Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/cerna ... oca/281560
Takole!Država torej uradno dviguje roke od luke Koper in Slovenskih železnic.
In s tem pripravlja teren za poceni razprodajo enega in drugega.Verjetno za že znanega kupca.Tistega,ki je znal poiskati prave žepe.Žalostno!
Takole!Država torej uradno dviguje roke od luke Koper in Slovenskih železnic.
In s tem pripravlja teren za poceni razprodajo enega in drugega.Verjetno za že znanega kupca.Tistega,ki je znal poiskati prave žepe.Žalostno!
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Slovenija sama sebi koplje grob
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
saj se semolič in štrukelj ne vozita z vlakom
tako da bi podprla izgradnjo drugega tira
bo pa koper turistična meka z privezi v luki
tako da bi podprla izgradnjo drugega tira
bo pa koper turistična meka z privezi v luki
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ampak z eno pomanjkljivostjo, iz internih virov sem zvedel, da si pomagate z revmatičnim vratarjem.......mkx:
Lahko se sedaj vsi skupaj napihujete s svojimi sposobnostmi za šloganje. Ampak edini z uradnim certifikatom (licenco če hočete) o usposobljenosti za šloganje smo pa meteorologi
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Če parafraziram znan izrek: vsakega uspešnega inženirja podpira nekaj vdanih tehnikov.Ljubitelj napisal/-a:Ampak z eno pomanjkljivostjo, iz internih virov sem zvedel, da si pomagate z revmatičnim vratarjem.......
LP, Metod
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Drugi tir bi bil fina stvar, je pa seveda drag. Za dobrobit luke pa bi se morali lotiti gradnje vsaj nekaj km drugega tira, npr. 10 km vsako leto. Potrebujemo torej 6 let za celoto. Ker bi tir potekal ob obstoječem vsa birokracija ne more biti preveč zakomplicirana in bi moralo prej kot v enem letu priti do začetka del. Če zaradi papirjev in raznih vplivov na okolje in ne vem koga temu ne bi bilo tako, potem je vprašljiv sploh nadaljnji obstoj države, če je vse tako zakomplicirano. Ob takem kompliciranju v državi na vseh področjih, bomo čez nekaj let lahko ugotavljali vplive izseljenstva na zdravje ljudi in vpliva praznenja naselij na gnezditvene navade ptic.
Avstrijci izboljšujejo proge in gradijo nove, Hrvatje širijo pristanišče Reka, Slovenci pa ne želimo pretovarjati rude za Avstrijce, niti imeti daljšega kontejnerskega pomola. Imeli bi le turiste, ki bi zapravili vsaj 200 evrov na dan - rajši kar 500. Žal takih ob svetovnem varčevanju ni prav veliko - želijo si jih pa po vsem svetu.
Slovenska vlada bi ob varčevanju morala tudi vlagati denar v vitalne stvari za napredek države. Zmogljiva železnica je gotovo ena najpomembnejših stvari. Po veliko manjši ceni bi ob obstoječem tiru dobili vsako leto nekaj več drugega tira. Če bi hkrati povečali nosilnost tudi štajerske proge, izboljšali Bohinjko in po njej vozili tovor in elektrificirali do Hodoša, bi v par letih imeli velike možnosti prevoza tovora po železnici in luka dobre možnosti za širitev vsaj 20 let. Po etapah bi se lahko lotili tudi drugega tira na Gorenjsko, ne pa kot se dela sedaj, risati velikopotezne načrte, ki pa jih ne moremo uresničiti.
Avstrijci izboljšujejo proge in gradijo nove, Hrvatje širijo pristanišče Reka, Slovenci pa ne želimo pretovarjati rude za Avstrijce, niti imeti daljšega kontejnerskega pomola. Imeli bi le turiste, ki bi zapravili vsaj 200 evrov na dan - rajši kar 500. Žal takih ob svetovnem varčevanju ni prav veliko - želijo si jih pa po vsem svetu.
Slovenska vlada bi ob varčevanju morala tudi vlagati denar v vitalne stvari za napredek države. Zmogljiva železnica je gotovo ena najpomembnejših stvari. Po veliko manjši ceni bi ob obstoječem tiru dobili vsako leto nekaj več drugega tira. Če bi hkrati povečali nosilnost tudi štajerske proge, izboljšali Bohinjko in po njej vozili tovor in elektrificirali do Hodoša, bi v par letih imeli velike možnosti prevoza tovora po železnici in luka dobre možnosti za širitev vsaj 20 let. Po etapah bi se lahko lotili tudi drugega tira na Gorenjsko, ne pa kot se dela sedaj, risati velikopotezne načrte, ki pa jih ne moremo uresničiti.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Če ste spremljali novice,potem veste da so od danes za vekomaj izgubljena Evropska sredstva za izgradnjo drugega tira v Koper.
V Bruslju je vsa leta čakalo 450 mio Eur,naši uradniki pa so ta čas aktivno jemali psihoaktivna sredstva in v nasladi omame se igračkali z TGV-ji,porivali Bull-Mastife,hodili na terapije k Čepinki,....
Država di merda!
V Bruslju je vsa leta čakalo 450 mio Eur,naši uradniki pa so ta čas aktivno jemali psihoaktivna sredstva in v nasladi omame se igračkali z TGV-ji,porivali Bull-Mastife,hodili na terapije k Čepinki,....
Država di merda!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
se kdo upraša koliko bi denarja ostalo v kolikor bi zaprli koroško progo
na tej progi je v SŽ zaposlenih okoli 100 ljudi ...prometniki..kretniki.progovni vzdrževalci...itd
vlak z hitrostjo marije terezije
tovorni promet ??????????????????????????????????
torej rezerve so tudi na SŽ
na tej progi je v SŽ zaposlenih okoli 100 ljudi ...prometniki..kretniki.progovni vzdrževalci...itd
vlak z hitrostjo marije terezije
tovorni promet ??????????????????????????????????
torej rezerve so tudi na SŽ
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
probam razvozlati relacijo kretnik na Koroškem in drugi tir v Koper!
............ne gre,to je
............ne gre,to je
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
ne trudi se razumet....
15 boš dobil plačo za karkoli že
15 boš dobil plačo za karkoli že
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
ne,ne to bi pa rad slišal za kaj bom dobil plačo! Oz. kaj mi bodo "šenkali".
No da slišimo,kaj imajo novinci na forumu za povedati na to tematiko!
No da slišimo,kaj imajo novinci na forumu za povedati na to tematiko!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pozdrav.
Nurmi, tooo mi delaj!!! Mislim na tisto, da smo dokončno izgubili denar za drugi tir iz Bruslja. Smo spet pokazali Evropi (in sebi), da tujega nočemo.... s svojim pa ne znamo .
@bohinjc pa je mislil s Koroško progo tisto, kar sem pred nekaj časa v mojem "antiscenariju" sam zapisal. Ker so Koroško progo Avstrijci že skoraj spremenili v štuc, je nujno potrebno, da to progo zapremo, ljudi zmečemov penzijo, če pa to ne gre pa na cesto, naj se znajdejo. Denar za to pa preusmerimo drugam (če se le da, v kakšen novi tajkunski žep). Isto narediti s progo do Radgone, komu k***u se proga v Kočevje obnavlja Ludi na cesto pometat, progo gor pobrat....
Ni smeškota (ne "jokcota"), ki bi vsaj približno izrazil, kaj si mislim....
Jože
Nurmi, tooo mi delaj!!! Mislim na tisto, da smo dokončno izgubili denar za drugi tir iz Bruslja. Smo spet pokazali Evropi (in sebi), da tujega nočemo.... s svojim pa ne znamo .
@bohinjc pa je mislil s Koroško progo tisto, kar sem pred nekaj časa v mojem "antiscenariju" sam zapisal. Ker so Koroško progo Avstrijci že skoraj spremenili v štuc, je nujno potrebno, da to progo zapremo, ljudi zmečemov penzijo, če pa to ne gre pa na cesto, naj se znajdejo. Denar za to pa preusmerimo drugam (če se le da, v kakšen novi tajkunski žep). Isto narediti s progo do Radgone, komu k***u se proga v Kočevje obnavlja Ludi na cesto pometat, progo gor pobrat....
Ni smeškota (ne "jokcota"), ki bi vsaj približno izrazil, kaj si mislim....
Jože
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
kej češ Jože,je zmanjkalo za krasti,zdaj se bodo podgane pobile med sabo.
Luki Koper ne ostane drugega kot potegniti tir v Trst in gas na Pontebo.Rabili smo samo še en tak tir kot ga že imamo,nič drugega.Ampak Slovenc ne bi bil Slovenc če ne bi pretiraval v vseh obzirih z milijardnimi projekti,ki bi se jih bal zrežirati še Nemec.
Pa ne razumejo,da drugi tir ni za to tam,da se bodo ljubitelji in scrkljana gospoda fijakali z TGV-ji na morje,ampak zato da se omogoči razvoj Luki Koper.Kot je povedal v novicah direktor luke.Vsak evro,ki ga zasluži luka,prinese še en evro našemu gospodarstvu.Drugače je pa itak vseh polhen gobec o zagonu gospodarstva,je treba prvo osnovne stvari kot je infrastruktura porihtat.
Ampak ne!!! Oni bi pod zemljo,pa po viaduktih,pa......160 km na uro.Evo mojega pimpeka!
Pa vam bo Nurmič povedal,v komu je cela poanta.Poanta vsega je,da sproti in hitro prazniš "luknjo".In hitrost 75 km/h ali pa 160 km/h za teh 40 km ne igra nobene vloge.Ker itak naletiš dalje na zastarelo infrastrukturo in se zabaše.In prej kot bo sfrizirana infrastruktura v notranjosti,bo Luka samo še bled spomin.
Že samo en tak tir kot je sedaj,bi rešil problem za najmanj naslednjih 30 let in omogočil Luki 40% planirano rast.
Ampak ne! Planirali in sanjali so Ferrarija in na koncu pop.... še fičota.
Ovce!!!
To kar je pa @bohinjc napisal,je pa itak razmišljanje vladajočih garnitur v smeri rušenja socialnih transferjev,pravic delavcev in dostojanstva ljudi.In to je tudi približno vse kar znajo sproducirati v borbi proti krizi.
O ukrepih na prihodkovni strani,izterjavi davkov,zgrešena kreditiranja bank in vračila dolga le tem,razlastitev tajkunov,pospeševanja gospodarstva (kar infrastruktura in drugi tir je),......pa ne govori nobeden.
Še vedno pa čakam na argumentiran komentar in utemeljitev "za karkoli že" bom dobil 15 šenkano plačo.(pa verjetno še kdo na tem forumu)
Luki Koper ne ostane drugega kot potegniti tir v Trst in gas na Pontebo.Rabili smo samo še en tak tir kot ga že imamo,nič drugega.Ampak Slovenc ne bi bil Slovenc če ne bi pretiraval v vseh obzirih z milijardnimi projekti,ki bi se jih bal zrežirati še Nemec.
Pa ne razumejo,da drugi tir ni za to tam,da se bodo ljubitelji in scrkljana gospoda fijakali z TGV-ji na morje,ampak zato da se omogoči razvoj Luki Koper.Kot je povedal v novicah direktor luke.Vsak evro,ki ga zasluži luka,prinese še en evro našemu gospodarstvu.Drugače je pa itak vseh polhen gobec o zagonu gospodarstva,je treba prvo osnovne stvari kot je infrastruktura porihtat.
Ampak ne!!! Oni bi pod zemljo,pa po viaduktih,pa......160 km na uro.Evo mojega pimpeka!
Pa vam bo Nurmič povedal,v komu je cela poanta.Poanta vsega je,da sproti in hitro prazniš "luknjo".In hitrost 75 km/h ali pa 160 km/h za teh 40 km ne igra nobene vloge.Ker itak naletiš dalje na zastarelo infrastrukturo in se zabaše.In prej kot bo sfrizirana infrastruktura v notranjosti,bo Luka samo še bled spomin.
Že samo en tak tir kot je sedaj,bi rešil problem za najmanj naslednjih 30 let in omogočil Luki 40% planirano rast.
Ampak ne! Planirali in sanjali so Ferrarija in na koncu pop.... še fičota.
Ovce!!!
To kar je pa @bohinjc napisal,je pa itak razmišljanje vladajočih garnitur v smeri rušenja socialnih transferjev,pravic delavcev in dostojanstva ljudi.In to je tudi približno vse kar znajo sproducirati v borbi proti krizi.
O ukrepih na prihodkovni strani,izterjavi davkov,zgrešena kreditiranja bank in vračila dolga le tem,razlastitev tajkunov,pospeševanja gospodarstva (kar infrastruktura in drugi tir je),......pa ne govori nobeden.
Še vedno pa čakam na argumentiran komentar in utemeljitev "za karkoli že" bom dobil 15 šenkano plačo.(pa verjetno še kdo na tem forumu)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tajkuni in scrkljana gospoda se itak ne bi nikoli vozili z vlakom na morje v KoperNurmi napisal/-a: Pa ne razumejo,da drugi tir ni za to tam,da se bodo ljubitelji in scrkljana gospoda fijakali z TGV-ji na morje,ampak zato da se omogoči razvoj Luki Koper.
Drugi tir rabi izključno Luka...dokler je ne bodo zj....li.
Najcenejšo varianto (verjetno "Nurmijevo", jaz ne poznam geografskih danosti, se še nisem peljal po njej ).
Poznam pa potek stare ceste (peljal se se s kolesom iz Celja v Piran (ne z Goričkoga) v enem dnevu )
Nurmi napisal/-a: Luki Koper ne ostane drugega kot potegniti tir v Trst in gas na Pontebo.
Ta varianta odpade. Pelje tudi v propad Luke. Italijani so naš še vedno na...li.
Evropski predpisi veljajo samo za Slovence, Italijani jih tudi preberejo ne, kaj da bi se jih držali.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Nurmi ima prav...že varianta, ki jo "ponujam" že kar nekaj časa bi rešila 50 % problema. Ob obstoječi trasi položiti še en tir, kjer je to mogoče z obojestranskim prometom optimizirati prevoz. Verjamem, da bi bilo mogoče narediti dvotirno progo na obstoječi trasi od Kopra do Rižane in od Črnotič do Divače. Toliko prostora je še - ozko grlo Hrastovlje - Črnotiče bi pač ostalo ( kar prometa ne bi ne vem kako oviralo naspram sedanjemu stanju ); prehod iz dvotirne na enotirni promet pa je povsod zunaj nekaj običajnega in nič nenavadnega....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )