Ali to pomeni, da se bo postajno območje povečalo in bo posledično sledilo sledilo novo označevanje obstoječih US in ISRegan 664 napisal/-a:. . .
Po projektu MTS na izvlečnem tiru niso predvideni, ampak gre za klasični postajni tir uporabne dolžine cca 1 km.
Je pa res, da bom temu vrjel šele takrat, ko bo to narejeno
Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ja, obstoječi US bo po novem kritni, US pa bo po novem pred izvlečnim tirom.Signal napisal/-a:Ali to pomeni, da se bo postajno območje povečalo in bo posledično sledilo sledilo novo označevanje obstoječih US in IS
IS iz TPK proti Rižani postanejo kritni, itn....
-
- Vajenec
- Prispevkov: 29
- Pridružen: 18.11.2010, 16:42
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
https://tl.finance.si/8853049/?cookietime=1484290865
"Dileme ni več, drugi tir se bo gradil", so rekli strici iz ozadja...in če to reče Kučan, potem bo že res...
"Dileme ni več, drugi tir se bo gradil", so rekli strici iz ozadja...in če to reče Kučan, potem bo že res...
-
- Vajenec
- Prispevkov: 29
- Pridružen: 18.11.2010, 16:42
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Ne, Igor niti nisi mogel prebrati, ker je to želja PO v pripombah - in to z zakasnjenim datumom...in bi se tirni odsek razdelil lahko na dva dela kjer bi bila celotna dolžina nekje 1500 m in 'to' 750m...igor72 napisal/-a:A ti to resno??... mislim, nikjer nisem tega prebral, a bi lahko bili res tako šutasti???BigBrother napisal/-a: 1. Uporabnost tira : 1000m/2 z mts= kratkih 500m
Uporabnost tira bo dober kilometer.....sklepal bi, da bo to prostorni odsek, zato MTSji tu nimajo kaj iskat; torej naj bi bila uporabna dolžina:
1100m v smeri A-B
1150m v smeri B-A, saj na A strani ni potrebna pp, oziroma se le ta nadaljuje v štuc.
Seveda se lahko tudi motim...bomo vidli
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Zanima me tudi, če je predvidena zveza med "izvlečenim" in "potniškim" tirom.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Tako da se bo po vodovarstvenem območju povečal promet, pridobil bi intervencijski dostop, ki pa ti nič ne pomaga ko se izlijejo velike količine nevarnih snovi.Anzee napisal/-a:Heh, jaz si pa takole razlagam takole: trenutna proga je ocitno nevarna predvsem tam kjer ni dostopa. Ce se ob njej zgradi drugi tir se tako pridobi intervencijski dostop (torej po drugem tiru), tako da je to super. Ne vem pa kako to interpretirajo "okoljevarstveniki".oCTANE95 napisal/-a:Iz zgornjega lahko sklepam, da v kolikor se naredi intervencijske poti, odtočne kanale ipd. stvari lahko zgradi vzporedni tir.Argument za 2.Tir/progo ni to, da se ne, da dograditi drugega tira ob obstoječem. Ampak to, da zdajšnja proga poteka po vodovarstvenem območju.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Razumem tvoj konzervativni argument, ampak potemtakem nebi smeli gradili Luke Koper, ker pač enkrat lahko pride do razlitja nafte iz tankerja, pa NEK, ker lahko pride do jedrske katastrofe, pa hidroelektrarn, ki se lahko porušijo in poplavijo cela mesta, pa nobene hiše okoli hribov, ker lahko pride do plazov, pa niti Semmeringa itd. Naredi se analizo tveganja, ki pokaže koliko je možnosti, da do takih nesreč pride in vse proti zaščitne ukrepe.Tako da se bo po vodovarstvenem območju povečal promet, pridobil bi intervencijski dostop, ki pa ti nič ne pomaga ko se izlijejo velike količine nevarnih snovi.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Res je naredi se analizo tveganja, da se omeji možnosti za škodo, v tem primeru je to pač prestavitev proge in ne nov tir ob obstoječem.oCTANE95 napisal/-a:Razumem tvoj konzervativni argument, ampak potemtakem nebi smeli gradili Luke Koper, ker pač enkrat lahko pride do razlitja nafte iz tankerja, pa NEK, ker lahko pride do jedrske katastrofe, pa hidroelektrarn, ki se lahko porušijo in poplavijo cela mesta, pa nobene hiše okoli hribov, ker lahko pride do plazov, pa niti Semmeringa itd. Naredi se analizo tveganja, ki pokaže koliko je možnosti, da do takih nesreč pride in vse proti zaščitne ukrepe.Tako da se bo po vodovarstvenem območju povečal promet, pridobil bi intervencijski dostop, ki pa ti nič ne pomaga ko se izlijejo velike količine nevarnih snovi.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Je, čez novi kretnici, z Vmax 80km/h.Signal napisal/-a:Zanima me tudi, če je predvidena zveza med "izvlečenim" in "potniškim" tirom.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kitajci ubrali drugo pot.suha napisal/-a:Samo en pomol v Kopru prodat Kitajcem............ Naredijo tunel Koper - Vrhnika, pa potem še tunel Ljubljana - Celje, pa še tunel Celje - Maribor. Seveda se to nebo zgodilo, ker hočejo imeti žerjavisti z osnovnošolsko izobrazbo še vedno po 6000 € plače...
Prej ali slej bodo pa v enem izmed treh Severno jadranskih pristaniščih to priložnost pogruntali. In takrat bo s Koprom in z 2. tirom konec, ker bo firma propadla.
http://www.standard.co.uk/news/transpor ... 43756.html
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
To ni ravno direktni vlak ker so morali nekajkrat zamenjat vagone...Florjan napisal/-a:Kitajci ubrali drugo pot.suha napisal/-a:Samo en pomol v Kopru prodat Kitajcem............ Naredijo tunel Koper - Vrhnika, pa potem še tunel Ljubljana - Celje, pa še tunel Celje - Maribor. Seveda se to nebo zgodilo, ker hočejo imeti žerjavisti z osnovnošolsko izobrazbo še vedno po 6000 € plače...
Prej ali slej bodo pa v enem izmed treh Severno jadranskih pristaniščih to priložnost pogruntali. In takrat bo s Koprom in z 2. tirom konec, ker bo firma propadla.
http://www.standard.co.uk/news/transpor ... 43756.html
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Kitajci gledajo v prihodnost. Objavljeno že pred enim letom.
At the end of 2015 China Daily wrote about the decision of China to construct Iran high-speed railway Economic belt silk road, bypassing Russia – also with the international gauge. Having access to the rail system in the Middle East, where widespread international standard, China will be able through Turkey to reach Europe. As explained by the experts, it will reduce Russia’s role in land transportation between China and Europe.
At the end of 2015 China Daily wrote about the decision of China to construct Iran high-speed railway Economic belt silk road, bypassing Russia – also with the international gauge. Having access to the rail system in the Middle East, where widespread international standard, China will be able through Turkey to reach Europe. As explained by the experts, it will reduce Russia’s role in land transportation between China and Europe.
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
DRUGI TIR NA VEČ RAZPISOV: V igri za denar tudi Slovaška in Češka
http://www.regionalobala.si/novica/drug ... a-in-ceska
http://www.regionalobala.si/novica/drug ... a-in-ceska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
nekateri v določenih medijih spet sanjajo o kabelski železnici v Koper po ideji dr. Duhovnika, http://nova24tv.si/slovenija/gospodarst ... drugi-tir/
LP in obilo zabave L
LP in obilo zabave L
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper
Imam občutek, da se gre v tem primeru Duhovniku samo za promocijo v medijih. Tudi filmske zvezde se nenehno poročajo, pa ločujejo itd, samo da se o njih piše in govori.
preglednik