Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ne sekiraj se,sej samo bluzijo.To je imel eden čas med šihtom škljocati po računalniku.....
Se mi zdi da smo mi še večji lojbeti ker to sploh komentiramo.Zarad mene lahko projektirajo TGV na Šmarno Goro in se zabavajo.Nimajo za vešalke,papir za printerje,ritnbris papir,službene rokavice in haljo,........ne pa......ahhhh
Se mi zdi da smo mi še večji lojbeti ker to sploh komentiramo.Zarad mene lahko projektirajo TGV na Šmarno Goro in se zabavajo.Nimajo za vešalke,papir za printerje,ritnbris papir,službene rokavice in haljo,........ne pa......ahhhh
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
V tem pisanju je veliko resnice. Res je, da bi novo načrtovana trasa bila krajša za kar spodobnih 17 kilometrov, sedaj je od Divače do Koper potniške 48 kilometrov. Se pa poraja vprašanje kako bi na tej novonačrtovani progi sploh potekal. Kot je videti gre tudi tukaj za enotirno progo z možnostjo kasnejše dograditve drugega tira.preglednik napisal/-a:Koliko potnikov pa se vozi danes v Koper z vlakom? Takšen mega projekt za tovorne vlake pa se mi zdi malo prerazsipen. Dalo bi se urediti tudi ceneje.
Zanima me, v katero smer bi po tej progi vozili vlaki, v obe smeri S tem nebi bistveno rešili problema ozkega grla, katerega povzročajo enotirne proge. V kolikor pa bi jo uporabljali zgolj za eno smer, je to pa še večji absurd, saj bi v eno smer z veliko hitrostjo filali vlake po krajšem odseku, medtem ko bi po starem daljšem odseku proge še vedno cijazili. V tem primeru bi v Kopru lahko zmanjkovalo vlakov proti Divači oz. bi jih iz Divače v Kopru enostavno zasuli.
Tine
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Na koprski progi je na letnem nivoju nekje do 200.000 potnikov.....
Ko bi bile odprta oba tira - novi in stari tir, naj bi - predpostzavlja se vlaki vozili po sledečem:
tovorni iz kopra po novi
tovorni v koper po stari
brzi v obe smeri po novi
lokalc v obe smeri po stari
Dejansko še vedno ne vemo,s e ne ve ali bo novi tir imel izogibališče al ne (črni kal - prevozni + en tir)
Tolko na hitro.....
Ko bi bile odprta oba tira - novi in stari tir, naj bi - predpostzavlja se vlaki vozili po sledečem:
tovorni iz kopra po novi
tovorni v koper po stari
brzi v obe smeri po novi
lokalc v obe smeri po stari
Dejansko še vedno ne vemo,s e ne ve ali bo novi tir imel izogibališče al ne (črni kal - prevozni + en tir)
Tolko na hitro.....
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
20km pod zemljo... nekdo se dela norca. Se res nebi dalo nadgraditi obstojece proge, sekati kaksen ovinek in dodati drugi tri? Ker tole je znanstvena fantastika. 20km... mogoce pa jo bodo kar po jamah speljali in ne bo potrebno vrtati.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Smiselni cilj je, da se zmanjšajo vzponi na najmanjšo možno mero. Seveda je zato cena v sami dolžini proge. Ob stari progi pa je to nemogoče.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1942
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Bi bilo mogoče: Drugi (paralelni) tir do Iz Divače do Prešnice (Kozine), ter od Hrastovelj dalje do Kopra. Tisti klanec vmes bi pač ostal takšen kot je. Propustnost proge bi se tako bistveno povečala. Strme odseke prog pa poznajo po celem svetu (Semmering itd..)
preglednik
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Vse se da narediti ceneje, nekoč so že potegnili industrijski tir v Koper.Koliko potnikov pa se vozi danes v Koper z vlakom? Takšen mega projekt za tovorne vlake pa se mi zdi malo prerazsipen. Dalo bi se urediti tudi ceneje.
Kolko norcev se pa rado vozi po industrijskem tiru v Koper? Mogoče jih bo pa potem več, trg potniških prevozov v Sloveniji je zelo slabo razvit v primerjavi z okolico, torej je mnogo možnosti porasta števila potnikov, toda predpogoj je USTREZNA INFRASTRUKTURA. Tudi znižanju stroškov tovornega prometa pri vožnji iz Kopra v noranjost bo precej pomagal manjši naklon in s tem mnogo večja teža tovornih vlakov/ ali pa enak prevoz ob manj lokomotivah.
Sicer pa stroškov za infrastrukturo ne plačajo SŽ, ampak davkoplačevalci RS. Torej je tudi Nurmičeveo jamranje, da še za "skret papir" ni denarja povsem off-topic, tiče se prevoznika, ne pa infra strukture.
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Semmering se spravljajo podvrtati...preglednik napisal/-a:Strme odseke prog pa poznajo po celem svetu (Semmering itd..)
http://www.oebb.at/infrastruktur/de/5_0 ... /index.jsp
Pa še video: http://www.oebb.at/infrastruktur/de/5_0 ... /index.jsp
Vse je vprašanje ekonomije.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ljubitelj še zmeraj plačuješ ti moj sekret papir,nič se ne boj,da je kaj drugače!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Na video posnetku je zanimiv zemljevid, kjer je prikazana povezava proti Jadranu. Južna železnica je dobila obvoz.Tono napisal/-a: Semmering se spravljajo podvrtati...
Tine
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Slovenija pa nič. Zanimivo je, da se na tem posnetku sploh ne pridejo do Kopra, ki je menda oh in sploh luka za Avstrijo.Tin€ napisal/-a:Na video posnetku je zanimiv zemljevid, kjer je prikazana povezava proti Jadranu. Južna železnica je dobila obvoz.Tono napisal/-a: Semmering se spravljajo podvrtati...
Slovenija še pa kar v stilu, saj jim ne bo uspelo. Novi prometni minister je pa tako že izjavil, da je Slovenija na področju železnic zamudila priložnost, tako da bodo zgleda vrgli puško v koruzo pa še kak km avtoceste raje zgradili.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
http://www.youtube.com/watch?v=Q9sRHjOy ... re=related
ha ha ha lah sam povem o tej ideji! ha ha(ne morem se nehat smejat) Kdor je to zamislu oz.sanjal svaka mu čast ampak to v sloveniji bo ko bojo naši vnuki leteli na druge planete
Izdelava predora v sloveniji res da so cestni samo da omenim trojane oz. aktualni markovec i njihovi zapleti, da financ,organizacije ipd. za tak projekt ne omenjam!
Gospod avtor sanjaj naprej
ha ha ha lah sam povem o tej ideji! ha ha(ne morem se nehat smejat) Kdor je to zamislu oz.sanjal svaka mu čast ampak to v sloveniji bo ko bojo naši vnuki leteli na druge planete
Izdelava predora v sloveniji res da so cestni samo da omenim trojane oz. aktualni markovec i njihovi zapleti, da financ,organizacije ipd. za tak projekt ne omenjam!
Gospod avtor sanjaj naprej
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
če navdušenci nad železnico ali mogoče celo insiderji dvomijo o potrebnosti novih prog naj prosim lepo predlagajo ukinitev železnic v RS, kajti muzejskih prog pod zaščito UNESCA pa res ne potrebujemo. Morebitna finančna sredstva pa naj preusmerijo v AC program, bo takoj izredno velika podpora v javnosti....Gospod avtor sanjaj naprej ...
LP in pamet v roke dvomljivci
Ljubitelj
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
a zj bo pa Lötschberg line dobila svojo mini različico .jankonc napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=Q9sRHjOy ... re=related
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za železnice in žičnice je prejšnji teden ponovno vložilo vlogo za pridobitev OVS za drugi tir železniške proge Divača - Koper.
Mogoče pa tokrat uspe
Link
Mogoče pa tokrat uspe
Link