Drugače pa imajo v Beljaku, v cerkvi sv. Nikolaja ( blizu železniške postaje ) zanimive jaslice. Jezusovo rojstvo so postavili v maketo starega vagona.Dolfe napisal/-a:Avstrijci so dobrih 10 let za Slovenijo. Začeli so prakticirati tisto, kar mi že leta obvladamo v nulo. pressamater napisal/-a: Kar se vožnje po polžje tiče, jo Avstrici že prakticirajo .......
lp
Remont v "KARAVANKAH"
Re: Remont v "KARAVANKAH"
whistler napisal/-a:@holding: Kako pa bo v tem času z vožnjami mednarodnih vlakov? Večina jih namreč pelje ravno v času zapore...
....neuradno (predvidoma)....... 414/415 in 498/499 normalno, 4961/4966 normalno, VSI OSTALI: Jesenice-Villach-Jesenice----AVTOBUSI... ...
holding napisal/-a:...najprej redne progovne hitrosti:
-od Jesenic do južnega portala (oziroma cca 300 metrov daleč v predor, do konca ovinka)....70 km/h....
-predor, do začetka krivine na izvozu (severni portal)....100 km/h..... ...
-nato do Podrožce....70km/h....
...trenutno dejansko stanje pa je popolnoma drugačno, še slabše, kot navaja @Dolfe.... ...
...Proga 1 (desni tir gledano iz Js proti Rn): poč. vožnja od južnega portala do drž. meje = 70 km/h, od meje do severnega portala (ÖBB) = 50 km/h...(vlak podaljša vožnjo cca 4 minute)... ...
...Proga 2 (levi tir gledano iz Js proti Rn):poč. vožnja od južnega portala do drž. meje = 50 km/h, od meje (ÖBB) do severnega portala = 20 km/h....vlak podaljša vozni čas za 100%.....pol ure namesto 14 - 15 minut.....!!!....
...med Podrožco (Rn) in Ledenicami (Lz) se jim je pošteno zalomilo..... saj jim je počasno vožnjo 50 km/h (progovna 70 km/h) pozno jesensko obilno deževje in nato dober meter snega zje*alo znanje in so morali hitrost zmanjšati na 20 km/h....in to slabe ŠTIRI kilometre daleč....(9 minut zamude /vlak...pri zaporedju ali križanju, se zadeva podvoji ....18-20 minut..)...amater napisal/-a:Kar se vožnje po polžje tiče, jo Avstrici že prakticirajo . Med prazniki sva se podala bratranec in jaz z vlakom do Beljaka. Pa od Podrožce do skoraj sredine poti do Beljaka ( imena postaje se ne spomnim, je pa blizu jezero ) je vlak peljal zeloooo počasi. Tako smo "pridelali" 10 min zamude za tja in 20 za nazaj.bart napisal/-a:Mogoče avtobusni prevoz ali pa vožnja po polžje.
Kar pa se padca v predoru tiče, pa služi odvodnjavanju vode.
Je bolj smotrno uporabljati gravitacijo, kljub temu, da bi ga že takrat lahko v vago izkopali.
Jernej
...poglejmo malo v polpreteklo zgodovino, da bodo zadeve bolj razumljive... ...
...leta 1979 je bil ponovno dan v promet drugi tir skozi KARAVANKE....."stari (Proga 2) je pač ostal, kjer je bil, le malenkost k zidu so ga pomaknili, novi (Proga 1) pa je bil nov......osemdeseta in začetek devetdesetih - do razpada Juge - je bil noro veliko prometa (danes vsi mednarodni potniški via Jesenice skupaj v enem dnevu prepeljejo manj potnikov, kot jih je v osemdesetih EN brzovlak !!!)......in o zaporah ni bilo niti za pomislit, pa tudi priprave na gradnjo drugega tira Ljubljana-Jesenice in Podrožca-Beljak so bile v polnem teku...(leta 1990 so imeli sosedje že vse nared za začetek gradnje Gödesdorf-Faak am See)....nato pa ...."balkanska jajca"....
....slabih petnajst let NIČ....Juge ni bilo več, trga na Balkanu malo, v Koper se da tudi preko Šentilja, predori (po Mont Blancu, Tauernu in nazadnje Kaprunu) so postali "frdamani"...... ...pa še pokojni Heider je forsiral Koralpen Strecke (ves denar je menda šel za ta projekt).....govorilo se je že, da s 1.1.2009 EN tir v Karavankah ZAPREJO...... ...
....lani so sanirali Podrožco (skoraj dve leti je bila Vmax iz 60km/h na celi postaji zmanjšana na 30 km/h, 1216/541 je zaradi tega vlekla proti Jesenicam le 960 ton namesto 1060)...odsek Le-Rn jim crkava....... ...ampak, očitno kaže na bolje......(DB itd...)....
Hej, vse tole se bere, kot da bi to bilo nekje daleč na jugu in ne na severni strani Alp.
Zanimivo. Če je človek preveč odvisen od drugih virov (zgodbic) in se o razmerah ne prepriča sam, ima čisto drugačne predstave o sosedih.
MMG, sam spadam bolj med lokalpatriote in se čez mejo ne oziram kaj dosti. Tako sem bil vedno na sveto prepričan, da na "zahodu" vse odlično štima, da je tam med in mleko kar v jarku za cesto ...... Pa kot kaže ni ravno tako. Precej resnic o življenju v Italiji mi je pojasnil že David (@zbowe) in sedaj se zgodba ponavlja tudi iz severno-karavanške strani.
Kaj se če, vsak svoj križ nos', pa je kar je. (prosto po Iztoku Mlakarju)
Dolfe
Zanimivo. Če je človek preveč odvisen od drugih virov (zgodbic) in se o razmerah ne prepriča sam, ima čisto drugačne predstave o sosedih.
MMG, sam spadam bolj med lokalpatriote in se čez mejo ne oziram kaj dosti. Tako sem bil vedno na sveto prepričan, da na "zahodu" vse odlično štima, da je tam med in mleko kar v jarku za cesto ...... Pa kot kaže ni ravno tako. Precej resnic o življenju v Italiji mi je pojasnil že David (@zbowe) in sedaj se zgodba ponavlja tudi iz severno-karavanške strani.
Kaj se če, vsak svoj križ nos', pa je kar je. (prosto po Iztoku Mlakarju)
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
.. tudi uradna stran SŽ bere forumholding napisal/-a:Objavljeno: 08.01.2009, 17:17:13
...med Podrožco (Rn) in Ledenicami (Lz) se jim je pošteno zalomilo..... saj jim je počasno vožnjo 50 km/h (progovna 70 km/h) pozno jesensko obilno deževje in nato dober meter snega zje*alo znanje in so morali hitrost zmanjšati na 20 km/h....in to slabe ŠTIRI kilometre daleč....(9 minut zamude /vlak...pri zaporedju ali križanju, se zadeva podvoji ....18-20 minut..)...
Re: Remont v "KARAVANKAH"
...remont je v polnem teku.....sosedje so konec februarja med Ledenicami in Podrožco sanirali počasno vožnjo (20 km/h) in jo dvignili na 50 km/h (menjava tirnic na odseku cca 3,5 km),...Karavanke se rihtajo strogo po planu.... ...na "Gorenjki" (od Kranja do Jesenic) pa je tudi živo.... ...."unimog", EE, podbijallke, plug, menjava tirnic, varilci, itd.....avtobusi Kranj-Ledenice...ali Kranj-Jesenice...ali Jesenice-Ledenice...pa še "enotirni" cestni predor "Karavanke"......samo četrtki in petki so brez zapor na Gorenjki (Karavanke pa so zaprte vsak dan).... ...
...še sreča, da je recesija..... ....in se tovorci lahko ponoči zdrenjajo skozi luknjo....
...še sreča, da je recesija..... ....in se tovorci lahko ponoči zdrenjajo skozi luknjo....
Re: Remont v "KARAVANKAH"
Pa cel kup počasnih voženj. Kaj konkretno naj bi se delalo na omenjenem odseku pri nas?holding napisal/-a:na "Gorenjki" (od Kranja do Jesenic) pa je tudi živo.... ...."unimog", EE, podbijallke, plug, menjava tirnic, varilci, itd.....
Re: Remont v "KARAVANKAH"
Nekaj slik predora je tukaj http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=17&t=4215, vendar ne od remonta.
Re: Remont v "KARAVANKAH"
Je že končano ali so še kakšne zapore?
Re: Remont v "KARAVANKAH"
Mislim, da je koncano glede na to, da se je danes zacela zapora na progi Mb-Sentilj...
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Remont v "KARAVANKAH"
Zaključeno 03.04.2009 ob 19.30 uri.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Remont v "KARAVANKAH"
Kaj bodo delali?Jembah napisal/-a:..., da se je danes zacela zapora na progi Mb-Sentilj...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal