Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4412
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 02.02.2016, 20:11

..popolnoma brez potrebe... [-X ....dandanašnji se zvozi cca 35- max 40 tovornih vlakov v 24 urah iz Kopra...torej 1,5 do 1,8 vlaka na uro.....od tega je slabo tretjino enoprežnih, torej cca nekaj malega več kot dvojnik/uro....poleg tega pa je "štroma" še pa še....
..dizel ima poleg ropota pol manjšo hitrost pri enaki teži vlaka.... [-X ...


1) 35-40 vlakov iz Kopra kmalu ne bo več zadoščalo. In priznajmo si, omejujoč dejavnik ni enotirna proga, temveč elektrika izpred 100 let, ki ne dopušča vožnje v kratkem razmiku.
2) Podal sem en predlog, ki je sicer tudi v proučevanju najnovejših ukrepov za povečanje zmogljivosti.
3) Kot so pokazale ne tako davne izkušnje so sodobne dizel lokomotive tihe, nihče ne govori o preživetih ropotuljah.
4) Hitrost mešanega para bi bila nekoliko nižja, končno bi takšen par razpolagal z nekje do 8 MW moči, toda bojim se, da razpolaganje z vsaj 10MW za dve elektro lokomotivi ni stalna praksa, seveda so pa ptiči takšne obremenitve zelo veseli, nudimo jim poceni gretje na žicah, seveda pa metanju denarja v nebo ni nikoli govora, lokomotiva ima števec, ki izmeri dejansko porabo in jo lastnik plača, razlika med porabo iz javnega omrežja in porabljeno energijo na lokomotivah pa nikogar menda ne skrbi.

LPL
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a kozorog » 02.02.2016, 20:30

:hang
Še en šok Luki: prvi mercedesi zaradi težav na tirih že šli v Bremen

Daimler Benz je danes obvestil Luko Koper, da je zaradi težav na slovenskih tirih 738 mercedesov (približno pet vlakov) iz tovarne na Madžarskem, ki so bili namenjeni v Koper, preusmeril v pristanišče Bremenhaven. V Luki so zgroženi: to je posel, ki so ga izjemno težko pridobili in si od njega obetali veliko.

KOPER > “Zgroženi smo sprejeli sporočilo Daimlerja, da je preusmeril vozila. To postavlja pod vprašaj nadaljevanje tega posla in uresničitev našega letošnjega poslovnega načrta. Avtomobili so eden od naših strateških tovorov. Posel z Daimlerjem pa ni pomemben samo za Luko, ampak za celo Slovenijo,” opozarja predsednik uprave Luke Koper Drago Matić. V Luki za zdaj ne vedo, ali bo Daimler preusmeril še več pošiljk. “Če ta posel pade, pade celotna ladijska linija,” dodaja Matić.

Za ta posel so si v Luki dolgo prizadevali in vložili velike napore, da so na Daimlerjevem razpisu premagali Barcelono. Daimer je v prvi fazi iz Evrope na Daljni vzhod namenil 120.000 vozil na leto, kasneje pa še od 80.000 do 100.000 dodatnih. Pri Daimlerju so edino tveganje za posel videli prav v enotirni železniški progi in ta pomislek se izkazuje za upravičen.


Vir-http://www.primorske.si/Novice/Istra/Se-en-sok-Luki-prvi-mercedesi-zaradi-tezav-na-tiri
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 238
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a urban120 » 02.02.2016, 21:04

Mislim da je čas, da luka Koper naredi tistih 6 km tira do Trsta. Če ne zaradi drugega pa zaradi tega, da ima rezervo v primeru IDja na naši progi.
Bendžo
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 18
Pridružen: 02.04.2015, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Bendžo » 02.02.2016, 21:06

Tudi če bi ga hotela, najbrž ne bi dobila gradbenega dovoljenja.
Mislim, da bo odločitev o drugem tiru padla v kratkem, ker se mi zdi da smo na vrhuncu medijske vojne in lobiranja.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 02.02.2016, 21:10

..je taku.... =D> ...pa še o (? kolikšnem) delu luke zraven......in komu...
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 688
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 02.02.2016, 22:02

kozorog napisal/-a::hang
Še en šok Luki: prvi mercedesi zaradi težav na tirih že šli v Bremen

Daimler Benz je danes obvestil Luko Koper, da je zaradi težav na slovenskih tirih 738 mercedesov (približno pet vlakov) iz tovarne na Madžarskem, ki so bili namenjeni v Koper, preusmeril v pristanišče Bremenhaven. V Luki so zgroženi: to je posel, ki so ga izjemno težko pridobili in si od njega obetali veliko.

KOPER > “Zgroženi smo sprejeli sporočilo Daimlerja, da je preusmeril vozila. To postavlja pod vprašaj nadaljevanje tega posla in uresničitev našega letošnjega poslovnega načrta. Avtomobili so eden od naših strateških tovorov. Posel z Daimlerjem pa ni pomemben samo za Luko, ampak za celo Slovenijo,” opozarja predsednik uprave Luke Koper Drago Matić. V Luki za zdaj ne vedo, ali bo Daimler preusmeril še več pošiljk. “Če ta posel pade, pade celotna ladijska linija,” dodaja Matić.

Za ta posel so si v Luki dolgo prizadevali in vložili velike napore, da so na Daimlerjevem razpisu premagali Barcelono. Daimer je v prvi fazi iz Evrope na Daljni vzhod namenil 120.000 vozil na leto, kasneje pa še od 80.000 do 100.000 dodatnih. Pri Daimlerju so edino tveganje za posel videli prav v enotirni železniški progi in ta pomislek se izkazuje za upravičen.


Vir-http://www.primorske.si/Novice/Istra/Se-en-sok-Luki-prvi-mercedesi-zaradi-tezav-na-tiri


Toje popolnoma načrtno in zavestno dejanje oviranja konkurence ,saj ta prevoz opravlja po Sloveniji RCA.In po stari dobri slovenski navadi foušije"Saj je vseeno če ne bomo imeli mleka,samo naj sosedu crkne krava" je treba čim več vlakov zblokirat. Naj se ve kdo je glavni.

Ne mi z elektriko in z raznimi dizli po domače rečeno srat, ker to ni niti najmanj problem,sploh odkar je zgrajena napajalna v Dekanih,ko je prevozna napajalna postavljena v Kozini in poponoma prenovljena ENP v Divači,postavljen APB in daljinsko vodenje. To sem že stokrat napisal. Problem je v organizaciji dela na postaji Koper tovorna in kadrovskih ter lokomotivski podhranjenosti SŽ. In kdo je za to odgovoren se ve. Vodstveni kader na SŽ.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4531
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a igor72 » 03.02.2016, 5:27

1216-001 napisal/-a:
Toje popolnoma načrtno in zavestno dejanje oviranja konkurence ,saj ta prevoz opravlja po Sloveniji RCA.In po stari dobri slovenski navadi foušije"Saj je vseeno če ne bomo imeli mleka,samo naj sosedu crkne krava" je treba čim več vlakov zblokirat. Naj se ve kdo je glavni.


Nekam sovražno si nastrojen zadnje dni :) ....pa poglejmo drugo stran štrika:
Celo noč že stoji SŽjev vlak z avti v Divači, brez lokomotive, medtem pa sem srečal, Vsaj, tri RCA in enega ADT,naloženi z avti, kateri so šli, mimo v Koper.
Predčeraj je stal , vsaj 12 ur, nimam podatka koliko več, SŽjev vlak z avti v Kozini, brez lokomotive; kliko vlakov RCA in ADT je šlo v tem času mimo ne vem natančno, lahko se pa informiraš pri kolegih, pa nam zaupaš.
Konec prejšnjega tedna, ponoči v Zalogu, prevzel sem lokomotivo odstranjeno od že TRETJEGA vlaka, naloženega z avti, ker jih Koper ne vzame. Čez slabe pol ure, v Ljubljani, je RCA obračal lokomotivo na severni, vlak naložen z avti in je odpeljal pred mano, v Koper!!
....tako da iz te strani se vidi malo drugače, kot navajaš, in zato tudi izgubljamo prevoz avtomobilov, saj sem recimo zadnje čase videl GEFCO vlak, do pred kratkim SŽjev, ki ga sedaj vleče ADT.
Dejstvo je, da če imaš en kupec denarja in pet minut časa, biti konkurenca SŽju, res ni nobena umetnost....Se pa definitivno strinjam z tvojo zadnjo trditvijo, o razlogu za nastalo sitiacijo!
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3391
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 03.02.2016, 6:54

Glavni problem je z vlaki za v Koper, v obratni smeri je zadeva veliko bolj tekoča. Vlaki stojijo po postajah, ker TPK ne more sprejeti. Zakaj TPK ne sprejme, ker ni odvoza v Luko + še zaradi ostalih stvari. Zakaj ni odvoza v luko? ker je tudi luka zabita in ima premajhne zmogljivosti. Torej, pa ne more biti SŽ kriv za vse, če vlak stoji 1 dan v kozini ali v Prestranku, ker ga luka ne more sprejet!!??
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11404
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a cokla » 03.02.2016, 7:50

Torej ni ovira potniški promet?? [-X
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a stjepan » 03.02.2016, 8:18

cokla napisal/-a:Torej ni ovira potniški promet?? [-X


V Luki ne!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11404
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a cokla » 03.02.2016, 8:42

stjepan napisal/-a:
cokla napisal/-a:Torej ni ovira potniški promet?? [-X


V Luki ne!


:D
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a 541 » 03.02.2016, 10:00

Regan 664 napisal/-a:Glavni problem je z vlaki za v Koper, v obratni smeri je zadeva veliko bolj tekoča. Vlaki stojijo po postajah, ker TPK ne more sprejeti. Zakaj TPK ne sprejme, ker ni odvoza v Luko + še zaradi ostalih stvari. Zakaj ni odvoza v luko? ker je tudi luka zabita in ima premajhne zmogljivosti. Torej, pa ne more biti SŽ kriv za vse, če vlak stoji 1 dan v kozini ali v Prestranku, ker ga luka ne more sprejet!!??


Krivde pa "za javnost" ni nek problem prevalit na SŽ, ker pač imajo relativno slabo podobo v javnosti. Še Luka Koper za nedostavljene RCC vlake (ki jih očitno niso mogli sprejeti) pošilja proteste na SŽ. Tega pa res več ne razumem. V Koper lahko gredo vlaki, ki jih Luka Koper sprejme. Če jih ne sprejme, ne smejo v Koper, ker potem po nepotrebnem zasedajo tirne kapacitete v Kopru. In zato vlaki stojijo po celi Sloveniji, kjer po nepotrebnem zasedajo tirne kapacitete. Lahko bi "za javnost" na SŽ rekli, da Luka Koper povzroča kaos na omrežju SŽ in je zato potrebno občasno uvesti transportne omejitve pri sprejemu vlakov iz tujine. Ampak Luka Kope želi popolnoma vso krivdo zvalit na SŽ, pri njih pa vse štima v nulo. SŽ pa nič. Da bi pa novinarji zadevo malo raziskali, to pa je že preveč.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9122
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 03.02.2016, 11:12

Se pravi, da ni čisto črno-bela situacija.

Poskušajmo zbirati realne podatke...

pozdrav
Darko
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4412
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.02.2016, 11:24

In spet se pokaže zgodba z neustreznim upravljanjem sistema oziroma predvsem obveščanjem javnosti. Kao, da je vodstvu holdinga in tovornega prometa povsem ravno, kakšno podobo se ustvarja v javnosti. Sicer sem pa že enkrat napisal, vse skupaj diši na močno lobiranje za 2. tir s strani vpletenih......

LPL
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 03.02.2016, 11:28

holding napisal/-a:..če ne odpelješ vagonov iz luke, pač ne moreš dostaviti drugih.... #-o ....vsak vagon, ki je pripravljen za odpravo, je v luki oz na postaji Kp tovorna v napoto...in jemlje prostor tistim, ki prihajajo....

...ajde....v raziskavo.... :roll: ....

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov