Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3408
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 03.02.2016, 11:33

Ljubitelj napisal/-a:In spet se pokaže zgodba z neustreznim upravljanjem sistema oziroma predvsem obveščanjem javnosti. Kao, da je vodstvu holdinga in tovornega prometa povsem ravno, kakšno podobo se ustvarja v javnosti. Sicer sem pa že enkrat napisal, vse skupaj diši na močno lobiranje za 2. tir s strani vpletenih......

Vsi sodelujoči imajo zasluge, da vlaki zamujajo, eni več, drugi manj. Od slabega stanja infrastrukture, popolnih zapor, logistov in prevoznikov, pa tudi same luke, ki pa to ne želi priznati. Da so za vse težave krive SŽ pa ne bo držalo.... Drugo je pa PIAR in naklonjenost javnosti....
Obstoječa proga bo pa še marsikoga preživela. Bolj kot je stara, boljše se drži - kot vino.... :D
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 292
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a anzovc » 03.02.2016, 12:13

Do kakšnega tv soočenja tistih, ki delajo v operativi, bi moralo priti, (glede na napisano od poznavalcev, bi jih morali iz Luke kar za ušesa privlečt :)) samo kaj ko potem FDV novinarji ne znajo postavljati pravih vprašanj in bi samo še bolj mešali vse skupaj.

Kako je pa z nalaganjem avtomobilov in kontejnerjev v Luki ob nedeljah in praznikih?
Uporabniški avatar
borut_slo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 26.10.2012, 14:28

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a borut_slo » 03.02.2016, 12:20

Hi!

Samo še moje zelo laično mnenje kot navadnega državljana glede cele zadeve, ki jo spremljam že kar nekaj časa.

Nekako dobivam občutek, da je vse tole samo predstava za javnost, da se dobi neko odobravanje širše javnosti za GIGA projekt drugega tira.

Zakaj tak pomp glede ene odpovedi za avte? A ladja, ki bi jih morala odpeljati, bo zdaj namesto v Luko Koper morala na pot v Bremen? Ne se hecat. Je še kak drug razlog zadaj, ne samo to da "vse" stoji pri nas.

Mogoče je pa zadaj projekt NUJNE nabave novih lokomotiv za SŽ in s tem posredno državne garancije ter nove zadolžitve državljanov Slovenije?

Tale PR oziroma politika kar dobro manipulira z nami laiki.

Mogoče se pa motim in je vse res. :lol:


lp
Borut
Bendžo
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 18
Pridružen: 02.04.2015, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Bendžo » 03.02.2016, 12:23

Borut po mojem imaš prav. Take gonje med Luko, SŽ in državo ni bilo niti v času sanacije žledoloma, pa so bile razmere po mojem laičnem mnenju slabše.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11464
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a cokla » 03.02.2016, 14:06

Bendžo napisal/-a:Borut po mojem imaš prav. Take gonje med Luko, SŽ in državo ni bilo niti v času sanacije žledoloma, pa so bile razmere po mojem laičnem mnenju slabše.



Politika....bo kmalu boljše.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4567
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a igor72 » 03.02.2016, 14:25

anzovc napisal/-a:Kako je pa z nalaganjem avtomobilov in kontejnerjev v Luki ob nedeljah in praznikih?

Slabše kot v delovnih dneh, razen avtomobilov, saj je ravno teh največ razloženih ob nedeljah....

Dejstvo je da ima tudi LK precej masla na glavi, s to srečo da ima za nasprotnika v teji "vojni" nesposobneže!
Dobrih 15let nazaj, ko sem še delal v luki, so bili tudi tiri stalno zasedeni in smo morali za nakladanje premikat vagone po sosednjih terminalih.
Takrat je šlo iz Kopra dnevno kakšnih 15 vlakov. Sedaj jih gre 3X VEČ in kaj je luka v tem času naredila?
Naredili so tri nove tire na drugem pomolu, kamor so preselili generalne tovore iz starega veza, kjer so zaprli, oziroma skrajšali tira 1 in 2, tam kjer je sedaj potniški terminal;
naredili so dva dodatna tira na EEG/silos in enega na kontejnerskem ternimalu in hkrati zaprli dva tira 7in 8 ob stari vagi;
pa podaljšali tir 17 v novozgrajeno garažno hišo.
Sedaj se gradita še dva nova tira, vključno z mostom preko kanala na kontejnerskem, ki pa bodo polno operativni šele z prihodom RMG žerjava, predvidoma v začetku prihodnjega leta.
Kakšna je bila koprčanka in njene postaje leta 1998, v primerjavi z danes, vemo vsi.

Še vedno potekajo dela za B strani GPPja in na RG, katera bi morala biti v tem mesecu končana. Seveda ne bodo, saj še vedno ni dogovora, med SŽ in luko, do kje bo štrom, do kje in ali sploh bo SVN...na območju ki je v upravljanju JŽI???
Vedo namreč v luki, zelo dobro, da bo delo z vgradnjo SVN, oziroma avtomatizacijo tega dela kretniškega območja, biiiiistveno počasnejše, kot sedaj...požvigajo se na varnost pri delu!
Enaka zgodba se vleče z potnimi prehodi po luki, kjer se krivda samo prelaga iz enega na drugega, kdo vedno potegne ta kratko se ve...krivci so VEDNO na SŽ!!
Če bi hoteli, bi bile že zdavnaj rampe, vsaj na dveh/treh najbolj frekventnih prehodih, kjer je večina ID, toda v luki bi potem nastal prometni kaos, (še tako je v zadnjih časih okrog vhoda totalen kolaps prometa, ker tovornjaki stojijo kar po cestah) saj razen enega premostitvenega objekta, pa še ta je zaprt (ni še predan v promet, zgrajen kakšnih 10 let), vozijo povsod preko tirov!

Iz izkušenj pa še vem, kako gledajo na svoje vlake, ADT, in prijateljske RCA in kako na tiste SŽja.....
541 napisal/-a:
Regan 664 napisal/-a:Krivde pa "za javnost" ni nek problem prevalit na SŽ, ker pač imajo relativno slabo podobo v javnosti. Še Luka Koper za nedostavljene RCC vlake (ki jih očitno niso mogli sprejeti) pošilja proteste na SŽ. Tega pa res več ne razumem.


V stilu države, smo hlapci na domačem terenu, pa ne zavoljo konkurence, hvalabogu zanjo, ampak nesposobnosti ... ne smem napisat :)
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 03.02.2016, 14:44

...yes, yes...@Igor.... :thumbupr ....če bi prevozniki (predvsem SŽ-TP) svoje vlake pravočasno odpeljali iz Kopra, potem bi bila Luka "ta umazana".....
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 03.02.2016, 16:15

@igor72, @holding

prišlo je do kolapsa sistema prože ako prože al kako to že tako dobro karekira @holding.
po moji majhnosti je prišlo, da se je število osebja na SŽ zmanšalo pod številko, ki je potrebna za pokrivanje PAP sistema.
če se je prej najdel nekoga, da bo pokril neki vlak, ki je zaradi katerega koli razloga obstal nekje, ga je sedaj težje in se potegnejo domine.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 03.02.2016, 20:30

...sistem APP.... :mrgreen: ...Ako Prođe, Prođe.....oz po slovensko če bo, bo...... :twisted: ...oz. prevod informacije za severne sosede kdaj bo kakšen vlak....system http://WWW... :shock: ...Wann Wird Wird....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3545
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.02.2016, 22:20

anzovc napisal/-a:Mogoče ve kdo, kako je pa zdaj z dvodnevnimi zaporami Koprčanke zaradi obnove? Bodo prestavili slučajno na poletni termin - julij/avgust kjer je promet zaradi dopustov nekoliko manjši?


Napovedana dvodnevna za 7-8 februar se prestavi na veliko noč.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 689
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 03.02.2016, 22:41

Fantje ne mi metat peska v oči in iskat vzrokov tam kjer jih ni. V luki je bilo lani marca ali avgusta ravno toliko tirov kot jih je sedaj pa takrat ni bilo problemov, število vlakov se pa ni tako zelo povečalo.Zelo so se pa povečale tirne kapacitete na TPKju in GPPju.Kar se pa proge tiče pa lahko po karakteristikah in številu vlakov primeramo progo Kranj - Ljublana in Kopersko ampak s to raziko, da po prvi se vozi po drugi pa stoji.Da bom natančen vozi se iz smeri Kopra v drugo smer pa stoji ker je na koncu zamšek.In to je še en dokaz,da kapaciteta proge nima nič zraven.
Vzrok je v tem,da če je za dne 05.02.2016 napovedan vlak 47404 mora v dnevnem razporedu,ki se ga pripravi 04.02. za naslednji dan biti določen strojevodja Francel Tapata in lokomtiva 541-333 in vlak ob določeni uri izvlečen na GPPju pripravljen za zavorni preizkus tako ,da ob uri ,ki jo določa vozni red lahko odpelje iz postaje.Ker pa to ni tako in je lokomotiva takrat ko pač pride smo pa tam in domine se začnejo podirat.
Potem se mi pa zastavi vprašanje.Kako pa to uspeva našim severnim sosedom so toliko bolj pametni so toliko bolj pridni ,garajo? Ne,kje pa nič od tega.Samo delo je organizirano tako kot sem zgoraj zapisal vlak-lokomotiva-strojevodja-vozni red.
Pa še en dodatek. Me prav zanima kakšna bi bila reakcija recimo na avtocesti ko bi nek prevoznik (da ne bom koga užalil) z kakršnega koli vzroka dejal ker jaz ne morem tega peljati bom parkiral tukaj počez čez cesto tako ,da tudi drugi ne boste vozili.Toliko o konkureci in zakaj tovori odhajajo drugam.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 356
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a ledeni » 03.02.2016, 23:14

V drugi temi sem spraševal zakaj preračunavanje tras ne poteka preko računalniške opreme pa sem bil poučen, da se da to na roko dobro delati. Ja, verjamem da se da, dokler ne nastane klopčič težav, ko vse kar je na roko odpove in se mora začeti improvizirati.

Predvidevam tudi, da so tiri pri Kopru hitro polni, če vlakov ne spuščajo dovolj hitro proti Divači.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 04.02.2016, 9:46

V drugi temi sem spraševal zakaj preračunavanje tras ne poteka preko računalniške opreme pa sem bil poučen, da se da to na roko dobro delati. Ja, verjamem da se da, dokler ne nastane klopčič težav, ko vse kar je na roko odpove in se mora začeti improvizirati.


Tole me spominja na moja prva leta v realnem sektorju v 80-tih. V takratnem industrijsko-tehnološkem gigantu so prešli na računalniški obračun plač. Seveda so vrli zaposleni nato kontrolirali računalnik, kajti ta se lahko zmoti.....

Govoriti o optimizaciji procesov na "roko" je neumnost na kvadrat. Računalnik opravi to mnogo bolje in neskončno hitreje......, saj zato so pa bili razviti in ne za gledanje porno slikic in filmov. Seveda pa se zahteva za korektno optimizacijo vnos "realnih in time" podatkov in seveda omejitev znotraj katerih je potrebno izvesti optimizacijo. V nasprotnem lahko poda povsem neustrezne rešitve....., pa smo spet tam, ko se računalnik zmoti......

In tu pridemo do krute realnosti, podhranjenosti SŽ s kakovostnimi kadri. Gledajoč diplome s področja železnic na kaki šoli BB ni opaziti svetlobe na koncu tunela. Kakovostni kader se pa jih zaradi slabega imidža ogiba kot hudič križa.

Izgleda, da se undustrijski tir in tirne zmogljivosti pred in v Luki približujejo maksimumu in se sevda vsako odstopanje pozna (recimo zapora zaradi remonta), po človeško se pa drug drugega obtožujejo za napake.

Toda še enkrat bom napisal, pomembno luko obesiti na 1 enotirno progo je zelo "pogumno" dejanje, in vsaka čast "ministru" za infrastrukturo, ki si (je) upa(l) trditi o nepotrebnosti drugega/novega tira.

LPL
stjepan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.02.2009, 21:17

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a stjepan » 04.02.2016, 13:04

ledeni napisal/-a:V drugi temi sem spraševal zakaj preračunavanje tras ne poteka preko računalniške opreme pa sem bil poučen, da se da to na roko dobro delati. Ja, verjamem da se da, dokler ne nastane klopčič težav, ko vse kar je na roko odpove in se mora začeti improvizirati.

Predvidevam tudi, da so tiri pri Kopru hitro polni, če vlakov ne spuščajo dovolj hitro proti Divači.


O kakšnem preračunavanju tras je tukaj govora?
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 04.02.2016, 19:00

...najbrž o "Roman Anywhere".... :roll: ...
...ko so mu naložili (računalniku) dejanske dolžine tirov, dolžine vlakov po PTN in dejansko tirno situacijo Ljubljane, je baje v Lj v 24 urah "obrnil" dobrih deset Kp-Js tovornih vlakov.... :roll: ....(samo za intermezzo)

...nazaj na osnovno temo....
...očitno so pa operativci kljub vsemu vzeli fiziko zares.... =D> ....v torek so iz Kopra odpeljali 40 vlakov, notr pa "samo" 30.....

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov