Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a holding » 08.06.2017, 14:24

....bejž... :?: ... :roll: ....očitno 'ma "Angela" dost tega prepucavanja....
Uporabniški avatar
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 830
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ajznponar » 08.06.2017, 18:08

Po zadnji vladni verziji naj bi bil "drugi tir" dvotiren oz. bi imel vse pripravljeno za dogradnjo drugega.

Pravkar je bilo tudi rečeno, da naj bi Kovačič do zdaj zbral pribl. 22.000 podpisov, torej malo čez polovico potrebnih.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 08.06.2017, 18:25

Pravkar je bilo tudi rečeno, da naj bi Kovačič do zdaj zbral pribl. 22.000 podpisov, torej malo čez polovico potrebnih.
pa jih bo državljan K le zbral, kako bodo pa zbrali 343k potrebnih glasov pa še ljubi bog ne ve. to je namreč precej več kot število glasov vseh desnih strank na zadnjih volitvah. Ngaja sepa, ni kaj. Dr. D ima pa spet novo varianto.....

LPL
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9005
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 08.06.2017, 19:28

Pozdravljeni,

kakorkoli gledate na akcije civilnih iniciativ, lahko ugotovimo, da je vlada spremenila svojo neumno odločitev o enotirni progi z ubežnimi tuneli v enotirno progo z možnostjo razširitve v dvotirno na isti progi (Divača-Koper).

To je salto mortale vlade, potrebovala je grožnjo civilnih iniciativ, da je spremenila mnenje.

Lahko rečemo, da je to prvi pozitivni premik te vlade.

Naslednjo potezo mora narediti s tem, da razčisti z vsemi novimi predlogi in jih ovrednoti v primerjavi z vladno varianto. Ko bodo delali to primerjavo, pa bodo morali pri sedanji vladni varianto tudi pojasniti, zakaj je najboljša.


pozdrav
Darko
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 08.06.2017, 19:55

Naslednjo potezo mora narediti s tem, da razčisti z vsemi novimi predlogi in jih ovrednoti v primerjavi z vladno varianto. Ko bodo delali to primerjavo, pa bodo morali pri sedanji vladni varianto tudi pojasniti, zakaj je najboljša.


No ŽC, jaz v kratkem pričakujem odgovor največjega proizvajalca kabelskih železnic (funicular railway), žičnic in podobnega, to je skupine Doppelmayer Garaventa. Oni na svoji spletni strani ponujajo tudi kabelske žeznice za tovorni promet. Me prav zanima njih mnenje za prevoz tovora v obsegu 20 M ton letno pri asimetriji 2:1 v okviru parametrov normalnotirnih železnic in okviru UIC standardov za normalnotirne železnice.

Potem bomo pa videli ali se da ali ne.

LPL
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 08.06.2017, 20:02

Kako bi tule zraven pasal še švicarski tunel, pomoje nikomur ne bi bilo več nič jasno. :twisted:
Na to, da je dvotiren, bi prikladno pozabil, pa saj tudi za to primerjavo avtor ni kaj dosti uporabljal glave. :lol:

Slika
Vir: komentarji na http://www.rtvslo.si/slovenija/17-200-podpisov-za-referendum-kovacic-vlaga-se-ustavno-pobudo/424313
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a gorican » 09.06.2017, 6:22

Če gre verjetni zadnjim napovedim, da se po izgradnji dvotirne proge Divača - Koper, sedanja enotirna proga ukine in nameni kolesarjem, katere ŽP bodo šle "rakom žvižgat"??
Hrastovlje in Rižana?
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 10.06.2017, 15:30

+Črnotiče.
Saj ne da bo kaj kmalu do tega prišlo, ampak potem se je za vprašat še kaj z vso elektrifikacijo in pa recimo postajo Hrpelje-Kozina, ker za progo proti Puli take ne rabiš.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a gorican » 10.06.2017, 19:49

Hvala za odgovor :thumbupr
Pa še nekaj me zanima, a se morda že ve, če bodo viadukti na trasi novega 2.tira, že sedaj zgrajeni za bodočo(enkrat v prihodnosti) dvotirno progo?
Torej dovolj široki, da se na njih lahko umesti še en tir.
Ker škoda bi bilo, da če se sedaj res v izgradnjo servisnih tunelov s premerom, ki omogoča še en tir, viadutki pa bodo preozki oziroma ne bo na njih dovolj prostora za še en tir...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.06.2017, 20:11

Glede na razmerje dolžin v tunelih in na viaduktu bo proga skoraj dvotirna, kakor hitro se bo opremil drugi tir v tunelih. Ampak na to se bo še čakalo.....

LPL
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a električar » 10.06.2017, 21:37

Vsi premostitveni objekti na koprski progi so predvideni enotirni. Tudi meni se je najprej zdelo, da bi lahko delali 2 tirne, toda če upoštevamo, da bo medosni razmik med vzporednimi enotirnimi tuneli 25 m in da si tuneli in mostovi sledijo na zelo kratki razdalji, bi morda težko umestili 2 tirne premostitvene objekte. Sicer sta na celi progi le 2 viadukta: V1- Gabrovica, dolžine 440 m in V2- Vinjan, dolžine 630 m. Po DPN naj bi bile razdalje med T2 in V1 200 m, med V1 in T3 160 m. Med T7 in V2 je 570 m, med V2 in T8 pa le 50 m. Poleg viaduktov je predviden večji most čez Glinščico. Ta bo med 6 kilometrskima tuneloma T1 in T2. Vmes bo naslonjen na manjši greben in bo grajen kot kontinuirana škatla, tako da proga med tuneloma, ki si sledita na 250 m, sploh ne pride na svetlo. Tako bodo bojda vlaki najmanj vznemirjali favno v zaščitenem področju soteske.
Morda bi se vsaj V1 lahko že v štartu gradil dvotirno. Sicer pa so ti trije objekti po invest programu vredni skupaj kakih 38 M€, tako da ne bo cel hudič, tudi če bodo za drugi tir gradili še vzporedne. Ločen potek ima lahko svoje prednosti pozneje, ko zaradi vzdrževanja ali obnove ni moten promet po obeh tirih.

lp
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a igor72 » 10.06.2017, 22:17

Sledi torej 26 urna neprekinjena zapora, zato še zadnji pogled na "prvi tir" preden dobi dve novi povezavi na drugega...
Nova kretnica poleg napajalne, katera se, mimogrede, pozneje izgradi #-o
Slika


Očitno so rezultati dobri...
Slika


...zato se urejuje tudi, že, nasipina
Slika


in druga povezava, takoj za trenutnim US...ta pa ostane...za vedno 8)
Slika
LEP DAN
Igor
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a električar » 10.06.2017, 22:39

Igor72,

Tvojih postov v tej temi se vedno razveselim, ker vidim napredek del. Ali bodo obstoječo kretniško zvezo med uvoznim in sedaj slepim tirom obrnili, da bo s to novo tvorila trapezno?

lp
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a igor72 » 12.06.2017, 15:46

električar napisal/-a:Igor72,

Tvojih postov v tej temi se vedno razveselim, ker vidim napredek del. Ali bodo obstoječo kretniško zvezo med uvoznim in sedaj slepim tirom obrnili, da bo s to novo tvorila trapezno?

lp


Hvala ;)
Kolikor vem, gre obstoječa zveza ven (čeprav je šele pred kratkim vgrajena #-o ), na tem mestu pride nova povezava, iz izvlečenega tira (2.tira) proti potniški.
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.06.2017, 10:10

Kakor sem že povedal, sem se obrnil na Dopplemayer glede Duhovnikove žičnice. Dobiol sem sledeč odgovor, ki je ne tič ne miš, vsekakor pa ne govori v prid dr.D ideji, čeprav se sklicuje na njih.

Dear Mr. .....(Ljubitelj),
thank you very much for your interest in the products of Doppelmayr and your inquiry.
Actually, this project seems to be very challenging and we have to evaluate our possibilities for realizing it. Therefore, we kindly ask you for your understanding that we need some time to give you an appropriate answer.

In the meantime, we remain with best regards
Bernhard Kerschbaum



LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov