Zjutraj okrog osme, ko je šel ati od doma, je bila v Podnartu neskončna kolona vozil... kasneje je kolega sporočil, da so zapornice spuščene že pol ure... No, na koncu so bile nekje okrog 40 minut... Kdo ve, kaj se je dogajalo?
Jp v Podnartu je točno na sredi NPR-ja počena tirnica. Posledično počasna z 10km/h ker ne morejo dat spone gor dokler ne razdrejo prehoda.
Sem pa dones vidu da so novi glajzi že naštiman, zgleda bodo zamenjali obe tirnici čez cel prehod.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Mojster_Strojevodja napisal/-a:Jp v Podnartu je točno na sredi NPR-ja počena tirnica. Posledično počasna z 10km/h ker ne morejo dat spone gor dokler ne razdrejo prehoda.
Dolfe napisal/-a:
MMG, Omenjena "drezina" MAV pregleduje, če sem prav razumel našega Klemna, strukturo tirnic. In to kar z ultrazvokom.
Po moje je to brezvezen strošek. Itak bo zima pokazala svoje.
Od danes sta počeni obe tirnici, sem pa govoril pred 1 uro z delavcem ki je nazdiral prevoze vlakov čez počena mesta, da bodo danes ponoči tirnici zamenjali.
541 napisal/-a:Na eni postaji je tudi bilo vse OK pri ultrazvočnem pregledu kretnic, pa sploh ne upam napisat, kaj se je zgodilo pri strojni regulaciji....