Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1416
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a preglednik » 24.01.2016, 12:21

Sicer pa za stanje takšno kot je, niti niso toliko krive SŽ, kot pa odnos državne politike do naših železnic.
preglednik
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a zelencek » 24.01.2016, 12:49

Kaj pa, če bi tistega malega potniških vlakov vozili mešani vlaki (lokomotiva+potniški vagoni+tovorni vagoni)?

Paru vlakov Intercity bi samo dodali tovorne vagone.
Lokalne vlake in ICS med Ljubljana-Koper bi na relaciji Ljubljana-Divača vozil Siemens oz. Pendolino, naprej bi pa potniki prestopili na mešani vlak.
Za potnike na postajališčih Rodik, Prešnica, Črnotiče in Hrastovlje pa bi bil nadomestni avtobusni prevoz, prav tako za potnike vlakov Divača - Rakitovec.

Vem, da je to kaplja v morje, ampak nekaj malega več vagonov bi se pa lahko zvozilo s takim ukrepom :wink: .



PS: Ne glede na zaporo, gre še vedno nekaj potniških čez.
Zadnjič spremenil zelencek, dne 24.01.2016, 12:49, skupaj popravljeno 2 krat.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11404
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a cokla » 24.01.2016, 12:49

preglednik napisal/-a:Sicer pa za stanje takšno kot je, niti niso toliko krive SŽ, kot pa odnos državne politike do naših železnic.


:applause
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a 541 » 24.01.2016, 19:45

LJ363 napisal/-a:Kar je največja žalost je to, da bi verjetno lahko nabral kar nekaj otrok, tam iz zaključka osnovne šole, ki bi bili sposobni vse skupaj bolje splanirat, kot pa to kar imamo zdaj.


Nekoč je nekdo trdil, da so tako sposobne stare mame, zdaj po tvoje osnovnošolci. Ja pa kje se vsi skrivajo/te?! Ampak samo verjetno, postavit trdno trditev je pač treba nekaj met. :lol:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 24.01.2016, 21:50

541 napisal/-a:
LJ363 napisal/-a:Kar je največja žalost je to, da bi verjetno lahko nabral kar nekaj otrok, tam iz zaključka osnovne šole, ki bi bili sposobni vse skupaj bolje splanirat, kot pa to kar imamo zdaj.


...nak, ne štekaš... [-X ....ob zaključku OŠ nobeden ne obvlada osnovnošolske fizike v praksi.... [-X ....potrebna so leta izkušenj in obilo ZKP....ja zraven....
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 945
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a mario » 25.01.2016, 7:33

Provokacija oziroma izsiljevanje ....
+
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3391
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 27.01.2016, 6:52

Ja, saj če ne želiš nekaj naredit, potem delaš študije do onemoglosti....
Pa nekateri strokovnjaki v zadnji študiji trdijo, da je II. tir Divača-Koper nadstandard.
Kakšen je to strokovnjak, če pa je danes nova dvotirna proga, ki jih gradijo v drugih državah standard? Mi pa delamo en tir, pa je to za nas že nadstandard [-o<
Ah, brezveze.....
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Čišo » 27.01.2016, 14:44

Sicer je že teden dni staro, ampak vidim, da tega ni še nihče prilimal sem. Zelo priporočam.

http://damijan.org/2016/01/21/juhuhu-kitajci-so-tu/
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a kozorog » 30.01.2016, 19:36

#-o

Prvi zabojniki so iz Kopra že pobegnili v Trst

Eden večjih partnerjev Luke Koper iz Avstrije je včeraj obvestil Luko Koper, da bo svoj tovor - 150 zabojnikov - preusmeril v Trst zaradi zamud vlakov na slovenskih tirih v zadnjih mesecih. Generalni direktor SŽ Dušan Mes je včeraj znova zatrdil, da bodo v tednu dni zagotovili normalno pretočnost. O nevzdržnih razmerah so včeraj razpravljali tudi nadzorniki SŽ.

KOPER > Novice, da pomembni poslovni partnerji preusmerjajo zabojnike v Trst, so se v Luki Koper najbolj bali. A v zadnjih tednih se pogosto dogaja, da kontejnerji zamudijo ladijski prevoz, ker vlaki obtičijo kje na slovenskih tirih ali meji. Avstrijski partner je zabojnike zato začel preusmerjati v Trst, prvih 150 jih je že.

“Zaostankov, ki so se nabrali zaradi zapor železniške proge pri nas in v v sosednjih državah, ni mogoče nadoknaditi v tako kratkem času,” pojasnjuje generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes. Zagotavlja, da delajo s polno paro in da so v zadnjih tednih kljub več zaporam proge Koper-Divača prepeljali nadpovprečno število vagonov. “Januarja smo prepeljali za 14 odstotkov več tovornih vlakov, kot jih običajno, decembra pa za devet odstotkov,” pravi.

V Luki Koper so našteli, da so samo v januarju zaman čakali na več kot 3400 vagonov, ki so jih SŽ najavile. Samo v tem tednu v pristanišče ni prispelo 755 napovedanih vagonov, zato imajo velike težave z organizacijo dela. Dušan Mes pa odgovarja, da jih po njihovih podatkih ni bilo toliko. Predstavniki Luke in SŽ se bodo v ponedeljek znova pogovarjali o tem, kako izboljšati odnose, predvsem pa napovedovanje tovora, da bo čim manj nezadovoljnih strank. “Upravi SŽ smo naročili, naj na tem sestanku vloži maksimalni trud za dogovor v dobrobit obeh družb in celotne slovenske logistike,” je poudaril tudi Bojan Brank, ki vodi nadzornike SŽ, po včerajšnji seji, na kateri so govorili tudi o nevzdržnih razmerah na tirih. Dušanu Mesu se sredi marca izteče mandat in po nekaterih informacijah naj ne bi imel več večinske podpore za novi mandat. Brank včeraj o tem ni želel govoriti. “To ni bilo na dnevnem redu. O tem bomo nadzorniki govorili februarja,” je dejal.


Vir-http://www.primorske.si/2016/01/29/Prvi--zabojniki-so-iz-Kopra-ze--pobegnili-v-Trst
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 688
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 30.01.2016, 21:03

Zgleda,da v Kopru zeva črna luknja.SŽ je pripeljal rekorno število vagonov v luki jih pa manjka 3400.Kdo komu laže?
Še kakšno leto naj bo Koper tovorna pod komando SŽ tovorni promet pa drugi tir ne bo več potreben saj ne bo kaj voziti saj bo tovor v drugih lukah ali na kamijonih. #-o #-o
Uporabniški avatar
grizeldi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 296
Pridružen: 30.01.2013, 13:20
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a grizeldi » 31.01.2016, 9:47

Hja a nima Luka Koper že vsaj eno lokomotivo? Naj najamejo še par lokomotiv od MRCEja in lahko SŽ kar ukine tovorni promet po primorki. Je pa res, da bi zadeva delovala le, če bi bili logistiki v Luki bolj sposobni od tistih na SŽ.
To bi bil en način, da se rešijo "komande" SŽ.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4412
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 31.01.2016, 13:59

Zgleda,da v Kopru zeva črna luknja.SŽ je pripeljal rekorno število vagonov v luki jih pa manjka 3400.Kdo komu laže?
Še kakšno leto naj bo Koper tovorna pod komando SŽ tovorni promet pa drugi tir ne bo več potreben saj ne bo kaj voziti saj bo tovor v drugih lukah ali na kamijonih. #-o #-o


Edina rešitev je privatizacija proge Prešnica-Koper. Nekoč je bila grajena kot industrijski tir, pa se naj spet povrne v industrijski tir v izključnem upravljanju Luke in pika. Tako pa se venomer posluša tarnanje o nedelovanju koprske tovorne postaje. Se pa bojim, da se bo hitro izkazalo, da se iz enotirne proge ne da potegniti čudežev, še zlasti kadar so na vrsti nujno potrebna vzdrževalna dela. Seveda, bi pa lahko vrli prometni minister, ki trdi, da drugi tir ni potreben s svojimi eksperti pokazal, kako se da povečat promet....., pa ne s kamionskim prevozom v Divačo, kajti to smo pred 50 leti že imeli (do Kozine).

Sicer pa predlagam odlično rešitev za pospešitev gradnje drugega tira v katerikoli obliki. Med poletjem se naj zgodi en resen izreden dogodek, ki zapre progo za nekaj tednov in uporabi idejo o zalednem terminalu. Prekleto hitro se bo pokazalo, kako ranljiva je Luka z enotirno progo, toda bojim se, da bodo vsi zahtevali 3 pas na avtocesti in ne ureditev železnica.......

LPL
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9122
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 31.01.2016, 18:17

Ljubitelj, iz te moke ne bo kruha...

Če se bo zgodil dogodek, ki bi zaprl promet za dalj ćasa, se bo pač minister zgovarjal na prejšnje nesposobne ministre in prime ministre. On pač v tako kratkem času ni mogel narediti nič...

Največji problem je ta, da se ni pravočasno zgradil drugi tir na industrijskem tiru Prešnica-Koper. Takrat še ni bilo Nature in ne vem česa še. Politiki bi se zmenili in zgradili pač še en tir za majhen denar.
Denar se je pa porabil za avtoceste. Ali pa za gradbene barone...ali pa je poniknil kje drugje.

Sedaj smo verjetno totalno omejeni s kakšnimi drugimi možnostmi, kot so ponujene.
Preko meje imajo pregovor: evo ti jedno jaje, pa biraj!
Omejitev za kakršnokoli drugo varianto je čas, da se izpelje pametna primerjava variant. Morda je celo bila izpeljana pametno, pa to ne vemo. V tem primeru bi moral tisti, ki pelje projekt, podrobno razložiti, zakaj druge variante niso primerne in da je možna samo ta in da je tudi optimalna.

Lahko naredimo le še revizijo stroškov, ki se da narediti v trenutku. Kako?
Zbere se ponudbe, tako kot pri vseh drugih projektih. Vsi bodo poskušali dati najnižjo ceno. Seveda mora biti razpis odprt...

Kakršnakoli druga varianta sedaj verjetno odpade zaradi procedure, ki zna trajati res ponovnih 5 (z besedo: pet) let. Seveda če se ne najde še kdo s posebnim interesom in s slovenskimi top pravniki, za katere pa se itak ve, kateri so. Potem lahko s pritožbami traja tudi 10 let :roll:

Dejstvo je, da Luka rabi drugi tir. Če ga ne bo, po tudi Luka potonila :titanic

Koliko let je pravzaprav trajalo od ideje o gradnji drugega tira do danes :?:

Zanima me samo še ena stvar: koliko je bilo variant in če kdo ve, kako in zakaj so odpadle ?

Ali je kdo sledil zadevi od začetka do danes?

pozdrav
Darko
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 31.01.2016, 20:55

...jaahh... :^o ..."na vodi" čutim, da je "za bregom" nekaj drugega... :?: ....bo čas pokazal, kateri lobi bo uspel pri vsej tej "štorji"...
...obstoječa proga Kp-Di je ob optimalno vodenem prometu sposobna servisirat še cca 25 % več prevozov, kot trenutno.... :idea: ...to pomeni še cca 4 leta predvidene rasti luke...
...povdarek je na optimalno vodenem prometu... :shock: ....česar pa sedaj tud' pr'bližn' ni.... [-X ...
...pa ne mislim s tem na prometnike, strojevodje.... [-X .... [-X ... [-X ...

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov