Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ne sekiraj se,sej samo bluzijo.To je imel eden čas med šihtom škljocati po računalniku.....
Se mi zdi da smo mi še večji lojbeti ker to sploh komentiramo.Zarad mene lahko projektirajo TGV na Šmarno Goro in se zabavajo.Nimajo za vešalke,papir za printerje,ritnbris papir,službene rokavice in haljo,........ne pa......ahhhh #-o
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3864
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

preglednik napisal/-a:Koliko potnikov pa se vozi danes v Koper z vlakom? Takšen mega projekt za tovorne vlake pa se mi zdi malo prerazsipen. Dalo bi se urediti tudi ceneje.
V tem pisanju je veliko resnice. Res je, da bi novo načrtovana trasa bila krajša za kar spodobnih 17 kilometrov, sedaj je od Divače do Koper potniške 48 kilometrov. Se pa poraja vprašanje kako bi na tej novonačrtovani progi sploh potekal. Kot je videti gre tudi tukaj za enotirno progo z možnostjo kasnejše dograditve drugega tira.

Zanima me, v katero smer bi po tej progi vozili vlaki, v obe smeri :?: S tem nebi bistveno rešili problema ozkega grla, katerega povzročajo enotirne proge. V kolikor pa bi jo uporabljali zgolj za eno smer, je to pa še večji absurd, saj bi v eno smer z veliko hitrostjo filali vlake po krajšem odseku, medtem ko bi po starem daljšem odseku proge še vedno cijazili. V tem primeru bi v Kopru lahko zmanjkovalo vlakov proti Divači oz. bi jih iz Divače v Kopru enostavno zasuli.
Tine
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3624
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Na koprski progi je na letnem nivoju nekje do 200.000 potnikov..... :roll:

Ko bi bile odprta oba tira - novi in stari tir, naj bi - predpostzavlja se vlaki vozili po sledečem:

tovorni iz kopra po novi
tovorni v koper po stari
brzi v obe smeri po novi
lokalc v obe smeri po stari

Dejansko še vedno ne vemo,s e ne ve ali bo novi tir imel izogibališče al ne (črni kal - prevozni + en tir)

Tolko na hitro.....
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a ledeni »

20km pod zemljo... nekdo se dela norca. Se res nebi dalo nadgraditi obstojece proge, sekati kaksen ovinek in dodati drugi tri? Ker tole je znanstvena fantastika. 20km... mogoce pa jo bodo kar po jamah speljali in ne bo potrebno vrtati. :bicikl :titanic
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Smiselni cilj je, da se zmanjšajo vzponi na najmanjšo možno mero. Seveda je zato cena v sami dolžini proge. Ob stari progi pa je to nemogoče.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1942
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Bi bilo mogoče: Drugi (paralelni) tir do Iz Divače do Prešnice (Kozine), ter od Hrastovelj dalje do Kopra. Tisti klanec vmes bi pač ostal takšen kot je. Propustnost proge bi se tako bistveno povečala. Strme odseke prog pa poznajo po celem svetu (Semmering itd..)
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Koliko potnikov pa se vozi danes v Koper z vlakom? Takšen mega projekt za tovorne vlake pa se mi zdi malo prerazsipen. Dalo bi se urediti tudi ceneje.
Vse se da narediti ceneje, nekoč so že potegnili industrijski tir v Koper.

Kolko norcev se pa rado vozi po industrijskem tiru v Koper? Mogoče jih bo pa potem več, trg potniških prevozov v Sloveniji je zelo slabo razvit v primerjavi z okolico, torej je mnogo možnosti porasta števila potnikov, toda predpogoj je USTREZNA INFRASTRUKTURA. Tudi znižanju stroškov tovornega prometa pri vožnji iz Kopra v noranjost bo precej pomagal manjši naklon in s tem mnogo večja teža tovornih vlakov/ ali pa enak prevoz ob manj lokomotivah.

Sicer pa stroškov za infrastrukturo ne plačajo SŽ, ampak davkoplačevalci RS. Torej je tudi Nurmičeveo jamranje, da še za "skret papir" ni denarja povsem off-topic, tiče se prevoznika, ne pa infra strukture.

LPL
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Tono »

preglednik napisal/-a:Strme odseke prog pa poznajo po celem svetu (Semmering itd..)
Semmering se spravljajo podvrtati...

http://www.oebb.at/infrastruktur/de/5_0 ... /index.jsp

Pa še video: http://www.oebb.at/infrastruktur/de/5_0 ... /index.jsp

Vse je vprašanje ekonomije.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ljubitelj še zmeraj plačuješ ti moj sekret papir,nič se ne boj,da je kaj drugače!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3864
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Tono napisal/-a: Semmering se spravljajo podvrtati...
Na video posnetku je zanimiv zemljevid, kjer je prikazana povezava proti Jadranu. Južna železnica je dobila obvoz.
Tine
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a 541 »

Tin€ napisal/-a:
Tono napisal/-a: Semmering se spravljajo podvrtati...
Na video posnetku je zanimiv zemljevid, kjer je prikazana povezava proti Jadranu. Južna železnica je dobila obvoz.
Slovenija pa nič. Zanimivo je, da se na tem posnetku sploh ne pridejo do Kopra, ki je menda oh in sploh luka za Avstrijo. #-o :cry:

Slovenija še pa kar v stilu, saj jim ne bo uspelo. :^o Novi prometni minister je pa tako že izjavil, da je Slovenija na področju železnic zamudila priložnost, tako da bodo zgleda vrgli puško v koruzo pa še kak km avtoceste raje zgradili.
jankonc
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 02.11.2010, 17:18
Kraj: kranj

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a jankonc »

http://www.youtube.com/watch?v=Q9sRHjOy ... re=related

ha ha ha lah sam povem o tej ideji! ha ha(ne morem se nehat smejat) :lol: Kdor je to zamislu oz.sanjal svaka mu čast ampak to v sloveniji bo ko bojo naši vnuki leteli na druge planete :)

Izdelava predora v sloveniji res da so cestni samo da omenim trojane oz. aktualni markovec i njihovi zapleti, da financ,organizacije ipd. za tak projekt ne omenjam!

Gospod avtor sanjaj naprej :lol: :lol: =D>
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

...Gospod avtor sanjaj naprej ...
če navdušenci nad železnico ali mogoče celo insiderji dvomijo o potrebnosti novih prog naj prosim lepo predlagajo ukinitev železnic v RS, kajti muzejskih prog pod zaščito UNESCA pa res ne potrebujemo. Morebitna finančna sredstva pa naj preusmerijo v AC program, bo takoj izredno velika podpora v javnosti.

LP in pamet v roke dvomljivci

Ljubitelj
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4285
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

#-o a zj bo pa Lötschberg line dobila svojo mini različico :mrgreen: .
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, Direktorat za železnice in žičnice je prejšnji teden ponovno vložilo vlogo za pridobitev OVS za drugi tir železniške proge Divača - Koper.
Mogoče pa tokrat uspe [-o<

Link
Odgovori