Misliš CAZIN in ERDUT?Glasnik napisal/-a:....je kar precej novosti, sploh v Prometnem pravilniku, tako da bo branje na plaži še samo utrjevanje znanja.....
A ve kdo, kaj pomeni Charlie ali pa Echo?
L.P.: Glasnik
"Aktualnost" pravilnikov v zvezi z železnico
Glasnik napisal/-a:....
A ve kdo, kaj pomeni Charlie ali pa Echo?
L.P.: Glasnik
Pa ne, da je v pravilnikih zajet mednarodni "spelling"?
Sicer pa sem danes bolj na hitro preletel pravilnik o zavorah, varnostnih napravah in opremi žel. vozil. Niti ni tako hudo. Je le nekaj sprememb in to na "bolje".
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
............severni sosedje so jih (nagibna kazala) že nekaj let nazaj UKINILI !................(le zakaj ???).......mario napisal/-a:Pravilnik o pogojih za projektiranje, gradnjo in vzdrževanje zgornjega ustroja železniških progNejc napisal/-a:Zanimivo, da nagibnih kazal ne vsebuje signalni pravilnik... Jih morda kateri drug?
Ko še nisem vedel, kaj pomenijo ta kazala, sem odgovor našel v Hrvaškem signalnem pravilniku...
lp NS
......za pravilen odgovor podarjam brezplačen sprehod okoli Blejskega jezera...............................
Res je zajet novi t.i. "železniški eksperanto".Dolfe napisal/-a:Glasnik napisal/-a:....
A ve kdo, kaj pomeni Charlie ali pa Echo?
L.P.: Glasnik
Pa ne, da je v pravilnikih zajet mednarodni "spelling"?
Sicer pa sem danes bolj na hitro preletel pravilnik o zavorah, varnostnih napravah in opremi žel. vozil. Niti ni tako hudo. Je le nekaj sprememb in to na "bolje".
lp
Dolfe
Zato, ker imajo v mislih, da se njihovi vaki ne morejo pokvariti na odprti progi in jih zato ni potrebno zavarovati proti samopremaknitvi. Kaj pa dejansko to pomeni, pa se samo spomnite izrednega dogodka, kateri se je zgodil v Črni Gori, ko vlak ni bil (pravilno) zavarovan proti samopremaknitvi. Ogromno mrtvih.... po nepotrebnem. Fizike se žal na takšen način ne da "petrigat"holding napisal/-a: ............severni sosedje so jih (nagibna kazala) že nekaj let nazaj UKINILI !................(le zakaj ???).......
......za pravilen odgovor podarjam brezplačen sprehod okoli Blejskega jezera...............................
To je moje osebno mnenje.
L.P.: Glasnik
Zanima me nekaj v zvezi z signalom Sprememba progovne hitrosti na...km/h
(4) Na signalu s tremi številkami velja zgoraj napisana hitrost za vlake z nagibno tehniko, hitrost, ki je na sredini, velja za lahke vlake, hitrost, ki je napisana spodaj, pa velja za druge vlake. V primeru, da je največja dovoljena progovna hitrost enaka za dve vrsti ali vse vrste vlakov, se na signalni plošči izpišeta dve enaki oziroma tri enake številke.
(signalni pravilnik)
- Kaj vse spada pod "lahke vlake"? (se kaj drugega poleg garnitur)
- Kaj vse spada pod "druge vlake"? (to so tovorni, a je to lahko npr. tudi moped, ki vleče za seboj potniške vagone al spada on med lahke vlake?)
Sprašujem zato, ker sem dobil različne odgovore od različnih (za to kompetentnih) oseb.
(4) Na signalu s tremi številkami velja zgoraj napisana hitrost za vlake z nagibno tehniko, hitrost, ki je na sredini, velja za lahke vlake, hitrost, ki je napisana spodaj, pa velja za druge vlake. V primeru, da je največja dovoljena progovna hitrost enaka za dve vrsti ali vse vrste vlakov, se na signalni plošči izpišeta dve enaki oziroma tri enake številke.
(signalni pravilnik)
- Kaj vse spada pod "lahke vlake"? (se kaj drugega poleg garnitur)
- Kaj vse spada pod "druge vlake"? (to so tovorni, a je to lahko npr. tudi moped, ki vleče za seboj potniške vagone al spada on med lahke vlake?)
Sprašujem zato, ker sem dobil različne odgovore od različnih (za to kompetentnih) oseb.
kretnica napisal/-a:No sem reku, da pravi vsak drugače.
P.S. Uvozni signali so v LJubljani, iz smeri ZM na desni strani?
Glasnik pač ne vozi vlakov in zato ni o tem natančno poučen.
Uvozni signali v postajo Ljubljana iz smeri Zidani Most, so:
Proga 1 - na levi strani
Progi 2 in 3 - na desni strani
Proga 4 - na desni strani
Proga 5 - na levi strani
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Med Ljubljano in Ljubljana-Zalog je med progama 1 in 2 "OS" (obojestranski promet). Tu ni termina pravi ali nepravi tir, temveč se imenuje "sosednji tir".
V bistvu gre za to, da vsaka od teh petih prog omogoča promet v obe smeri. Kot da bi šlo za enotirno progo.
Pa še pojasnilo. Uvozni, prostorni in kritni glavni signali, stojijo na zunanji strani proge. Pač glede na levo ali desnostranski promet.
Izvozni signali "Is" pa stojijo vedno na desni strani pripadajočega tira. Če temu ni tako, potem se označijo s svarilniki.
lp
Dolfe
V bistvu gre za to, da vsaka od teh petih prog omogoča promet v obe smeri. Kot da bi šlo za enotirno progo.
Pa še pojasnilo. Uvozni, prostorni in kritni glavni signali, stojijo na zunanji strani proge. Pač glede na levo ali desnostranski promet.
Izvozni signali "Is" pa stojijo vedno na desni strani pripadajočega tira. Če temu ni tako, potem se označijo s svarilniki.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Dolfe pri obojestranskem prometu si pozabil "redni" tir.Dolfe napisal/-a:Med Ljubljano in Ljubljana-Zalog je med progama 1 in 2 "OS" (obojestranski promet). Tu ni termina pravi ali nepravi tir, temveč se imenuje "sosednji tir".
V bistvu gre za to, da vsaka od teh petih prog omogoča promet v obe smeri. Kot da bi šlo za enotirno progo.
Pa še pojasnilo. Uvozni, prostorni in kritni glavni signali, stojijo na zunanji strani proge. Pač glede na levo ali desnostranski promet.
Izvozni signali "Is" pa stojijo vedno na desni strani pripadajočega tira. Če temu ni tako, potem se označijo s svarilniki.
lp
Dolfe
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan