Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
STROKOVNI POSVET O IZGRADNJI DRUGEGA TIRA KOPER-DIVAČA
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Sveža novica (-32 min) iz Financ
LPL
Zanimiva razlika v cenah....Pokaži sveže...
Za gradnjo izvlečnea tira najcenejšo ponudbo oddal konzorcij družb Kolektor Koling, CGP in CPG
32 min
Na razpis za gradnjo izvlečnega tira je prispelo 11 ponudb, cenovno najugodnejšo, za 5,92 milijona evrov, je oddal konzorcij družb Kolektor Koling, CGP in CPG, najdražjo pa za 16,23 milijona evrov konzorcij Iskre in bolgarskega podjetja Prometna gradnja in obnavljanje. Če ne bo pritožb na izbiro izvajalca, bi lahko z gradnjo 1,2 kilometra dolgega odseka začeli junija, je prejšnji teden napovedal minister za infrastrukturo Peter Gašperšič. Investicija je ocenjena na 27 milijonov evrov, Slovenija pa je za projekt pridobila 20,56 milijona evra sredstev iz mehanizma za povezovanje Evrope (CEF). (STA)
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ne gre za odkrivanje tople vode, ampak samo napišem ključne ali kar tiste datume/letnice, ki zanimajo skoraj vse od nas tu na forumu
Včeraj popoldan na RTVSLO slovenska-madžarska oddaja o Luki Koper in seveda 2.tiru.
Minister povedal:
-Zadnja polovica marca(te dni) ali najkasneje začetek aprila, pridobljeno gradbeno dovoljenje za 2.tir
-Predviden začetek gradbenih del sredina leta 2018
-Prvi vlak po novem tiru v letu 2023
Včeraj popoldan na RTVSLO slovenska-madžarska oddaja o Luki Koper in seveda 2.tiru.
Minister povedal:
-Zadnja polovica marca(te dni) ali najkasneje začetek aprila, pridobljeno gradbeno dovoljenje za 2.tir
-Predviden začetek gradbenih del sredina leta 2018
-Prvi vlak po novem tiru v letu 2023
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tak so rekli tudi leta 1996.
Malo bolj realna napoved:
-Predviden začetek gradbenih del sredina leta 2018 na tiru Koper-Trst, ki ga bo financirala Luka Koper
-Predvidena prodaja Luke Koper, Kitajskemu ladjarju v letu 2023
-predvidena nova železniška povezava do Ljubljane, ki jo bo financiral lastnik pristanišča do 2030.
Malo bolj realna napoved:
-Predviden začetek gradbenih del sredina leta 2018 na tiru Koper-Trst, ki ga bo financirala Luka Koper
-Predvidena prodaja Luke Koper, Kitajskemu ladjarju v letu 2023
-predvidena nova železniška povezava do Ljubljane, ki jo bo financiral lastnik pristanišča do 2030.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
O projektnem podjetju za drugi tir še veliko nejasnosti
Ministrstvo za infrastrukturo naj bi v prihodnjih dneh pridobilo gradbeno dovoljenje za drugi tir, minister Peter Gašperšič pa začetek gradnje zdaj napoveduje za konec leta 2017. Več o tem, kako si zamišljajo gradnjo drugega tira, naj bi se pokazalo na sobotnem sestanku, ki ga sklicuje predsednik vlade. Danes ali prihodnji teden naj bi vlada ustanovila projektno podjetje za drugi tir, glede katerega pa je še veliko nejasnosti.
http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... liko-nejas
Ministrstvo za infrastrukturo naj bi v prihodnjih dneh pridobilo gradbeno dovoljenje za drugi tir, minister Peter Gašperšič pa začetek gradnje zdaj napoveduje za konec leta 2017. Več o tem, kako si zamišljajo gradnjo drugega tira, naj bi se pokazalo na sobotnem sestanku, ki ga sklicuje predsednik vlade. Danes ali prihodnji teden naj bi vlada ustanovila projektno podjetje za drugi tir, glede katerega pa je še veliko nejasnosti.
http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... liko-nejas
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Pozdravljeni,
Realnost pa je takšna: kakršna koli druga varianta proge kot je sedanja pomeni 5 do 10 let, da se pripelje do točke, kot je sedanji projekt proge.
Za progo Koper-Trst pa se še sploh ni pričelo z umeščanjem v prostor. Poleg tega je potrebno vedeti, da to ni rešitev, ker gre proga v državo, ki ima specifičen pristop do slovenskih železniških povezav in se ne drži norm, ki veljajo v EU. Če tega v Bruslju ne vedo, pač peljejo svojo politiko v oblakih.
Ti roki od ideje do dovoljenja veljajo za vse vlade do sedaj. Izjema bi bila lahko le tehnična vlada, ki bi lahko bila sposobna rok od ideje do izdaje dovoljenja za progo skrajšati na 2 do 3 leta. Seveda z ostrimi prijemi kar do vseh, tudi raznih iniciativ. Potrebno pa je vedeti, da smo v EU in da je sprejetih kar nekaj predpisov v zvezi z varstvom narave.
Zanimivo bi bilo pogledati, koliko časa je poteklo od ideje do dovoljenja za tir Koper-Prešnica. Če je sploh bilo dovoljenje in če se ni gradilo po "naređenju" slovenske UDV.
pozdrav
Darko
Jasno je, da je suha izgubil upanje in obrnil vse skupaj v hec...suha napisal/-a:Tak so rekli tudi leta 1996.
Malo bolj realna napoved:
-Predviden začetek gradbenih del sredina leta 2018 na tiru Koper-Trst, ki ga bo financirala Luka Koper
-Predvidena prodaja Luke Koper, Kitajskemu ladjarju v letu 2023
-predvidena nova železniška povezava do Ljubljane, ki jo bo financiral lastnik pristanišča do 2030.
Realnost pa je takšna: kakršna koli druga varianta proge kot je sedanja pomeni 5 do 10 let, da se pripelje do točke, kot je sedanji projekt proge.
Za progo Koper-Trst pa se še sploh ni pričelo z umeščanjem v prostor. Poleg tega je potrebno vedeti, da to ni rešitev, ker gre proga v državo, ki ima specifičen pristop do slovenskih železniških povezav in se ne drži norm, ki veljajo v EU. Če tega v Bruslju ne vedo, pač peljejo svojo politiko v oblakih.
Ti roki od ideje do dovoljenja veljajo za vse vlade do sedaj. Izjema bi bila lahko le tehnična vlada, ki bi lahko bila sposobna rok od ideje do izdaje dovoljenja za progo skrajšati na 2 do 3 leta. Seveda z ostrimi prijemi kar do vseh, tudi raznih iniciativ. Potrebno pa je vedeti, da smo v EU in da je sprejetih kar nekaj predpisov v zvezi z varstvom narave.
Zanimivo bi bilo pogledati, koliko časa je poteklo od ideje do dovoljenja za tir Koper-Prešnica. Če je sploh bilo dovoljenje in če se ni gradilo po "naređenju" slovenske UDV.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Drugi tir Divača-Koper bo gradilo novoustanovljeno projektno podjetje
Vlada je ustanovila projektno podjetje, ki bo pristojno za gradnjo in upravljanje drugega tira od Divače do Kopra. Zanimanje je izrazilo več držav vse do Baltika, strahu, da vlagateljev ne bo, ni.
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/drugi ... tje/389501
Vlada je ustanovila projektno podjetje, ki bo pristojno za gradnjo in upravljanje drugega tira od Divače do Kopra. Zanimanje je izrazilo več držav vse do Baltika, strahu, da vlagateljev ne bo, ni.
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/drugi ... tje/389501
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
...no, da vid'mo...... ...al' bo:
------...nov "onkološki".....iz 1,4 mrd x 3 = na 5 mrd ob koncu, pa še za en drek narjen....
------...nov "TEŠ".......iz 1,4 mrd x 2,3 = na 3,3 mrd ob koncu, pa še nerentabilen...
------...ali pa končno nekaj, kar se že leta čaka..... ...v deželi tej...
si upa kdo stavit... ....
------...nov "onkološki".....iz 1,4 mrd x 3 = na 5 mrd ob koncu, pa še za en drek narjen....
------...nov "TEŠ".......iz 1,4 mrd x 2,3 = na 3,3 mrd ob koncu, pa še nerentabilen...
------...ali pa končno nekaj, kar se že leta čaka..... ...v deželi tej...
si upa kdo stavit... ....
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Vir: Delo 20.8.2015, http://www.delo.si/gospodarstvo/infrast ... tes-6.htmlNaložba v Teš 6 se ni znižala pod 1,302 milijarde evrov, kot je zapisano med pogoji v zakonu o poroštvu države, še več, kot ugotavlja Računsko sodišče, presega tudi zadnjo objavljeno številko, 1,43 milijarde evrov.
Začetna ocena stroškov iz leta 2006 je bila 601, oziroma popravljeno 691 M€, vir https://sl.wikipedia.org/wiki/Termoelek ... anj_blok_6
Toliko o elektroenergetskemu pretiravanju.
Zanimivo, najnižja ponudba za izvlečni tir (že pisano na tem forumu) je bila občutno nižja od ocenjenih del. Podobno je bilo zabeleženo pri gradnji AC proti Gruškovju.
In ne pozabit, to so cene z vključenim DDV (22%), se pravi bi država pospravila za tretji tir od 1.400M€ kar dobrih 200M€.
V okviru umetniške svobode si pa res ne smemo privoščiti vsakršnih finančnih pretiravanja glede nastalih in glede bodočih stroškov.
LPL
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Na prvi april: Izdano je gradbeno dovoljenje za drugi tir.
http://www.delo.si/gospodarstvo/infrast ... i-tir.html
http://www.delo.si/gospodarstvo/infrast ... i-tir.html
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Iz teorije nazaj malo k praksi...ampak res čisto malo , namreč takoj ko so začeli so tudi končali, saj so naredili luknjo natanko tam, kjer je bilo nekoč nekaj...verjetno...zato so na delu žličkarji
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Prostor je bil že leta 2010 z ekstenzivnimi terenskimi pregledi prepoznam kot arheološko najdišče (EŠD 9503, uradno ime: Bertoki Vale), saj so odkrili rimskodobni gradbeni material. Pred pričetkom kakršnih koli gradbenih del je zaradi tovrstne kategorizacije zemljišča potrebno izvesti dodatne arheološke raziskave, v smisli strukturnih pregledov, izkopavanj idr.
Aljaž
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kako bo na koncu zares zgledal drugi tir?
No realnost ne bo čisto taka, kontejnerji ne bodo naloženi po dva v višino.
No realnost ne bo čisto taka, kontejnerji ne bodo naloženi po dva v višino.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Izbira izvajalca za revizijo drugega tira roma v revizijo
http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... a-roma-v-r
http://www.primorske.si/Novice/Slovenij ... a-roma-v-r
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
September 2000 - drugi tir