Remont v "KARAVANKAH"

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
amater
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 05.08.2007, 20:41

Odgovor Napisal/-a amater »

Dolfe napisal/-a:
amater napisal/-a: Kar se vožnje po polžje tiče, jo Avstrici že prakticirajo .......
Avstrijci so dobrih 10 let za Slovenijo. Začeli so prakticirati tisto, kar mi že leta obvladamo v nulo. press Slika


lp
Slika
Drugače pa imajo v Beljaku, v cerkvi sv. Nikolaja ( blizu železniške postaje ) zanimive jaslice. Jezusovo rojstvo so postavili v maketo starega vagona.
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1289
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Odgovor Napisal/-a bart »

Dolfe napisal/-a: Avstrijci so dobrih 10 let za Slovenijo. Začeli so prakticirati tisto, kar mi že leta obvladamo v nulo. press Slika
Slika
Jernej
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Remont v "KARAVANKAH"

Odgovor Napisal/-a holding »

whistler napisal/-a:@holding: Kako pa bo v tem času z vožnjami mednarodnih vlakov? Večina jih namreč pelje ravno v času zapore...

....neuradno (predvidoma)....... 414/415 in 498/499 normalno, 4961/4966 normalno, VSI OSTALI: Jesenice-Villach-Jesenice----AVTOBUSI... :lol: ...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

holding napisal/-a:...najprej redne progovne hitrosti:
-od Jesenic do južnega portala (oziroma cca 300 metrov daleč v predor, do konca ovinka)....70 km/h....

-predor, do začetka krivine na izvozu (severni portal)....100 km/h..... :!: ...

-nato do Podrožce....70km/h....

...trenutno dejansko stanje pa je popolnoma drugačno, še slabše, kot navaja @Dolfe.... :cry: :cry: :cry: ...

...Proga 1 (desni tir gledano iz Js proti Rn): poč. vožnja od južnega portala do drž. meje = 70 km/h, od meje do severnega portala (ÖBB) = 50 km/h...(vlak podaljša vožnjo cca 4 minute)... :x ...

...Proga 2 (levi tir gledano iz Js proti Rn):poč. vožnja od južnega portala do drž. meje = 50 km/h, od meje (ÖBB) do severnega portala = 20 km/h....vlak podaljša vozni čas za 100%.....pol ure namesto 14 - 15 minut.....!!!....
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

amater napisal/-a:
bart napisal/-a:Mogoče avtobusni prevoz ali pa vožnja po polžje.

Kar pa se padca v predoru tiče, pa služi odvodnjavanju vode.
Je bolj smotrno uporabljati gravitacijo, kljub temu, da bi ga že takrat lahko v vago izkopali. :wink:

Jernej
Kar se vožnje po polžje tiče, jo Avstrici že prakticirajo . Med prazniki sva se podala bratranec in jaz z vlakom do Beljaka. Pa od Podrožce do skoraj sredine poti do Beljaka ( imena postaje se ne spomnim, je pa blizu jezero ) je vlak peljal zeloooo počasi. Tako smo "pridelali" 10 min zamude za tja in 20 za nazaj.
...med Podrožco (Rn) in Ledenicami (Lz) se jim je pošteno zalomilo..... saj jim je počasno vožnjo 50 km/h (progovna 70 km/h) pozno jesensko obilno deževje in nato dober meter snega zje*alo znanje in so morali hitrost zmanjšati na 20 km/h....in to slabe ŠTIRI kilometre daleč....(9 minut zamude /vlak...pri zaporedju ali križanju, se zadeva podvoji ....18-20 minut..)...

...poglejmo malo v polpreteklo zgodovino, da bodo zadeve bolj razumljive... :?: ...

...leta 1979 je bil ponovno dan v promet drugi tir skozi KARAVANKE....."stari (Proga 2) je pač ostal, kjer je bil, le malenkost k zidu so ga pomaknili, novi (Proga 1) pa je bil nov......osemdeseta in začetek devetdesetih - do razpada Juge - je bil noro veliko prometa (danes vsi mednarodni potniški via Jesenice skupaj v enem dnevu prepeljejo manj potnikov, kot jih je v osemdesetih EN brzovlak !!!)......in o zaporah ni bilo niti za pomislit, pa tudi priprave na gradnjo drugega tira Ljubljana-Jesenice in Podrožca-Beljak so bile v polnem teku...(leta 1990 so imeli sosedje že vse nared za začetek gradnje Gödesdorf-Faak am See)....nato pa :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: ...."balkanska jajca"....

....slabih petnajst let NIČ....Juge ni bilo več, trga na Balkanu malo, v Koper se da tudi preko Šentilja, predori (po Mont Blancu, Tauernu in nazadnje Kaprunu) so postali "frdamani"...... :x :x :x ...pa še pokojni Heider je forsiral Koralpen Strecke (ves denar je menda šel za ta projekt).....govorilo se je že, da s 1.1.2009 EN tir v Karavankah ZAPREJO...... :shock: :shock: :shock: ...

....lani so sanirali Podrožco (skoraj dve leti je bila Vmax iz 60km/h na celi postaji zmanjšana na 30 km/h, 1216/541 je zaradi tega vlekla proti Jesenicam le 960 ton namesto 1060)...odsek Le-Rn jim crkava....... :lol: :lol: :lol: ...ampak, očitno kaže na bolje......(DB itd...)....
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Hej, vse tole se bere, kot da bi to bilo nekje daleč na jugu in ne na severni strani Alp. :lol:

Zanimivo. Če je človek preveč odvisen od drugih virov (zgodbic) in se o razmerah ne prepriča sam, ima čisto drugačne predstave o sosedih.
MMG, sam spadam bolj med lokalpatriote in se čez mejo ne oziram kaj dosti. Tako sem bil vedno na sveto prepričan, da na "zahodu" vse odlično štima, da je tam med in mleko kar v jarku za cesto ...... Pa kot kaže ni ravno tako. Precej resnic o življenju v Italiji mi je pojasnil že David (@zbowe) in sedaj se zgodba ponavlja tudi iz severno-karavanške strani.

Kaj se če, vsak svoj križ nos', pa je kar je. (prosto po Iztoku Mlakarju) :wink:

Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

.... :lol: :lol: :lol: ...zaenkrat kaže, da bodo tudi naši izkoristili "dnevni mrk" tovornega prometa na Gorenjki......v večih 4 do 7 - urnih zaporah bodo izvedli nujna vzdrževalna dela.....

.....izgleda, da se bo marca po Gorenjki več pešačilo kot vozilo...... :igraca :igraca .......Štajerci, samo recesija vas reši......... :lol: :lol: :lol: ...
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

holding napisal/-a:Objavljeno: 08.01.2009, 17:17:13

...med Podrožco (Rn) in Ledenicami (Lz) se jim je pošteno zalomilo..... saj jim je počasno vožnjo 50 km/h (progovna 70 km/h) pozno jesensko obilno deževje in nato dober meter snega zje*alo znanje in so morali hitrost zmanjšati na 20 km/h....in to slabe ŠTIRI kilometre daleč....(9 minut zamude /vlak...pri zaporedju ali križanju, se zadeva podvoji ....18-20 minut..)...
.. tudi uradna stran SŽ bere forum
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Remont v "KARAVANKAH"

Odgovor Napisal/-a holding »

...remont je v polnem teku.....sosedje so konec februarja med Ledenicami in Podrožco sanirali počasno vožnjo (20 km/h) in jo dvignili na 50 km/h (menjava tirnic na odseku cca 3,5 km),...Karavanke se rihtajo strogo po planu.... :P ...na "Gorenjki" (od Kranja do Jesenic) pa je tudi živo.... :roll: ...."unimog", EE, podbijallke, plug, menjava tirnic, varilci, itd.....avtobusi Kranj-Ledenice...ali Kranj-Jesenice...ali Jesenice-Ledenice...pa še "enotirni" cestni predor "Karavanke"......samo četrtki in petki so brez zapor na Gorenjki (Karavanke pa so zaprte vsak dan).... :P ...

...še sreča, da je recesija..... :mrgreen: ....in se tovorci lahko ponoči zdrenjajo skozi luknjo....
whistler
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 716
Pridružen: 31.05.2007, 19:19
Kraj: Gorenjska

Re: Remont v "KARAVANKAH"

Odgovor Napisal/-a whistler »

holding napisal/-a:na "Gorenjki" (od Kranja do Jesenic) pa je tudi živo.... :roll: ...."unimog", EE, podbijallke, plug, menjava tirnic, varilci, itd.....
Pa cel kup počasnih voženj. Kaj konkretno naj bi se delalo na omenjenem odseku pri nas?
Uporabniški avatar
Marlo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 177
Pridružen: 24.01.2009, 11:44

Re: Remont v "KARAVANKAH"

Odgovor Napisal/-a Marlo »

Nekaj slik predora je tukaj http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=17&t=4215, vendar ne od remonta.
jonatan
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 33
Pridružen: 05.03.2007, 7:05

Re: Remont v "KARAVANKAH"

Odgovor Napisal/-a jonatan »

Je že končano ali so še kakšne zapore?
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Remont v "KARAVANKAH"

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Mislim, da je koncano glede na to, da se je danes zacela zapora na progi Mb-Sentilj...
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Remont v "KARAVANKAH"

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Zaključeno 03.04.2009 ob 19.30 uri.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Remont v "KARAVANKAH"

Odgovor Napisal/-a Signal »

Jembah napisal/-a:..., da se je danes zacela zapora na progi Mb-Sentilj...
Kaj bodo delali?
Prijeten preostanek dneva
Signal
Odgovori