Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Njihov doprinos k projektu je ničen oziroma negativen, jim pa daje priložnost za redno pojavljanje v medijih.
Se bojim, da bo njih končna postaja v Polju.

LPL
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Danes je strokovnjak za II. tir že vsak, ki je vlak od daleč videl, pa kljub temu da ne ve ali je videl potniškega ali tovornega :D
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Pozdravljeni,

to velja za vsa področja. Neverjetno je, kako ne znamo izločiti neznalcev iz diskusij. Katerikolih....

Na forumu je to teoretično možno...

Mene so izločili iz enega avstrijskega foruma, ker nisem v enem letu napisal nobenega posta. Avtomatično Slika


V Sloveniji je možno postati državni sekretar brez da imaš pojma o pojmu :roll:

Negativna selekcija se nadaljuje iz prejšnjega sistema in celo pridobiva Slika

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Kakorkoli...nekaj iz terena:
Kot že rečeno, na tem kilometru bo eno morje takih in drugačnih propustov....tale, se mi zdi, da bo za visokonapetosni "podvoz" :) ;sicer na točki kjer se bo, trenutno, drugi tir končal, oziroma začasnem štucu.
Slika


Priprava za betoniranje Parencane...
Slika


Nosilci za premostitev Rižane, nastajajo kar na kraju samem....
Slika


Ali je kaj trden ta most?...kot kamen in kost :)
Slika


Tunel na Parencani je narejen, treba ga je še porinit pod obstoječi tir...
Slika


Tudi podvoz proti Mlinu je končan, ta je že na svojem mestu...bo pa po novem dvosmeren =D>
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Tale "vikend" s prve fotke pa je bil do sedaj dobro skrit v "šavju" :D

Kaj bo vse še prišlo na dan, predno bo drugi tir dograjen :-k

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

Ne vem sicer kako je sedaj mišljen "2. tir", ampak nekaj mesecev nazaj se je govorilo in pisalo po medijih koliko bi prišparali, če bi bili tuneli usposobljeni samo za tovorne vlake....

Hudič bo ko bo folku kapnilo, da je bistveni namen Slovenskih železnic, da v osnovi služijo Slovenkam in Slovencem. Ne pa, da se uničuje okolje in porablja naš denar zato, da bodo potem neke Kitajske multinacionalke šibale na milijone kontejnerjev čez našo majhno zemljo na sever Evrope ali v obratni smeri.

Nekih bajnih služb v takem načinu transporta tudi ni. Drugače bi bilo, če bi npr. v pristanišču Koper uvoženim proizvodom dodali neko dodano vrednost (npr. dokončali polproizvod). Vendar pa tega ob vladavini lokalne podružnice Cammore v največjem Primorskem mestu še dolgo nebo na vidiku. Govori se samo o cifrah in cifrah, kot da smo leta 1965 na vrhuncu rdeče norije.

2. tir je potrebno osmisliti, da bo služil tudi ljudem. To, da se je govorilo, da bo samo za tovor je prava katastrofa. Vendar pa tudi, če bo drugače in bo samo lokalni potniški promet do Kopra, to nebo dovolj. Super bi bilo, če bi zadevo podaljšali samo do Trsta. Potem so odprte vse hitre železniške povezave od Marseilla do Palerma. Sedaj se je potrebno za kaj takega fjakati do Trsta ali Benetk z avtobusom. Vožnja do Benetk tako traja toliko kot od Benetk do Rima z vlakom. Pa to je še vredu, namreč do prihoda Flixbusa v Slo. ni bilo mogoče niti to. Tako zelo smo izolirani....
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Povezava Kopra s Trstom da, toda, da bi le ta predstavljala neko ključno traso v smeri Ljubljana - Benetke nikoli. Je prevelik ovinek napram obstoječi progi preko Sežane. Poleg tega. že imaš odlične povezave med Trstom in Benetkami, nekatere direktne do Milana, Rima ali Neaplja. Ne vem, zakaj govoriš o avtobusih.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

suha napisal/-a: Hudič bo ko bo folku kapnilo...
AVP promovira 40. dni brez alkohola, čez nekaj dni se pa odpre pivska fontana. :lol: Kapnilo komu že? :roll: Še v Butalah si tega ne morejo izmisliti. #-o

Sicer pa po tvoji logiki, bodo v Kopru vlak "preobuli"v gume, da bo prišel do Trsta. Italjani že pokajo od smeha. No verjetno ne, se čudijo, kako se je lahko prevrnil en člen srebrne strele v Luzernu.
vince1234
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 09.02.2017, 22:12

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a vince1234 »

Hudič bo ko bo folku kapnilo, da je bistveni namen Slovenskih železnic, da v osnovi služijo Slovenkam in Slovencem. Ne pa, da se uničuje okolje in porablja naš denar zato, da bodo potem neke Kitajske multinacionalke šibale na milijone kontejnerjev čez našo majhno zemljo na sever Evrope ali v obratni smeri.
Tako mi je neki Ljubljančan prostodušno omenil, da je prav vseeno ali gre tovor iz Trsta, Kopra ali Reke. Saj pa da so naše prometnice zelo obremenjene in nimamo nič od tega. Ostal sem brez besed. Kako naj takšnemu debilu v enem stavku odvrnem. Žal je mlajša oseba, študent. Od kje pa se je vraga narodil? Kdo mu meša glavo? Ali ve kako prihaja do kruha?

Ben, če zmorete, obiščite Damijan blog. Če vam to ni všeč, potem prosim ne smetite tega bloga.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a zelencek »

vince1234 napisal/-a:
Hudič bo ko bo folku kapnilo, da je bistveni namen Slovenskih železnic, da v osnovi služijo Slovenkam in Slovencem. Ne pa, da se uničuje okolje in porablja naš denar zato, da bodo potem neke Kitajske multinacionalke šibale na milijone kontejnerjev čez našo majhno zemljo na sever Evrope ali v obratni smeri.
Tako mi je neki Ljubljančan prostodušno omenil, da je prav vseeno ali gre tovor iz Trsta, Kopra ali Reke. Saj pa da so naše prometnice zelo obremenjene in nimamo nič od tega. Ostal sem brez besed. Kako naj takšnemu debilu v enem stavku odvrnem. Žal je mlajša oseba, študent. Od kje pa se je vraga narodil? Kdo mu meša glavo? Ali ve kako prihaja do kruha?

Ben, če zmorete, obiščite Damijan blog. Če vam to ni všeč, potem prosim ne smetite tega bloga.
Samo komentar na oba posta:

Vedno je treba gledat tako na potniški kot na tovorni promet. Pri nas se gleda samo na tovorni promet, potniški pa... posledica slabega potniškega prometa so polne ceste.

:arrow: Nikakor ni vseeno, iz katerega pristanišča gre tovor. Luka Koper potrebuje dobro zaledno povezavo z državami Sr. Evrope, da bo konkurenčna Reki in Trstu.
:arrow: Prav tako pa ni vseeno, kakšen potniški promet imamo. Cela Slovenija potrebuje spodoben potniški promet, da ne bo več toliko nesreč, obremenjevanja okolja, da bo mobilnost boljša ter pravičnejša (javni promet koristi vsem, vlaganje v cestno infro. pa samo tistim, ki imajo avtomobil) in da bo za mobilnost porabljenega manj denarja: https://oe.finance.si/8855336/Slovenija ... =491122931
Tudi turizem pridobi na račun dobrega potniškega prometa.

Za tovorni promet je treba urediti, da bodo proge dovolj prepustne, za potniški pa, da bodo dovoljevale višje hitrosti in da bodo garniture relacijam primerne...

Grem stavit, da bo šla name cela nevihta, kako sem neumen; češ da je tovorni promet edino kar je smiselno po železnici... Takim povem že vnaprej - dajte prosim razmišljat širše.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a električar »

Dr. Duhovnik nikakor ne da miru. Pojavila se je nova pobuda za miniranje 2. tira. Po pisanju Financ se Gorenjska energetska agencija LEAG in društvo ZENS zavzemata za soproizvodnjo električne energije na prestavljenem drugem tiru. Temu modelu pa očevidno ne zmanjka idej za odkrivanje tople vode in političnemu nagajanju.
Omenjeni profesor enostavno hlepi po pozornosti, tako kot skupek podobnih posameznikov zbranih v Jože PD krožek za civilni nadzor. Njihov doprinos k projektu je ničen oziroma negativen, jim pa daje priložnost za redno pojavljanje v medijih.
Jaz ne bi metal v isti koš dr. Duhovnika in JPD z njegovimi somišljeniki. Duhovnikov predlog je eksotika, ki je primerna kvečjemu za kakšno turistično vzpenjačo, JPD in iniciativa za civilni nadzor pa po mojem mnenju predlagajo racionalen pristop k projektu. Kako pa avtorji teh opazk gledate na projekt?

lp
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Evo, so ga porinili....Parencana je na svojem mestu
Slika


Priprava železnine za mostiček čez Rižano
Slika
LEP DAN
Igor
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Zgleda lepo. Mar ne bi tako nadaljevali do Hrastovelj, pa še z druge strani do Kozine ali Črnotič. Vsi bi bili zadovoljni, gradbeniki bi imeli delo, drugi tir bi se sproti vključeval v funkcijo, pa še dr. Duhovnik bi mislil da se že realizira njegov projekt...
preglednik
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a SIMY »

sej verjetno bo na koncu tako.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a cokla »

SIMY napisal/-a:sej verjetno bo na koncu tako.
TAko bi moralo biti že od začetka, tako imenovanih, študij.

To govorim od začetka svoje kariere....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori