Se Siemens res umika iz primorske proge?

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Se Siemens res umika iz primorske proge?

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Predvsem na primorskem koncu sem že večkrat slišal, da Siemens umika svojo tehnologijo na znanih primorskih postajah, Preserje, Borovnica, Verd,..... Tako naj bi Iskra vgradila svojo že preizkušeno tehnologijo.
Glede na to da železničarji največ uporabnih podatkov dobimo ravno od neželezničarjev, bi bil dobrodošel kak komentar.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Prejšnji teden sem bil v Košani, kjer sem govoril s tamkajšnjim zaporničarjem. Na nivojskem cestnem prehodu se zapornice še vedno zapirajo ročno, čeprav je že leta in leta vgrajena simensova varnostna naprava. No, kot mi je rekel, so nad to napravo dokončno obupali in bodo po vsej verjetnosti zdaj vgradili Iskrino!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

:shock: Torej pomeni, da bodo nazaj vgrajevali podobne SVN, kot so jih pred par leti odmontirali na nekaterih postajah - torej relejne SVN? Kdo bo pa vse to plačal? Daljinsko vodenje prometa ostaja v planu ali ne? Kdaj bi se naj začelo kaj dogajati v smeri ponovne zamenjave SVN? In kaj bo s Pomurskim krakom proge? :roll:

Skratka, postavil sem sama vprašanja, nič uporabnega torej. :lol: :wink:
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Nenavadno...

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Kot laiku se mi zdi nenavadno, da taka firma, kot je Siemens, nebi zmogla rešiti problemov, ki se pojavljajo v zvezi z nivojskimi prehodi...
Tudi elektronske postajne postavljalnice so, razen za moje pojme nepregledne in premajhne tirne slike, zelo zanimive in ponujajo ogromno novih varnostnih možnosti. Kako čudno je, da je vse ostalo nedorečeno...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ah, ne. Relejne naprave so preživeta stvar, vsaj kar se SŽ tiče. Iskra ima bojda zelo uspešen in dognan sistem, katerega prodaja celo po Nemčiji. :D
Kdo bo plačal? Jaz sicer nimam pojma o tovrstnem financiranju. Menim pa, da bi Siemens moral plačati odškodnino za vsa ta leta, ko je v temo brcal. :evil:
Po moji logiki ne moreš zaračunati nekaj česar nisi naredil. :roll:

Modifikacija se bo zagotovo odvijala po planu tudi za pomursko progo. Zgleda da ima trenutna uprava SŽ precej posluha za to.

Da bi le res bilo tako. :wink:

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Po mojem mnenju se je Siemens opekel, ker je ZELO podcenil posel, ki ga je dobil kar tako, na račun močnih zvez.
Najbrž so si ogledovali kakšno kamniško ali dolenjsko progo in mislili, da če pokažejo nekaj elementov iz svoje štacune "vse po 199", da bomo vsi padali v nezavest od vzhičenja.

Hvalabogu je še nekaj treznih glav, ki niso popustile kljub močnim pritiskom. Mislim da ima tu tudi PIRS precej zaslug za to.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Pa veš kaj več o tem Iskrinem sistemu?

Drugače pa se strinjam, da je skrajni čas, da se nekaj zgodi na tem področju. Kolikor sem slišal, je omenjeni sistem, ki ga je Siemens vgradili v Sloveniji, bil razvit za enotirne proge (po možnosti stranske), oni so pa očitno mislili, da bodo na hitro prilagodili za dvotirno progo. Tako da za kakšno dolensjko ali pa kamniško progo bi to mogoče res bilo. :roll:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Kot sem našel, imajo razvit sistem za daljinsko vodenje prometa, ki pa je nadgradnja relejnega sistema:

http://www.iskrasistemi.si/novice_tris_ctc.html
http://www.iskrasistemi.si/documents/tr ... ng_web.pdf

Verjetno bi se s tem dalo daljinsko voditi tudi elektronske SVN, samo vgrajene Siemensove so pa problematične. :roll: :?:

O signalnovarnostnih napravah pa nisem nikjer zasledil, na kakšnem principu delujejo:
http://www.iskrasistemi.si/slo_azp.html

No pustimo se presenetit, pa upam, da se čim prej kaj premakne z mrtve točke. :)
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Ja, izvrstno!

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Kako dobro je videti, da tudi doma zmoremo marsikaj...
Kljub tehnološki zastarelosti je prav zanimivo videti TK v Ljubljani ali v Hrpeljah...zadeva namreč funkcionira in je prav impresivna...
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Če se ne motim je nekdo rekel, da je siemensov sistem razvit za enotirno progo, kot sem nekje prebral naj bi bohinsko progo opremili s telekomando. Ali mogoče kdo kaj ve o tem.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Ja, izvrstno!

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Dirigent napisal/-a:Kako dobro je videti, da tudi doma zmoremo marsikaj...
Kljub tehnološki zastarelosti je prav zanimivo videti TK v Ljubljani ali v Hrpeljah...zadeva namreč funkcionira in je prav impresivna...
Pohvale vredna zanimivost.
Verjetno se spomnite znamenitega požara v H. Kozini. Gasilci so celo zgradbo dobesedno zalili z vodo. Seveda je tudi celo postrojenje je bilo zalito.
To so potem osušili in očistili in kot vidite, vse deluje brez težav. 8)


lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

marinc napisal/-a:Če se ne motim je nekdo rekel, da je siemensov sistem razvit za enotirno progo, kot sem nekje prebral naj bi bohinsko progo opremili s telekomando. Ali mogoče kdo kaj ve o tem.
Za bohinjsko progo je bila nekoč predvidena telekomanda koprske proge, na koprsko progo bi pa naj prišle nove SV naprave, saj se na koprski progi načrtuje APB tudi od Prešnice naprej. Na bohinjsko progo so že namestili določene dele SV naprav iz proge LJ - Sežana (konkretno so SV že prestavljene v Ilirsko Bistrico in v Štanjel, predvidena je pa tudi njihova montaža na Kočevsko progo - seveda če jih bodo sedaj sploh odstranili iz Divače in Postojne).

Kako se bo sedaj zadeva razvijala, bomo pa videli. Po mojem bi bilo dobro, če bi dali roke vstran od Siemensa. :roll:
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Kolikor mi je znano se Siemens ne umika z nobene proge in Slovenije (škoda!!!), varianta, da bi Iskra opremila naše proge z novimi signalnovarnostnimi napravami pa se mi tudi ne zdi verjetna. Kolikor mi je poznano je sistem, katerega razvija Iskra zgolj nadgradnja elektrorelejnih signalnovarnostnih naprav in gre v bistvu za elektronsko vodene elektrorelejne sv naprave. Elektronsko vodeno elektrorelejno sv naprave imamo v Slo npr. v postaji Celje. Na postajah v Slo katere so opremljene z elektrorelejnimi sv napravami imajo velike probleme z vzdrževanjem in odpravljanjem napak zaradi pomankanja rezervnih delov, saj jih za takšne naprave prizvajalec več ne zagotavlja, zato ne verjamem, da se bomo vračali na tak sistem, kjer je že izgrajen. Vendar pa se na SŽ nikoli ne ve!!
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Odgovori