Ta nagibna kazala so namenjena predvsem za zavarovanje vlaka proti uteku, če pride do zaustavitve vlaka na progi.
Za strojevodjo začetnika, dokler ne spozna proge v "nulo", so tiste številke zelo v pomoč.
Kasneje so pa bolj kot nekakšen "orientir" določenega mesta na progi, pri katerem se dogajajo neke spremembe. Sploh pa v slabi vidljivosti; ponoči, v hudi megli,.... se nekako lažje znajdeš, kje se trenutno nahajaš.
Pri vožnji katerega koli vlaka, 4‰ +/-, ne igra nobene vloge. Malce drugače je na koprski progi. Pa zopet. Ko spoznaš progo, je to le še tabla pri kateri rečeš: "še dva ovinka pa sem ........ "
Za samo vožnjo vlaka bi rekel da obstaja nekakšna okvirna shema vožnje, ki velja za določeno smer proge. Ta pa se spet spreminja glede na vrsto lokomotive, težo in sestavo vlaka. To je pač pomembno za racionalno vožnjo, da se maksimalno izkoristi vložena kinetična energija in obdrži konstantna hitrost.
To pa ne velja za Hulkya. On bremza še v hrib, da napajalne kar pridviguje in spravlja ELES v obup.
Še morda kot zanimivost. Pri vožnji vlaka z Brižito je treba misliti dve minuti v naprej, glede na razmere, ki so na progi.
lp
Dolfe