Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ljubitelj, pozdravljen,

mislim, da bi ti dal takšen odgovor šefu, če ti slučajno kaj ne bi šlo pri projektu, kar pa je skoraj nemogoče. Pri tebi mislim :wink: :lol:

pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Popo več ne podpira referenduma. :lol:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a holding »

holding napisal/-a:
holding napisal/-a:...."za dolar več"..... :mrgreen: ....ki bo "padel" z mize........pa bo šlo......
..."vsaka da"....... :idea: ....le cena je različna....
(...stanje 22. 05.....)
....hočeš...nočeš..... #-o ....tko je...... #-o ...dandanašnji....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sem malo gledal predstavitev na strani http://www.drugitir.si/multimedijski-pr ... ta/gradiva in našel zanimivo in zelo povedno študijo OECD o tveganjih in opcijah 2TDK "Divaa-Koper_2nd_track_-_risks_and_options.pdf", avtorjev D. Makovšek, R Bullock, J. Sorgenfrei, Ljubljana september 2015, na katero prenekdo pozabi. Ko sem prebral to študijo, recimo stran 9, sem ugotovil, da res nima smisla gradti 2TDK. Avtorji nedvomno ugotovijo:
-če bo rastel kontejnerski promet LKP v skladu z rastjo trga še leta 2030 ne bo pretovor dosegel 750.000 TEU.

Glede na prebrano sem popolnoma spremenil mnenje in me ostali nasveti o preusmeritvi na cestni transport do Divače nič več ne motijo..... Jutri pa letim podpisati za referendum.

LPL
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a holding »

....ti kar let' podpisat, @Ljubitelj...... :^o ...referenduma t'ko ne bo...... :^o ....ker so očitno "ta pravi" prišli do "drobtin", ki bodo padale z mize..... :D :D ....
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tudi jaz sem podpisal. A ni škoda denarja za gradnjo katakomb proti Kopru za prevoz rude in kontejnerjev do Divače. Za ta denar bi lahko temeljito posodobili Slovensko železniško omrežje in naredili vlak spet zanimiv za ljudi.
preglednik
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ljubitelj napisal/-a:-če bo rastel kontejnerski promet LKP v skladu z rastjo trga še leta 2030 ne bo pretovor dosegel 750.000 TEU.
Joj, kakšno nakladanje in zavajanje vseh....
Lani (2016) je luka pretovorila 845.000 TEU, ti pa nakladajo o 750 tisoč v letu 2030....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zdaj pa res ne vem več, kdo tukaj resno misli in kdo naklada. Jaz sem samo citiral velepomebno študiji, sept. 2015, o tem kako majhen je promet s kontejnerji v LKP.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Tudi jaz sem podpisal. A ni škoda denarja za gradnjo katakomb proti Kopru za prevoz rude in kontejnerjev do Divače. Za ta denar bi lahko temeljito posodobili Slovensko železniško omrežje in naredili vlak spet zanimiv za ljudi.
Aha, v Kopru ni potniške postaje? Ljudje si ne želijo hitrejše vožnje na relaciji Ljubljana-Koper? Pa še kakšen kopalni vlak Jesenice-Koper... (Kje ste podporniki Bohinjke) :evil: In kot da v načrtu ni modernizacij... In kot da ljudje ne sprašujejo, kdaj bo vlak vozil v Koper, kot da flixbus ni nobena konkurenca. Pa še v drugi temi je toliko prahu okoli koles... :roll:

Sedaj pa res ne vem razloga, zakaj si dal podpis? :-k Ker polaganje tira ob obstoječem ni nobena temeljita posodobitev, ki bi naredil vlak zanimiv za ljudi. #-o

Še imaš čas, da si premisliš. :roll:
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Saj ni samo Koper. Mislil sem na vso ostalo Slovenijo - recimo Ljubljansko vozlišče. Če pa so za v Koper potrebe po potniškem prometu tako silno velike naj kar gradijo.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubljansko vozlišče oziroma Tivolski lok, se bo financiral z EU denarjem.

Sicer pa kakorkoli. Kovačič ima 35 000 podpisov. Avstrijci gradijo s polno paro (ne za to, ker bi bili socialni do nas) , pri nas pa... Nič. Bo pač butična luka, brez vidnejše vloge. Čakal nas nihče ne bo, da se kaj zgradi.

Sicer pa, po medijih se bolj malo govori, da SŽ ne morejo zagotoviti takšnega voznega reda, kot si marsikateri naročnik želi (ker ga prgoga Divača-Koper ne prenese). Zato je marsikateri tovor danes drugje.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ne bi se rad kregal, samo debatiral. Proga je res že sedaj ozko grlo, zato bi bilo treba iskati rešitve, ki z vsakim kilometrom drugega tira pripomorejo k večji propustnosti. To pa je samo paralelni tir, ki bi če smo pošteni, moral biti že kdaj zgrajen. Šele potem pridejo na vrsto druge rešitve, ki zahtevajo dolge roke izgradnje. Kar pa se turistov tiče, sedanja proga je bistveno atraktivnejša kot pa varianta v tunelih.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Preglednik, o tem, zakaj se je zavrnila ideja o vzporednem tiru je bilo že debate. Bil je namreč ena od treh opcij in proti sogovorili močni argumenti. In nenazadnje, ti Koprčanom za javni transport ponujaš industrijski tir. Lahko bi te bilo malo sram ob takih odnosih do krajev, ki so nekako steber slovenske ekonomije in turizma. Res, da je potrebno vso slovensko JŽI postaviti na višji nivo, toda s krpanjem sedanjih prog izpred 160 let ne bomo nikoli dosegli primernega nivoja za javni potniški promet, konkurenčen individualnemu na AC. In ko se bo pojavil problem obvoza mimo ZM bodo spet modri in pametni rekli, da je to metanje denarja skozi okno, kakor trdijo tudi za obnovo proge PR-MS, ali za obnovo ZM-CE, etc... Enkrat bo potrebno celovito ugrizniti v JŽI, kar bo seveda stalo. In ne mi govorit, kakor "laži TV", da bi za ta denar lahko zgradili 100 šol. Seveda bi jih lahko, samo če ne bo gospodarskega preboja (ga ni brez infrastrukture) lahko na takih 100 šol lepo napišemo: "Izobraževalnica za delavce na poti v tujino".
Zanimivo, miljarde za 3. os pa nikogar ne motijo, in pomislite, Korošci so oni dan obdelodanili, da se na njihovi ceste dnevno pelje preko 5000 oseb (avtov ali avtomobilov se ne spomnim?). Saj jih kaj dosti več ne more bit, ker jih je vseh Korošcev v RS za eno KS v Ljubljani. Ampak AC je pa bojda nujna.

LPL
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a gorican »

suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Drugi oz. novi tir Divača-Koper

Odgovor Napisal/-a suha »

"Komisija DZ po 12 letih predlaga novo traso drugega tira

Poslanci iz komisije DZ za nadzor javnih financ so razpravljali o javnofinančni vzdržnosti projekta drugi tir, kot je začrtan v zakonu o drugem tiru. Na koncu so sprejeli sklep, da je projekt negospodaren in neracionalen, ter predlagali vladi, naj preuči druge možne trase in tehnične rešitve, ki bodo bolj sprejemljive in racionalne."

Haha to jaz že skoz vpijem da je navezava tira pod nujno na Divačo popolna bedarija. Komot bi delali navezavo direktno na Pivko, pa bi imeli isto dolžino tunela s tem da odpade prenavljanje ovinkaste in zastarele trase od Pivke do Divače. Samo sedaj se kao "ne da" več spreminjati, ker je že sprejeto gradbeno dovoljenje in pokupljene parcele (travniki po evro na kvadratni meter :lol: ). Tisti Duhovnikov predlog je pa ena velika farsa.... Ampak sedaj bo tako ali tako vladajoča politika skočila, da je vse skupaj zarota SDSa. V čemer je verjetno nekaj resnice, samo imajo pa nekaj tudi prav in to bi moral tako študiran in "zrel" človek, ki je trenutno na vodilnem položaju Slovenske vlade, prepoznat.

Drugi tir ima premočno percepcijo v očeh ljudstva da je samo industrijski tir za skorumpirano pristanišče v Kopru, ki zaposluje tuje delavce na črno... To je tudi delni razlog za referendum. Vse to se da več ali manj spremenit, če se ga začne tretirati kot hitro železniško povezavo z zahodnimi hitrimi železnicami z navezavo od Kopra do Trsta, ki bo namenjen potnikom. Tir mora biti namenjen ljudem in ne samo tovoru. Očitno preveliko spoznanje za vladajočo politiko, ki ima katastrofalen PR okoli tega projekta.

Potem se v medijih pojavlja tudi nuja po hitrem začetku gradnje, da bomo končali pred Avstrijci... Tega ne razumem čisto dobro. Bistvo teh pisarij naj bi bilo, da, če mi končamo gradnjo prej, bodo Avstrijci s svojo gradnjo kar odnehali??? Dajte no lepo vas prosim. Interes Avstrijcev je, da imajo čimveč možnosti za prevoz tovora. Njim sta v interesu obe povezavi, kot tudi vsem ostalim narodom. Pomojem jim je Slovenska možnost še bolj povšeči in to zato, ker smo mi bistveno bolj odvisni od tega posla s fjakanjem tovora gor in dol in bomo to bolj vestno opravljali, kot pa Italijanska država in njeno provincialno mesto Trst.

Potem sedaj pišete, da ste celo zato, da se vozi tovor po avtocesti. Kakšna neumnost. Torej Romunskemu tovornjaku je potencialno dovoljeno peljati tovor iz Kopra preko Škofij po Italijanski avtocesti do Avstrije in Nemčije. Da bi pa dovolili, da se na hitro zgradi tir Koper - Trst s ceno 75 milijonov €, kjer bi lahko vozila tudi SŽ po Italijanski železnicah, pa ne. Kakšna dvojna merila.
Odgovori