Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 03.02.2009, 20:43

Očitno je, da je zaradi cvetočih svetovnih gospodarskih razmer razprava o drugem oz. novem tiru Divača-Koper potihnila. Morda je prilika za gradnjo dokončno zamujena....
Je morda zadnje čase bilo kaj rečenega o tem?
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1449
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

OdgovorNapisal/-a Dino S » 03.02.2009, 20:52

Vlačič je na začetku mandata nekaj govoril, da se bo začela gradnja drugega tira v tem mandatu.

Ali se že sploh ve točna trasa proge?
Kolk sem na netu pobrskal bi naj večinoma šla proga samo po predorih, le tu pa tam pokukala na svetlo.

Če slučajno kdo ve za kakšen bolj natančen načrt trase proge bi bil zahvalen, da objavi tu.
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

OdgovorNapisal/-a Kremšnita » 03.02.2009, 21:29

Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

OdgovorNapisal/-a Kremšnita » 03.02.2009, 21:46

Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1744
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

OdgovorNapisal/-a Signal » 22.02.2009, 19:12

O izgradnji APB-ja na odseku Prešnica - KP_tovorna je vse tiho.
Ima kdo informacije, kako daleč so z deli?

Lp Signal
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 22.02.2009, 20:01

Kot je videti, so še vedno pri kanalih.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3357
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 22.02.2009, 20:24

Signal napisal/-a:O izgradnji APB-ja na odseku Prešnica - KP_tovorna je vse tiho.
Ima kdo informacije, kako daleč so z deli?

Lp Signal

APB na Koprski brez novih ENP je strel v prazno.... Pa tudi če bo zgrajen pred ENPji ne bo dosti koristen za vožnje vlakov navzdol v snopih, ker imaš na izogibališčih samo dva tira. Med Divačo in Bivjem je predvidenih 19 prostornih odsekov....

pa tudi, če se bo vozilo v snopih dol, kaj bodo potem stali vlaki za gor..... :?

Čudno je vseskupaj..... :roll:
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 304
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

OdgovorNapisal/-a električar » 23.02.2009, 23:51

Signal napisal/-a:O izgradnji APB-ja na odseku Prešnica - KP_tovorna je vse tiho.
Ima kdo informacije, kako daleč so z deli?




Nekaj se premika. Prejšnji teden sem v Iskri videl neke elektro omarice za koprsko progo, ki so čakale na odpremljanje.

Sicer pa se mi zdi, da bodo velika vlaganja v obstoječo progo odmaknila novo dvotirno v negotovo prihodnost.

lp

Mitja
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1187
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a zbowe » 24.02.2009, 0:40

Regan 664 napisal/-a:...pa tudi, če se bo vozilo v snopih dol, kaj bodo potem stali vlaki za gor..... :?

Čudno je vseskupaj..... :roll:


Enostavno, zjutraj dol, popoldne gor. :who
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
dax
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 02.01.2007, 10:45
Kraj: sLOVEnija

OdgovorNapisal/-a dax » 24.02.2009, 19:22

zbowe napisal/-a:
Regan 664 napisal/-a:...pa tudi, če se bo vozilo v snopih dol, kaj bodo potem stali vlaki za gor..... :?

Čudno je vseskupaj..... :roll:


Enostavno, zjutraj dol, popoldne gor. :who




ha ha prva pametna do sedaj
Najboljša ideja do sedaj ki sem jih slišal svaka čast :D
seize the day
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

OdgovorNapisal/-a grikos » 24.02.2009, 20:54

Berem podatke iz zasnovalne študije in naletim na tole:
dolžina trase (m) 27.224
delež predorov (%) 74,64
delež viaduktov (%) 3,96

Rode in Grasseto si najbrž že maneta roke :twisted:
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1449
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

OdgovorNapisal/-a Dino S » 24.02.2009, 22:59

grikos napisal/-a:Berem podatke iz zasnovalne študije in naletim na tole:
dolžina trase (m) 27.224
delež predorov (%) 74,64
delež viaduktov (%) 3,96

Rode in Grasseto si najbrž že maneta roke :twisted:


A maš kako boljšo idejo kako bi trasa potekala?

Sej mogoče se bo kaj kaj pri razpisih do začetka gradnje kaj spremenilo, čeprav je to malo verjetno...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 25.02.2009, 9:12

N'č bat. Za naslednja tri leta smo končali z drugim koprskim tirom.
Čez cca tri leta bo ta tema spet aktualna za kakšnih 6 mesecev, načrti in osnutki se bodo malce prezračili, nato pa nazaj na varno, .....

..... v ta spoden ladelc. press Slika
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1449
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

OdgovorNapisal/-a Dino S » 25.02.2009, 16:50

Dolfe napisal/-a:N'č bat. Za naslednja tri leta smo končali z drugim koprskim tirom.
Čez cca tri leta bo ta tema spet aktualna za kakšnih 6 mesecev, načrti in osntki se bodo malce prezračili, nato pa nazaj na varno, .....

..... V ta spoden ladelc. press Slika

Nažalost je to v Sloveniji stalna praksa...
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 304
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a električar » 05.04.2009, 21:19

Kot ugotavljata Dolfe in Dino S se res ni bat, da se bo kaj kmalu začelo graditi. V sobotnem Delu (4.4.09) povzemajo izjavo aktualnega prometnega ministra, ki bi začel graditi enojni drugi tir že leta 2010 ali 2011, češ da bo priprava državnega lokacijskega načrta (DLN) za dvotirno progo trajala predolgo, za enojni tir pa je že sprejet. Naj spomnim, da je prejšnja vlada lansirala idejo o takojšnji gradnji dveh tirov, kar pa zahteva spremembo DLN, čeprav je bil že v osnovi predviden prostor za dvotirno progo.
Videti je, da vsaka vlada spreminja načrte in zavlačuje, potem pa ni treba narediti nič, kar je najlažje.
V drugi tir bom verjel šele, ko se bo odprlo gradbišče. #-o #-o #-o

lp

Mitja

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov