoli na tej postaji križanbja vlakov.
Kajti, če vse to IMA postajališče, ne vem zakaj bi ga smatrali neurejenim postajališčam? Na naši progi mislim da ni nobeno postajališče problematično, je pa postaja Šoštanj obupna, kar se tiče signalovarstvenih naprav, saj ima postaja le uvozni signal, ki je tudi hkrati izvozni, pomeni, da na koncu postaje ni glavnega izvoznega signala. Čudim se, da SŽ sploh dovoli na tej postaji križanbja vlakov.
Prometni pravilnik 2 obravnava tudi postaje brez uvoznih in izvoznih signalov.
Nisem čisto prepričan, vendar se mi zdi da se na dolenjski progi še tudi najde taka postaja. In pa seveda Jarše, na kamniški progi.
lp
ps
Imaš prav. Naša debata je zašla bolj na vandalski odnos do objektov.
Nisem čisto prepričan, vendar se mi zdi da se na dolenjski progi še tudi najde taka postaja. In pa seveda Jarše, na kamniški progi.
lp
ps
Imaš prav. Naša debata je zašla bolj na vandalski odnos do objektov.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Za slabo stanje(in ŽP Maribor prednjači) na postajah SŽ je odgovoren lastnik-država. Tudi prometno strategijo odreja politika. Pa da mi ne bo kdo spet očital politikantstva, naj povem, da je trenutno stanje železnic samo odraz politike na prometnem področju. Se pač ves čas favorizira ceste/avtoceste na račun železnic. Tudi javni promet pri nas je v zatonu v primerjavi z zahodnoevropskimi državami, kjer spodbujajo le tega, da zmanjšajo negativne vplive osebnega avtomobilskega prometa. Pa poglejte pri nas, vsako jutro kilometrski zastoji na vseh vpadnicah v Ljubljano, stvar se ponovi popoldne v obratno smer. V vsakem avtomobilu pa je povprečno 1,2 potnika. Avtobusne proge se dan za dnem ukinjajo, ker ni potnikov.
V premo na postaji Maribor ni počasne vožnje 20 km / h.Signal napisal/-a:So v MB čez kretnice "zrahljali" omejitev 20km/h?
Pred kratkim je oprtni vlak proti Šentilju "dirjal" čez južne kretnice s precej višjo hitrostjo kot 2okm/h, po moji oceni 2 x toliko ali več (datuma in časa namerno ne navajam).
Prevoz je potekal po tiru 2, uvoz/izvoz v premo.
Lp Mirko
Jembah napisal/-a:
Kolikor je meni znano, pise na obrazcu P-63a, da je pocasna voznja s 20km/h preko vseh kretnic v odklon (pise pa tocno tako: Na postaji Mb na tirih st. 1 do 12 in 33, preko vseh kretnic v odklon, pocasna voznaj 20km/h). voznja v postajo Mb v premo dovoljena s vozno redno hitrostjo 35km/h. Torej lahko po tiru 2 vlak prevozi postajo s 35km/h.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Se nikakor ne strinjam.
Piše, citirano: "Na postaji Maribor na tirih št. 1 do 12 in 33, preko vseh kretnic v odklon, počasna vožnja 20 km/h."
Torej velja počasna vožnja z max. 20 km/h preko vseh kretnic, ki so postavljene v odklonsko vožnjo in ravno tako po tirih; od tira št. 1 do 12 in po tiru 33.
Nikjer ne piše, da je tir 2 izjema.
MMG, to besedilo se je v letošnjem letu, v malih-velikih malenkosti, spremenilo najmanj trikrat.
Če je vojna, je vojna za vse. press
lp
Dolfe
Piše, citirano: "Na postaji Maribor na tirih št. 1 do 12 in 33, preko vseh kretnic v odklon, počasna vožnja 20 km/h."
Torej velja počasna vožnja z max. 20 km/h preko vseh kretnic, ki so postavljene v odklonsko vožnjo in ravno tako po tirih; od tira št. 1 do 12 in po tiru 33.
Nikjer ne piše, da je tir 2 izjema.
MMG, to besedilo se je v letošnjem letu, v malih-velikih malenkosti, spremenilo najmanj trikrat.
Če je vojna, je vojna za vse. press
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Mislim , da tile dve vejici ( Piše, citirano: "Na postaji Maribor na tirih št. 1 do 12 in 33 , preko vseh kretnic v odklon , počasna vožnja 20 km/h." ) postavljata tvojo trditev na trhle noge. Če vzameš iz citata stavek , ki je ločen z vejicama;potem bi se pa strinjal s tabo. Sicer je pa to tema za jezikoslovce...Dolfe napisal/-a:Se nikakor ne strinjam.
Piše, citirano: "Na postaji Maribor na tirih št. 1 do 12 in 33, preko vseh kretnic v odklon, počasna vožnja 20 km/h."
Torej velja počasna vožnja z max. 20 km/h preko vseh kretnic, ki so postavljene v odklonsko vožnjo in ravno tako po tirih; od tira št. 1 do 12 in po tiru 33.
Nikjer ne piše, da je tir 2 izjema.
Če je vojna, je vojna za vse. press
lp
Dolfe
MMG- vojna se začne na sodišču; press
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Tu je zelo nazoren primer, kako se lahko površno, nespretno ali pa namenoma tako napisano besedilo, pojmuje na dva načina.
citirano: "Na postaji Maribor na tirih št. 1 do 12 in 33, preko vseh kretnic v odklon, počasna vožnja 20 km/h."
1. V prvem primeru se lahko vejici razumeta kot ločilo tega sestavka na tri dele. Se pravi, da se razume kot obvestilo, kjer se po naštetih tirih določi hitrost 20 km/h, v primeru da stojijo kretnice v odklon.
2. V drugem primeru pa se lahko vejica za; »Na postaji Maribor na tirih št. 1 do 12 in 33 , « , razume kot naštevanje določil. Se pravi: "Na postaji Maribor na tirih št. 1 do 12 in 33 (in ali ter), preko vseh kretnic v odklon, počasna vožnja 20 km/h."
Nekako je oboje prav, čeprav je razlika v hitrosti kar 75%.
Ampak, vse skupaj pa že kakšnih 100 metrov prej zabetonira car (transparent) z imenom »97c«. Temu je vseeno kako kretnice stojijo in po katerem tiru se bo kadarkoli vozilo. Tá določa, da je hitrost od tistega mesta dalje maksimalno 20 km/h, do preklica »98«.
In to je to.
Sledi 4. sprememba tega obvestila. press
lp
Dolfe
citirano: "Na postaji Maribor na tirih št. 1 do 12 in 33, preko vseh kretnic v odklon, počasna vožnja 20 km/h."
1. V prvem primeru se lahko vejici razumeta kot ločilo tega sestavka na tri dele. Se pravi, da se razume kot obvestilo, kjer se po naštetih tirih določi hitrost 20 km/h, v primeru da stojijo kretnice v odklon.
2. V drugem primeru pa se lahko vejica za; »Na postaji Maribor na tirih št. 1 do 12 in 33 , « , razume kot naštevanje določil. Se pravi: "Na postaji Maribor na tirih št. 1 do 12 in 33 (in ali ter), preko vseh kretnic v odklon, počasna vožnja 20 km/h."
Nekako je oboje prav, čeprav je razlika v hitrosti kar 75%.
Ampak, vse skupaj pa že kakšnih 100 metrov prej zabetonira car (transparent) z imenom »97c«. Temu je vseeno kako kretnice stojijo in po katerem tiru se bo kadarkoli vozilo. Tá določa, da je hitrost od tistega mesta dalje maksimalno 20 km/h, do preklica »98«.
In to je to.
Sledi 4. sprememba tega obvestila. press
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana